Vapaa kuvaus

Olen porvarillisesti ajatteleva kommunisti, joka lukeutuu lähinnä Keskustan yläpuolelle.

Aloituksia

128

Kommenttia

663

  1. Eipä ole, vaan mitä vähemmän maataloutta, sitä korkeampia ovat elintarvikkeiden hinnat. Näin siksi, että ruuasta syntyy niukkuutta. Eihän Helsinkikään ole muuta kuin suuri kannustinloukku, kun kaikki maksaa aivan siitä syystä, että kaikesta on pulaa: asunnoista, järjenkäytöstä ja vihreästä luonnosta.
  2. Onneksi viina maistuu?
  3. Sitä minä juuri epäilen. Ongelma on siinä, että Keskustan ollakseen keskusta ei pitäisi olla syrjässä, vaan jo nimensäkin mukaisesti keskellä. Vai ajatteletko, että esimerkiksi janan keskipiste on porvarillinen?