Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2899

1. Kiitos valistuksesta.
  2. Kiva se onkin, jos kaveri on mukana vaikka nauramassa. Minuakin alkoi nyt naurattamaan, kun muistelen, miten hauskaa on porukassa tehdä vaikka mitä.

Minun tyttären poika oli saanut mökillä tikun jalkaansa ja iskä ja toinen mummi olivat niin "käettömiä", että eivät saaneet tikkua pois ja poika oli kiljunut, että MediHelin on soitettava äkkiä pikalle!:))) Nämä "käettömät" eivät löytäneet siis yhtään neulaa, eikä osanneet käyttää puukonkärkeä. Äidilleenkään ei sanaakaan pukahtanut koko iltana, kun sisko oli peleissä ensin Kangasalla ja sitten olivat menneet Espooseen papan luokse yökylään.

Mahtaa noille koululaisille olla vaikea taas aamuherätys, kun kesän saivat kukkua puoleen yöhön. Yritin minä neuvoa, että pitäisi jo harjoitella, mutta ompapahan on asiansa, kun ovat muka aina tehneet niin.
  3. Samoin ajattelin. Steriloitu ukko ei pysty edes talkkarin
    vaimoa saamaan paksuksi!:))

Ei hiivatti. Tähän tuli jo niin monta kommenttia, että mitäs minä olinkaan sanomassa?

Otetaan pian uudestaan, mutta ukot steriiliksi heti.