Kristiina23

Kristiina23 profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Liittynyt 11v sitten
36 aloitusta · 2899 kommenttia
Kiitos valistuksesta.
"eikä tarvinnut facebookissa vaivojansa valittaa. Ei minulla ole siellä tiliäkään."

Ei ole minullakaan halua facessa ilmoitella kuulumisiani, koska siellä näköjään on kaikenlaisia urkkijoita lukemassa ja sitten niitä vääristellään edelleen.

Ensiviikkoon jätän minäkin karviaisten keräämisen, mutta punaiset pitäisi käydä aika pian, sillä ne on jo kypsiä. Kyllähän noita mustikoitakin pitäisi käydä poimimassa, mutta odottelen milloin se "käetön" selkävaivainen lähtisi edes eväät tuomaan ja karhun pelokkeeksi!:)) Lapsukaisille alkoi sitten koulu, joten aina hänellä on sitä lasten kuskaamista ja alkaahan ne jo talviharrastuksetkin, joten illatkin on varattuja.
Nyt taitaa olla capteeni asialla noine luuloineen, sillä en tuollaiseen usko ollenkaan. Mutta hyvä kun vastasit.

Minkään luotsin etävalvonnassa tuskin olen, siis en ole. Miksi olisin? Naapurissakaan ei ole ketään, joka minua piinaisi häiriköinnillään, vaan minun osaamamattomuudestani on nyt kysymys.

Ainakin asia ratkesi, kun tein aloituksen asiasta ja sen tulen tekemään vastaisuudessakin, joten "vapiskaa" typeryyttäni.