"Elämä käännekohdassa", jossa haastateltiin Anita Lanz nimistä naista.
Hän auttoi sairaita viimeisinä hetkinä, puhuen rauhoittavasti m.m. enkeleistä.
"Enkeleitä on monen värisiä, vihreitä käy usein, mutta kun keltainen enkeli ilmestyy,
hän tulee vain kerran, ja silloin ihminen lähtee."
Hän antoi lohtua ja piti kädestä, sanoi, että se on pyhä kokemus, kun viimeinen henkäys
on henkäisty. On vain hiljaisuus.
Haasttattelu oli jo alkanut, kun avasin telkun, että kaikkea en nähnyt.
Onhan se suuri asia, jos on joku pitämässä kädestä sellaisella hetkellä.
Katsoin juuri yle FEM:alta
14
<50
Vastaukset
Siis en kyllä noin harhaista ihmistä haluaisi kilometrin säteelle, kun mun aika koittaa. Hää uskoo johonki sielujutskaan, joka ei niinku katoa. Mikä vitun idiootti! Pitäis kieltää tollasen rusinan toiminta ihan kokonaan.
Kuules he-ma. Taidat olla aika nuori ja vielä itsekkin epävarma uskostasi, vai miksi tulet halveksimaan tänne toisten uskosta ja uskomuksista? Entäs tuo v... ja rusina?
Huomasin, että paljon vierailet tuolla uskon ja uskomusten parissa. Miksi ne sinua kiinnostavat? Oliko/onko lapsuuskodissa minkäänlaista uskonnollista kasvatusta ollut ja entäs koulussa?
Kovin olet kärkäs arvostelemaan toisia ja toivonkin, että pitäisit yksityistä blogia, jota sitten yli 70 lueskelet. Olisiko silloinkaan mieli muuttunut, kuinka kanssa ihmisiä kohdellaan ja arvostellaan?Kristiina23 kirjoitti:
Kuules he-ma. Taidat olla aika nuori ja vielä itsekkin epävarma uskostasi, vai miksi tulet halveksimaan tänne toisten uskosta ja uskomuksista? Entäs tuo v... ja rusina?
Huomasin, että paljon vierailet tuolla uskon ja uskomusten parissa. Miksi ne sinua kiinnostavat? Oliko/onko lapsuuskodissa minkäänlaista uskonnollista kasvatusta ollut ja entäs koulussa?
Kovin olet kärkäs arvostelemaan toisia ja toivonkin, että pitäisit yksityistä blogia, jota sitten yli 70 lueskelet. Olisiko silloinkaan mieli muuttunut, kuinka kanssa ihmisiä kohdellaan ja arvostellaan?Hyvän matkaa yli 50 jo. Minulla on oikeus sanoa mielipiteeni hörhöistä ja aion siitä pitää kiinni, vaikka vihapuheesta vankilaan viskaisivat.
he-ma kirjoitti:
Hyvän matkaa yli 50 jo. Minulla on oikeus sanoa mielipiteeni hörhöistä ja aion siitä pitää kiinni, vaikka vihapuheesta vankilaan viskaisivat.
Kukaan ei sitä kielläkään sinulta, joten sano vain vastaisuudessakin minun puolesta. Oman typeryytesi kuitenkin osoitat, siis minun mielestä, tulemalla tänne vituttelemaan toisia.
En tiedä, mitä toiset ikäiseni on asiasta? Olisi mukavaa kuulla heidänkin mielipiteensä.- rauhaisa
Kristiina23 kirjoitti:
Kukaan ei sitä kielläkään sinulta, joten sano vain vastaisuudessakin minun puolesta. Oman typeryytesi kuitenkin osoitat, siis minun mielestä, tulemalla tänne vituttelemaan toisia.
En tiedä, mitä toiset ikäiseni on asiasta? Olisi mukavaa kuulla heidänkin mielipiteensä.Kun lukee mitä nimimerkki he-ma on kirjoitellut uskontopalstalla, saa kyllä käsityksen tyylistään, jotten sanoisi tyylittömyydestään.
rauhaisa kirjoitti:
Kun lukee mitä nimimerkki he-ma on kirjoitellut uskontopalstalla, saa kyllä käsityksen tyylistään, jotten sanoisi tyylittömyydestään.
Mielestäni haastan asiallisesti uskomattomia maagikkoja todistamaan väitteensä. Höpöjen puhujat pitää saada todistamaan höpöpuheensa, ettei niitä vain kukaan ottaisi todesta.
Olen todellakin huolestunut uskonnollisten liikkeiden ja lahkojen kuluttajasuojasta, samoin muiden höpöttäjien kuulijoiden kuluttajasuojasta.
Itse pidät muslimien väitteitä 72 neitsyestä paratiisissa höpöpuheena, mutta et pysty omia höpöjäsi tunnistamaan. Haasta hetkeksi itsesi katsomaan peiliin uskomuksiasi ja etsi niille fysikaalisen ja kemiallisen maailman todisteita.- Tutkinut-todennut
he-ma kirjoitti:
Mielestäni haastan asiallisesti uskomattomia maagikkoja todistamaan väitteensä. Höpöjen puhujat pitää saada todistamaan höpöpuheensa, ettei niitä vain kukaan ottaisi todesta.
Olen todellakin huolestunut uskonnollisten liikkeiden ja lahkojen kuluttajasuojasta, samoin muiden höpöttäjien kuulijoiden kuluttajasuojasta.
Itse pidät muslimien väitteitä 72 neitsyestä paratiisissa höpöpuheena, mutta et pysty omia höpöjäsi tunnistamaan. Haasta hetkeksi itsesi katsomaan peiliin uskomuksiasi ja etsi niille fysikaalisen ja kemiallisen maailman todisteita.Todisteita löytyy niiden ihmisten onnellisuudesta ja mielenrauhasta, joilla on usko. Sen kummallisempaa tieteellistä todistelua ei kaivata. Jo Carl Gustav Jung totesi ihmismieltä tutkiessaan ihmisen tarvitsevan Jumalaansa.
Tutkinut-todennut kirjoitti:
Todisteita löytyy niiden ihmisten onnellisuudesta ja mielenrauhasta, joilla on usko. Sen kummallisempaa tieteellistä todistelua ei kaivata. Jo Carl Gustav Jung totesi ihmismieltä tutkiessaan ihmisen tarvitsevan Jumalaansa.
Väärin! Kukaan ei pelkää kuolemaa, niin paljon kuin uskovainen. Hän kuvittelee jatkavansa elämäänsä vielä fyysisen kuoleman jälkeen juuri sen pelon takia. Tuo kuvitelma voi tuodanrauhaisan mielen, mutta se ei tee todeksi satukirjojen tarinoita.
Kuolema on todellisuudessa aivan olematon tila, ei siellä ole mitään.
- mimosatkin
Monet kuitenkin ovat kiitollisia, jollei ole omaisiakaan lähellä, niin on tämä rauhallinen ja minusta ainakin tuntui aivan hyvältä ihmiseltä.
- oma_kanta
Ketjun aloittajalle tiedoksi, että ohjelma on katsottavissa vielä 22 päivän ajan
http://areena.yle.fi/1-2393926- mimosatkin
Kiitos tuosta tiedosta!
Katson sitten sen alunkin, joka jäi eilen.
- sexsju
Nyt kun huonot kirjottajat on saatu jättämään palsta vain kunnialliset täällä enää raapustelee.
Miksi nyt vielä jatketaan toisten arvostelua ikävällä tavalla.
Eipä enää ole monta ja vieläkin joku liikaa.- ikävästisanoit
Mikäs tuo jako huonoihin ja kunniallisiin tarkoittaa ? Tosi ikävä jätös sen kirjoittajalta.
- 102102102
Kyllä minä ymmärsin mitä 67 tarkottaa, joillekin ymmärtäminen, inhimillisyys on ollut pulma jo vuosia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621533
- 60889
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe44833- 55795
- 95725
Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka32719Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi57654Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56648Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa34631Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39596