Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2899

1. "Vierailullehan+tästä+on+lähdettävä."Onneksi+sinä+voit+käydä+viellä+vierailulla,+joka+minulta+jäi+tekemättä,+koska+mieheni+oli+jo+laitettu+hengityskoneeseen+ja+"tuomio"+oli+tyly.+Ei+selviä!+Kuoli+28.1+ja+nyt+on+jo+polttohaudattu.En+olisi+uskonut,+kuinka+tämä+painaa+mieltäni,+sillä+vaikka+yritän+lukea+kirjoja+ja+perehtyä+niiden+juoneen,+niin++melkein+joka+tunti+tulee+mieleeni,+olisiko+sittenkin+voitu+toimia+toisin?+Järkeni+kyllä+tietää,+että+ei+olisi+voinut,+mutta+tunne+onkin+sitten+näköjään+toinen+asia.Olenhan+minä+asunut+lapseni+lähellä+jo+13-vuotta,+siis+erillään+Espoosta+meidän+yhteisestä+kodista,+vaikka+usein+on+alkuaikoina+tavattu+myös+täällä+minun+asunnolla+ja+tietenkin+lapsemme+ja+heidän+lastensa+tiimoilta+ja+soiteltu+viikottain.Lapselleni+olen+delegoinnut+kaikki+tuohon+kuolemaan+liittyvät+asiat+ja+hän+ihmetteli,+kun+oli+pyytänyt+näitä+virkatodistuksia,+niin+minun+nimeä+ei+ollut+mainittu+mieheni+puolisona,+kuten+ei+vanhinta+lastamme,+mikä+lienee+selitettävä+sillä,+että+tämä+lapsi+on+asunut+Tanskassa+jo+yli+20-vuotta.Voimia+sinulle+ynnämuu+ja+voisinko+antaa+tällaisen+virtuaali+halin.
  2. Kiitos+mielenkiinnostasi+näihin+tasakatto+taloihin,+koska+jotenkin+se+on+minulekkin+ajankohtainen+mielenkiinto+meidän+omasta+talosta,+joka+jää+nyt+autioksi+mieheni+kuoleman+jälkeen,+mutta+tuo+naapurin+kahdenperheen+tasakattoine+talo+lienee+suuremmassa+pulassa.Siellä+oli+kaikki+naapurit+aina+auttamassa+lumen+luonnissa,+mutta+usein+myös+iäkäs+rouva+teki+itse+näitä+lumihommeleita,+koska+poika+ei+joutanut/viitsinyt...Nyt+sieltäkin+on+tämä+rouva+kuollut,+samoin+poika.+Ilmeisesti+heidän+tytär+nyt+omistaa+tämän+kahdenperheen+talon,+mutta+tuskin+katolle+kiipeää.+Niin+on+kuolleet+myös+auttavat+miehet+ja+itselläni+on+hieman+huoli,+että+miten+meidän+talolle+käy,+koska+mieheni+aina+putsasi+sinne+"viiriin"+jäävän+lumen.On+sekin+kyläyhteisö+"kuollut"+entisestään+ja+itse+olen+asunut+lapseni+lähellä+jo+12-v,+ja+tuskin+muutan+sinne+takaisin.+Kerroit+,+että+olet+saanut+poikasi+asumaan+kanssasi+ja+jotenkin+koen+sielujen+sympatiaa+kanssasi,+sillä+minun+tytäreni+muutti+asumaan+erilleen+avopuolisostaan+lastensa+kanssa,+tosin+ei+minun+luokseni.Olisi+niin+paljon+juteltavaa+kanssasi,+koska+olen+pitänyt+aina+sinun+mielipiteistäsi+palstakirjoituksissa,+mutta+eihän+se+ole+mahdollista,+koska+on+poistunut+tuo+yksityis+viestien+kirjoitus.Niin,+paitsi!+Uskoisin,+että+viesti+tulisi+perille+sp-osoiteella+Kristiina23@suomi+24.fi
  3. "koska+tärkein+sitä+korjaava+asia+on+työtätekevät+kädet+hoitokodissa."Kuinka+minä+olen+ymmärtänyt,+että+niitä+vanhustenhoitoon+koulutettuja+tytötätekeviä+käsiä+käytetään+toisarvoisiin+töihin,+jos+puhutaan+ammattinsa+osaavista+hoitajista?Ei+suinkaan+sekään+ole+toisarvoista+työtä,+siis+siivous+ja+pyykkäys,+koska+puhdasta+täytyy+olla,+mutta+siihen+luulisi+löytyvän+oman+alansa+ammattilaisia,+joilla+on+myös+oma+koulutuksensa.Eikös+juuri+Alavuudelle+siiretty+terveyskeskuksen+vuodeosastolta+erittäin+huonokuntoisia+potilaita,+joten+ei+mikään+ihme,+että+he+jo+siirrosta+rasittuineina+halusivatkin+kuolla?+(huono+ilmaus+tuo,+halusivat)Miksi+nyt+suuri+itku+ja+poru,+jos+huonokuntoinen+vanhus+kuoleekin+ja+omaiset+eivät+ole+välittäneet+tämän+taivaalista+aikaisemminkaan?+Eutanaasia+tai+pillereitä+toivoo+jotkut,+että+voi+elämänsä+päättää,+niin+hakeutukaa++näihin+hoitolaitoksiin.Oma+elämän+tyyliini+viitaan+siihen,+että+kauan+en+kidu+missään+laitoksessa.+Samoin+mieheni+pääsi+melko+vähillä+kivuilla,+koska+oli+saanut+pannuhuoneessa+tulipalon,+jossa+poltti+itsensä.+Pystyi+kuitenkin+itse+palon+sammuttamaan,+katkaisemaan+veden+tulon+ja+oli++"hyvin+hengissä",+kun+naapuri+oli+ajanut+ohi+kauppareisulleen,+mutta+takaisin+tullessa+oli+sitten+poikennut+pihaan,+kun+mies+on+niin+nokisena+siinä+yläruumis+paljaana.No,+loppuhan+on+"historiaa",+kun+ambulanssi+tuli+ja+mies+oli+kertonut+tapauksen.+Piikki+vain+ja+nukutus+kipujen+vuoksi.+Jorvissa+sitten+hengityskoneeseen,+josta+ilmoitettiin+minulle,+että+näin+iäkästä+ei+kannata+hoitaa,+koska+on+niin+pahat+vammat.Harmi,+että+kerron+tämän+taas+uudestaan,+vaikka+hyväksyn+lääkärien+toimenpiteet,+niin+jotenkin+se+välillä+ahdistaa+silti.+Ilmeisesti+olen+nyt+terapian+tarpeessa?