Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2890

1. yksi.bloggaajaksi,+sinulle+vastaanOlen+samaa+mieltä,+että+bloggaajat+ovat+kivoja,+siis+kertovat+oman+näkemyksensä+ja++eivät+puutu+toisten+tekemisiin,+kun+nämä+toiset,+jotka+kaivelevat+vain,+kuka+kirjoitti+mitä+ja+kenestä?Onhan+täälläkin+esiintynyt+useitakin+kirjoittajia,+jotka+antavat+ohjeita,+että+mistä+saa+kirjoittaa+ja+mistä+ei+ja+lopuksi+viellä+toteamus,+että+ei+osata+keskustella?+Paras,+siis+huonoin+oli+moite,+että+kertoo+vain+itsestään?+Kenestä+toisesta+pitäisi+kertoa,+joita+ei+edes+tunne+monikaan?+Luen+juuri+parhailaan,+tai+siis+aivan+pian+kirjaa;+Anne+Holt,+Tomussa+ja+tuhkassa,+jossa+eräs+bloggaaja+on+tehnyt+itsemurhan,+mutta+oletan,+että+hänet+on+murhattu?+Siinä+kyllä+viitataan+paljolti+äärioikeistoon,+koska+Breivik+oli+myös+mainittu.Siihenkään+en+voi+samaistua,+että++mainittu+bloggaaja+vain+värittää+omaa+elämäänsä.+Se+ei+mielestäni+pidä+paikkaansa.+Toinen+oli+myös+hänen+"härski"+kielenkäyttönsä,+mutta+katsellessani+eilisen+Uutisvuodon,+niin+senkin+voin+ymmärtää,+kuinka+Kainuussa+sanotaan+asiat,+Simo+Salmisen+laulun+sanoin+"ruma+sana+sanotaan,+niin+kuin+se+on".+Tiedän,+että+täältä+lentää+avaruuteen,+jos+toistaa+näitä+sanontoja.
  2. "koska+tärkein+sitä+korjaava+asia+on+työtätekevät+kädet+hoitokodissa."Kuinka+minä+olen+ymmärtänyt,+että+niitä+vanhustenhoitoon+koulutettuja+tytötätekeviä+käsiä+käytetään+toisarvoisiin+töihin,+jos+puhutaan+ammattinsa+osaavista+hoitajista?Ei+suinkaan+sekään+ole+toisarvoista+työtä,+siis+siivous+ja+pyykkäys,+koska+puhdasta+täytyy+olla,+mutta+siihen+luulisi+löytyvän+oman+alansa+ammattilaisia,+joilla+on+myös+oma+koulutuksensa.Eikös+juuri+Alavuudelle+siiretty+terveyskeskuksen+vuodeosastolta+erittäin+huonokuntoisia+potilaita,+joten+ei+mikään+ihme,+että+he+jo+siirrosta+rasittuineina+halusivatkin+kuolla?+(huono+ilmaus+tuo,+halusivat)Miksi+nyt+suuri+itku+ja+poru,+jos+huonokuntoinen+vanhus+kuoleekin+ja+omaiset+eivät+ole+välittäneet+tämän+taivaalista+aikaisemminkaan?+Eutanaasia+tai+pillereitä+toivoo+jotkut,+että+voi+elämänsä+päättää,+niin+hakeutukaa++näihin+hoitolaitoksiin.Oma+elämän+tyyliini+viitaan+siihen,+että+kauan+en+kidu+missään+laitoksessa.+Samoin+mieheni+pääsi+melko+vähillä+kivuilla,+koska+oli+saanut+pannuhuoneessa+tulipalon,+jossa+poltti+itsensä.+Pystyi+kuitenkin+itse+palon+sammuttamaan,+katkaisemaan+veden+tulon+ja+oli++"hyvin+hengissä",+kun+naapuri+oli+ajanut+ohi+kauppareisulleen,+mutta+takaisin+tullessa+oli+sitten+poikennut+pihaan,+kun+mies+on+niin+nokisena+siinä+yläruumis+paljaana.No,+loppuhan+on+"historiaa",+kun+ambulanssi+tuli+ja+mies+oli+kertonut+tapauksen.+Piikki+vain+ja+nukutus+kipujen+vuoksi.+Jorvissa+sitten+hengityskoneeseen,+josta+ilmoitettiin+minulle,+että+näin+iäkästä+ei+kannata+hoitaa,+koska+on+niin+pahat+vammat.Harmi,+että+kerron+tämän+taas+uudestaan,+vaikka+hyväksyn+lääkärien+toimenpiteet,+niin+jotenkin+se+välillä+ahdistaa+silti.+Ilmeisesti+olen+nyt+terapian+tarpeessa?
  3. Ei+minulla+"maalikkona"+ollut+mitään+toisin+toivomisia,+vaan++hyväksyä+kohtalo,+joka+oli+miehelleni+silloin+oikea+ratkaisu.+Itsehän+en+ollut+tapahtumaa+näkemässä+ja+sikäli+ilmeisen+luopio+olen,+että+en+uskaltanut+mennä+häntä+katsomaan+edes+sairaalaan,+koska+en+halunut+itselleni+sitä+muistoa+miehestäni,+että+hän+on+palanut+pahoin.Olen+nähnyt+veljeni+kuolinkuvia,+kun+hän+kuoli+autokolarissa+ja+niitäkään+ei+olisi+pitänyt+katsoa,+koska+ne+tulee+mieleeni,+kun+muistelen+veljeäni,+tosin+on+muitakin+muistikuvia,+onneksi.Kuten+jo+kirjoitin+tuolla+aijemmin,+niin+hengityskone+pidettiin+päällä,+kunnes+tyttäreni+Tanskasta+ehti+isäänsä+katsomaan,+samoin+mieheni+veli+vaimoineen,+jotka+tulivatkin+läheltä.+Koko+ajan+hän+oli+kuitenkin++lääkitty+niin,+että+ilmeisesti/varmasti,+ei+kipuja+tuntenut,+kuten+ei+pystynyt+puhumaankaan.Hieman+kärjistetysti+kirjoitin+samalla+tuosta+eutanasiasta,+jota+niin+moni+toivoo+tuolla+toisaalla,+mutta+anteeksi+nyt+pyydän,+koska+ajatukset+ei+ole+niin+korrekteja,+josko+lienee+koskaan+olleetkaan?