Kristiina23

Kristiina23 profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Liittynyt 11v sitten
36 aloitusta · 2899 kommenttia
Anteeksi+Skillan,+että+kirjoitin+tänne+ennen+sinua,+mutta+koska+ja+sen+vuoksi,+että+minun+uneni+loppuu+aikaisi,+koska+menen+myös+aikaisin+nukkumaa.+Oli+vain+niin+mielenkiintoista+vastata+noille+"yönkujille",+jota+eivät+ole+Ivestä+nähneet+saati+niitä+"piruntuila",+joka+innosti+minua+keroman+niistä?
Anteeksi+tuo+oma+"+töttötöröö""+kirjoitukseni,+jossa+epäilin+että+vanhuksista+ei+ole+omaiset+huolehtineet+tarpeeksi.Jotenkin+tuli+vain+mieleeni,+kun++mieheni+tätiä+kävimme+katsomassa+sairaalassa+3-vuotta+ja+siellä+oli+aina+viereisellä+pedillä+se+sama+nainen,+joka+itki+ja+huusi+tuskaansa,+miksi+hän+ei+pääse+pois,+ilmeisesti+kuolemaan?+Mieheni+tätikin+valitti,+että+miksi+hän+ei+saa+kuolla+pian.+Kuitenkin+pystyi+itse+syömään+ja+WC-ssä+asioimaan+avustajan+turvin,+mutta+sitä+en+tiedä,+kuinka+hän+sitten+kuoli?Oman+äitini+läsnä+olin+sairaalassa+viikon+ja+katsoin,+milloin+tippapullo+on+loppu+ja+koska+tarvitsi+lisää+kipulääkettä.+Hoito+oli+erinomaista,+kuten+minun+majoitukseni+äitini+viereiseen+petiin.Mieheni+viereen+en+mennyt+omasta+pelostani,+mutta+siitä+en+halua+kenellekkään+kertoa,+miksi?
"koska+tärkein+sitä+korjaava+asia+on+työtätekevät+kädet+hoitokodissa."Kuinka+minä+olen+ymmärtänyt,+että+niitä+vanhustenhoitoon+koulutettuja+tytötätekeviä+käsiä+käytetään+toisarvoisiin+töihin,+jos+puhutaan+ammattinsa+osaavista+hoitajista?Ei+suinkaan+sekään+ole+toisarvoista+työtä,+siis+siivous+ja+pyykkäys,+koska+puhdasta+täytyy+olla,+mutta+siihen+luulisi+löytyvän+oman+alansa+ammattilaisia,+joilla+on+myös+oma+koulutuksensa.Eikös+juuri+Alavuudelle+siiretty+terveyskeskuksen+vuodeosastolta+erittäin+huonokuntoisia+potilaita,+joten+ei+mikään+ihme,+että+he+jo+siirrosta+rasittuineina+halusivatkin+kuolla?+(huono+ilmaus+tuo,+halusivat)Miksi+nyt+suuri+itku+ja+poru,+jos+huonokuntoinen+vanhus+kuoleekin+ja+omaiset+eivät+ole+välittäneet+tämän+taivaalista+aikaisemminkaan?+Eutanaasia+tai+pillereitä+toivoo+jotkut,+että+voi+elämänsä+päättää,+niin+hakeutukaa++näihin+hoitolaitoksiin.Oma+elämän+tyyliini+viitaan+siihen,+että+kauan+en+kidu+missään+laitoksessa.+Samoin+mieheni+pääsi+melko+vähillä+kivuilla,+koska+oli+saanut+pannuhuoneessa+tulipalon,+jossa+poltti+itsensä.+Pystyi+kuitenkin+itse+palon+sammuttamaan,+katkaisemaan+veden+tulon+ja+oli++"hyvin+hengissä",+kun+naapuri+oli+ajanut+ohi+kauppareisulleen,+mutta+takaisin+tullessa+oli+sitten+poikennut+pihaan,+kun+mies+on+niin+nokisena+siinä+yläruumis+paljaana.No,+loppuhan+on+"historiaa",+kun+ambulanssi+tuli+ja+mies+oli+kertonut+tapauksen.+Piikki+vain+ja+nukutus+kipujen+vuoksi.+Jorvissa+sitten+hengityskoneeseen,+josta+ilmoitettiin+minulle,+että+näin+iäkästä+ei+kannata+hoitaa,+koska+on+niin+pahat+vammat.Harmi,+että+kerron+tämän+taas+uudestaan,+vaikka+hyväksyn+lääkärien+toimenpiteet,+niin+jotenkin+se+välillä+ahdistaa+silti.+Ilmeisesti+olen+nyt+terapian+tarpeessa?