Sookeria, Ruune!

Olet varmaan huomannut, että Eurosportilta tulee hieno snookerturnaus. Juuri nyt alkoivat Carter ja Allen.
Hyvää päivänjatkoa snookerin parissa.

17

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Auts. Lyöntivirhe otsikossa! Siis SNOOKERIA, Ruune!

• Makriina.ei.kirj

Jaksatko katsoa? Tänään on finaali Carter-Trump. Illalla klo 9 aikaan. Alkuosa on päivällä puolilta päivin.

• anonyymi_nnO

Ruunella on nyt täysi työ uusien ihastusten kanssa. Puhelinnumeronsa kun laittoi julkisesti kaikille, ei ehi nyt soitoilta Makriinaa ja snookeria enää.

• Annan Sinulle täyden kirjoittamattomuusoikeuden. ole hyvä!

• No hyvä, jos Ruunella on kaikki hyvin.
      Vuosikausia samoilla palstoilla kirjoittaneille voi tulla mieleen kysymys. miksi joku on lopettanut yhteydenpidon. Varsinkin näissä ikäluokissa. Lopullisiakin lähtöjä on viime aikoina kirjattu.
      Huojentavaa kuulla, että mistään vakavasta ei ole kysymys.

• Minä tuon numeroni laitoin kun ”joku” pysyy. Pitää edes yrittää.

Minua on jo pitkään ja pahasti kiusannut tuo sormituksia nistuksen käyttöönotto. Oikein pirun, tarkoitan Pirun hankala ja palasin takaisin.

Nyt olen Selamiäs, ehkä tämän päivän!

Kylää Makriina on niin syvällä mielessäni, että pysyy.

• Minulla ei täällä ole yhteyttä toistaiseksi snookerin katsomiseen. Taidan nähdä sitä kiinalaisten tekemällä Nokia kännykällä.

On muuten ihme vehje. Voi katsella jalkapalloa vaikka mistä ja spotifystä ilmaista musiikkia.

Täytyy hankkia Cromcast, jolla saa kuvan heitettyä televisioruudulle.

Kyllä tämä tästä jos ehkä ja kun.!!

• Selamiäs kirjoitti:

Minä tuon numeroni laitoin kun ”joku” pysyy. Pitää edes yrittää.

Minua on jo pitkään ja pahasti kiusannut tuo sormituksia nistuksen käyttöönotto. Oikein pirun, tarkoitan Pirun hankala ja palasin takaisin.

Nyt olen Selamiäs, ehkä tämän päivän!

Kylää Makriina on niin syvällä mielessäni, että pysyy.

Sormitunnistus oli siis käytössäni ja viimeisen hiuksenikin menetin. Nyt olen siis kaljukin, mutta kirjoitus sentään sujuu ”Lyytisen” kanssa.

• Huolestunut olen minäkin, Facebookissa pyysi äsken kaveriksi, mutta mitään ei vastaa kirjoitukseeni. No, minä ainakin iloitsin ja vastasin, varmaan on hukannut noiden edellisten salasanat.
      Kyllä sitä huolestuu miten vointi on!

• Vointi on entisenlainen. Toivottavasti pysyy.

Samantapaiset vakuutukset voisin kohdistaa sinullekin.

• Moikka Ruune ja kaikki sinun sivupersoonasi.
      Mukava kuulla, että hyvää kuuluu.
      Ollaan tässä nääs oltu vähän ymmällä.

Monet ovat pettyneet tabletteihinsa ja muihin uutuuksiinsa. Kirjoittaminen hankaloituu. Harmillista, että olet menettänyt kosketuksesi snookeriin. On se niin ikäihmiselle sopiva urheilumuoto.

Hyvää päivänjatkoa.

• Kirjauduin nyt täydellä innolla ja yrityksellä, mutta ”jokin meni pieleen”. Toivottavasti selviää tuo Pieli.

• Kyllä minä ton snookerin kaivan vielä esiin.e

• havannoiva

Ei ole ruunen kirjoitus, vaan feikin! Ei ruune sanois ton, vaan tuon!

• Kristiina23

Ja sinä se jaksat, että ruuneperi on nyt mikä millonkin on, niin väität, että hän on sama, kuin tämä "elämä apinanan toistaja".

Aikaisemin ilmeisesti kirjoittelit jollain "totuuskomissiolla", joka oli myös aina, suoraan sanoakseni "aunuksesta".

Minä ainakin uskon, että nyt on meidän tuttumme ruuneperi nimmarilla. "selamiäs".

En tiedä, kuinka jonkun pakkomielteen saisi pois, kuten tämän häirikön, joka aina yhdistää ruuemannin tähän elämään, joka naapurivaltiosta kirjoittelee jopa Kahvipirttiin, mutta suosiollisesti sikäli, että hänellä vain aina tämä kamelia kukkii!

No, toinen häirikkö on mielestäni tämä "halla-aholainen", joka linkittelee mieleisiään sivuja, joita onneksi minun ei tarvitse lukea.

• Kristiina23 kirjoitti:

Ja sinä se jaksat, että ruuneperi on nyt mikä millonkin on, niin väität, että hän on sama, kuin tämä "elämä apinanan toistaja".

Aikaisemin ilmeisesti kirjoittelit jollain "totuuskomissiolla", joka oli myös aina, suoraan sanoakseni "aunuksesta".

Minä ainakin uskon, että nyt on meidän tuttumme ruuneperi nimmarilla. "selamiäs".

En tiedä, kuinka jonkun pakkomielteen saisi pois, kuten tämän häirikön, joka aina yhdistää ruuemannin tähän elämään, joka naapurivaltiosta kirjoittelee jopa Kahvipirttiin, mutta suosiollisesti sikäli, että hänellä vain aina tämä kamelia kukkii!

No, toinen häirikkö on mielestäni tämä "halla-aholainen", joka linkittelee mieleisiään sivuja, joita onneksi minun ei tarvitse lukea.

Otan tavakseni toistaa Koiviston lausahdusta: "Ei pidä provosoitua, kun provosoidaan!"

Tuollaiseen pakkomielteisen kirjoittajan mieli vain ilahtuu, kun hänen tekstiinsä tartutaan, Pitäisi tehdä se päätös, ettei hänelle vastata, vaikka tekisikin mieli sanoa selvät sävelet.

• Toi on murheellinen tuo!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      46
      3219
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      39
      2709
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      118
      2462
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      54
      2215
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      351
      1971
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      151
      1604
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      76
      1475
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1308
    9. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      32
      1235
    10. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      24
      1134
    Aihe