Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2890

1. Ei+minun+mielestä,+koska+oletan,+että+ruunella+on+noita+samantyylisiä+aloituksia,+kuinka+hän+on+yksin+ja+murheissaan.Mielestäni+päinvastoin+yritin+häntä+lohduttaa++kirjoittajana,+olkoon+nyt+kuka+hyvänsä,+mutta+jos+ei+kelpaa,+niin+anti+olla.Mitä+itse+haluaisit+aloittajan+kirjoitukseen+kommendoida?Maassahan+on+rauha+ja+useimilla+ihmisillä+myös+hyvä+tahto,+mutta+ainahan+on+näitä+poikkeuksia,+joka+on+pieni+määrä+kuitenkin,+mutta+sitäkin+äänekkäämpiä.+koska+lietsovat++eripuraisuutta+näillekin+palstoille,++joka+pitäisi+olla+leppoisa+kahvipöytä.
  2. Meri-kukan+ja+demetrenin+mielipiteisiin+voisin+samaistua+ja+ainakin+noihin+mukamas+sairauksiin+ja+lääkkeisiin.+Toinen,+vai+lie+jo+viides+on+nuo+kuntosali-+ja+allasuinnin+ohjaajat+,+joissa+on+yleensä+2-3-kymppinen+vetäjä+ja+me+mummot+75->+olemme+pulassa.+Ainakin+minä.Onnistuneen+kauppareissun+minäkin+tein,+mutta+harmillisesti+"arvoin"+lähtöäni,+lähdenkö,+vai+en+ja+kun+lähdin+vasta+klo+14,+niin+pimeän+hyssykkähän+siinä+tuli+ja+koko+ajan+oli+tihkusadetta.Tärkein+asiahan+oli+saada+auton+renkaisiin+ilmaa,+joten+15+km+sinne,+mutta+välillä+poikkesin+tyttäreni+luona+"ruoka+ostoksilla"+ja+olihan+sitä+taas,+paitsi+niitä+croisantteja+ei+ollut+ja+tyttäreni+sanoi,+että+miks`et+ajele+Lidliin+ja+minähän+ajelin,+koska+siellä+on++niitä+croisantteja+039,€,+viinimarja+sekoitusksia,+ihanaa+kinkkua,+siis+siivuina+ja+tietenkin+savukkeita+kaikkein+edullisemmin.Samalle+matkalle+osui+myös+Prisma,+jossa+olikin+erinäisiä+ostoksia,+mutta+siellä++tutkin+kahvi+tarjouksia+ja+niitä+paketin+painoja+ja+huomasin,+että+ennen+mainostamani+edullisin+kahvipaketti+olikin+vain+450+g,+ei+siis+se+puolikiloa,+joten+taas+summararum,+kuinka+meitä+huijataan.Kalatiskille+en+enää+jaksanut+taapertaa+ja+paikallinen+Citymarket+mainosti+kyllä+tuota+6,90€+edullista+lohta,+kuten+silakkafileitä+6,99€.+Prismasta+meinasin+jo+ostaa+sitä+suutarinlohta,+siis+silakkarulia,+mutta+kilohinta+oli+aika+hulppea+verrattuna+itse+tehtyyn.Minun+ei+kannata+tarjousten+perässä+autoilla,+jos+muutaman+sentin+saisikin+edullisemmin,+kun+en+ole+jaksanut+nyt+hakea+tuolta+ilmaisjakelustakaan+mitään,+jotka+ovat+kävelymatakan+päässä.+Naapurit+sieltä+ovat+hakeneet+runsaasi+näitä+EU-lahjoja,+kuten+hernesoppaa+ja+sikanauta+purkkeja+jopa+12+pakkauksia.Joulu+avustuksia+on+myös+ollut+seurakunnan+60,-€+lahjakortit+paikalliseen+S-markettiin.+Ikävä+yllätys+oli+kuulla,+kun+oli+ilmennyt,+että+nämä+ilmaisen+ruoan+hakijat+olivat+myyneet+niitä+lähistöllä+ja+tietenkin+kaljarahojen+puuteeseen,+joten+on+näitäkin+väärinkäyttäjiä,+jopa++vähempi+osaisissa,+kuten+on+rikkaissakin+ja+paljon+suuremmalla+volyymilla,+koska+siellä+ri+ole+euroista+enää+kysymys,+vaan++paljon+enemmästä.Jaa,+kuinkas+minä+nyt+noin+synkkiä+kirjoitan,+mutta+tuohon+yksinäisyyten+on+minulla++hyvä+konsti+paneutua+kirjojen+maailmaan+ja+sieltähän+sikiää+myös+näitä+googkle+hakuja+tutustua+eri+paikkoihin+ja+kummasti+se+päivä+onkin+pulkassa.
  3. järkyttynyt.män17.11.2018+1:56Sivustaseurannut+kirjoitti:Käy+lukemassa+kuuskymppisistä+korppiksen+prinsessa+aloitusta,+jossa+korppis+panettelee+sinua+rajusti.Kun+ketjua+lukee,+ei+välty+huomiolta+että+korppis+on+otettu+palstan+nuorimpana+rasistisen+tyylin+silmätikuksi.+Pysy+palstalla+korppis.+Aika+on+puolellasi.+Pöllytetään+sorsijasi+sakilla+suohon.
  4. Uuden+Pirtin+innoittamana+minäkin+kerron+eiliset+puuhani.+Kävin+siis+tietenkin+tyttäreni+luona+hoitelemassa+niitä+silityksiä+ja+siellä+olikin+oikein++maankaaos,+kun+tytär+oli+tyhjentäny+koko+vaatekaappinsa+oivalluksella,+että+ne+tulee+heti+uudelleen+järjestellyksi+kaapiin+ja+siellä+ne+oli+edelleen.+Tietenkään+minun+ei+tarvinnut+niihin+puuttua,+koska+en+järjestele+heidän+vaatteitaan+koskaan,+koska+en+tiedä+noista+vaatteista,+mikä+kenellekin+kuuluu,+paitsi+heidän+iskän+vaatteet+kyllä+eroitan,+sillä+on+hän+niin+paljon+tukevampi+ja+ne+vihonviimeiset+kauluspaidat,+joissa+on+niitä+nappeja++jo+kolmekin+ja+sormet+ei+tahdo+taipua+niihin.Sain+vihdoinkin+myös+käynnin+Lidlissä,+jossa+on+sitä+UTH-maitoa+ja+nyt+se+rtiittää+helmikuuhun,+koska+ostin+pari+12-pakkausta.+Lisäksi+löysin+viimeisen+pakkauksen+ihanasta+kinkusta,+joka+on+kuin+Joulukinkku+parhaimilaan+ja+lisäksi+viinimarja+sekoituksia,+joita+himoitsen.+Ihmeellistä,+että+nyt+puolukatkin+tekevät++tuloaan+ruokailuuni,+mutta+tuo+Avocaadon+himo+on+yllättänyt,+koska+tietenkin+tyttäreltäni+niitä+olen+ottanut+mukaani.Tietenkin+käyntini+syynä+oli+myös+se,+että+tytär+ilmoitti,+että+nyt+olisi+niitä+croisantteja+ja+pullia+ja+olihan+niitä.+Sekin+oli+ihana+uutinen,+että+hän+saa+jatkaa+tuolla+Urheiluopiston+ravintolassa+edelleen,+koska+hänen+sopimuksensa+olisi+päättynyt+marraskuun+loppuun+ja+johtaja+oli+tullut+kyselemään+Joulunajan+työvuoroista,+jotka+hän+kaikki+varasi,+siis+on+valmis+tekemään+työvuoronsa.+Sievoisen+lisänkin+saa,+koska+on+Baarimestarin+koulutuksen+hankkinut+ja+tietenkin+sen+hygiena+passin,+jonka+vuoksi+hän+on+valmis+heittämään+kaikki+vanhentuneet+ruoat+roskiin,+siis+biojätteisiin.Tänään+ajattelinkin+viettää+taas+kirjaani+lukiessa,+vaikka+olisihan+niitä+silityksiä+viellä,+mutta+nyt+on+valmistettava+nuo+ostamani+elintarvikeet+ruoaksi,+siis+paistaa+ja+keittää+ja+pakastaa!D