Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2891

1. Tästä+se+alkaa+minullakin,+tuo+polvien+"pettäminen",+kuten+Skillan+mainitsi.Menin+aamulla+(klo+8)+sinne+silitys+"possakkaani",+jota+olen+laistellut+kauan.+Olin+iloinen,+kun+heidän+raput+(5)+pääsin+nokkelasti+ylös/alas,+koska+kävin+heidän+saunalla.Hassu+moka+taas+minulta+ja+lapseltani+"anteeksiantamaton"+viesti+minulle,+sillä+luin+viestin+ensin+SX?X+pyysi+soittamaan+ja+siinä+luki,+että+SX?X+pyysi+silittämään???+Saaperin+ipana!+Oletiko+hän+todella,+että+pyyntö+tepsii+paremmin,+kun+miehensä+pyytää?+Tunnustan,+tepsi+paremmin!DDDDMut´+ans´+olla,+kun+klo+oli+12,+niin+polvet+alkoi+pettämään,+siis+kipua+jo+kävellessä+partsille+tupakalle?+Saa+moralisoida.+Seisominen+ei+tee+ilmeisesti+kovin+hyvää+minullekaan,+vaikka+aina+olen+sisimmässäni+hymyillyt+tyttäreni+vaivoista,+jos+hän+joutuu+seisomaan+kauan,+niin+hän+valittaa+ja+polvet+on+jo+kaksi+kertaa+operoitu,+vai+oliko+vain+toinen?Koska+eläkeläinen+voi+valita+tekemisensä,+niin+lähdin+kotiin+ja+menen+taas+aamulla+sinne.+Tosin+pihassa+on+kai+aika+hulina,+kun+Markkinareksiviittaa+kuljetetaan+torille,+sillä+kylän+merkittävä+tapahtuma+on+alkamassa,+jossa+vävyni+pitää+kaljatelttaa+ja+sanoisinko,+erittäin+hyvällä+tuotolla,+ainakin+toistaiseksi.Valitettavasti+on+luvassa+paikkakunnalle+sadetta+ja+ukkosta+ja+sitä+ilmeisesti+tyttäreni+nyt+saa,+koska+valitti,+että+ei+ole+kunnon+ukkosta+nähnyt+koko+kesänä,+joten+sitä+saa,+mitä+tilaa!DDTalven+marjasatoon+ja+säilöntöihin+minulla+ei+ole+mitään+sanomista+(kuin+kateutta+entiseen),+koska+minulla+ei+ole+pakastinta,+enkä+aio+hankkia.ps.+pitäisikö+sittenkin+mennä+sinne+kuntosalin+ovella+edes+käymään?
  2. skeptikkokoOlen+samaa+mieltä,+koska+olen+löytänyt+tämän+ruokajakelun+ja+toden`totta+sain+sisäfilettä+kaksi+vakuumiin+pakattua+ja+viimeksi+1,5+kg+sianlapaa+ja+usein+on+naudan+kokolihaa+tai+possun+kaslereita.+Olen+saanut+tutustua+sellaiseenkin,+mitä+itse+en+ole+koskaan+ostanut+kaupasta,+kuten+jotain+kahvilaatuja+sen+ainaisen+Juhla-Mokan+sijaan.+Uudet/vanhat+perunatkin+oli+mielestäni+uuden+veroisia,+vaikka+ei+olleet+tietenkään+sitä,+mitä+lapsena+kotona+sain,+mutta+ilmaisena+maistuivat+hyviltäMakkaroissa+on+valtavat+valikoimat,+mutta+perunamakkaraa+en+ole+vielä+tohtinut+ottaa,+mutta+kyllä+sitäkin+joskus+kokeilen.+Samoin+yokurtit,+viilit,+tuoremehut+on+sellaisia,+joita+en+kaupasta+osta,+koska+olen+aina+tehnyt+viilini+itse.+Yllättävän+hyvän+makuinen+oli+myös+ananas-kokos+tuoremehu.Ja+sinulle--+Isot+Onko+kalliimpaa?+Noinhan+maalla+tehtiin,+...muistaakseni?.Heille+ostetaan+Halal-lihaa,+joka+on+kallista,miski+näin?(niin,+miski)Wikistä"Halal-liha+tulee+teurastaa+leikkaamalla+eläimen+kaulavaltimo+auki+terävällä+veitsellä,+kun+eläin+on+tajuissaan."+Oletko+jotenkin+kateellinen+toisten+ansoista?+Olitko+Kekkosen+kulta-aikaan+edes+töissä,+jos+et+nyt+saa+riittävää+eläkettä?+Luuletko+todella,+että+hallitus+ratkaisee+sinun+köyhyys+ongelman,+koska+mielestäni+on+tehnyt+riittävästi,+että+on+edes+takuueläke+ja+työttömille+työttömyys+korvaus.+On+vanhempain+vapaata+ja+isyyslomaa,+lapsille+tarhoja,+joissa+myös+esiopetusta.+Kuinka+oli+sinun+nuoruudessa?Minä+alan+sitten+säälimään+"köyhiä",+kun+yksikään+ukko/mummo+ei+seiso+marketin+aulassa+pelaamassa+ja+istumassa+terassilla+kaljan+äärellä+tupakoimassa.No,+tämäpä+tässä.+Kaikki+osaa+paistaa+leipää+ja+laskekaa+hinna.+Jauhot,+hiiva,+vettä,+tai+maitoa.+Paljonko+maksaa?