Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2899

1. Eikö+ollut+silloin+vielä+kehitelty+itkuhälyttimiä?+Ei+ilmeisesti+kaikkien+tietoisuudessa,+kuinka+valvotaan+lapsia+ja+nyt+valvotaan+myös+aikuisia,+mikä+on+hyvä.
  2. Vahvasti+tätä+mieltä,+Sinäpä+sen+sanoit.+Miksi+haaveilla+voitoista+pelikoneen+äärellä+tai+Lotossa?+Entä+kun+se+suuri+voitto+tulisi,+niin+muuttuisiko+elämä+siitä+paremmaksi.+Ounastelen,+että+entistä+suurempi+pelihimo+tulisi,+kunnes+taas+kaikki+olisi+mennyt.+"Mua+vaivaa+alakulo,+pääni+puhki+mietin+kuinka+siitä+pääsisi+eroon,elämäni+olen+eläny+intoa+täynnä+elämäniloisena,"..ja+juttu+jatkuu"mikä+palauttaisi+vanhuksen+elämän+ilon,+onko+se+ainoa+keino+voittaa+lottovoitto,"Voi+taivahan+vallat,+sanon+minä.+Siinä+se+vasta+ongelma+tuleekin,+kun+ei+pääse+sängystä+ylös+pirteästi+ja+rahaa+olisi+kuin+"rantarosvolla"!:))Aamusta+asti+olen+miettinyt+aloitusta+"itsetuhoisuudesta",+jota+minulla+ei+ole+ja+onneksi+ketju+on+muuttunut+,+sillä+kovin+harvoin+liikautaa+toisten+surut,+mutta+olihan+tuo+pysäyttävä,+koska+kirjan+luvustakaan+ei+tullut+mitään,+kun+aloitus+pyöri+mielessäni.Nyt+jäin+pohtimaan,+että+onko+kaksi+eri+kirjoittajaa?+Toinen+kirjoittaa+itsemurhasta+ja+toisen+elämä+on+pois+raiteiltaan,+koska+ei+ole+Lottovoittoa?Aloittaja+heittää+kysymyksiä+vaihtoehdoilla+"oletko.."??+Helpottaako+se+oloasi,+jos+kerron,+että+olen+kovinkin+impulsiivinen+ja+tunne+toimii+aikaisemmin,+kunnes+järki+ja+siinä+onkin+sitten+"paikkaamista",+kun+se+järki+ehtii+mukaan!DNoihin+pelirahojen+saamiseen+asenteeni+on+kovin+jyrkkä.+Ainahan+voi+hetken+"onnentunteen"+kokea+jollain+arvalla+nykyisin+ja+kerran+sainkin+jotain+3000,-mk+ja+sitten+1000,-mk,++ja+se+oli+markka-aikaa,+mutta+jos+tarkkailee+muutoin+menojaan,+niin+äkkiä+on+säästössä+tuollaiset+sumamt.
  3. "aivan+aluksi+haluan+kiittää"+vai+kuinka+se+Urpilaisen+usein+siteerattu+puhe+meni,+mutta+minä+haluan+tuomita+maanrakoon+taas+tämän+massa+postaajan+viestit,+joita+hän+suoltaa+kaikkialle,+koska+kurkkasin+hänen+profiiliaan,+niin+sairas+häirikkö+on.+Mitään+mielenkiintoa+ei+ole+avata+hänen+viestiään,+mutta+ilmoituksia+olen+tehnyt,+että+poistaisivat.Jaa,+ynnämuu,+joka+aina+jaksat+tehdä+sen+kauppareissun,+joita+minä+vältän+viimeisen+päälle+ja+eilen+oli+vain+yksi+aski+tupakkaa,+joten+ajattelin,+että+siitäpä+vain+aamulla+kauppaan,+joka+on+200m+päässä.Vaan+eikös+tämä+polvi+tehnyt+"tepposet",+joka+teki+joskus+Lidlin+pihassa,+että+minut+jouduttiin+auttamaan+autooni+ja+se+parani+tyttäreni+luona,+kun+otin+vävyni+särkylääkkeen.+No,+tänään+vettäkin+satoi+kaatamalla,+kun+eilen+olisi+ollut+hieno+ilma.+Asia+hoitui+hienosti+i-päivällä+ja+polvi+on+taas+kunnossa,+mutta+hieman+ihmettelen,+kuinka+se+voi+nukkuessa+mennä+tuollaiseksi?Sinulla+ynnämuu+on+kaipaus+sinne+Pohjois-Karjalaan,+kuten+minulla+nyt.+Haluaisin+vielä+kerran+nähdä+Rastin+majakan+ja+ne+kalliot,+joilla+vietin+joskus+lomaani+sopu-teltassa,+vaikka+kotini+oli+lähellä.+Minulla+ei+ole+nyt+riittävän+hyvää+autoa,+kuten+ennen+oli,+ja+kuten+sanoi+työkaverini+lapsi,+kun+häneltä+kysyttiin+nimeä;+"En+tiedä,+enkä+tule+koskaan+tietämäänkään"+?+Joten+tuo+minunkin+vastaus,+milloin+saan+paremman+auton?
  4. "miksi+sinä+vääntelet+hengen+hedelmättömyyttä+aiheeseen+vastaukseksi?+Tuska+ja+ahdistus+ovat+mielen+pipilöitä."Anteeksi+taas+minun+kirjoitukseni,+koska+taidan+olla+äitini+tyylinen,+joka+syöpä+sairaana+kärsi+kovia+kipuja+ja+aina+kuittasi+ne+huumorilla.+Toki+hänellä+oli+vahva+lääkitys+myös.+Tietenki+soittelin+hänelle+usein+ja+kyselin,+mihin+sattuu,+johon+hän+vastasi,+että+joka+paikkaan,+paitsi+kieli+ei+ole+kipeä.+Olemme+siis+puheliasta++karjalaista+sukujuurta+ja+kieli+kalkattaa+aina+ja+täällä+se+pitäisi+osata+pitää+portti+suun+edessä,+kuten+siskoni+minua+opasta.Olen+minäkin+kivuista+osani+saanut+ja+ensimmäiset+oli+jo+kahden+raskauden+aikaan,+siis+mielettömät+selkäkivut.+Niistä+kun+selvisin,+niin+jouduin+autokolariin,+jossa+makasin+8-viik.+kallovedossa,+joista+neljä+viik.+mietin,+kuinka+voisin+tappaa+itseni,+mutta+seuraavat+olikin+helpompia,+kunnes+pääsin+kotiin.Alkoi+sietämättömät+selkäkivut,+kunnes+selkäni+leikattiin.+mutta+se+kesti+kauan,+koska+terkkari+lääkäri+oli+sitä+mieltä,+että+haluan+vain+sairaslomaa.+Silloin+söin+elämäni+enimmät+särkylääkkeet,+kunnes+huomasin,+että+alkoholi+auttoi+parhaiten.+Paljon+olin+kuntoutuksessa+ja+mm.+Orttonissa,+kun+olimme+kuuntelemassa+luentoa+ja+siellä+sanottiin,+että+kivut+häipyy,+kun+ikää+tulee+lisää,+niin+koko+sali+päästi+raikuvat+naurut,+siis+kaikki+selkäkipuiset.+Totta+se+oli+kuitenkin+kohdallani.Summara´rum,+meni+aika+mukavasti,+kunnes+tuli+totaalinen+loppuunpalaminen+(brunaut),+koska+olin+ottanut+vastuulleni+liikaa+töitä,+joista+en+suoriutunut+ja+aloin+nähdä+vain+painajaisia,+joten+sanoin+itseni+irti+juuri+pahimmoilleen+90-alussa.+Intialainen+johtajani+kyllä+sanoi,+älä+lähde,+että+tulee+"kovat+ajat",+vaan+sitäkös+minä+uskoin,+mutta+niin+vain+tuli.+Mitään+työtä+ei+ollut+tarjolla+missään,+mutta+minulla+oli+onneksi+riittävän+suuri+ansiosidonnainen+päiväraha,+jolla+tulin+hyvin+toimeen+ja+onhan+minulla+mies+edelleen+elossa+ja+kiinteistö+Espoossa+puoliksi.Pitkäksi+venyi+tarinani,+mutta+kipulääkkeitä+en+tarvitse,+koska,+jos+ja+kun,+selkä+kipuilee,+menen+heti+lepäämään+ja+kun+selän+lihakset+alkaa+kramppailla+liiasta+makoilusta,+niin+vetäisen+sinne+TigerBalssamia.+Hienosti+osaan+myös+laistaa+muka+pakolliset+siivouksetkin+ja+jos+joku,+ei+niin+välttämätön,+kuten+avainketju+putoaa+kädestäni,+niin+en+välttämättä+nouse+sitä+heti+noukkimaan,+kun+kuitenkin+muistan,+mihin+se+putosi!DDD+Flegmaatille+terveiset,+että+olemme+saman+ikäiset+ja+muistaakseni+vaimosikaan+ei+käy+kuntosalilla.+Miksi+sinä+olet+hakemassa+niitä+kipuja+sieltä?+Olettaisin,+että+meillä+olisi+vaimosi+kanssa+mielenkiintoisia+juttuja?DDD