Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2892

1. "Mene+kirkkoherranvirastoon+ja+etsi+esi-isäsi+1800-luvun+alusta."Työpaikojeni+ansiosta+minulla+on+ollut+mahdollisuus+tutustua+useisiin+rekistereihin+ja+kirkonkirjoihin,+joista+tuloksena+oli+että+siskoni+ei+ole+isäni+lapsi,+siis+ei+löytynyt+sieltä,+mutta+varppina+on.+Paljon+muitakin+virheitä.Samoin+MyHeritage+sivusto+on+virheellinen,+johon+on+kerätty+meidän+sukua+ja+sekin+oli+pettymys.+Mieheni+on+mukamas+syntynyt+ennen+äitiäni,+mutta+isäni+jälkeen?Selailin+kyllä+tuota+MyHeritage+sivustoa+kauaan+ja+outoja+nimiä+sieltä+tuli+esiin,+mutta+en+ilmeisesti+osaa+sitä+vielä+käyttää+ja+ei+ole+kiinnostustakaan,+koska+on+niin+paljon+muuta+tietoa.Yksi+mielenkiintoisin+sukututkimus+oli+myös+serkultani,+jossa+kuolinsyytkin+oli+selvitetty?+Silloin+oli+jopa+tulkittu+alkoholi+kuolinsyyksi?+Yleensä+se+oli+jollain+muulla+syyllä.Aloitusta+en+nyt+noteeraa+muutoin+kuin+sanonnalla,+että+onneksi+en+kansakoulussa+lukenut+Historiaa+niin+paljon,+että+olisin+traumoja+saanut.+Jatkossa+luin+"jotain",+josta+jopa+vähän+ymmärrän.
  2. Minäkin+asun+ns.+vanhustentalossa,+siis+rivitalon+pätkässä+yksiö,+johon+on+saatavilla+kaikenlaista+apua+yötä-päivää+ja+porukka+on+tyytyväinen,+mutta+itse+en+ole+vielä+tarvinnut+apua,+koska+asun+täällä+lapseni+ja+heidän+perheensä+vuoksi+auttamassa+heitä+tarvittaessa,+..paitsi+taas+lipesin+silityksistä,+kun+haluan+lukea+rauhassa+ja+menen+sitten,+kun+he+ovat+pois.Terveydenhuoltoon+on+aina+saanut+aikoja+pian+ja+palvelu+on+ollut+ylitsevuotavan+kohteliasta,+mutta+nyt+huomasin+muutoksen.Hampulääkäriin+oli+pitkät+jonot,+kuten+lääkärille,+joten+varasin+terveydenhoitajan,+joka+mukamas+ottaa+pitkäaikais-sokerin?+Sain+ajan+klo+11,15+ja+varppina+olen+syönyt+ja+juonut,+niin+kuinkahan+sekin+tapahtuu?Sanoin+siinä,+että+haluaisin+muitakin+verikokeita,+siis+"kartoittaa+tilannetta"+vuoden+välein,+niin+eikös+tämä+hoitsu/keskus+tokaisi+heti,+että+kokeita+ei+oteta,+koska+et+syö+kolesteoroli+lääkitystä???Nyt+voin+sanoa,+että+"kyllä+minä+niin+mieleni+pahoitin"+ja+minulla+ei+ole+mitään+asiaa+tuolle+varaamalleni+ajalle,+mutta+silti+menen.Eikö+minunkin+lainen+itsepäinen+pönkkö+voisi+muuttaa+mielipidettään,+jos+labratulokset+osoittavat+toista?
  3. Täällä+Hämeessä++23+mittarissa+ilta-auringossa+ja+se+tekee+kesämökkiläisille+ehkä+hieman+takapakkia,+jos+innostuvat+jo+nyt+kesästä,+koska+yöpakkasia+tulee,+se+on+varma.Anti`olla+viimeinen+kevät,+kun+alan+kasvatella+kurpitsoita,+tai+mitään+yrttejä+sisällä,+sillä+ei+se+onnistu+pienessä+kämpässä+ja+mihin+minä+ihan+oikeasti+niitä+tarvitsenkaan?Lapseni+perhe++(4-henkinen)+on+minulle+oikea+"ruokavarasto",+koska+aina+heillä+on+ylimääräistä+ruokaa,+koska++"eilistä+ei+syödä"+tyyliin,+joten+kyllä+mummi+syö+ja+niin+syökin,+...paitsi,...he+käyttävät+aivan+omituisia+mausteita.Maltailla+maustettua+leipää,+joka+on+kuminalla++lisätty?+Voi+"zeezusmaaria",+että+voin+inhota+noita+silloin,+kun+menen+heille+aamuisin+ja+haluan+kahvini+kanssa+jonkun+voileivän.+Onneksi+heillä+on+aina+tuota+kasvis`puolta,+siis+salaattia,+kurkkua,+tomattia,+paprikaa,+varsiselleriä,+valkosipulista+puhumattakaan,+joten+ainahan+niillä+maltaan+ja+kuminan+saa+"peitetyksi"!DIhanaa+Skillan,+että+olet+niin+"ulalla",+kuin+minä+noista+otteluista,+mutta+nyt+peittosin+sinut,+koska++menin+nukkumaan+niin+laitoin+Yöradion-+päälle+ja+eikös+sieltä+tullut+Tapparan+kultajuhla?+Arva,+tuliko+uni?Tuli+se+sitten,+kun+juhlat+oli+ohi,+mutta+toivottavasti+en+elä+niin+kauan,+että+tuo+lapsenlapsi,+joka+pelaa+jääkiekkoa+ja+"jalista"+pääsee+telkkariin,+koska+riittää,+kun+luen+hänen+tuloksiaan+lehdestä.+Hienolta+tuntui+myös+tytön+nimi+lehdessä+luisteluista+voittajana,+kun+katselin,+että+moni+poikakin+olisi+jäänythänen+jälkeensä.Kuka+tuo+Vappusiman+ja+kuka+shampanjan+ja+nakit+tietenkin+mansikoiden+kera,+sinappia+unohtamatta?