Kristiina23

Kristiina23 profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Liittynyt 11v sitten
36 aloitusta · 2899 kommenttia
Uusimmat aloituksetSuosituimmat aloituksetUusimmat kommentit
Hyvä+huomio+sinulta+ja+minun+"painajainen"+on+siskoni.+No,+tehköön+mitä+hyvänsä,+koska+minun+apu+on+kaukana.Toki+hän+kännykän+hankki,+mutta+ei+osaa+käyttää+tekstiviestiä+ja+ei+aio+opetella,+saatikka+hankkia+tietsikkaa,+jolla+voisi+laskunsa+hoitaa+ilman+ystäviensä+apua,+koska+itse+on+rollaattorilla+kulkeva.+Iäkkäillä,+kuten+siskoni,+pari+vuotta+vanhempi,+on+pankeille+oikein+rahastuksen+maku,+kun+pakko+on+pankkitiskillä+maksaa+laskut!?+No,+nyt+en+tiedä,+onko+paremman+keinon+keksinyt,+kun+veljeni+käy+häntä+opastamassa.Toinen+vanhusten+huijaus+on+nuo+lehti+tilaukset,+joissa+tarjotaan+"sitä`sun`tätä"+lahjaksi+ja+paras+huijaus+oli+minullekin+useamman+kerran,+että+nyt+on+tililläsi+jo+rahaa+"sen+ja+sen+verran",+joten+tilaa+lehti?Olipa+sellainenkin+tarjous,+että+lehti+on+ilmainen,+mutta+postituskulut+veloitetaan+tilaajalta??Äskettäin+luin+myös+uutisen+paikallislehdestä,+että+jotain+vanhusta+oli+pyydetty+viemään+luottokorttinsa+jonkun+puun+juurelle+ja+antamaan+tunnuslukunsa??+Pahinta+olikin,+että++hän+oli+vienyt?Mihin+johtopäätökseen+tästä+voi+tulla,+muuta+kuin+vanhukset+elävät+pimennossa+uutisita+ja+nykymenosta,+missä+kaikki+huijaa+kaikkia?