Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2899

1. Harvoin+enää+syön+jäätelöä,+mutta+ensimmäisen+tilini+tuhlasin+siihen+kokonaan+ollessani+noin+12-v.+Sain+5,-mk+lastenhoidosta+ja+lähdimme+johonkin+maatalousnäyttelyyn+ja+voi+että!+Siellä+oli+jäätelökoju!Tuskin+olin+sitä+ennen+edes+maistanut+moista+herkkua+ja+se+vei+kielen+mennessään,+joten,+"sinne+män,+eikä+piisantkaan".++Kuinkahan+monta+tuuttia/tikkua+sain+sillä,+mutta+monesti+lähdin+ja+palasin+aina+takaisin+sinne+kioskille,+kunnes+rahat+oli+loppuDDSitten+olin+nuorena+päivä+työni+lisäksi+kesällä++iltaisin+Jäätelöbaarin+myyjänä+ja+raavin+koko+kesän+niitä+jäätelöpalloja+pakkasesta+ja+sain+syödä+itsekin+minkä+jaksoin,+joten+kiintiöni+tuli+täyteen.+Onneksi!Senkin+muistan,+kuinka+oli+vapaa-ajan+ongelma+syksyllä,+kun+kioski+suljettiin+ja+ilta+olikin+vapaa.
  2. Voi+hitsi,+Tellukka.+Olet+nuori+minuun+verrattuna,+tai+vanhempasi+oli+varakkaita+verrattuna+omiini,+koska+isä+vei+meitä+hevosella!DMuistan+sellaisen+(niitä+harvoja,+joita+muistan+siltä+ajalta)+huvittavan+tapauksen,+kun+koululle+tuli+lääkäri+ja+me+pennut+siellä+ihastelemassa+autoa,+ja+joku+tiesi,+että+se+on+Popeda!?+Tuli+siihen+sitten+itse+lääkärikin+ja+opasti+meitä,+että+se+on+Volvo!+Samapa+tuo,+Volvo+tai+Popeda,+meille+se+oli++i+h+m+e+kapistus!Lapsiani+vein+tarhaan,+mutta+muistaakseni+en+koskaan+rapun+eteen+ja+mitäpä+se+vanha+Opel+olisi+ketään+kiinnostanut?+Kouluun+he+menivät+bussilla,+kun+taas+harrastuksiin+kuljetin+heitä+edelleen+sillä+samalla+vanhalla+Opelilla.Minulle+nöyrrytävin++;)+tapaus+oli+silloin,+kun+hankimme+vanhan+(-65)+Opelin+ns.+i+h+m+e+e+k+s+i,+koska+se+on+lapseni+syntymä+vuosi,+ajettu+65.000.-+km+ja+pelasi+hyvin,+joten+minä+porhalsin+sillä+Ikaalisten+kylpylään+mm.+ja+siellä+joku+sanoi+sitä+Ladaksi!?!+Voi+taivahan+pyssyt,+että+minäkö+Ladalla+ajaisin!+En+koskaan.+(naurua+taas,+koska+ei+minua+autot+kiinnosta,+kunhan+pakisen+tässä)Minähän+ajelen+"riisikupilla+mallia-+87+ja+hyvin+pelaa.+Dps.+aina+muistan+sinut+siitä+jutustasi,+jonka+äitisi+mukamas+sanoi+sinulle,+että+"sinulle+ei+kunniankukko+laula"+ja+samoin+sanoi+äitini,+ainakin+sisimäsään.+Sinulla+on+kuitenkin+sitä+mieleistäni+huumoria.+Ei+laula+meille+kukko,+ei+laula,+ainakaan+hyvällä!DD