Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2899

1. Odotin+Pirtinovien+avautumista.No,+minäpä+piipahdan,+koska+saunavuoroja+(minun+saunapäivä)+oli+vaihdeltu+kunnan+taholta.+Olimmehan+luvatta+vaihdelleet+toisen+naisen+kanssa+minun+päivävuoron+aamuun+klo+9,+mutta+nyt+sinne+olikin+ilmestynyt+uusi+sauna+vuorolainen,+joka+oli+klo+8?+Eihän+se+minulle+kuulunutkaan,+mutta+olin+mennyt+sinne+joskus+ennen+8+ja+sauna+oli+tulikuuma+jo+silloin..Tämä+viaton+episodi+siis+sekoitti+päiväni+mukamas?+Voinhan+mennä+sinne+illallakin,+siis+saunaan,+toisten+jo+lopettaessa+ja+olla+kotona+suihkussa.Skillan+on+laittanut+taas+kerran+upean+Pirtin+joulukuntoon,+jonka+kuvailuja+minun+tulisi+välttää,+sillä+olen+"sulkenut"+joulun+mielestäni+koska+lapsenikin+viettävät+niin+erilaista+joulua+perheidensä+kanssa+ja+tietenkin+olosuhteiden+tuomana+totuutena.Liikaa+tulisi+mieleen+taas+lapsuusmuistoja+ja,+ja,+ja+,minulla+on+vain+niin+hyviä+muistoja,+että+ikävä+tulee.Kaikille+Pirtin+väelle+toivotan+näin+Hyvää+Joulua+ja++todellakin+Onnellista+Uutta+Vuotta.
  2. Yritän+poimia+tuolta+muutaman+kirjoituksen,+jotka+herätti+muistoja.Skillan.+Osaako+teidän+suvusta+todellakin+joku+laskea+talviverkot+jään+alle?+Minä+osaisin+vieläkin,+koska+isäni+kanssa+ne+usein+laskettiin,+samoin+kuin+iskukoukut+matikoille+helmikuussa,+vai+oliko+jo+aikaisemmin?Ihana+oli+myös+tuo+Laten+ja+Venlastiinan+joulun+traditiot,+että+samanlaista+aina+ilman+riita,+josta+tuli+mieleeni,+että+meillä+ei+ollut+koskaan+riitaa+mihin+mennään+Jouluksi,+silloin+nuorena.Pikavipit+ovat+nuorison+tuho+ja+joskus+vanhojenkin,+jos+ajattelee+näitä+"ykskätisten+pelaajia"marketeissa.+Onneksi+en+ole+koskaan+sortunut+moiseen,+sillä+oletan,+että+olen+jopa+"ylisaita",+sillä+aika+tarkkaan+lasken+menoni.+Lainaa+en+tarvitse,+jota+niin+hanakasti+tarjotaan+nykyisin+tuolla+sp-postissa.Päivän+naurut+sain+kuitenkin,+kun+muistin+katsoa+toisen+sp-osoitteen+viestit.+Paljon+oli+postia,+mutta+oli+eräs+aivan+Kristiina23+nimellä,+jonka+avasin.+Oli+joku+Niko+19-v,+en+muista,+mutta+hän+oli+nähnyt+minut+usein+päiväkävelyllä+ja+ihastuntu+minuun?On+siinä+omituinen+ihminen,+nuori,+joka+näkee+minut+kävelyllä,+koska+itse+en+muista,+koska+olisin+kävellyt+muuta,+kuin+tuon+rivitalon+pätkän+autolleni.+Asiahan+selvisi+viestistä,+koska+lähettäjä+oli+joku+Asiakaspalvelu+kuitenkin..siis+näitä,+näitä,+näitä.apropoo,+tuo+aloi+on+se+sama+joku,+joka+ruotsinmaalta+kirjoittelee+ja+häiriköi+jokaista+palstaa+näillä+apina+jutuillaan.+Olen+saanut+ymmärtää,+että+hän+on+kommunisti,+joka+on+paennut+Ruotsiin+ja+nykyisin+kai+seonnut+siellä+täydellisesti.+Oletan,+että+hänellä+on+ikävä+kuitenkin+koti+Suomeen+ja+siksi+hän+kirjoittelee+häiriköivästi.
  3. "Suomalainen+ei+osaa+enää+kuokkaa+käyttää,+pitää+saada+EU:sta+tukiaiset,+ennen+kuin+pystyy+ostamaan+koneellisen+suokuokan."No,+höpö+höpö,+kyllä+meillä+osataan,+joskaan+ei+niin+perinteisillä+ammateilla,+mutta+kyllä+niilläkin..Paikallislehti+informoi,+että+70.000,+on+työttömänä,+joilla+ei+ole+mitään+mahdollisuuksia+työelämään,+jonka+uskon+"aivanvarppina",+kun+katselee+esim.+Poliisi+TV:tä!Siellä+nämä+"räkänokat"+työllistävät++poliisia,+mutta+myös+nämä+työstä+syrjäytyneet+juopot.Mitään+myötätuntoa+en+enää+koe+heidän+taholtaan,+kun+olin+sossulassa+töissä+ja+nämä+"avuntarvitsijat"+tulivat+meidän+ikkunan+taakse+juopottelemaan+ja+suorastaan+naureskelemaan+"kippistäen"+heille+maljaa!???Mielestäni+on+paljon+ja+hyvin+paljon+korjausta+siitä,+kenelle+näitä+yhteiskunnan+varoja+annetaan+ja+kuinka+paljon?+Asunottomatkin+sai+silloin+(Espoosa)+asunnon,+mutta+ei+rettelöitsijät,+joita+toiset+pelkäsivät.Ainakin+huomasin+silloin,+että+niin+paljon+väärinkäytöksiä+oli+ja+ennenkaikkea+tämä+"isältä+pojalle",+siis,+kun+yksi+oli+saanut,+niin+"polvi+pojasta+parani",+joten+hakemukset+jatkui.Hitsi,+että+ärsyttää+nämä+ikuiset+valitukset,+koska+jos+minä+olen+"tyhjästä"+nyhjännyt+elämäni+siedettävään+tasoon,+kuten+lapsenikin,+niin+miksi+siihen+ei+pysty+joku+minua++parempi?
  4. Ihanaa+Skillan,+että+olet+täällä+pitämässä+Kahvipirttiä.+Kyllä+minäkin+luin+nuo+"arvostelut"+taas+kertauksena,+joita+pari+"ukonkuvatusta"+yrittää+torpedoida,+mutta+onneksi+tuloksettomasti.Keskustelua+muka+kaivataan+ja+mikä+on+parasta+keskustelua+"ventovieraiden"+kanssa,+kuin+kertoa+arkisista+asioistaan,+eikä+itsestä+mitään+kodin+ulkopuolisille+kuuluvista+intimistä+asioista.+Niitähän+nämä+"keskustelijat"+kaipaavat,+että+voisivat+opastaa,+että+ei+noin,+vaan+näin.D+Sinä+siis+teit+kynttilänalustoja+DVD+levyistä,+mutta+miten?+Minulla+on+melkein+sata+DVD+levyä+musiikkia,+osa+jopa+nauhoitamattomia,+sillä+niihin+firmassamme+nauhoitettiin+silloin+kirjaston+levyjä+ennen+tätä+"y-tubea".Onko+teidän+käsityöläis+kerho+opetellut+virkkaamaan+näistä+tölkkien+"klipseistä"+pussukoita,+koruja+tai+kasseja?+Googlesta+löytyy+ohjeita.+Olin+itse++joskus+katsomassa,+kuinka+se+tapahtuu+ja+innostuin+silloin,+mutta+ostin+valmiit+tuotteet+muistoksi.+Aivan+upeita,+mutta+niin`kuin+minulle+käy,+niin+innostus+loppui+siihen,+kuten+kuntosalin+käyttö.Jaa,+minulle+taitaa+tulla++Jouluksi+"iso+lasku",+kun+olen+luvannut+10,€+per+9-10+todistuksen+numeroista+lapsenlapsellineni.+Toisaalta+annan+sen+ilomielin,+koska+vanhemmatkin+kannustavat+lapsiaan+kiitettävästi.00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000nglantia+riittävästi+ja+osasi+jopa+vastailla,+..no+huonosti+äidin+mieestä,+mutta+kuitenkin+ihailen+sitä+taitoa.+Johan+on+ihme,+että+juttuani+jatkaa+joku+toine`