Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7421
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Toinen+hyvä+kommentti+aiheesta.
On+niin+kylmän+harmaa+sää+joten+lämmitin+saunan,+nyt+on+hyvä+jatkaa.
Niin+taisin+mainita+jossain+tuosta+40-luvun+kasvatuksesta.+Tuosta+kasvatuksesta+olen+täältä+lukenut.+Kiitän+vanhempiani+siitä,+että+minua+ei+koskaan+aliarvioitu+tai+kykyjäni+loukattu.+Isä+suuttui+kerran+ja+aikomuksena+kurittaa+minua,+nähdessään+reaktioni,+hän+kääntyi+pois.+Äiti+sanoi+myöhemmin+isän+nähneen+minussa+oman+itsensä.
En+ole+ikinä+alistunut+vihamielisten+tahtoon,+enkä+tule+koskaan+alistumaan.
25.08.2021 21:02
Oletko+joutunut+tekemisiin+diagnosoidun+narsistin+kanssa.+Itselläni+ei+ole+kokemuksia+tai+en+ole+osannut+tulkita,+en+ole+perillä+heidän+sielun+elämästään.
25.08.2021 19:13
Haluat+nimetä+minut+tyhmäksi+tai+narsistiksi.
Osaan+pyytää+ja+antaa+anteeksi.+Olen+julkisesti+pyytänyt+anteeksi,+en+saanut.+Anteeksi+pyytäminen+ei+ole+narsistin+parhaita+puolia+ja+tyhmä+ei+tajua+pyytää+anteeksi.
Anteeksi+olen+antanut+satoja+kertoja,+esim.nyt+sinun+kommentillesi..
25.08.2021 19:10
Tässäpä+sinulle+linkki+luettavaksi,+jotta+jatkossa+erotat+divertikkelit+prioriteeteistä.
https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00094
25.08.2021 19:04
Kannattaa+lukea+kokonaisuus,+nythän+otin+vain+osan+tarkasteluun.
https://mielenihmeet.fi/aliarvioinnin-tuhoava-voima/?amp=1
25.08.2021 18:58
Eihän+aloitus+koske+itsensä+yliarvioimista+vaan+itsensä+arvostamista.
25.08.2021 18:49
Ei+kannata+pyydellä+anteeksi+sanomisiaan.+Tekopirteyttä+voi+mielikuvissaan+pyöritellä+lukemansa+tekstin+perusteella,+mutta+siinä+voi+tulla+virhearviointeja.
Suunnattoman+osakseen+saadun+onnen+ja+harmoonisen+elämän+sekä+omaisuuden+kertymän+hehkuttajan+teksteistä+voi+suurennuslasitta++löytyä+ADHD.tä.
25.08.2021 18:44
No,+kun+luen+tuon+tuosta+kuinka+vaatimattomuus+kaunistaa+ja+itsensä+ylentäjät+alennetaan+ja+kel+onni+on+hän+onnen+kätkeköön+jne.+
Nämä+ovat+nelkytluvun+oppeja+jotka+eivät+päde+enää+nykyisessä+maailmankuvassa.+Ihmiset+ajattelevat+omaa+hyvää,+maailma+on+muuttunut.
En+kehu+itseäni+heitin+ajattelun+aiheen,+pystytkö+asettamaan+itsesi+ja+elämäsi+etusijalle.+Uskon,+että+pystyt+jos+lakkaat+esittämästä+nöyrää+ja+vaatimatonta.
25.08.2021 18:36
Hienosti+pohdiskeltu+kokemuksen+äänellä+lausuttu.+Kiitos+makriina.
(hui..nuoleskelinko+🤔)
Ei+ole+enää+aikaa,+ei+tarvetta+muuttaa+toisia+ihmisiä,+ei+kannata+muistella+kymmenen+vuotta+sitten+saatuja+loukkauksia.+On+osattava+antaa+anteeksi.
Useinhan+loukkaaja+ei+ole+edes+tietoinen+loukanneensa,+eikä++kanna+syyllisyyttä.+Kuten+en+minäkään+ymmärrä+mistä+minua+syytetään
Katkeruus+kuluttaa.+
Jokaisella+on+hyvät+ja+huonot+ajat,+ne+vaikuttavat+kirjoitusten+sävyyn+ja+sisältöön.+Ei+aina+jaksa+hymyillä.+Syrän+karrella+ja+suu+hymyssä,++hui.
25.08.2021 18:30
Kyllä,+narsistit+tuskin+lainavat+viisaampien+tekstejä,+heillä+on+omat+vakuudet+valmiina.
25.08.2021 18:16
Nurkan+takaa...ähäkutti...
Olmi+löysi+valonpilkun
elämän+ohjenarun,
uhkui+voimaa,
minä+korpille+ilkun
itsepetoksen+karun,
syy+seuraus+soimaa.
Ei+ällyö+puskien+kieltä,
ei+tottele+nöyrii+ja+köyhii,
aina+on+kaikessa+eri+mieltä,
syönjuuria+myöten+möyhii.
Kaiken+pahan+alku+ja+juuri
niin+mahtava,+roteva,+kaunis+ja+suuri.
Tuhma,+tuhmenpi+tuhmin.
korppis+25.8.2021
25.08.2021 18:11
Parsakeitto+on+hyvää+vatsalle.+Tykkään+parsasta+kaikissa+muodoissa,+erityisesti+keitetystä+parsasta+hollandaise-kastikkeella.
25.08.2021 17:01
Olen+onnistunut+vetämään+tätä+rivitanssia.+Minulla+on+tänään+luppopäivä,+pysy+rivissä,+viihdytetään+toisiamme🤣
Samalla+tässä+maatessa+olen+tilannut+röngten-ja+verikoeajat+ensiviikolle.+
Sanoin+kumppanilleni+kun+kapusin+ylös+keittiöön+kiehauttamaan+pottuja+pakasteeseen,+että+piti+nousta+ylös+kun+jäsenet+maatessa+kippeytyy.
25.08.2021 16:08
Miksi+nimittelet+minun+jälkipolveni+äidin+essun+nauhoissa+riippuviksi+jos+lomilla+mökillämme+viihtyvät.+Olen+kertonut+miniän+vanhempien+asuvan+tässä+lähellä,+joten+yhdessä+aviopari+järvellä+soutelee,+grilliterassilla+porukalla+syödään,+kala+kuuluu+kaikkien+herkkuihin,+joten+pilkun+nussintaa+ei+meillä+vegeilmaisuissa+käytetä.
Punaista+lihaa+emme+kukaan+syö.
25.08.2021 16:02
En+ole+ketään+kieltämässä,+mutta+toivon+keskustelua+ei+henkilööni+meneviä+arvuutteluja.+Jos+sinun+jälkipolvesi+on+puolisoihinsa+läheisriippuvaisia+se+on+sinun+sukusi+ongelma,+enkä+puutu+siihen.
25.08.2021 15:36
Sittenhän+meitä+on+kaksi.
25.08.2021 15:20
Mihin+kastiin+itsesi+luet+luuloinesi?
25.08.2021 15:16
Vielä+kerran+koska+et+tajua.+Jos+juttukahvila+ajetaan+alas+se+olet+sinä+joka+sen+tekee.+Tiedät+sen+itsekin,+minulla+ei+ole+siihen+osaa+ei+arpaa+kuten+ei+mihinkään+sairaan+mielikuvituksesi+aikaan+saamiin+harhakuviin.
25.08.2021 15:09
En+ole+ikinä+luvannut+enkä+lupaa.
Olet+aloittanut+skillanin+ketjun+alasajon.
Muista,+jos+puutut+siellä+kommentteihini,+lopputuloksen+syy+kaatuu+niskaasi.
25.08.2021 14:23
Rakentaminen+käy+naiselta+siinä+kuin+miehiltä,+mutta+luonnollisesti+vaatii+koneita.
Eri+mökkiprojekteissa+käytän+apuvälineitä.+Työntökärryjä+tavaroiden+siirtoon+ja+esim.+auton+renkaiden+vaihtoon+ostettua+nosturia+käytimme+laiturin+tukipilareiden+korjaukseen.+No,+sen+työn+teki+kuopus.+Minä+apuna+hästäsin.
Terassin+rakennus+projekti+oli+mielenkiintoinem.
Terassin+laudat+sain+Prisman+puuosastolta+määrämittaan+sahattuna.+Auton+peräkärryllä+pihaan.+Varastossa+oli+betonilaattoja,+uusien+ikkunoiden+kuormalavoista+tein+betonilaattojen+päälle+tasaisen+alustan.+Sähköporakoneella+laudat+kiinni+alustaan.+
Minulla+on+sähkövehkeitä+naisen+käteen+sopivan+kokoisia.+Akkuja+useampia,+joten+voimankäyttöä+ei+tarvita,+apuvälineet+ovat+sitä+varten.
Viimeidin+ihanuus,+synttärilahja+kumppaniltani+oli+sähkämoottorisaha.+Petäjästä+pudonneen+paksun+oksan+pätkiminen+oli+leikkipeliä.+
Kun+alkaa+työstämään+savea,+alku+vaatii+käsivoimia+siinä+kuin+kuokalla+potun+nostokin.
25.08.2021 13:44
103 / 372