Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7421
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Itse+vääristelet+kaikki+lukemasi,+minä+kopioin+tekstin,+en+vääristellyt+sitä.+
Sinä+selvennät+skillanin+ja+demen+kirjoituksia,+miten+pystyt+menemään+heidän+korvien+väliin?
Kerro?
12.08.2021 14:03
Sinun+kanssasi+nyt+väittelen.+
Katsos+kerron+sinulle+jutun+puolestapuhumisesta.
Sukulaiseni+pikkutyttö+ei+sanonut+sanaakaan+kellekään+vieraalle,+koska+jos+tytöltä+kysyttiin+jotain+hänen+äitinsä+tai+isoäitinsä+vastasi+hänen+puolestaan.
Tämä+keskustelumuoto+vallitsee+myös+nojatuolissa.++Vakiokirjoittajien+tekstejä+selitetään+puskasta+tietäen+mitä+vakikirjoittaja+on+viestillään+tarkoittanut.
No,+se+siitä+kerro+nyt+mitä+minä+tarkoitin?
12.08.2021 13:26
Apujoukko+terhakkana+🤣
12.08.2021 12:35
"kotoisalta+tuntuisi+ja+"VIERAAMPIKIN"+viihtyisi.+Anteeksi+nyt,+jos+tein+virheen:+unohdin+mainita+jonkun+palstan+kantavan+voiman+listalta.+Nuo+mainitut+nyt+vain+tulivat+mieleen,+eikä+tietenkään+ole+syytä+väheksyä+ketään+kirjoittajaa,+jos+ihmisiksi+ovat..))"
Itsensä+vähättely+ja+vittuilut+jatkuvat,+kiitos+taas+🤔
12.08.2021 10:54
Aloinpa+miettiä,+ihminen+on+"laumaeläin".+Ihminen+sopeutuu+tai+ei+laumaan.+Jos+lapsi+on+introvertti,+sulkeutuu+itseensä,+hän+on+helppo+saalis+lauman+ekstroverteille.+
Eläimet+laumassa,+voivat+hylätä+heikommat+yksilöt+laumasuojasta.++Näin+ymmärtääkseni+lapsetkin,+empatian+kehitysvaiheessa.+Aikuiset,+joilla+empatiakyky+on+vajavainen
ajautuvat+ongelmiin.
Eläinystävämme+opettavat+näkemään+laumakäytöstä.+
Pieni+koira,+kesävieraani+opetti+minua+näkemään+laumakäytöstä.+Se+seurasi+pääsääntöisesti+emäntäänsä,+kokee+hänet+laumanjohtajaksi.+Kun+koira+yöpyi+mökillä+ilman+emäntää+se+seurasi+isäntäänsä.+Minä+pääsin+osaksi+sen+laumaa.+😊
Minussa+tämä+suloinen+pieni+koira+herätti+uinuvan+empatiakykyni+😊
12.08.2021 10:44
Voi+herran+jestas+ja+hyvät+hyssykät.+Ihan+oikeesti+pyysinkö+sinulta,+ehkäpä+jos+kirjoitit+herjoja+puskasta.
"En+taaskaan+ymmärtänyt+kirjoitustasi+korpikirjailija,+kun+sanoit+anna+meille+lahjaksi+ketju,+missä+voimme+kirjoitella?"
Lienee+parempi+lopettaa+ja+päästää+monininki+Kristiina+pois+puskasta,+jonka+jälkeen++ymmärtämyksenne+klikkaa+yhteen.+
Olisi+ollut+hauskaa+kertoa+kännykkäohjelmien+latauksesta,+mutta+mitäpä+hyvejää.
Nyt+pyykin+hakuu+kirkolta.
09.08.2021 12:56
On+uskomatonta+kuinka+hän+kuvittelee+olevansa+joku+muu++kuin+on.+Kirjoitukset+kertovat+omaa+kieltään+ja+varsinkin+kun+niitä+satelee+puskasta.+Tyylin+muutos+on+vaikeaa,+tyyli+näkyy+läpi+olipa+hän+se+toinen+tai+itse.
08.08.2021 18:06
En+todellakaan.+Petät+vain+itseäsi.+Sitähän+en+tiedä,+mutta+vahvasti+ounastelen+kirjoitustyyliesi+muuttuessa+eri+yhteyksissä,+että+montako+ns.+virallista+nikkiä+hallinnoit.
08.08.2021 17:59
Minun+mökkikeittiö+on+aika+pieni,+joten+iso+porukka+ei+mahdu+sinne+iloisesti+yhdessä+kokkailemaan.+Jaamme+työt+kuten+nyt+poika+kokkasi+tafua+ja+vihanneksia+curry+kookosmaitokastikkeessa+ja+nuudeleita.+Korianteri+ei+ole+suosikkini,+mutta+pelitti+hyvin+tässä+yhteydessä.+Minä+tiskaan+tänään+😊
Ei+lohen+loimutuskaan+isoa+joukkoa+tarvitse.
Mitä+useampi+kokki+sitä+huonompi+soppa,+taisi+sanoa+vanha+kansa.
08.08.2021 17:52
Puskassahan+olet+lymynnyt+koko+päivän+tuolla+toisaallakin.😳
08.08.2021 16:54
Pysyn+päätöksessäni+kuten+sinä+rokotusvastaisessa+päätöksessäsi.
08.08.2021 16:48
Kristiina+puskasta+🤣
08.08.2021 16:39
Kerro+omista+tekemisistäsi,+älä+minun.+
Yleensä+kommentoin+päivän+avauksen+jälkeen+omia+tekemisiäni.
Se+mitä+makriina,+ynnämuu+ja+demeter+kommentoivat+luen+ja+joskus+kommentoin.
MUISTA...sinä+et+ikinä+tule+saamaan+yliotetta+minusta,+vaikka+kuinka+kiukuttelet.
Ja+mitä+enempi+yrität+häätää+minua+pois+sitä+syvemmälle+pistän+perseeni+nojatuoliin+🤣Mutta+lupaan,+sitten+kun+kirjoitat+omalla+nimimerkilläsi+ja+pyydät+poistumaan+saatan+harkita+poistumista.
Syksyisen+näkönen+päivä.+Esikoinen+lähti+hakemaan+raaka-aineita+iltaruokaamme.+Mitähän+hyvää+tänään+syödään+🍓🧀🍞
Tekeekö++jälkikasvusi+ruokia+sinulle?
08.08.2021 16:24
Tähän+loppuun+haluan+kirjoittaa+toivomuksen.+Skillan+aloittanee+seuraavaksi+uuden+ketjun,+anna+lahja+kaikille+meille+tunnistettaville+nojatuolilaisille,+sillä+haluamme+kirjoittaa+tämän+päivän+asioista,+tavallisesta+arjestamme.+Ja+jos+menneeseen+halutaan+mennä,+muistellaan+omia+arkisia+muistoja.+Please🙏
08.08.2021 13:02
Unohdit+kristallipallon.
08.08.2021 12:18
Tämäkin+kommentti+kuuluu+sinun+strategiaasi.
Vittuiluasi+on+kestänyt+viimeiset+kuusi+vuotta,+ne+alkoivat+kun+kerroin+ulkomaan+matkoistani.
Donna+parvekkeella+jne.+Samoja+kommentteja+vuodesta+toiseen.
08.08.2021 11:33
Huomenta+skillan,+en+yllättynyt+ketjuun+tehdystä+massiivisesta+hyökkäyksestä.+
Tämä+ns.+"naakkaparvi"+on+tuttu+ilmiö.+Viestit+noudattavat+samaa+strategiaa+vuodesta+toiseen.+Elokuu+on+aikaa+jolloin+"parvi"+aktivoituu.
Strategiaan+kuuluu+löytää+mm.+korppis+puskasta.+Yleensä+se+tapahtuu+jos+joku+kirjoittaa+positiivista++Korpista+tai+jos+joku+kirjoittaa+negatiivistä+demeteristä+.
Uuden+korppista+halveksivan+ketjun+aloitus+kuuluu+myös+strategiaan.
No,+tilannetta+vuosia+seuranneena+tiedän+kommenttien+kaavan.
Tästä+ei+sen+enempää.
Eilinen+ilta+oli+leppoisa,+tuuleton+liekittää+lohta+grillissä.+Kyllähän+liekityksen+toteutus+vaatii+aikaa+ja+kärsivällisyyttä+varsinkin+kun+naulasin+lohen+pyrstö+alaspäin+liekityslautaan.+Lautaa+piti+käännellä+ja+liekkiä+piti+suunnata+paksumpaan+yläosaan+ja+hommaan+piti+keskittäytyä.
Lohi+valmistui+juuri+kun+vieraat+saapuivat.+Kiireeni+loppui+siihen,+pöytä+oli+katettu+ja++aloitimme+ruokailun.+Istuimme+pimenevässä+illassa+nauttien+rapean+mehukkaasta+lohesta+ja+laatikkopuikuloista.+
Esikoinen+lämmitti+saunan+ja+hoiti+tiskin.
Tänään+on+pilvistä+ja+tuulista,+sadetta+lupailee.
08.08.2021 10:30
Huomenta+Korvesta@+
Olen+neutraali+tälle+stalkkaajalleni,+ei+hän+lopeta,+hänen+"strategia"+säilyy+entisellään.
Anteeksi+pyyntöni+oli+vain+feikkiesitys.+Kirjoitukseni+kääntyy+siten,+että+sinä+skillan+kannat+minun+heittämiä+kiviä+repussasi,+näin+en+tee+koska+minä+en+heittele+kiviä+syyttömiin.
Hän+on+viisas+ja+osaa+hommansa,+mutta+minua+hän+ei+pysty+huijaamaan.+
No,+mutta+ei+hän+minulle+voi+mitään,+kirjoitan+omista+touhuistani+kuten+aina+nojatuolissa.+
Aamun+asiaa+😊+
Virtsatirtulehdus+on+ollut+koko+aikuisiän +vitsaukseni,+onneksi+tämä+aamu+alkoi+jo+paremmin,+nyt+lääkkeet+puree.+
Tänään+ajattelin+käyttää+lehtipuhallinta+ja+puhdistaa+terassit+ja+pihapiirin+puista+pudonneista+lehdistä.+Illalla+loimutamme+lohta.+
Ihanat+isot+auringonkukat+ovat+avautuneet+🌻
07.08.2021 10:30
Ilta+on+laskenut+Korven+ylle.+
Ihmisillä+on+eriaikoina+erilaisia+mottoja.+Viimeaikojen+mottoni+on+ollut,+"kyllä+tämä+tästä".
Tällä+en+suinkaan+tarkoita+ketään+vaan+ihan+itseäni.+Viikko+kärvistelty,+tänään+antipiootit+menivät+vaihtoon+josko+huomenna+pelittäisivät🤔
No,+perjantai+hurahtanut+ohi,+ensin+mustaviinimarjapuskissa+sitten+autokuskin+hommissa.++Palasin+äskeen+viimeiseltä+keikalta+kirkolta.+Oli+kiva+huomata,+että+korvessa+on+elämää.+Kalkkisillan+terassilla+soitettiin+livemusaa+ja++Onnela+ravintolaan+oli+jono.+Rantapuistossa+istui+nuoria+"limpsoineen".+Pizzakuskit+kiireisinä.
Elämää+kuten+aina+ennenkin
Ulkona+nyt+jo+pimeää,+napsautin+pihavalot+päälle+eka+kertaa+tälle+kesälle.+
Täällä+palstalla+on+ollut+yhden+aiheen+turpakäräjät,+vaikka+mitä+se+hyvejää.+Mikkään+ei+muutu+ja+jos+ei+muutu+niin+mikäpä+hänessä,+yötä+😴
06.08.2021 23:18
Muistan+toki+ketä+kutsuin+Olmiksi+🤣
06.08.2021 10:23
106 / 372