Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7411
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Uskon nämä perässähiihtäjät ovat rekattuja anona kirjoittavia ja heitä ei ole montaa.
13.10.2025 12:58
Hyviä uutisia, hamasin vangit vapautettu. Trump matkustanut Isrsaliin. Olisiko näin jos Bilden olisi vielä vallan käsissä.
Olisiko Suomi saanut jäänmurtajakauppoja jos Haavisto olisi pressa.
Hyvät pressat niin Suomessa kuin USA.ssa.
13.10.2025 12:42
Sepä se lie oikea ratkaisu, mutta tässäkin ehdotuksessani teemme kukin omat valintamme, osallistua vaiko ei.
13.10.2025 12:35
Linjoilla taas@
Roilasta leikittiin siten, että kotikadun tien keskellä seisoi yksi ja muut kadun toisella puolen. Juostiin yli tien ja keskellä ollut otti kiinni juoksijoita yksi kerrallaan. Viimeinen kiinniotettava siirtyi keskelle tietä ja peli alkoi uudestaan. Jotenkin noin se meni ; )) muistaakseni.
13.10.2025 12:33
Kylmätotuus tekee itse omat päätöksensä.
13.10.2025 11:19
Tilasin verkkokauppa Vilenkalta 13.8.25 liimattavaa nahkaa. Filenkalla on uskottavan näköiset verkkosivut. Sain tietojapostipaketin lähettämisen jälkeen mutta yhtä äkkiä seuranta loppui.
Kirjoitin valituksen johon vastattiin suomenkielellä pyydettiin nimi ja osoite, jotta lähettävät matkahuollon kautta.
Tilsusta ei tullut. Ostos ei ollut kallis, mutta kiukutti, joten aloitin reklamaation teon visakortin maksusta kyseiselle firmalle.
Reklamastion teko oli monimutkainen en osannut. Poikani auttoi. Hänen kirjeensa Vilenkalle monistettiin ja lähetettiin reklamaation kirjeellä Nets.iin. Rahat palautettikn lähes heti.
Valituksen teko petoksista on ikäihmiselle tehty netin välityksellä lähes mahdottomaksi. Onneksi kirjattu kirje vielä toimii.
13.10.2025 11:10
En usko, että kirjoittaisivat arjestaan. He seuraisivät meitä, eli seuraa johtajaa leikkiä, samaa jota lapsena leikittiin.
Tuostapa tuli mieleen lapsuuden leikit kymmenen tikkua laudalla jne. Meitä oli tosi paljon samanikäisiä lapsia kotikadulla. Talot oli rakennettu sodan jälkeen, miehet palanneet rintamalta.
Leikkejä riitti. Tiedätkö miten pelattìn roilasta?
13.10.2025 10:48
Huomenta Korvesta@
Uskon, että kanssasi syntyy "korkealenroisuutta" keskustelua niin kulttuurista kuin "hsravanvarrestakin."
Nousuviikko, kivaa tiedossa, koulupojat tulevat auttamaan mökin pihan haravoinnissa. On hienoa, että nuoret miehet opettelevat yrittämistä. Mielellään heille maksaa, tolokkuja poikia.
Onko muualla Suomessa yläasteella tai ammattikouluissa järjestetty yritystoiminnan harjoitusohjelmia?
13.10.2025 10:20
Myöhäisiltaa Korvesta@
Vietin miellyttävän illapäivän Kainuun evankelisluterilaisen Kansanlähetyksen tiloissa, samoissa tiloissa, joissa nuorena tyttönä osallistuin kristillisen tyttökerhon toimintaan. Ilta oli serkkuni yhteenveto matkastaan Papua New Guineaan raamatunkäännösjuhlaan.
Oli kiva tavata ihmisiä, jotka ovat jossain elämäni vaiheessa olleet ystäviäni. Ovat vieläkin.
Tämä palstakirjoittelu on mielenkiintoinen matka erilaiseen maailmaan.
Luin toisesta ketjusta, että Hilla olisi palaamassa tarkoituksena aloittaa uusi arjen tapahtumien ketju.
Ehdotankin, että me kolme ulosheitettyä liikkutuolin kaatajaa, emme osallistu ketjuun emme kerro arkemme touhuista. Siirrytään asialinjoille. Me voitaisiin väitellä minä on oikein ja mikä väärin nykyisessä maailmanmenossa. Olemmehan joistakin/ehkä monestakin asiasta ihan mieltä ; )
Yötä.
12.10.2025 23:40
Aon sinun nimissä tehdyt viestit aavistin. Iholle pyrkii.
12.10.2025 19:33
Näin meihin samaistutaan, iholle pyritään ; )
12.10.2025 19:19
Tämä nettihuijauskeissini on ratkennut. Olen saanut visatililleni maksamani summan takaisin.
Muistutusten teko nettihuijauksista on tehty hyvin vaikeaksi. Apunani oli esikoinen, homma selvisi hänen taidoillaan nopeasti.
12.10.2025 15:12
Kysyn, milloin Hilla on puhunut? Ovatko anot oikeutettuja puhumaan Hillan puolesta?
12.10.2025 15:05
En tiedä sisäistääkö jotkut yhtiövastikkeeseen lisätyn esim. putkiremppamaksun velaksi vai saatavaksi ; )
12.10.2025 14:59
Iltapäivää@
Olen seurannut uutisia ja Hesaria. Konferenssin päätösvallasta en tiedä, mutta...
"Aalto-yliopiston mukaan kaikista maailman jäänmurtajista 60 prosenttia on rakennettu ja 80 prosenttia suunniteltu Suomessa."
Aika varma nankki ; )
12.10.2025 14:55
Huomenta päivää Korvesta@
Näkemistä ja kokemista vuoden jokaisena päivänä | Vuokatti https://share.google/2tUw3rgP2LGN1R35V
Kajaanista 28 mimuutin ajamatkan päässä sijaitsee Vuokatti urheilu- ja matkailukeskus.
Holiday Club Katinkulta sijaitsee Vuokatissa se on Pohjoismaiden monipuolisin resortti.
Katinkulta | Kylpylähotelli ja lomakeskus Vuokatissa | Holiday Club
https://share.google/yGjRYfXpUFT3Qp3QC
Sotkamo ja Vuokatti ovat ympärivuotisia matkailukohteita.
Lisäksi Kajaanin lähikunnissa Hyrynsalmella sijaitsee Ukkohallan laskettelukeskus ja Puolangan kunnassa Paljakan laskettelukeskus.
Näillä laskettelukeskuksilla on ollut selviytymisvaikeuksia, mutta avaavat ovensa tulevana laskettelusesonkina.
Jättiläisten maa
Jättiläisenmaa | Visit Kajaani https://share.google/NkywZWcIZOgJY1KZs
Kajaanin tarjontaa
Visit Kajaani | Uskomaton mutta totta! https://share.google/7HwmDk2khlO1hH9lQ
Puolangalle kannattaa suomalaisten matkailijoiden tulla kesällä mitättömyyttä äimistelemään.
Puolangan pessimistit https://share.google/Mhv4Xzy83iDuU3pA
Tässäpä pienk makupala Korven elämystarjonnasta.
12.10.2025 11:51
Ei koske Korven kansaa, me iloitsimme Korven Sanomain kirjoituksesta, että saamme turistirikkaan talvisesongin. Tui lennättää 17 koneellista turisteja Kajaanin kentälle Hollannin Amsterdamista ja Englannin Manchesterista. Lisäksi 25 bussilastia turisteja Saksasta. Kansaivälisyys näkyy ensitalvena Kajaanissa ja Vuokatissa.; )
11.10.2025 20:14
Jäänmurtajakaupat on tehty, sopimukset allekirjoitettu.
11.10.2025 20:03
Ei siinä salamaa tarvittu. Lukutaitoa vain.
11.10.2025 19:57
Velka voi maksaa myös itsensä hyvällä sijoituksella.
11.10.2025 19:55
27 / 371