Vapaa kuvaus

🫠

Aloituksia

105

Kommenttia

7411

  1. Linjoilla taas@

    Luin tuolta toisesta ketjusta Liekon kommentin, se olisi sopinut tähän ketjuun niin hyvä se oli.

    Kun kirjoittelimme arjestamme kiinnutuolissa emme luonnollisesti kertoneet riidoista parisuhteessamme, emmekä selostaneet veloistamme, emme kertoneet omaisuuden arvoa sen mukaan mitä se todellisuudessa on. Joidenkin kommenteista luin selkeitä ylilyöntejä.

    Tietty riitaa syntyy puolison kanssa, mutta kuten liekko ilmaisi, anteeksi pyyntö korjaa tilanteen.

    Anteeksi pyyntöä virtuaalimaailmassa en koe sen enempää tarpeelliseksi luin ylenpalttista kehumistakaan. Sanoisinko kainuulaisittain mitä se hyvejää.
  2. Aletaanko kehumaan ; ))