Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7411
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen hyvillä mielin hänen suhtautumisesta maahamme. Saimme isot jäänmurtajakaupat mikä on hyvä työllisyyden kannalta. Hän myös ilmoitti halukkuutensa puolustamaan Suomea jos esim. Venäjä hyökkäisi. Ne olivat pitkästä aikaa ns. hyviä uutisia meille.
11.10.2025 19:49
Linjoilla taas@
Luin tuolta toisesta ketjusta Liekon kommentin, se olisi sopinut tähän ketjuun niin hyvä se oli.
Kun kirjoittelimme arjestamme kiinnutuolissa emme luonnollisesti kertoneet riidoista parisuhteessamme, emmekä selostaneet veloistamme, emme kertoneet omaisuuden arvoa sen mukaan mitä se todellisuudessa on. Joidenkin kommenteista luin selkeitä ylilyöntejä.
Tietty riitaa syntyy puolison kanssa, mutta kuten liekko ilmaisi, anteeksi pyyntö korjaa tilanteen.
Anteeksi pyyntöä virtuaalimaailmassa en koe sen enempää tarpeelliseksi luin ylenpalttista kehumistakaan. Sanoisinko kainuulaisittain mitä se hyvejää.
11.10.2025 19:19
Ketju lähti liikkeelle tosin mitään uutta ja rakentavaa en kommenteista löytänyt. Pisti vain ajattelemaan missä menee valehtelemisen ja väärinymmärtämisen raja.
Nyt on aika nousta ylös makuuasennosta ja lähteä liikkeelle. Ulos ei oikein mieli tee kun siellä on ruma ilma. Mutta jotain liikuntaa lähden toteuttamaan.
Kuulumisiin ; )
11.10.2025 14:51
Tuskinpa, ollaan kyllä kavereita, ei me liehitellä toisiamme, ei ole syytä.
11.10.2025 14:45
Vertaus on mielestäni hyvä, siitä kertoo vastauksesi, joka ei ole Hillan kertomaa omaa arviota itsestään vaan sinun kehuvaa manipulointia.
11.10.2025 14:39
Olenko, olen pyytänyt todisteita, en ole saanut.
11.10.2025 14:27
Kirjoitit..."uskon että hän/Hilla on liian kiltti ja hyväluontoinen voidakseen uskoa siihen peliin mitä hänen selkänsä takana on pelattu."
Luin juuri pankkihuijauksesta jonka uhriksi oli Osmo Soininvaara joutunut.
"Soininvaaraa hämäsi soittajien empaattisuus. He olivat vakuuttavia ja tarina kerrottu taitavasti.
”Jälkeenpäin ajateltuna olin hölmö... tai hyväuskoinen.”
Näitä hyväuskoisten tarinoita saa lukea tämän tästä.
Minäkin jouduin nettiostoksessa kusetetuksi, hävisin noin 29€. Kauppani on tutkinnassa ja tutkinnan selvittelykulut ovat nousseet 20€, mutta en itke selvittelykuluka perään rehellisyyttä kaikessa.
11.10.2025 14:11
Tänään on tyttöjen päivä kosko oltaisiin ystävällisiä kaikille entisille tytöille ; )
11.10.2025 13:34
Epäluotettava kuten hän tuossa 13.07 kommentissaan todisti.
11.10.2025 13:23
Allekirjoitan aina tekstini.
11.10.2025 13:20
Määrittelit itse itsesi.
Kysyin
"Ihan oikeesti olet ollut hävikkiruuasta valmistetulla lounaalla. Hurstin peruja köyhille ja yksinäisille?"
Vastasit
"Kyllä, korppis, köyhyys ei ole häpeä eikä yksin eläminenkään, etenkin jos ne ovat omia valintoja.
Olen oikein ylpeä molemmista..))"
11.10.2025 13:07
Tarkoitinkin juuri samaa itsestään kertomisen riskeistä.
Olen herännyt ja tunnustan kertoneeni itsestäni liikaa. Lupaan olla varovainen kirjoittelussa.
11.10.2025 11:27
Luin erästä blogikeskustelua, jossa keskustelija kertoi mielipiteensä sukupuolista. Hän vetosi siihen, että me ihan normi heterotkin elämme erilaisten seksuaalisten päiväunien maailmassa, siis emme olisi vain 2 sukupuolta.
11.10.2025 10:56
Kylmätotuus iholle rynnivät, en ole tuon kommentin kirjoittaja. En yleensä ole linjoitta yöllä, nukun.
11.10.2025 10:48
Terveiseni mökiltä@
Syystöitä piisaa, aurinko paistaa ja tuulenvire auttaa.
Sain puhallettua jonkinverran lehtiä kasoihin. Apuna oli rollaattori, lehtipuhallin, kyynärsauvat ja harava. Pitänee ajella vielä ruohonlekkurilla lehtikasat. Jätän sen tältä päivältä ja lähden kylille.
Jatkakaa, kiva lukea.
Jos et rakasta itseäsi, et pysty rakastamaan muita.
10.10.2025 14:50
Yritän ymmärtää.
Keväisin jäiden liikkeet
vellovat mieliä vihaan.
Syksyisin pimeys ja märänneet lehdet
heittävät luulojen varjoja pihaan.
Ei alistu sisinkäs yhteistyöhön
ei anna sielulle rauhaa.
Pelko sysää tunteet pimeään yöhön,
myrskyaalto kun sisällä pauhaa.
Korppis 9.10.25
.
09.10.2025 23:13
Kiitos, ei löydy näyttöä, tiedän tarkkaan mitä olen kirjoittanut.
Nyt leikitään liian kovilla panoksilla ja pahalta kuullosti plokkaus muutamille kirjoittajille, onko ylläpidossa osuutta asiaan.
09.10.2025 19:59
Minä unohdin mainita lapsuuden mielikirjani. Se oli Kaislikossa kuhisee. Nuoruudessa luin Anni Polvan Tiina-sarjan kirjoja.
Olisi kiva nyt lukea lisää esim. Tiina sai rollaattorin.
09.10.2025 19:04
Iltapäivää@
Aurinko valtasi Korven taivaan. Lähdimme mökille. Kuluneen kahden päivän aikana oli koivut pudottaneet lehtensä, pihalla oli värikäs koivunlehtimatto.
Otin lehtipuhaltimen ja siivosin terassit. Jos aurinkoa riittää huomiseksi haravioin lehtiä kasoihin ja nostelen isoihin jätesäkkeihin.
Mietin kun olette joutuneet jyrätyiksi, että josko aikanne kuluksi kaiveleisitte arkistoja ja julkaisette ilkeät kommenttini niin saataisiin todisteita. Eihän mikään oikeusaste voi tuomita ketään ilman pitävää näyttöä.
Sillä aikaa minä teen syystöitä ulkona ja kun kotiin selviän luen reagoin jos löytyy toteen näytettävää.
09.10.2025 17:10
Aletaanko kehumaan ; ))
09.10.2025 14:11
28 / 371