Vapaa kuvaus

🫠

Aloituksia

105

Kommenttia

7411

  1. Etkö ymmärtänyt?
  2. Olen yo-merkonomi, suorittanut yliopistossa alemman approtutkinnon. Piti lukea aika monta kirjaa.

    Sovitus, Puhdistus, Charles Dickensin ja Arto Paasilinnan kirjat. Sofi Oksasen Minne kyyhkyset katosivat, Patrick Modiano Hämärien puotien kuja.
    Ian McEwan kuuluu suosikkikirjailijoihini.
    Tietenkin Tommy Hellstenin Virtahepo olohuoneessa on yksi itsetutkiskelun aatelia.
  3. Huomenta@

    "Minuun ei nuo "tökkäykset " enää hirveästi satuta, olen kai saanut niin paljon kaikenlaista, vähättelyä ja tulkintaa elämästäni."

    Olen itsekin samaa mieltä.

    Olet lukenut viestit, kuinka suhtaudut kommenttieihini tulleisiin vastauksiin?

    Oliko anot mielestäsi sinua kannustavia?

    Oliko minun kommenteissa vähättelyä ja omaa tulkintaa elämästäsi? No, jotain huumoria yritin virittää.

    Oliko mielestäsi anojen teksteissä provoavia ylilyöntejä. esim.

    "Kyllä hän on paljon kirjoittanut järjestöissä toiminnastaan ja ihanasta suuresta jälkeläiskaartistaan. Hulppeasti asuu omassa isossa osakkeessaan ja on hyvin taitava ja aikaan saava.Kaunis ja hoidettu ulkomuotokin ja tosiaan erittäin suosittu
    ihminen.

    Heitinkö tökkäyksiä sinulle?

    Ainoa tökkäykseni oli tarkoituksella Demeterille hän oli anojen kannustaja kuten aina kun alkavat minun kommenttejani rääppimään. Hänet saapui vahvistamaan anojen ylilyöntejä.

    "Juuri noin, Anot 12.35 , 13.53 ja 14.15. Kiitokset vastauksistanne - samat ajatukset Hil-lasta minullakin. Tuntuu kivalta olla samassa seurassa..))"

    Tämä anon kommentti oli hyvä vaikka oli minulle heitetty. Pitää paikkansa yleisestikin.

    "ihminen näkee ja kuulee sen mitä haluaa."

    Kaikki alkoi kun kommentoin kirjoittajien suhdetta ruotsinsuomalaisiin palstalaisiin. Siitä halusin keskustella, mutta.. mutta..alun ikäänkuin sopuisaksi arvioimani kommentti sinulle vei voiton.

    Onkahan anoilla ja Demellä pelko, että voisimme kirjoitella sopuisasti keskenämme.

    Mene ja tiedä.
  4. Kyllä kahvipirtin/nojatuolin/ kiikkustuolin kirjoituksia voi tulkita unelmiksi.

    Unelmiksi, henkisestä kypsyydestä, vaatimattomuudesta, nöyryydestä, sekä unelmiksi varallisuudesta, lähimmäisen rakkaudesta, suvun ihanuudesta jne.