Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7421
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+valittamista+omastanikaan,+komea+on+ja+huikean+seikkailuhaluinen.+Ei+tule+ikävä+Petzen+seurassa.
Söimme+tänään+parvekkeella+fonduepäivällisen+ja+valkkista+oli+lasissani.+Lämpimien+kelien+myötä+punkku+on+vaihtunut+valkkiseen.
08.04.2017 20:48
Kippis,+meille+kauniille+ja+onnellisille🌹
08.04.2017 20:37
Ei+minulla+ole+syytä+peittää+silmiä+muulta+kuin+auringolta+ja+hiuksetkin+ovat+paksut+joten+hatun+alle+ei+tarvitse+peittää+auringon+paljastamaa+kaljun+alkua😜
08.04.2017 19:56
No,+ei+vaan+hollantilaiset+vaan+ylipäätään+ihmiset+arvioivat+minut+alle+kuuskymppiseksi+ja+se+nyt+vaan+on+kiva+juttu+eikä+lainkaan+muuta+sitä+tosiasiaa,+että+täytän+kesällä+70-vuotta.
Eikös+nyt+kuitenkin+ole+kyse+siitä+onko+ruttuturpa+vai+iloinen+häseltäjä+🤓
08.04.2017 19:53
Ps.+Olen+onnellinen+😚
08.04.2017 19:40
On+ihan+pakko+mainostaa.+Minua+luultiin+eilen+illalla+56+-+57-+vuotiaaksi.+Tapasin+eilen+ikääni+arvioineen+naisen+tänään+kadulla.+Hän+kertoi+hämmentyneensä+kun+kuuli+oikean+ikäni.....+repikää+siitä😂😂😂
08.04.2017 19:34
Eräs+näkökulma+puutuu+kun+keskustelemme+ulkoisesta+olemuksestamme.+Usein+kumppanit+täydentävät+toisiaan.+Parista+tulee+näyttävämpi+toistensa+rinnalla+kuin+yksin+kulkiessaan.
Kaunis+pari,+komea+pari+jne,+kuuluu+usein+sanottavan+ja+sen+kunnian+saa+kaikenikäiset+parit.
06.04.2017 22:21
Kaunis+nainen.+En+kuitenkaan+usko,+että+kaulaa+ympäröivä+iho+pysyy+ilman+operaatioita+noin+kiinteänä+söisipä+kuinka+terveellisisti+hyvänsä.+Aviomieshän+näytti+ikäiseltään.
Itse+olen+lopettanut+maitotuotteiden+syönnin+ja+ruokavaliooni+kuuluu+nykyisin+päivittäin+erilaisia+tuoreita+hedelmiä+ja+puristettuja+tuoremehuja.🍓🍉🍇🍎🍐🍌🍊
Tunnen+olevani+energinen,+tosin+tänään+taas+ylitin+itseni+selkä+teki+stopin+ja+antoi+ymmärtää,+että+ei+mopolla+mahottomia.
06.04.2017 22:10
Vieläkö+kaipaat+elämääsi+kriisejä?
Tällä+ikkää+sitä+tykkään+paistatella,+köllötellä+ja+löllötellä,+kehityskriisit+lie+jo+läpikäytynä.+Sanaristikot+aivotyönä+ja+viis-kilsaa+kävelyä+per+päivä+rittännee+kunnon+ja+ajatusmaailman+kohtuulliseen+ylläpitoon+😆
05.04.2017 23:32
Asumme+puistoisessa+kylässä+Haarlemin+kaupungin+kupeella.+Alue+ei+ole+maan-+ei+liioin+kukkaviljelyaluetta.+Lisse,+josta+löytyy+Keukenhofin+kukkapuisto+sijaitsee+kymmenkunta+kilometriä+etelään+kylästämme.
Joskus+läheiseltä+hevostilalta+pölähtää🐎+keväinen+lannan+"tuoksu"😊
05.04.2017 21:10
Olen+niin+ihastunut+aurinkoon,+että+en+kaipaa+vielä+Korpeen.+Toukokuun+puolen+välin+jälkeen+palaan+ja+isken+sormeni+mökin+multaan.+😉
05.04.2017 19:49
Olet+Paloma+ilmeisesti+kiihtyneessä+mielentilassa.+Toisaalla+meuhkaat+pakolaisien+ei+länsimaisia+tapoja+vastaan+ja+täällä+politiikkojen+lausuntoja+vastaan+jotka+käsitellennevät+pakolaisten+kotiin+palautuspäätöksiä+vastaa..
Koeta+jo+valita+haluatko+elää+muslimiyhteiskunnassa+vai+länsimaisessa+sivistysvaltiossa.
05.04.2017 12:47
Jos+olisin+nyt+Suomessa+käteni+olisivat+mullassa+ja+pitkät+geelikynteni+saisivat+kyytiä.+
Koska+kasvini+niin+maassa+kuin+purkeissakin+jääneet+vaatimattomiksi+vaikka+panostankin+niihin+keväisin,+olen+siirtynyt+ostamaan+valmiiksi+kolitutja+kukkivat+taimet+kesäkuussa+ne+kun+ehtivär+ennen+lokakuun+kylmiä+syötäviksi.
Täällä+Hollannissa+on+kevät+kauneimmillaan.+Puut+viheriöivät+ja+pensaat+kukkivat.+Nyt+on+narsissien+aika.+Kadunpielet+keltaisenaan+narsisseista.+Linnuilla+on+kumppanin+etsintä+ja+pesänrakennuspuuhat+kiireisimmillään.
05.04.2017 12:35
Kerroppas+nyt+vihdoin+ja+viimein+mitä+sinä+teet+maapallon+parhaaksi+muuta+kuin+taivastelet?
05.04.2017 12:25
Kasva+sinä+kriiseissä,+minä+en+kriisejä+kaipaa+kasvuun,+elän+omanlaistani+elämää+ja+aurinko+paistaa.
05.04.2017 12:13
Pääsääntöisesti+olemme+ajatuksiltamme+sielusiskoja,+lukuunottamatta+ilmatilassa+matkustamista+🌎
04.04.2017 13:39
Kuvitteletko+infosi+toisten+huomioon+ottamisesta+olevan+minulle+tuntematon+olotila?+
Minun+ei+tarvitse+sitä+korostaa+se+vaan+on.
04.04.2017 11:29
Miten+pysyvän+eufroosisen+hyvän+olon+humalan+toisten+"nuoleminen"+tai+vähäosaisten+elämän+sureminen+lähimmäisten+huomioon+ottamisen+nimissä+sinulle+antaa?
04.04.2017 10:50
Kirjoitin+tuonne+ylemmäksi+jo+jotain.+Toivon,+että+käytät+vertailuissasi+sitä+tietoa+ja+kokemusta+jota+omaat.+Ethän+itseasiassa+tiedä+afrikkalaisten+elämästä+muuta+kuin+mitä+olet+lukenut+tai+televisiosta+katsonut.
04.04.2017 10:40
Huomenta@+Jos+olen+kirjoittanut+se+ei+oikeuta+sinua+tekemään+sairaudestani+omaa+versiota.+Pysy+korostamallasi+yleisellä+tasolla.+Jos+keskustelemme+elämästämme,+miksi+mennä+Afrikkan+ongelmiin+sehän+ei+kuulu+arkeemme.+
Jos+haluat+keskustella+naisen+asemasta+jossain+Afrikan+aids+alueella,+ota+selvää+ensin+paikallisesta+kulttuurista.
04.04.2017 10:35
300 / 372