Vapaa kuvaus

🫠

Aloituksia

105

Kommenttia

7419

1. Sinä+olet+alkoholismistasi+huolimatta+tehnyt+hyvän+eläkekertymän+työurallasi+;+)
  2. Huomenta+tähänkin+ketjuun.++Eilen+maistoin+kotiviiniäni.+Koska+olen+aika+hyvä+viinien+makua-asintuntija+voin+verrata+kotiviiniäni+chileläisiin+punaviineihin.+Petzen+arvioi,+että+hiukan+makeampi+kuin+Gato+Negro,+pehmyt+vuosikertaviini.+Mutta+sitähän+ei+lesken+voi+ymmärtää+sillä+hänellä+on+kokemuksia+vain+kaikenlaisista+viinacoctaileista,+riisiviineistä+ja+keksenkäyneistä+kiljuista,+joista+minulla+ei+ole+hajuakaan.+Cocalehtiäkään+en+ole+rouskutellut+enkä+usko+kilpakumppaninikaan.Olen+tullut+siihen+tulokseen+vuosien+kirjoittamisen+jälkeen,+että+kun+heittää+räväkän+kommentin,+vastapuoli+alkaa+selittämään+elämänsä+kuvioita+ja+kertoo+itsestään+lisää+mielenkiintoisia+yksityiskohtia.Tässä+Suomi24+vaalikamppaniassa+voitte+valita+voittajan,+joka+on+mielestänne+töllin+arvoinen.+Jos+häviän+otan+häviön+voittona+ja+jos+voitan+mikäpä+hänessä+;+)Luin+Porvoolaisesta+naisesta,+joka+osti+vanhan+ränsistyneen+töllin+Porvoon+keskustasta+ja+remontoi+siitä+viehättävän+talon.+Tuon+artikkelin+luettuani+heräsi+entisöinti+viettini.+Jos+olisin+ihan+terve+alkaisin+tosissani+entisöimään+somaa+kesämökkiäni+kokovuotiseksi+asuinpaikaksi.+Selkä+on+vielä+esteenä+unelmieni+oteuttamiseen,+mutta+katsotaan+jahka+käväisen+lämpöhoidossa+josko+L2+nikamani+lopettaisi+protestinsa+kylmyyttä+vastaan.Tänään+teen+ison+piparkakkutaikinan.+Olen+joka+jouluksi+tehnyt+piparkakkutaloja,+mutta+nyt+ajattelin+valmistaa+piparkakkukuusia.