Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7419
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Paloma+kirjoitti+kerran,+että+jo+esikouluvaiheessa+lapset+ovat+oopineet+valikoimaan+tietolähteensä.+Sinä+kirjoitat,+että+aloitus+on+viisivuotiaan+tasolla.+Huimasti+ovat+nykyajan+lapset+edityneet+sitten+oman+aikani+lastentarhavaiheen.
26.11.2016 12:00
Sinä+olet+alkoholismistasi+huolimatta+tehnyt+hyvän+eläkekertymän+työurallasi+;+)
26.11.2016 11:51
Kirjoitin+jo+sinulle+vastauksen+tuonne+ylempään+vistiisi,+jonka++huomion+kipeänä+olen+uudelleen+lisännyt.+Sinut+on+siis+huomioitu.
26.11.2016 11:49
Linkki+ei+toimintut,+se+on+ilmeisesti+poistettu.
26.11.2016 11:47
Niin+ja+poista+tuo+sana+VAIN,+sillä+se+ei+kuulu+alkuperäiseen+vanhaan+sanontaa.+Tässä+sinulle+linkki,+vertautta+voidaan+hyödyntää+esim.
http://www.kymensanomat.fi/Mielipide---Sana-on-vapaa/2014/04/24/Rotat+jättävät+Suomi-laivan/2014317275755/69
26.11.2016 11:45
Oletko+koskaa+syvällisesti+ajatellut+tuota+viimeistä+lausettasi.+
Sillä+lausehan+pitää+sisällään+kadehdittavaa+eläinten+taitoa+jättää+"uppoava+laiva".+
Thaimaan+sumani-aallon+lähestyessä,+norsut+lähtivät+kipuamaan+vuorille,+jolloin+niiden+omistajat+ymmärsivät+vaaran+ja+lähivät+seuraamaan+niitä.
Sanonnan+merkitys+tavan+talliaisielle+tulee+parhaiten+koettua+jos+sattumalta+tai+tietoisesti+vaihtaa+työpaikkaa+ennen+kuin+työpaikka+saneerataan+ja+työt+loppuvat.
+
Pelastuessaan+katastrofilta+hminen+kokee+sen+lauseen+merkityksen+eufroosisen+humalan+tavoin+positiivisesti.
Koska+rotta+eläimenä+on+ihmisen+mielestä+iljettävä+se+tekee+lauseen+vastenmieliseksi+ja+sitä+käytetään+hyvin+usein+väärin.
26.11.2016 11:39
Kunhan+opettelet+ensin+kirjoittamaan+suomen+kieltä+siten,+että+kirjoituksistasi+saa+jotain+selvää+sen+jälkeen+voit+alkaa+"tollottelemaan"+muita.
26.11.2016 11:25
Ensi+kesän+kynnyksellä+voin+kertoa+kokemuksistani+kolmen+kuukauden+periodilta+kuinka+pärjääin+siten,+että+suomalaisia+tuotteita+eikä+palveluita+ole+käytettävissäni.
26.11.2016 11:20
Olen+potenut+luovaa+viikkoa+ja+soisin+sen+loppuvan,+iso+pyörä+käy+kovilla+eikä+selkäkään+tahdo+kestää+tätä+menoa.+
Viikon+mietin+ostaisiko+uuden+divaanisohvan,+mutta+sitten+järki+voitti.+Minulla+kun+on+näitä+huonekaluja+vaikka+muille+jakaa,+joten+aloin+niitä+uudelleen+järjestelemään.+Osan+kannoin+ullakko+varastoon+ja+osa+vaihtoi+tehtäväänsä.+Olohuone+sai+
divaanisängyn.
Tänä+aamuna+heräsin+kukonlaulun+aikaan+ja+aloin+siivoamaan.+Jo+on+kiva+tepastella+lattialla+kun+pikkukivet+eivät+kiusaa+varpaita.+
Tietokonepöydän+kaikkine+hilpitööreineen+muutin+makuuhuoneen+ikkunan+eteen,+olohuone+rauhoittui+kerralla.+Siellä+on+nyt+kiva+kutoa+sukkaa+rauhoittavan+väriharmonian+keskellä.
Tuosta+huonekalujen+ostostakin+on+tullut+monelle+vuosittainen+pakkomielle.+Ostetaan+ja+vaihdetaan+kun+kyllästytään.+Minä+veivaan+huonekaluja+paikasta+toiseen+ja+välillä+timpuroin+niitä+uuteen+tehtävään.
Laskin,+että+olen+tällä+viikolla+säästänyt+seitsemensataaeuroa+joutavista+haaveista+luopuessani+ja+toteuttaessani+ne+samaiset+haaveet+luovuutta+hyväksi+käyttäen.
Nyt+lähden+shoppailemaan+;+)+Muistan+varoa+suomalaista+tai+ei+se+vaikeaa+ole+kun+vertaa+vain+hintoja.
25.11.2016 14:10
Olen+alakanut+keräilemään+joululahjapussukoihin+(ulkomailla+tehtyjä)+jokaiselle+jotain+kivaa+mm.+Lidlistä+belgialaista+suklaata.
Neulepuikot+ovat+vauhdissa.+Sukkaprojektissa+käytän+kotimaista+lankaa.+
Kinkku+ulkomailta+ja+katsotaan+ostanko+valmiiksi+soseutettuja+lanttu-+ja+porkkanasosetta+niiden+alkuperäismaa+pitänee+tarkistaa.+
Varmaa+on+vain,+että+joulumusiikki+on+kotimaista.
25.11.2016 13:53
Olen+sitä+mieltä,+että+kateusteoriaan+takertuvat+ihmiset+jotka+itse+tuntevat+kateutta.+Mennään+nurkan+taakse+huutelemaan.+Ei+ole+selkarankaa+sanoa+omia+ajatuksiaan+face+to+face.+Uskompa,+että+siivooja+osui+oikeaan+tuosta+meetingin+lopusta.
Kättä+päälle+ja+uusiin+seikkailuihin.+Se+onkin+oppimisen+paikka,+että+ei+kanna+agressiivisia+tunteita+repussaan+vaan+antaa+niiden+tulla+ulos.
Paloma+on+hyvä+tyyppi,+osaa+panna+hanttiin,+eikä+usko+kuin+samanhenkisiä.
Uskomattoman+helpottavaa.
Nyt+piparkakkutaikinan+kimppuun+;+)
17.11.2016 16:32
Yhtään+valetta+en+ole+kirjoittanut+vain+täältä+luettua+tietoa.
16.11.2016 20:34
Kauniisti+tehty+hmp.f.+Pyydän+anteeksi+sinulta+nimittelyni.+Et+ole+luuseri,+et+lainkaan.+Olet+hieno+tyyppi+ja+olenkin+monesti+ollut+pahoillani,+että+välimme+meni+poikki+molemminpuolisessa+väärinkäsitysten+jatkumossa.
Saadessani+tarpeekseni+lakaisen+pöydän+puhtaaksi.+Jatkuvissa+minä+hyvä+sinä+paha+asetelmista,+pinnani+katkeaa.+Kun+eilen+aloit+leikkimään+kanssani+"näsä-leikkiä",+en+ollut+leikkituulella.
En+kerro+olemassa+olevien+facebook-ystävieni+yksityisasioita+palstalla.+Minulla+on+heitä+vieläkin+eikä+kukaan+tiedä+ketkä.+Tässä+ketjussa+vedettiin+meidän+kolmen+ystävyys+facessa.+Kaikki+mitä+olen+täällä+kirjoittanut+on+luettavissa+palstalta+eikä+ole++facetietoa.+Trinkkelikuvat+ja+liehuvat+punaliput+ovat+Paloman+pojan+omalla+facesivustolla+ja+se+on+avoin.+
Demeter+kuvasi+hyvin+Palomaa+on+korkealentoisemmaksi,+mikä+mielestäni+tulee+esille+esim.+ajattelemattomissa+itsekeskeisissä+lausunnoissa.+
Minä+taas+olen+maanläheisempi+eikä+suuruudenhulluus+ole+vahvimpia+puoliani,+mutta+suorasanaisuutta+voisin+hioa.
16.11.2016 20:25
Älä+sinäkään+heitä+lokaa+ihmisten+päälle.+
Katsos+kun+aikasi+hämmennät+se+loka+lentää+vasten+kasvojasi.
Lopeta+ihmisten+aliarvioiminen+ja+itsesi+kehuminen.+Kun+tähän+pääset,+lopetan+sinun+arvostelusi.+Mutta+jos+jatkat+samalla+linjalla,+katson+itselläni+oikeuden+jatkaa+omallani.
16.11.2016 13:46
Kävin+lukemassa+artikkelin.+Odotettavissa+kiivaita+hanttiin+panen+aloituksia+;+).+
Onkohan+niin,+että+Eu+on+laajennut+hallitsemattomaksi.
https://commons.wikimedia.org/wiki/File:EC-EU-enlargement_animation.gif
16.11.2016 13:23
Jos+haluaa+leikkiä+eri+nimimerkeillä+on+kiinnitettävä+huomio+kirjoitustyyliin.+Jos+nyt+menen+puskaan+ja+heitän+kommentin+en+käytä+itselleni+tyypillisiä+käänteisiä+sanajärjestyksiä.+En+no,+ja+muita+luontaisia+sanontoja+vaan+kirjoitan+aivan+eri+tyylillä+jota+sinä+et+pysty+tunnistamaan.
Friidulla+on+lapsia.+Tiedän+hänen+henkilöllisyytensä.+Pitänee+käydä+vielä+tarkistamassa+onko+hän+jäänyt+leskeksi.
16.11.2016 12:32
Väitätkö,+että+kirjoittaisin+jotain+mitä+et+jo+tiennyt?+Nämä+kaksi+ystävystä+ovat+kertoneet+kattavasti+kaiken++elämästään+juuri+täällä+palstalla.
16.11.2016 12:24
Tietennii+persujen+paskapuheita+ja+amerikkalaista+korruptiota.
16.11.2016 12:21
Sinä+kerrot+varattomuudestasi+palstalla+ja+olet+valmis+maksamaan+älyttömiä+kiskurihintoja+tuontaisutotteista,+jotka+ovat+kusetusta+ja+huuhaata+;+)
16.11.2016 12:18
Huomenta+tähänkin+ketjuun.++Eilen+maistoin+kotiviiniäni.+Koska+olen+aika+hyvä+viinien+makua-asintuntija+voin+verrata+kotiviiniäni+chileläisiin+punaviineihin.+Petzen+arvioi,+että+hiukan+makeampi+kuin+Gato+Negro,+pehmyt+vuosikertaviini.+Mutta+sitähän+ei+lesken+voi+ymmärtää+sillä+hänellä+on+kokemuksia+vain+kaikenlaisista+viinacoctaileista,+riisiviineistä+ja+keksenkäyneistä+kiljuista,+joista+minulla+ei+ole+hajuakaan.+
Cocalehtiäkään+en+ole+rouskutellut+enkä+usko+kilpakumppaninikaan.
Olen+tullut+siihen+tulokseen+vuosien+kirjoittamisen+jälkeen,+että+kun+heittää+räväkän+kommentin,+vastapuoli+alkaa+selittämään+elämänsä+kuvioita+ja+kertoo+itsestään+lisää+mielenkiintoisia+yksityiskohtia.
Tässä+Suomi24+vaalikamppaniassa+voitte+valita+voittajan,+joka+on+mielestänne+töllin+arvoinen.+Jos+häviän+otan+häviön+voittona+ja+jos+voitan+mikäpä+hänessä+;+)
Luin+Porvoolaisesta+naisesta,+joka+osti+vanhan+ränsistyneen+töllin+Porvoon+keskustasta+ja+remontoi+siitä+viehättävän+talon.+Tuon+artikkelin+luettuani+heräsi+entisöinti+viettini.+Jos+olisin+ihan+terve+alkaisin+tosissani+entisöimään+somaa+kesämökkiäni+kokovuotiseksi+asuinpaikaksi.+Selkä+on+vielä+esteenä+unelmieni+oteuttamiseen,+mutta+katsotaan+jahka+käväisen+lämpöhoidossa+josko+L2+nikamani+lopettaisi+protestinsa+kylmyyttä+vastaan.
Tänään+teen+ison+piparkakkutaikinan.+Olen+joka+jouluksi+tehnyt+piparkakkutaloja,+mutta+nyt+ajattelin+valmistaa+piparkakkukuusia.
16.11.2016 12:04
320 / 371