Vapaa kuvaus

🫠

Aloituksia

105

Kommenttia

7410

  1. No, koeta kärsiä ja jos tuntuu, että älykkyytesi laskee minun kansakouluaineista niin poistu herran tähden, ettei tyhmyyteni vain tartu.

    Kun itseään puskasta puolustaa se on itsepuolustusta jos joku toinen puolustaa toista palstakirjoittajaa se on puolustettavan aliarvioimista jopa puolustettavan tyhmyyttä kun ei osaa itse pitää puoliaan. Tämän viisauden opin siivoojalta tuolla toisessa ketjussa.
  2. Ei ole Tiinainen ei.