Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7410
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nyt savenpyöritykseen vaikka flunssa on päällä, silmät ja nokka vuotaa vaan vuotakoon en jätä yhtään kurssi-iltaa käymättä on ne niin antoisia iltoja. Kirjoitelkaa liityn seuraanne joskus yhdeksän maissa, moikkelis : )
26.02.2015 16:28
No, koeta kärsiä ja jos tuntuu, että älykkyytesi laskee minun kansakouluaineista niin poistu herran tähden, ettei tyhmyyteni vain tartu.
Kun itseään puskasta puolustaa se on itsepuolustusta jos joku toinen puolustaa toista palstakirjoittajaa se on puolustettavan aliarvioimista jopa puolustettavan tyhmyyttä kun ei osaa itse pitää puoliaan. Tämän viisauden opin siivoojalta tuolla toisessa ketjussa.
26.02.2015 16:24
Tyypillinen miesnäkökulma. Ei minun lapsiani ole kaveripiiri kasvattanut ihan ovat kotona kasvatettu, mutta tietty ystäväpiiri on omalla tavallaan muokannut heitä.
26.02.2015 16:18
Serkkuni lähetystyöntekijä, naimaton ja lapseton kertoi, että Papua Uuden Guinean viidakossa heimon kaikki jäsenet olivat yhtä suurta perhettä, lapset olivat hänen lapsiaan ja lasten vanhemmat hänen sisariaan ja veljiään. Tällainen suurperheajattelu on ollut meilläkin joskus, mutta siitä olemme kokonaan vieraannuttu. On vain omat ja perhepiiri suppea.
26.02.2015 16:16
Minua kiinnosti HS:n artikkelin mietteet sillä olen itse vielä lapsenlapseton. Toisaalta koska tein lapseni kolmenkymmeneviiden ikävuoden jälkeen he ovat vielä nuoria miehiä. Esikoinen sanoi kerran, että olet hyvä esimerkki siitä, että lapset kerkiää tehdä myöhemminkin.
On minulla erilaisia salaisia jutskoja ja kätköjä, joita olen säilyttänyt sitä varten, että ne joskus siirtyy lastenlapsieni käyttöön.
En kuitenkaan pidä sitäkään mahdollisuutta, että lapsenlapsia ei tule ikävänä tai, että masentuisin. Olen kaiketi orientoitunut vapauteen kasvatusvastuuni jälkeen sillä kasvatin lapseni yksin ja olin heissä kiinni lähes kuusikymppiseksi asti. Tai oikeastaan olen vieläkin päivittäin kuopuksen kanssa tekemisissä hän kun asuu tässä samassa talossa ja meillä on yhteisesti autokin käytössä. Tuntuu, että mummon rooli ole minua itseäni.
26.02.2015 16:08
En minä ole sinua koskaan ymmätänyt joten lie paree, että keskityt omaan osaamiseesi, musiikin linkitykseen..
26.02.2015 13:45
Näyttää, että aloitus koetaan araksi keskustella. Lukekaan Helsingin Sanomien artikkeli, jossa anonyymien haastateltujen kertomuksia. Kysehän ei ole kyttäyksestä. Loppulauseesi klisee oli tarpeeton.
26.02.2015 13:44
Aloitus on ajankohtainen meille, joilla ei ole tai on lapsenlapsia. Aloitukseen alle voimme kerätä kokemuksia isovanhempana olosta tai tuntoja olla vanhempi, jolle ei ole jatkumoa lapsenlapsissa.
26.02.2015 12:53
Mitä kysyt aloituksellasi sallimusta ruumiilliseen koskemattomuuteen ja samalla hyväksyntää itsellesi menneestä remmityksestäsi?
25.02.2015 18:32
Ihmissuhteita hoidetaan puhelimen ja netin välityksellä. Nyt kun minulla on älypuhelin perun kaikki paheksuntani siitä, että puhelin olisi ihmissuhteita häiritsevä, päin vastoin. Älypuhelimella on monia hyvin tärkeitä tehtäviä. Se ilmoittaa moneltako minun pitää tavata se ja se henkilö. Se lähettää singaalin kun olen saanut viestin sähköpostiini tai joku on kommentoinut facebookissa tilaani tai lähettänyt viestin. Jos maailmalla on tapahtunut jotain merkittävää tulee siitä heti ilmoitus kännykkään. Aamukahvilla luen päivänlehtiä puhelimella.
Tänään hoidin tärkeitä asumiseen liittyviä asioita netin välityksellä. Yhteistyössä netti ja älypuhelin löytyi kuopukselle isompi asunto, hienolta paikalta.
Eihän tänä päivänä saa mistään toimistosta palvelua ei edes passia jonottamatta poliisilaitokselta. On tilattava puhelimella tai netillä palveluaika virkailijalta. Jos ei tilaa etukäteen aikaa ja menee istumaan toimistoon voi käydä niin, että saa yksin istua useamman tunnin. kyllä siinä ihmisuhteet kärsivät.
25.02.2015 18:29
Ei sinun tarvitse olla tavattavissa aina. Kuka kontrolloi kun työtä ei sinulle tulla tarjoamaan.
24.02.2015 17:28
En saanut sinulta vastausta kysymykseeni kuinka fiilistelet.
Sana klesa ei ole suomenkielen sana vaikka stadilaiset olisivat kuinka sairaita, minä en ole köyhä enkä kipee juuri nyt kun tulin Black Beautini kanssa kotiin katsastustestin läpäisseenä.
24.02.2015 17:24
Ei ole Tiinainen ei.
23.02.2015 22:30
Taidetaan olla molemmat sippejä. Minullakin tapahtumien päivä.
Olen toki ennenkin pistänyt kapuloita rattaisiin kun on alettu ystäviäni asiattomasti arvostelemaan.
Ei minullakaan ole ketään vastaan ja tapani toimia olette oppineet tuntemaan.
23.02.2015 22:25
Tämä on keskustelupalsta ja olisin huolestunut jos kukaan ei vastaisi minulle.
No, se siitä, maanantai ja vauhti on vienyt voimat. Kävin laittamassa herroille kokouskahvituksen. Sitten lähdin katsastukseen. En pessyt autoani en huoltanut vaan vein sen kylmiltään kontrolliin. Puhdistin vain isommat roskat pois konepelliltä.
Ei mennyt läpi, pitää hommata taakse uudet talvirenkaat. Pohjasta löytyi pientä ehostuksen tarvetta ei mitään isoa ei mitään vakavaa, joten huomenna kaunokaiseni menee huoltoon ja sitten takaisin katsastuskonttorille.
Ilta kuluin leppoisasti keramiikkakurssilla. Keskityin 100 %:lla viikonlopulla suunnittelemani näyttelytyön valmistukseen. Puutarhasiiliäiti sai värin ja meni polttoon. Mukaan kotiin lähti piirakkavuoka. Ei kerennyt missään välissä masentumaan.
Huomenna ja ylihuomenna yhtä vilkasta tiedossa, torstaina väännän taas savea ja perjantaina taidan vetää henkeä.
23.02.2015 22:13
En tunne rynnänneeni sotkemaan asiaa en kiivastuneesti tarttuneeni yhteen sanaan, otin osaa keskusteluun, jossa oliuseampi ilkeämielinen kommentti Palomasta.
Minulla on vilkas mielikuvitus, luomani kuvat muista keskustelukavereista ovat omassa mielikuvituksessani. Ei niitä passaa alkaa ilmituomaan se tietäisi vain pitkää riitaketjua.
23.02.2015 13:05
Minulle jää epäselväksi kuinka fiilistelet?
23.02.2015 12:20
Kuka mainitsi "puolustuskyvyttömästä höntistä". En minä ainakaan.
23.02.2015 12:13
Ei he minua puolusta. Kommenttisi ovat yleisesti luettavissa en minä niitä kirjoittanut. Otin vaan kantaa kun mietin mitä ajat takaa?
23.02.2015 12:01
Me olemme niin erilaisia. Minun luonteeseeni kuuluu puolustaa. Se ei tarkoita, että aliarvioisin puolustettavaa.
Sinä ilmeisesti seuraisit sivusta "puolustuskyvytöntä hönttiä" kuten asiaa ilmaisit, mutta tarpeen tullen itsepuolustukseen vedoten puolustaisit itseäsi puskasta.
23.02.2015 11:56
370 / 371