Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7412
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Lonkkani leikattiin KAKS.ssa tänä aamuna kello 8.30, äkkilähtö peruutuspaikalle. Voin hyvin, leikkaus oli mielenkiintoinen, se tehtiin puudutuksessa, joten sain seurata leikkauksen kulkua. Huomenna alkaa kuntoutus, odotan kevättä onnellisena.
15.01.2025 16:07
Perätäänpä nyt kasvatuksen vaikutusta itsetuntoon.
Kannustus ja hyväksyntä on paras tapa pönkittää lapsen itsetuntoa. Lyttäys ei kanna.
Uskon, että aikuisena tekemisiinsä tyytyväinen on saanut arvokaan kodin perinnön, sinä osaat olet hyvä, jatka.
Leikkimökissäni oli sekatavarakauppa, lastenkoti, laboratorio, toimisto jne.jne. Se vaati suunnittelua mielikuvitusta ja käytännön järjestelyjä. Naapurin lapset leikkivät pihallamme. Keksin uusia juttuja, ideoin ja toteutin.
.
10.01.2025 20:26
Miten on miksi panettelet minun läheisiä?
Olen tietoinen kaikkien vakituisten kirjoittajien perhesuhteista, ovat itse myös kertoneet.
Hillankin koko suku lapset ja lapsenlapset ovat lueteltu ja useamman kerran koska he kuuluvat hänen arkeaansa..
Kun kerron elämästäni en kehu, kuitenkin koet kehumiseksi. Ehkäpä vain sinä koet arkeni aiheuttavan sinulle ongelmia kun sinua ärsyttää.
Tuolta toisesta ketjusta luin hyvän neuvon. Jos joku ei ymmärrä toisen kirjoitusta on turha selittää, ei mene perille.
Äitini sanonta, "haistakoon pitkän paskan kuin haravan varsi" ei ole minun haistattelua ja haukkumisia voit alkaa suurennuslasilla etsiä.
Lisäksi muista, että kirjoitat vain itse ei muut kirjoita kuin sinä. Ja mikä siitäkin tulisi jos et kuulisi elämäni käänteistä, ei olisi mihin mielikuvituksesi vertaisi.
10.01.2025 15:25
Miten koet "narsisti," nimityksen, miltä kuulostaa puuttuminen toisen asumismuotoon, parisuhteeseen, lapsiin, lapsenlapsettomuuteen?
Milloin olen jotain nojatuolissa haukkunut?
Naakka on lintu, ei läheisesi.
10.01.2025 13:53
Montako lahjakasta taiteilijaa tunnet lahjattomien lisäksi?
Kuka se kissan hännän nostaa jos ei kissa itse.; ))
10.01.2025 13:44
Päivän avauksen aikoihin olin vielä epävarma onnellisuudestani. Nyt tilanne on toinen. Sain laboratoriotulokset. Kaikki hyvin kehossani. Maanantaina rutiinitarkastus leikkausta varten.
Minusta ei tykkää sinunkaltaiset, enkä pistä pahakseni. Rakkautta saan ja kannustusta läheisiltäni, se riittää.
10.01.2025 13:41
Luikaus oli virhe, juoma ajautui väärän kurkkuun, etsivä kaki ja kompastui nojatuoliin.
10.01.2025 10:53
Luikaus oli virhe, juoma ajautui väärän kurkkuun, etsivä kaki ja kompastui nojatuoliin.
10.01.2025 10:50
Pakkasaamua Korvesta@
Kädentaidot ovat luovien ihmisten pääomaa. Taidetta eri alueilla. En ole koskaan pysähtynyt yhteen harrastukseen. Kuten en matkusta joka vuosi samaan lomakohteeseen. Uutta haluan kokeilla ja kokea. Liekö levottomat varpaat vai uteliaisuus uutta kohtaan.
Taidesanan käyttö kädentaidoista ei istu kaikkien mieleen, vaikka kauis tuo hyvää mieltä.
Kuuskytluvun nuorina seurasimme muotia nuorten lehdistä. Ei sellaisia vaatteita korven kaupoista löytynyt. Oli tehtävä itse.
Sisareni ja tätini ompelivat, minä kudoin ja virkkasin. Virkkasin itselleni jakkupuvun ja kudoin myös puvun ystävättärelleni.
Seitkytluvulla tein kuvioneuleita. Muistan yhden suosikkini, alpakka-kuviointi perulaistyyliin.
Olen kutonut mattoja kymmeniä metrejä. Yhden kevään mattopùut hallitsivat keittiötäni.
Maalaaminen on ollut aina takataskussa. Keskiviikkona aloitin maalaamaan 70-luvulla tekemästäni julisteesta taulua. Että tykkäsin.
Tänä aamuna oli aikainen verätys. Kävin labrakokeissa. Pitäisi ehkä herätä aina varhain, kivalta tuntui ajella heräävässä talviaamussa.
Joko pahaolo alkaa antamaan periksi vai hallitseeko Vanha Aatami?
10.01.2025 10:33
Olen lukenut Pertikin tekstejä. Asiallisia ne mielestäni ovat olleet.
Hyvä, että asia tuli keskusteluun tässä ketjussa.
Oma johtopäätökseni on, että Pertikki on ano paappojen inhokki ja minä ano mummujen ; )
Torstai, eilinen kului pensselien parissa. Tänään nukkekodin. Puran nukkekotini taiteilija tonttujen tuvasta, ja tuon sen takaisin kotiin.
Huomen aamuna labrakokeisiin...huh alkaa jo jännittää. Oli helppo joulukuussa asennoitua leikkaukseen kun kutsu tuli äkkiä, peruuntui kylläkin yhtä äkkiä. Nyt on aikaa spekuloida.
No, kyllä se tästä.
09.01.2025 11:40
Oletko useinkin tuntenut epätoivoa?
07.01.2025 23:16
Saat toki; )) kirjoitat myös tosi hyvin ja totta, tykkään, minulla on jakamisongelmia you tuben biiseissä. Kuuntelen paljon mieleistäni musaa. Instan storeihin etsin sopivia musiikkitaustoja.
07.01.2025 20:25
Hienoa, että mietit, opettajan kanssa keskustelimme minne mahtavat olla menossa. Opettaja sanoi, jos kysyvät, olet onnistunut, maalaus puhuttaa.
07.01.2025 20:20
Hän on käynyt tiiraamassa maalauksiani galleriasta tai blogista Kinostaa, kinostaa.
No, mutta kuten sanoin kun itse ja läheiset tykkää se on pääasia.
07.01.2025 20:13
Ei ne niin nopsaan synny menee viikkoja. Mutta kauneus on katsojan silmässä. Itse tykkään.
07.01.2025 20:07
Tulit kuitenkin näin etukateen kertomaan mielipiteesi, kiitos, mutta en kyllä ole itseäni vielä suurena taiteilijana pitänyt vaikka ihan itse olen maalausteknikoita opetellut täällä kotiateljeessa.
07.01.2025 20:01
Todellakin, ulkoistin lannanluonnin jätevirmalle nyt jää aikaa maalaamiseen. Savityöt on taolla. Enhän toki kadehdi kirjoja lukevia, ei ole juuri nyt ajankohtaista istua kirja nenän alla.
07.01.2025 19:54
Mieheni sanoisi heti, että pehmusteilla ;))
07.01.2025 19:48
Pinokkio ja varjokauppiaat oli kirja jota luin esikoiselle pienenä, hän kuunteli ja osasi ulkoa kirjan tekstin, korjaili jos tein virheitä.
En enää muista mitä kirjassa tapahtui, mutta koska oma varjo olisi hyvä tuntea, mietin mistä alkaisin, osaatko neuvoa?
07.01.2025 19:46
Aika hyvä; ))
07.01.2025 19:32
46 / 371