Vapaa kuvaus

🫠

Aloituksia

105

Kommenttia

7412

1. Ostin eilen ison lohifileen. Valmistin osan graaviloheksi ja osan lohisuikaleiksi, tarjoan lohen perunoiden ja hollandaiskastikkeen kera.

Otin valokuvia takapihastamme, joka on vihreänä ruohokenttänä, kuvat otin vertaillakseni eri vuosien säävaihteluja muutaman päivän sisällä on luvattu jo lunta.

Jouluvalisteluja olen ajatusten tasolla aloittanut tekemään. Ekana ehkä piparitaikinasta jotain kiaa.

Jälkipolvea on ilmoittanut saapuvaksi.

Itse kuulun iltapäivä- ja iltavirkluihin. Joten herään puuhasteluihin yleensä puolenpäivän jälkeen.

Meidän työnjako keittiössä on minä teen ruuat ja mieheni siivoaa jäljet ; )
  2. No, jos kertoisit jotain itsekin, sinähän olet aktiivinen kommenttieni lukija. Kerro miten hyvinvointialueesi toiminta poikkeaa Korven palveluista. Ja lisäksi voit kertoa näkemyksesi nettisovellutusten käytöstä. Joutuuko tietosi vääriin käsiin jos käytät kirjautumisessa vahvaa pankkitunnistautumista.

Sinullahan ei ole maata, eikä luontoa lähelläsi. Hiiretkin haluat suojella. Ihmiset ovat mielestäsi ns. ihmissaastaa, puiden lehdet haluat jätettävän maahan. Mutta mihin olemattomaan maahan sinun lehtesi jätät.