Vapaa kuvaus

🫠

Aloituksia

105

Kommenttia

7412

1. Minäkään en kurjuudesta kärsi, joten lähetin 15 € TTK.n syöpäkeräykseen.

"Tuon puoluettomuuden suhteen olen kysymysmerkkinä, miten se esiintyy."

Vanhassa kahvipirtissä ei lukemani perusteella ollut jengejä, ei totuuskomissioita, ei korostettu samanhenkisyyttä. Kiva oli lukea.

Olin ulkohommissa, etupihan pensaat siistitty ja lehdet puhallettu lehtipuhaltimella kasaan. Yhdessä mieheni kanssa kerättiin lehdet isoon muovisäkkiin ja nostettiin biojätelaatikon viereen. Lähden kohta talvirenkaiden vaihtoon. Onneksi sain ajan, sillä ensi yönä mennään Korvessa miinukselle ja räntäsadettakin on luvattu. Samalla reissulla ajattelin ostaa kanervoja etuoven pieliin. Ulkovalojakin ajattelin viritellä jahka kerkiän.

Tämä viikko on kalenterimerkintöjen mukaan kivan kiiruinen. Eilen kampaaja, tänään renkaanvaihto huomenna taidetta. Torstaina kilpirauhasyhdistyksen kokous.
    Perjantaina siivooja käy imuroimassa nurkkia. No, se ei minua rasita. Lauantaita eli Kekriä lähdemme juhlimaan, syömme ravintolassa jotain hyvää sekä käymme katsomassa pukin polttoa Kajaani joella.

"Hän joka puhuu, ei tiedä. Hän joka tietää, ei puhu"

Mitähän tämä mahtaa keskusteluissa tarkoittaa?
  2. Hiomenta Korvesta@

Olen joskus tehnyt saman laskutehtävän omista kommenteistani. Suhde oli about samaa luokkaa.
    Eniten taitaa tässäkin ketkussa olla kehoituksia oman aloituksen tekoon.

Joku ihmetteli miksi emme osallistu Paloman ketkuihin. Kirjallisuus ei ole minulle tuttu aihe ja toisekseen sinne tulee anot yhtälailla sekoittamaan pakkaa.

Ikävä kyllä, et saa vastausta, maton alle menee totuus, se on sota ajan sukupolven tapa reakoida.

No, uuteen viikkoon. Lähden heti aamupalan jälkeen Lidliin ostamaan taulun pohjia, värejä ja siveltimiä.

Hyvää alkavaa viikkoa.