Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7412
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Iltapäivää@
Olen löytänyt hyvän mielen. Tuhertelin pari tuntia uuden maalauksen kanssa. Vaikeampi työstää kuin "Suku-taulu". Nimikin löytyi kun mietin taustavärejä. "Elämäni biisi". Vielä joitakin pieniä muutoksia ja se on siinä.
Katsoitteko illalla Elämäni biisi ohjelman. Arvasin kolme, kaksi meni ristiin.
Missä ketjussa on tuo Hillan anteeksipyyntö?
06.10.2024 15:25
Illan korvaa@
Taas vei elämyksen nautinnon haku siveltimien pariin.
Siinä kolme tuntia kului rattoisasti välillä piti käydä ruokaa laittamassa.
Nyt syynään väliaikatilannetta, mutta hyvältä näyttää, pitää vaan keksiä rumpalille paikka, eka paikka menee uusiksi.
Minulla on linna virta tapahtumasta voitettu teatterilippu. Ajattelin käyttää sen Keräilijät ensi iltaan tämän kuun lopulla.
Napsautin saunan päälle, varmaan moni muukin joten lempeitä löylyjä.
05.10.2024 19:50
Siitä on vuosia kun harrastin maalausta. Silloin jokaisella oli omat materiaalit.
Turhaa oli putsata vanhoja pensseleitä. Tämä on erilainen kurssi, tykkään. Opettelemme uusia teknikoita, sitä itseasiassa odotinkin ja materiaalit kuuluvat kurssimaksuun.
Tänään opettelimme kulpatekniikaa maalauksissa. Nyt työt kuivuvat ja ensikerralla tehdään taidetta ; ))
18.09.2024 20:26
Moi Mkr🙂Kyllä viesti tuli, mutta porukat ovat kinastelemassa jo toisessa avatussa Hillan ketjussa
17.09.2024 13:50
Päiväni ei alkanut hymyllä, vaikka aurinko yrittää hymyillä.
Meillä oli vuodesta 2007 alkaen ihana ystäväpiiri Hollannissa, vierailimme toistemme luona, kiertelimme ympäri Hollantia, tutustuimme museoihin ja taidenäyttelyihin yhdessä. Vietimme iloisia iltoja pubeissa ja jazz-klubeilla ja toistemme luona.
Nyt ystävämme toisensa jälkeen ovat poistuneet tuonpuoliseen. Sain aamulla viestin ystävämme tyttäreltä, hänen äitinsä Mary on kuollut. Vuosi sitten kuoli Maryn puoliso. Haikeana muistelen Maryn 80-vuotispäiviä Haarlemissa v. 2019.
Vuonna 2022 kun sairastuin vakavasti ymmärsin, että kuolemaa ei tarvitse pelätä. Kuitenkin ystävien kuolemat pysäyttävät, juhlat ovat ohi.
17.09.2024 12:50
Keskipäivää Korvesta.
Olipa tarpeellinen tieto tulppaanien istutuksesta. Olenkin miettinyt oisiko liian aikaista.
Taidat olla minun ikäluokkaa. Vene on tänä kesänä pysynyt rannassamme. En uskaltaisi sillä yksin lähteä järvelle, eikä pojatkaan nostaneet sitä veteen. Suppilauta sensijaan oli kovassa käytössä, sillä minäkin rantavesillä soutelin.
Minusta on tullut asioiden hoitaja, mutta mieheni osallistuu joihinkin kotitöihin. Miehelläni oli kauan vetovastuu nyt se on vaihtunut minulle.
Siivouksen olen ulkoistanut. Kerran kuukaudessa käy siivooja. Pidän itse kevyttä ylläpitosiivousta viikottain.
Meillä on myös hyvin omaa tilaa. Yläkerta on mieheni valtakunta ja alakerrassa pidän omaa tilaa. Hyvä meillä on tässä asua kun vain terveyttä riittäisi.
Eilen aloitin harrastuspiirin, kiva oli taas tarttua kynään ja pensseliin.
12.09.2024 11:49
Kaunista iltaa Korvesta.
Ostin tänään pienen purkin omenasosetta, oli aika imelää. Mietin nyt kun olette hyvää omenasatoa saaneet ja jalostaneet, että jakaisitteko hyviä ohjeita. Tietty netistä löytyy, mutta jos teillä olisi joku erityinen mieleinen resepti.
Voisin pistäytyä torilla omenoita ostamassa.
Toinen herkku, jonka aijon tehdä on Kimchi. Muut säilömiset saa jäädä. Ostan reko-torilta tai kaupan pakasteesta mm. puolukoita, niitä meillä menee runsaasti.
Minulla syystyöt on hyvässä mallissa.
Jotain mökin kesäkalusteita vielä siirrän sisätiloihin, mutta ei vielä, sillä lähiviikot näyttää kesältä.
Kukkapenkkiin olen istuttanut monivuotisia kasveja. Vielä tulppaanin ja narsissin sipulit (tuliko oikein;).
01.09.2024 19:10
Harmaata päivää Korvesta.
En seuraa urheilua, enkä TV-sarjojakaan säännöllisesti.
Joskus jämähdän ruudun eteen kuten eilen illalla. Ohjelman otsikko
Suomeen juurtuneet, herätti mielenkiintoni.
Suomen ensimmäiset koripalloammattilaiset Leon Huff ja Ervin Latimer Sr. muuttivat Suomeen 1970-luvulla.
Heidän poikansa Shawn Huff ja Ervin Latimer Jr. ovat luoneet uran suomalaisina. Shawn Huff koripalloilijana ja myöhemmin politiikkona.
Ervin Latime muotisuunnittelijana.
Ihailin poikien sinniķyyttä edetä urallaan olla ylpeitä isiensä ja äitiensä perimästä.
Korvessa venetsialaisten ja Linnavirran tapahtumat taitavat kärsiä jos kelit eivät parane.
Harmaata on ja sadekuurot kastelevat tuon tuosta.
31.08.2024 12:32
Niin, tässä onkin ydinkysymys, kiitos.
Mielestäsi olen kiinnostunut vain itsestäni.
Mielestäni sinä olet kiinnostunut vain minusta.
Siispä jos tykkäät, että sinun ei tarvitse olla kohtelias minulle. Ei minunkaan tarvitse olla kohtelias sinulle.
Asiasta kolmanteen.
Oli upea päivä puuhastella ulkona. Olen kiinnostunut kaikesta kauniista. Ostin punaisia tulppaanin- ja valkoisia narsissin mukuloita. istutan ne mökille uuteen kukkapenkkkin jota olen valmistellut, entiselle pottumalle.
Lisäksi leikkasin ruohikon kotipihalta sekä katkoin suopayrttipenkin yliaikaisen kukinnon.
Pakkohan oli mennä hommien jälkeen kylpyyn, olin niin hikimärkä. Nautin kun ylitän itseni asioissa, jotka olivat itsestään selviä vielä kymmenen vuotta sitten, mutta nyt vaativat kovat panokset onnistuakseen.
Syöty ja nyt lepään.
29.08.2024 18:55
Arkistosta ;))
29.08.2024 12:55
Ei anojen kirjoituksia voi löytää.
29.08.2024 11:36
Ei pidä paikkaansa, liekö joku toinen uhitellut. Uhittelu on liian tramaattinen sana ; ))
29.08.2024 11:35
En osaa sanoa sinulle, mitä on aliarvostaa itseään. En ehdi livessä juurikaan pohtimaan itseäni.
29.08.2024 11:19
Lue enempi tiedät totuuden. Kyllä se niin on jotta jos nyt kirjoitan, että syötiin ostereita niin saan vastauksen, joka suupalako tänne on kirjoitettava. Sen sijaan, että kysyisi miltä ne maistuivat, tykkäsitkö.
29.08.2024 11:17
Joopati joo se on ilimoja piellyt.
29.08.2024 11:13
En voi tehdä aloitusta enkä edes halua tehdä.
Kirjoitat nimimerkille korpikirjailija, joka on tehnyt satoja aloituksia, mutta en halua enää. Roikun näissä valmiissa höpöhöpöketjuissa.
Eihän täällä synny hyvää keskustelua kuten joskus kauan sitten syntyi.
Muista sinäkin kun kirjoitan anoista se et ole juuri sinä vaan joku räävi kommentoija.
29.08.2024 10:39
En nyt ymmärrä mistä otan kunnian. Ja miksi minun pitäisi olla kiitollinen.
En voi ajaa pois näitä laahuksia vaikka haluaisin.
Enkä unohda, enkä tunne tarvettakaan unohtaa kuinka Hilla hyökkäsi kimppuuni. Se antoi anoille aiheen henkuttaa Hillan nimeen ja homma repes hanskasta.
Vakikirjoittajat eivät ole kadonneet minnekään, ovat siirtyneet anoiksi, kuten sinäkin.
Tottahan se, että Hilla antaa alustan anoille rällästää. Minä halusin kirjoittaa kuten muutkin rekatut, mutta ei onnistu.
Anot, jotka eivät osaakeskustella toistavat lyhyitä lauseuta kuten "kateus" ano.
Kouluissa julistettiin koulurauha, tänne sitä rauhaa ei riitä.
29.08.2024 10:12
Totta, eihän hillan ketjussa tarvitse hillalle vastata ; )) Eikös kaikki jo nyt kirjoita ohi hillan, asioita mikä ketäkin kiinnostaa.
28.08.2024 20:07
Siitä tulisi hyvin suosittu, uskon, en kerkiäis vastailla kaikille.
Voisihan se olla sellainen kuin hillalla, että pistäis aamun aloitusen ja kävis illalla katsomassa mikä ketäkin on päivän aikana kiukuttanut.
28.08.2024 20:03
Hyvää kuuluu, pojan kanssa laatuaikaa mökillä.
Sauna jo tulilla, grillattavat odottavat keittiössä.
Päivä heipakkaa, aamupäivällä sairaalassa varvaskontrollissa. Päivällä uuden jenkkisängyn kokoaminen.
Sitten mökille, marjapensaat lannoitettu.
Nyt istun ilta auringossa, jäätelöauton pimputus luuluu jostain kirkolta.
21.08.2024 20:25
51 / 371