Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7412
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ystävä, sitä ei moni kanssani samanhenkinen palstakirjoittaja pysty ääneen sanomaan. Parempi niin, sehän tietäsi "jyräämäni" anon maalittamisen kohteeksi joutumista.Tämän ovat kokeneet Paloma (joka on ystäväni ) sekä Makriina, joka ei ole ollut manipuloitavissa vaan suhtautuu minuun ystävällisesti. On myös muutamia muita, mutta jääköön mainitsematta.
Minulla on livessä hyviä ystäviä, pari heistä ns. sydänystäviä, tavatessamme, aloitamme siitä mihin edellisellä kerralla jäimme. Molempien kanssa tiemme ovat mutkitelleet, mutta olemme rakkaita toisillemme.
Lapsuudesta asti minulla on ollut sielun siskoja, serkkuja isän ja äidin puolelta. joiden kanssa olen jatkuvasti yhteydessä.
Niin, olet suorapuheinen, niin minäkin, mutta ei se tarkoita, että välillämme olisi kaunaa. Muistan kun eka kertaa ilmestyit tietoisuuteen pystyin samaistumaan ajatuksiisi. Sinulle poikasi oli tärkein, kuin myös minulle omat poikani.
No tällaista tuli mieleeni luettuani kommenttimme eiliseltä illalta.
28.07.2024 10:40
Elämäni livessä on media läheistä. Ihmiset ympärilläni nuorista vanhoihin käyttävät kännykkäkameroita kuvatessaan arkea ja pitäessään yhteyttä ystäviin.
Fasessa kerromme kuvin päivän puuhasteluista. Yksi postaa laajaa harrastustoimintaa, yksi puutarhaansa ja moni perhejuhliaan. Istagramissa tykkään tehdä storyja, pieniä tarinoita kuvia muokkaamalla.
Se on elämää tässä ajassa.
"Aiheitakin yritti kk rajoittaa, ettei saa vertailla mitä itsellä ei ole ja muilla on." tämä lause jää minulta epäselväksi?
28.07.2024 10:26
Myöhäisiltaa Korvesta.
Aamupäivä oli painostavan kuuma. Tunsin väsymystä ja saamattomuutta, yleensä olotila ennustaa ukonilman lähestymistä. Ukkostahan se nytkin tiesi. Iltapäivällä taivaalla jyrisi. Jyräyksen jälkeen väsymys helpotti ja olin taas oma itseni.
Päivällä ihana koiravieras sai minut infantiiliseksi. (merkitys löytyy sivistyssanakirjasta) No, en toki koiraa enkä kissaa itselleni halua, mutta mukavia vieraita ne ovat.
Niin, haluan huomajttaa, että älkää kirjoittako turhia kommentteja päivän mittaan. Niitä syntyy kun te jyrätyt anot olette olemattoman minäni kanssa puskahippaa. Van kuluuhan se aika silleenkin.
Kylmätotuus aijotko ihan ystäväkseni lyöttäytyä, no mikäpä hänessä.
Yötä
27.07.2024 22:33
Sehän on nykyaikaa. Ei välitetä, mitä joku tekemisistä sanoo. Se on hyvää itsetuntoa.
Seuraan erilaisia ruokaohjelmia ja kun onnistun ruuassa ja esillelaitossa, kuvaan mielelläni.
Ei tavallinen pottumuusi, mutta porkkanapottumuusi on jo näyttämisen arvoinen.
24.07.2024 12:21
Pilke silmäkulmassa sanon, että onneksi ei ole iso nenä ja ohut tukka, paksut jalat ja iso pylly; )
24.07.2024 12:03
Osaat lukea, mutta et ymmärrä. Ei se ole tarkoitettu huumorintajuttomalle. Löyhää pipoa ;)
23.07.2024 19:11
Kerroppa niin tiedämme, hyvää yötä😴
21.07.2024 23:30
Miten niin alhaisesti. Kristiina eli erossa miehestään ja haukkui julkisesti palstalla miestään. Demeterin kymmenen vuotta nuorempi miesystävä putosi katolta D.n kertoman mukaan. Sen jälkeen miehestä ei ole kuulunut mitään.
Pirren kanssa ei minulla ole ongelmia, hän ymmärsi huumoriani.
No, johan lonkkani ovat vuosien saatossa kuluneet. Teholtakin selvisin. Nyt selvisin rantakivikon kasviston katkomisesta. Apuna käytin pitkää teleskooppioksankatkaisisaa, ei se enää olisi ilman apuvälineitä onnistunet.
30.06.2024 15:53
Kun astuin sisään plus 70-palstalle, tosin paljon aijemmin kuin arkistosi antoi ymmärtää.
Palstan pakka meni sekaisin. Iloitsin Korvan miehestä, joka tuli isäksi 70-vuotiaana. Se oli ikäihmisille liikaa ja sain valtavan haukkumisryöpyn niskaani. Tällaiset iloiset asiat, eivät olleet tervetulleita.
No, Saimatyttönen on kaiketi jo teini-ikäinen ja isäkin vielä kalastelee.
30.06.2024 15:38
Näkihän tuon sokea Heikkikin, että minun tekstiänihän tuo ;))
Nyt joudun jättämään teidät, rupatellaan myöhemmin.
30.06.2024 13:19
Et olekaan vaan Savon kreivitär.
Jätit allekirjoittamasta nimimerkkisi.... ...Kylmätotuus.
30.06.2024 12:50
Pitänee vääntää taas rautalangasta, nyt Kristiinalle.
Kaivetaa vaikka sormella nenää, ja lasketaan kirjoittajat kahvipirtissä, ajalla jolloin Late kirjoitti mukana, niin kaivelu tuottaa tulosta vain Kristiina kuului Skillanin lisäksi silloisen kahvipirtin pöydän kattajiin. Vanhat esiin vedetyt viestit osoittavat myös Kristiinaan ja vastauksiini hänen itsensä kirjoittamiin miestään halveksiviin viesyeihin.
Suurin osa tuon ajan kirjoittajista on poistunut ikuisesti. He oliva ystävällisiä kirjoittajia. Olin henkilökohtaisesti galleriassa ystävä usealle heistä.
Siihen aikaan galleriassa pystyi keskustelemaan, eikä ulkopuoliset päässeet väliin.
Nämä nuoremmat semppaajat eivät tuohon aikaan kirjoitelleet seitkytpalstalla. He ovat tulleet perässäni tänne. Useimmat heistä kirjoitti kuuskytpalstalla.
Olen saanut ystäviä, mutta myös vihamiehiä suorasukaisen kirjoittamisen myötä.
Olen joskus maininnutkin, että tulin hyvin toimeen miespuolisten kirjoittajien kanssa. Niin lienen putki- en niinkään piparkakkuaivoinen; )
Sunnuntai täällä on pilvipoutanen. Istumme kuten tapanamme on parvekkeella aamukahvia nauttien. Ohjelmassani tänään mökin rannan strimmeröintiä ja pienten lepänalkujen tuhoamista.
Tämmöistä🫠
30.06.2024 12:29
"Kirjoittajajien iät plus 80-palstalla lähenevät vuosi vuodelta 90-vuotta, sitä huolimatta sitä ei haluta tiedostaa. Minä tiedostan, halua elää hyvää etenevää vanhuuttani rakastamani miehen rinnalla."
Tämä lauseko oli ylitsepääsemätön loukkaus?
Hei..hei..vanhojen ihmisten törkeä nimittelykö on mielestäsi oikea lähestyminen vanhuuteen.
Onneksi löysin kommentteja jotka ymmärsivät mitä tarkoitin.
27.06.2024 21:02
Terveiset täältä auringon valtaamalta mökkitontiltani.
Istun porrasterassilla. Tämä on auringonlaskuterassi.
Olen uinut ja lämmitin saunaa sen verran, että sain otettua ihania kylmä/kuumahoitoja.
Panetteluni jatkuu, liekö kaikkille kiva Demeter osaton. Hän ainakin osaa kumarra ja pyllistä tekniikan.
Panetteluni siis jatkuu, vaikka itselläni ei tänään ole osaa eikä arpaa päivän katkeraan saldoon.
Jatkakaa, minä ajattelin vielä ennen nukkumaan menoa järvessä itseäni liottaa.
27.06.2024 20:23
"Tämä palsta on minun" ja "Itkekää ja rukoilkaa, minä en jyräämistäni lopeta".
No, nytpähän tiedän kuka on lanseerannut tämän lauseen ja kuka sitä puskasta suoltaa.
27.06.2024 19:58
Kirjoitit..."Kyllä oman äidinkielen käyttö on tärkeä kaikessa kommunikoinnissa ja tunteiden ilmaisussa.".
Eli ulkomailta muuttaneiltakin suomenkielen taito on ehdoton edellytys selviytyä keskusteluista ja tunteiden ilmaisuista, siis vain suomeksi ; D
26.06.2024 21:13
Kerro minulle kun muistat, itse en muista.
Muuten luin tuolta toisesta ketjusta, että esittäydyit, tuntevasi minut henkilökohtaisesti, tosin itse en muista, että olisimmeko tavanneet henkilökohtaisesti?
26.06.2024 20:56
Kysäise Se-llalta minkä kielen hänen tyttärentytär valitsi kotikieleksi (vai oliko pojantytär)hän, joka on naimisissa ulkomaalaisen kanssa
26.06.2024 19:49
En kirjoittanut instagramista.
26.06.2024 19:40
Olenko jäänyt alakynteen; ) En, sillä kirjoittajat ovat tehneet tämän ketjun.
26.06.2024 19:38
55 / 371