Vapaa kuvaus

🫠

Aloituksia

105

Kommenttia

7416

1. Kävin raaka-aineita etsimässä. Sattui hassusti, olin kirjoittanut muistioon chilitahnan aineosat jota kimchissä tarvitaan. Niinpä metsästin mitä erikoisempia aineosia. Puuttui vielä kalakastike. No, menin kaukoidän tuotteiden hyllylle. Siellä se tökötti chilitahnapurkki hintaan 1.35 e. Vein aikaisemmat tuoteet koristani takaisin hyllyille ; )

Kirjoittelen kuten sinäkin (tai en tiedä sinun motiivejasi kirjoittaa) Saan ideoita ja tykkään uusien asioiden oppimisesta. Sehän oli minun kysymyksen taustalla tuolla ylempänä, et tainnut ymmärtää.

Tietty maailmassa on lähes kaikki keksitty.
    Minä todellakin yritän oppia toisten jo keksimistä harrasteista ja makuelämyksistä.

Niin ja tietänet, että ei Skillaan valmista korealaisia säilykkeitä.

Mökillämme on aina ollut katiska jo 27-vuotta. Tämän viimeisen katiskan kun ostin joku vuosi sitten halusin oppia sen kokoamaan ja kokosinkin. Onnistuisko sinulta?

Niin ja poikani ovat suppailleet jo vuosia, siinä se on mamikin oppinut yhtä sun toista nuorten juttuja. Pilkiĺläkin olemme poikain kanssa istuskelleet, kahvitermos ja eväät repussa.

Oi niitä aikoja, nìin ja mato- ongella kaislikon laidalla ilta auringon laskiessa länteen istuimme esikoisen kanssa vielä kuukausi sitten. Hän tuleekin ensi viikolla taas, mitähän uutta ja jännää opin.
  2. Kaunispäivä on Korpeenkin nousemassa.
    Tavat ja tottumukset on meillä kaikilla erilaisia. Olen tyytyväinen ostettuun siivouspalveluuni. Mielestäni yleiskuva puhtaudesta riippuu.

Olen kuin kälysi en kuuntele musiikkia, ei ole edes radiota, en juurikaan katso televisiota, uutiset riittää.

Olen nyt aamupäivän seikkaillut fasessa ja instassa. Teen erilaisia kuvakolaaseja joihin liitän jotain kivaa juttua.

Suomi24 on tietty yksi alusta kirjoittaa, mutta jos haluaa "puolenpitäjiä", tämä foorumi ei kannusta. No, sen tiedän enkä odota kannustusta.

Esim. facepäivitykseni eri ryhmissä kerää kiitettävästi positiivista huomiota. Eilinen postaukseni eräässä ryhmässä on kerännyt yli kaksisataa peukkua ja parikymmentä kommenttia.

Tarinani ovat suosittuja, lataan kuvan tai esim. videopätkän taustamusiikilla.

Makriina@ Minulla on tapana tehdä päivittäinen elämysmatka Prisman tavarataloon. On minulla ostoslista kännykän tiedostoissa, mutta aina tulee tehtyä niitä heräteostoksia. Sillipurkit ovat haasteellisia avata. Salaatit pyrin tekemään itse.

No, tällaista tuli mieleeni kun olen lueskellut tätä internetin ihmeellistä maailmaa😇