Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7407
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Korvesta moi@
Keskustelussa eriävä mielipide ei välttämättä ole ivaa. Tapanani on, että luen useamman kerran omat ja muiden viestit. Siitä huolimatta joskus jää epäselvyyttä mitä toinen kirjoittaja tarkoittaa.
Tässä yksi esimerkki kirjoituksestasi.
"Onneksi elämäni on niin omaani, että saan vielä kaikesta päättää."
Päätelmäni, tarkoitat elät itsenäisesti, muista riippumattomana.
Itse en pysty sanomaan samaa, en voi päättää itsenäisesti kysymättä muiden läheisteni mielipidettä.
Mielestäsi olet vaatimaton.
Mielestäsi et ole vaatimaton. Olet rohkea, et heikko, olet plus 80 palstan mediahahmo, jolla on vaikutusta ikäihmisiin.
Uskoisin, että jos nyt olisit nuori, ehkäpä osallistuisit johonkin tv.n realitysarjaan.
Nykyäänhän on näitä "Tyrkky" ym. ohjelmia joissa koulutetaan osallistujia tuntemaan omat vahvuutensa jonkin alan osaajana. Niissä ei takarivin Tyynet pärjää. Katsoin Tyrkyn ekajakson ja tykästyin kuinka erilaisia rohkeita ihmisiä etsi keinoja tulla kuuluisaksi mediavaikuttajaksi.
Rahastahan näissä ohjelmissa onnistujilla on kysymys, voit tienata omaisuuksia olemalla esillä.
Eilinen euroviisukarsinta oli mielenkiintoinen. Siinä juontajakolmikko pisti parastaan. Suurenmaailman tyyliin.. vitsi..vitsi kommenteillaan ja pukeutumisellaan. Puitteet olivat upeat joten esimerkillistä esimakua ensivuoden mahdollisesta euroviisulähetystä varten.
01.03.2026 12:35
Tartuin kirjaimellisesti anon kysymykseen makkarakastikkeesta, kuinka se eroaa sinun vaatimattomasta ja minun ei niin vaatimattomasta valmistuksesta.
Eli tässä ollaan kirjoituksieni väärinkäsityksien ytimessä. Olen sinun ja sielunsiskojesi kommentteja lukiessa ymmärtänyt, että erinomaisuuteni on ylitse muiden.
Makkarakastikkeeni valmistuskin poikkeaa mielikuvituksissanne teidän vaatimattomasta, ruskistetuista vehnäjauhoista, vedestä, makkarapaloista, sipulista, mustapippurista ja suolasta minun chili, inkivääri, valkosipuli, korianteri, kurkuma, juustokumina, kardemumma, neilikkasekoitteisesta ja
brühwurstista tehdystä makkarakastikkeesta.
Lähden nyt ostoksille, syökää hyvin ja terveellisesti.
28.02.2026 12:36
Huomenta Korvesta@
Kiitos aamunauruista.
Rupesi näet naurattamaan kun luin anon kysymyksen ja Hillan vastauksen vaatimattomasta ruuanlaitossa.
Aasialaiset mausteet ei suomalaiseen makkarakastikkeeseen kuulu. Ihan perinteistä teen.
No, ajattelin nousta kahvinkeittoon sekin Juhlamokkaa, voitelen laktoosittomalla margariinillä rerunarieskan palan, lisään, kinkkua, maksamakkaraa tai juustoa, sillipala kuuluu myös aamupalaani. Istun keittiön pöydän ääreen.
Sitä ennen haen Korvensanomat postilaatikosta ja luen uutisia kahvia juodessani. En pidä pikkusormea pystyssä ; ))
Katselen myös tarjouksia ja suunnittelen mitä tänään syötäisiin.
28.02.2026 10:39
Mikä on valetta, voisin kehittyä ja edetä älyllisesti jos selkeyttäsit missä valehtelen.
En toki voi olla varma mistään.
26.02.2026 21:08
Iltaa korvesta@
Kovin ankean lumi/rantäsateinen päivä takana.
Toivoisin, että aloittaja olisi lukenut ja sisäistänyt päivän kommentit. Tänään moni hänen kaipaamansa nimimerkki osallistui kiitettävästi ketjuun.
Tai hehän ovat osallistuneet koko ajan kirjoitteluun.
Brinkkalakin mainitsi "Luen kaiken aikaa hyvinkin monen kirjoittajan mieluisista tapahtumista ja hyvästä elämästä".
Mira on kukkaemojien lähettäjä, se sinun ihailijasi.
He kirjoittavat maltillisemmin kuin esim. Siili ja Kristiina, siili iskee aamutuimaan tuohuksissaan vääriä kirjaimia ja Kristiina hallitsee kirjanpidon. Demeter kun innostuu unohtaa asemansa lukeneena sivistyneenä naisena.
Minä taas olen ymmärtämätön savikiekon pyörittäjä.
Näin ne palaset loksahtavat paikoilleen. Toivottavasti saat nyt aloittaa viikonlopun kirjoittelun mieluisista tapahtumista ja hyvästä elämästä.
Minä laitan taas kuulumisia, mutta en korosta itseäni, kerron vain mitä olen saanut aikaiseksi. No, aikaansaannoksistani ei taida olla pulaa.
26.02.2026 20:22
Kommenttini poistui, kiilasinko ihollesi?
26.02.2026 14:03
Haluat tulla mainituksi, etsit näkyvyyttä, no, kerro, lisää jännitystä.
Jos olet Tiina, Kysyn miten siellä sinun korvessasi aika kuluu? Onko renkipoikaa näkynyt?
Piirre on kiva tyyppi.
Miksi.mdk ei ei
hmp.f oli ystävällinen keskustelija.
Tepa on Tepa, ei
26.02.2026 12:52
Se on yksi lukemistani kirjoista, se on mielisairauden kuvaus.
26.02.2026 12:21
Sitähän nämä kommentit ovat piruilua. Olisiko niin, että kun itselle ei tapahdu mitään mieluisaa, pitää alkaa piruilemaan, osoittaakseen jotain itselleen, en tosin tiedä mitä.
26.02.2026 12:10
Terveiset Korvesta Paloma @
Olen ollut liikenteessä jo aamu kahdeksan jälkeen. Olisi toki ollut mahdollisuus osallistua palstan älykkäiden ja sivistyneiden aamupalaveriin, mutta löysin juttuseuraa autoliikkeen kahvitustilassa kainuulaisten ikäisteni kanssa. Auto oli öljynvaihdossa ja vuosihuollossa. Rahaa paloi, mutta nyt voi taas huoletta ajella.
Luettelit nimimerkkejä, voisin luetella lisää eilisiä nimimerkillisiä anoja, mutta kuten tuli selväksi, että en tiedä mistään mitään. Paloma onko Sofi Oksanen kaunokirjailija?
Maalaustaiteesta hiukan, opettelen maalaamaan valoa joka lankeaa johonkin kohtaan maalausta ja eilen oivalsin jotain kun hain taulun Galleriasta vein sen mökille ja pistin hankeen. Aurinko paistoi järveltä ja loi valoa ja varjoja maalaukseen. Otin valokuvan varjopuolelta.
Usein oppii käytännön kokeiluilla enempi kuin yrittäessä opetella väriteknikoita.
Keskustelua olen huomannut syntyvän kirjoituksistani, mutta vaan uusissa aloituksissa. Jos eksyn sinne, saan kehoituksen mennä pois häiritsemästä keskustelua; )
No, tässäpä taas jutun juurta, itse otan ettonet ; )
24.02.2026 13:29
Myöhäisiltaa@
Ilta kului Maria Veitolan kanssa yökylässä Arja Saijonmaan luona Tukholmassa. Keskustelua upean uran tehneen taiteilijan kodissa, mielenkiintoinen naiskuvaus.
Yötä!
23.02.2026 23:06
Minähän kirjoitan sängyssä maaten joten ei tässä juurikaan väsy ; )
23.02.2026 20:24
Ei niitä montaa ole samat mummot. Kiva niitä on huuvattaa, tulee mieleen se mainosmummo joka laskee kelkalla mäkeä ja huutaa "Jaffat tulkoon".
23.02.2026 20:17
Ole siis tyytyväinen kuvaasi minusta, minulle se on yhdentekevää ; ))
23.02.2026 20:07
Illan korvaa; )
Mikähän siinä on, että pitää esittää ja kun en osaa esittää muuta kuin mitä olen.
Kritiikkiä en tässä keskustelussa ole saanut, vain jonninjoutavaa suunsoittoa.
Luin, että nainen on nuorena luonnostaan kaunis. Vanhana hän on luonut itsestään näköisensä, sen mitä se nyt on.
23.02.2026 18:55
Kirjoitin jossain reilunkaupanruusuista, se lie jotain inspiroinut uuden aloituksen tekoon.
No, kirjoitan tähän ketjuun niin en sekaannu toisten reviireille ; )
Minun ostamat reilunkaupanruusut ovat kestäneet yli kaksikin viikkoa johtunee esikäsittelystä. Aina kun asettelen kukkasia maljakkoon saan Déjà vun, Marian edesmennyt ystäväni Hollannista opetti minua kukkien hoitoa ja asettelua maljakkoon. Rauhotan kukat en koskettele niitä jos tarvis lisään hieman vettä.
Olen tänään saanut muutakin hengen ravintoa kuin kauniita kukkasia. Viimeistelin maalaustani mytologian naisia. Olen varmaan kertonutkin, että värikkäät isot työt ovat tänä keväänä telineessä.
Iltapäivällä kävin ostoksilla, täydensin pöytänaposteltavia illan TV.n Hengaillaan ohjelman kyytipojaksi.Yritän arvailla minne ovat matkalla.
Minulla on kaksi maalausta jotka voisivat olla nimeltään minne ollaan matkalla. Maalipisteistä lastalla vedettyjä kuvioita joista mielikuvitus loi ihmishahmoja matkalla jonnekin.
Tekoälyllä kuvien muokkaus on myös antanut hengenrikastetta.
En ole katsonut olympialaisia, tähän voinkin lopettaa EVVK. ; )
.
21.02.2026 17:07
Myöhäisiltaa Leski@
Minä en sisäistä riiteleväni, vastaan jos kysytään ; )
20.02.2026 23:29
Olen mieluummin pask..mainen kuin epärehellinen.
20.02.2026 20:15
Tiedot ovat palstalta luettu siksi jos kiinnostaa ala kaivaa mitä kyseiset henkilöt ovat palstalle kirjoittaneet.
Omituisia todistuspyyntöjä."ulkopuolisilta"
20.02.2026 19:31
Lue palstahistoriikkia kaikki mitä minä olen kirjoittanut ovat kyseisten ladyjen ihan itse näppäimistöltään suomi24 sivustoille kirjoittaneet.
Vaadit todisteita, itsellesikö vai kyseisille henkilöille, he näet tietävät, että en ole valehdellut.
20.02.2026 18:59
8 / 371