Vapaa kuvaus

🫠

Aloituksia

105

Kommenttia

7407

  1. Korvesta moi@

    Keskustelussa eriävä mielipide ei välttämättä ole ivaa. Tapanani on, että luen useamman kerran omat ja muiden viestit. Siitä huolimatta joskus jää epäselvyyttä mitä toinen kirjoittaja tarkoittaa.

    Tässä yksi esimerkki kirjoituksestasi.

    "Onneksi elämäni on niin omaani, että saan vielä kaikesta päättää."

    Päätelmäni, tarkoitat elät itsenäisesti, muista riippumattomana.

    Itse en pysty sanomaan samaa, en voi päättää itsenäisesti kysymättä muiden läheisteni mielipidettä.

    Mielestäsi olet vaatimaton.
    Mielestäsi et ole vaatimaton. Olet rohkea, et heikko, olet plus 80 palstan mediahahmo, jolla on vaikutusta ikäihmisiin.

    Uskoisin, että jos nyt olisit nuori, ehkäpä osallistuisit johonkin tv.n realitysarjaan.

    Nykyäänhän on näitä "Tyrkky" ym. ohjelmia joissa koulutetaan osallistujia tuntemaan omat vahvuutensa jonkin alan osaajana. Niissä ei takarivin Tyynet pärjää. Katsoin Tyrkyn ekajakson ja tykästyin kuinka erilaisia rohkeita ihmisiä etsi keinoja tulla kuuluisaksi mediavaikuttajaksi.

    Rahastahan näissä ohjelmissa onnistujilla on kysymys, voit tienata omaisuuksia olemalla esillä.

    Eilinen euroviisukarsinta oli mielenkiintoinen. Siinä juontajakolmikko pisti parastaan. Suurenmaailman tyyliin.. vitsi..vitsi kommenteillaan ja pukeutumisellaan. Puitteet olivat upeat joten esimerkillistä esimakua ensivuoden mahdollisesta euroviisulähetystä varten.