Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7419
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sain joulupukilta tämän sievän joulun punaisen pyjaman. Pidän sitä koko tämän pävän, huomenna tulee päivällisvieraita joten pukeudun säädyllisesti 😊 Niin ja me vanhukset pötkötellään tuon tuosta kuten joku nuorempi jo mainitsi.
25.12.2022 18:18
Harmaa mitäänsanomaton päivä. Luin eilen erään lääkärin viisauksia. Älä sure kipujasi vaan elä niiden kanssa sovussa silloin olet ne voittanut. Mietin tuota en tosin vielä sisäistänyt kokonaisuudessa, vaan taidanpa opetella.
Niin kyllähän murheessa märehtiminen kuluttaa. Elääkö kirjoittajat itsensä kanssa sovussa vai onko muiden murheetkin kasattu reppuun esim. kynttilän hylsyt😊
07.11.2022 16:20
Keskiviikko, kohta autohuolto-ja renkaiden vaihto. Onneksi poika nosti ennen kotimatkaansa renkaat auton tavaratilaan, olisi voinut olla liian kova ponnistus minulle. Alas ne aina jaksaa kammeta.
Sain eilen pojan appiukolta hirvenlihaa, on se hyvää, aivan toista kun naudanliha. Tänään vielä nautimme siitä riista ihanuudesta.
On helpottavaa odottaa talven tuloa kun talveen valmistelevat työt on tehty, niin täällä kirkolla kuin mökilläkin.
Katkaisin sähköt mökiltä, säästöä kun en kuitenkaan aijo käyttää juurikaan mökkiä tulevana talvena.
Lähden kohta liikenteeseen pitää ostaa ja vaihtaa kukat sisääntulo-oven eteen. Jotain kanervaa ja ehkäpä pieni valoketju.
Nyt alkaa olla aika valoketjujen ainakin meilläpäin.
Lääkkeet vähentyivät jälleen nyt⁷ kuun alusta, mielenkiinnolla seuraan kehoni reaktioita.
Skillanille haluan kertoa, että pojallani on muutto jouluna valmistuvaan uuteen taloon, mutta kuten siellä Savossakin niin asuntojen kauppa on seisahtunut. No, eivät he ole vielä vanhasta huolissaan, tarkkailevat tilannetta. Heillä on muutamia valttikortteja hiojen varsissa.
Olen seurannut kirjakiireitäsi Paloma, kovin olet tuottelias, onnitteluni.
Hyvää pikkulauantaita korvesta.
02.11.2022 12:55
Lokakuun lopun tervevedys koleasta (eilen) korvesta. Kylmetin itseni mökkitöissä ja makasin peittokasan alla koko eilisen illan. Nyt on jo lämpö palannut. Esikoinen oli apunani pikku-koiransa kanssa, taidan huomenna kun liikehdintä mökillä hiljenee, vääntää sähköt off-asentoon ja jäädä odottamaan ensi kesää. Niin, jos luoja suo ja kuntoutukseni etenee, paramiseeni on jo merkkejä, mikä tuntuu rohkausevalta. Olenhan elänyt lokakuun jonkinasteen masennuksessa, en ole tuntentenut tarvetta kirjoittaa, koska saan elämisen ohjeita paremmilta ihmisiltä joilla menee aina "hyvin".
Skillaan olet tehnyt jotain sellaista mihin en itse pystyisi, muuttamaan asuntoa kahdesti. Onnittelut hyvästä päätöksestäsi. Oli varmaan ihana palata takaisin kotiisi.
31.10.2022 10:34
Sinäkö jyrääjä, I agree.
01.10.2022 16:29
En usko, sillä en poistu, mutta jos itse koet olevasi este skillanille palata niin mieti osuuttasi.
01.10.2022 16:27
Hyvä kommentti 🤗 Kielitaidottomat jaksaa miettiä ulkomaankielisten ymmärtämisen saloja kuin ne olisivat jotenkin erilaisia kuin kotimaisten kumppanien kanssa käydyt keskustelut. Eihän sitä alvariinsa juttua isketä parisuhteissa, hiljaakin hyvä tulee.
No, jaksaa kinostaa...kinostaa...ilmeisesti elämäni on mielenkiintoista, siten, että pyh..pyh..😊
01.10.2022 16:25
Jos luet ketjua ymmärät että ei Skillaan palaa, mikään kun ei muutu. Räksyt räksyttää🤗
01.10.2022 15:03
Mdx ilmestyy kun palsta rauhoittuu, hän muisteli omia poistojaan jotka langetti syykseni. Nehän oli hänen hyökkäyksiä minua kohtaan. Lie jotain kopioutuja tuolla isolla koneella, mutta mitäpä se hyvejää kaivaa valheita. Hän sai katkaistua yhden ihmissuhteeni tekaistulla jutullaan.
Älkää menkö hänen mukaansa. Elämme vaikeita aikoja, valeuutisia ja sodan uhkaa, siitä huolimatta tai siitä johtuen riidan haastaminen näyttää kiehtovan osaa kirjoittajia.
Ok, perjantaipäivä, lähden shoppailemaan. Uutta talvitakkia ajattelin etsiä, sekä jotain muutakin mukavaa.
01.10.2022 11:51
Keittiöpsykologeja+riittää+vai+lietkö+sinä+tämä+anojen+ano+joka+tietää+kirjoittajien+motiivit.
Nyt++siirryn+unitreeniin,+aloitan+sudokun+täyttämisen,+se+jos+mikä+kehittää+loogista+päättelykykyä.
09.09.2022 22:18
Tee+kuten+kristiina+kopioi+ja+liitä.
09.09.2022 18:05
Et+malttanut+🤣
09.09.2022 18:01
Nämä++viestkmme+osoittavat+luonteemme+erilaisuuden.+Minä++olen+joustava+sinä+joustamaton+asioissa+jotka+voisi+keskustelemalla+sopia.+Et+unohda+,+mutta+minä++unohdan,+en+kanna+mukanani+menneisyyttä.
Osaan+pytää+anteeksi+ja+olen+toki+pyytänytkin,+mutta+sinä+et+osaa+antaa+anteeksi.++Etkä+osaa+pyytää+anteeksi.+
No,++annetaan+olla+voit+vetäytyä+itseesi',+tehdä+lähestymiskiellon.+Se+on+okey,+mutta+älä+mainitse+nimimerkkiäni+kommenteissasi.+Jatka+niin+kuin+meikäläistä+ei+olisi+lainkaan.
Olen+usein+pyytänyt,+etä+minulle+ei+tarvitse++vastata,.
09.09.2022 17:50
Korvessa+on+upea+päivä,+aurinko+paistaa+tosin+ei+hellettä,+vain+++12+C+mökin+mittarissa.+Istuimme+P.n++kanssa+kahviterassilla,++nautimme+kinkkupizzaa+ja+kahvia.+
Turha+on+vetää+herneitä+nenään+Deme,+silkkihanskoin+sinua+on+kommentoitu+jos+vertaa+minulle+tulleita+törkeyksiä.+Miksi+teet+niistä+ongelman'?+Itse++en+ota+oletuksista+ongelmaa,+nehän+eivät+vastaa+todellisuutta.+
Sinun+miniäsi+ei+ole+synnyttänyt+koiraa+😁
No,+ei+minunkaan,+mutta+ihku-ihana+se+heidän+koiransa+on,+sillä+on+ihan+oma+instagram-tili+ja+paljon+seuraajia.
Tänään+paistan+haukea+päivälliseksi.
09.09.2022 15:53
Kyllä+paistinpannulla+töitä+riittää..))
Tuttua+tekstiä+anolta.🤭
09.09.2022 12:33
Sinä+se+vasta+pahansuopa+olet+huh+huh
....
09.09.2022 12:10
No,+tuon+"ei+kiinnosta"+on+jo+kulunut+ilmaus.+Tuntuu+kiinnostavan.
09.09.2022 12:08
Anot+lisää+korpin++alentamista+ja+itsenne+ylentämistä,+näinhän++demeter+haluasi+tämän+ketjun+jatkuvan.
+Nyt+kuitenkin+joudun+teidät+jättämään.+Pistäkää+parastanne+hyvän+olonne+eteen.
09.09.2022 12:05
Paljon+on+minunkin++yksityisasioitani+palstalla+levitelty+ja+totuutta+vääristelty,+joten+jatkan+jatkossakin+räksyttämistä.+Tämäkin+demeterin+hyökkäys+minua+kohtaan+herätti+ano/sinut.
09.09.2022 11:54
Huomenta@
+Olen+ulkona+kuin+lumiukko+kun+luin+ns.+aikaan+saannoksiani+skillanin+ketjussa.
No,+oikeesti+huvittavia+kommentteja+eivätkä+kosketa+allekirjoittanutta+mitenkään.++
Turhaa+huulten+lepattelua,+paremmuuden+tykötuontia.
Mutta+jatketaan+viattomia+päivityksiämme.+Eli+mitä+tänään+tehtäisiin.+Eilen+kokeilin+eka+kertaa+viime+helmikuun+kylmäkaraistuskeskusta.+En+enää+tykännyt,+joten+se+harrastus+jää+kylmästi+taakse+ja+siirryn+lämpimiin+vesiin.+
Keramiikkaan+en+myöskään+osallistu+ainakaan+tänä+talvena,+mutta+maalaustelineet+ja++öljyvärit+haen+mökiltä.+Josko+palaisi+siveltimien+vetoihin.
Eilen+tein+itämaista+kanakeittoa,+inspiroin+maut+tekohetkellä+lisään+sitä+sun+tätä+ja+lopetan+kun+maku+on+kohallaan.+Nyt+pitää+nousta+aamupalalle+ja+lukemaan+Korven+Sanomia.
Hyvää+päivän+jatkoa,+rauhoittukaa+ei+ole+keholle+ei+aivoille+hyväksi+tuntea+pahaa+oloa
jonninjoutavasta.
09.09.2022 09:55
81 / 371