Vapaa kuvaus

Parasta elämässä on ravistella lumia männyistä, nähdä lumen pölyävän maailmalle ja kuulla mekkalaa vintiltä. Jossain päin asiat ratkaistaan nopan heitolla, nopeudella tai odottamisella. Odottamisen tapa on vienyt siihen että kesken kyydin jonottamisen voi tehdä aterian jossa on ollut osallisena kokonaisia kortteleita. Sisäisestä maailmasta taas löytyy sulamattomia tunkioita, kivettyneitä kasoja, eläviä risuja ja se on rakennettu ontoista tiilistä eli soluista.

Aloituksia

0

Kommenttia

1

1. En tiedä kuinka tuo kuvio voisi oikeasti mennä. Kenties kysyntä toisissa maissa väliaikaisesti nousisi mutta esimerkkimaiden näyttämänä lopulta nopeammin laskisi ja loppuisi. Tuon tapaiset perustelut epäilyttävät. Uskotteko siihen todella? Vaadin siis tarkempaa kuvausta kuinka asiat voisivat mennä. Siitä minä en välitä että joukko jossain tavoittamattomissa aloittaa epäeettisen elinkeinon koska minä en samalla tavalla välitä siitä mitä jo nyt esim. Kiinassa tapahtuu eli minulla ei ole vaikutusvaltaa juurikaan niinkin kauas. Se on heidän vastuulla mitä siellä tapahtuu.

Turkistarhaus tietysit pitäisi lopettaa siten että tarhaajille löytyisi uutta työtä.