Vapaa kuvaus

"Ei ole muuta Jumalaa kuin Abba,

Ja Jeesus on Hänen Poikansa;

Silti Pyhän Hengen kanssa,

Herra, meidän Jumalamme on yksi."

Aloituksia

121

Kommenttia

3449

1. "Tuo, kala kuvio tunnus...

ON KRISTILLISTEN TUNNUS

joten

jos olet kristitty, niin olet valkeuden enkelinä esiintyvä saatanallisuuden eksytetty uskovainen!"

- En ole luterilainen, olen Jeesuksen opetuslapsi.

Ja tuo jako 'kristinuskoisiin' ja 'kristillisiin' on vääränlaista ajattelua, Paavali eri leirissä kuin Jeesus? Raamattu ja Jeesus eivät opeta tuollaista vihamielistä käyttäytymistä toista kohtaan. On täysin totta että kaikki uskovat ja kristityt eivät ole Jeesuksen seuraajia ja Hänen opetuslapsiaan, mutta moni on.

"Jeesus sovitti syntiin pekotettujen synnit/rikokset."

- Kyllä, Jeesus sovitti maailman synnit.

"Ei sellaisten jotka tietoisesti omasta tahdostaan rikkovat Jumalan ja Jeesuksen Lakia."

- Ei niin - ei ole uhria tahallaan tehdyistä synneistä, niistä pitää tehdä parannus ja pyytää Jumalalta niitä anteeksi ja ennen kaikkea pyytää Hänen armoaan. Kenestäkään ei kuitenkaan tule synnitöntä tässä maailman ajassa.

Ja siinä olet oikeassa että uskontunnustukset eivät ihmistä pelasta.
  2. Näin se menee.
  3. "Muuten neuvo, ota tuo kala pois älä saastuta sitä sekullaarisuudellasi."

- Siellä taas joku pimeydessä elävä saatanan oppipoika alkaa huutelemaan kun ei tunne Kirjoituksia ja käy kiinni henkilöön kun ei istu noihin vääriin harhoihin. Millähän tavalla minä nyt olen maallinen? Omavanhurskaus haisee! Mutta se ei Jumalalle kelpaa. Vai oikein sekulaarisuudella, et taida edes tietää mitä termi tarkoittaa vai mistä moiseen syytökseen pääsit, saatanako se kehotti hyökkäämään?

"Kolmas meni myös pieleen."

- Sinähän se tiedät, oletko Jumalasta seuraava? :-) Sinun tulkintasiko menee Raamatun totuuden yläpuolelle? Kannattaisi myös ymmärtää lukemaansa.

"Paavali sanoo kaksi kertaa, että Jeesus asuu Hänessä, mutta kahdeksan kertaa, että Hän asuu Jeesuksessa (vapaa käännös).

Siinä vastus."

- VAI että siinä vastaus? Aivan kirjaimellisestiko Jeesus ihmisessä asuu? - Ei se sitä tarkoita. Jeesus on ruumiissaan, eikä voi olla samanaikasesti kaikkialla niin kuin Isä tai Pyhä Henki. Pyhä henki asuu ihmisessä - JOS asuu.
    MITÄS SIIHEN SANO ETTÄ; kun satoja kertoja sanotaan: "että ME olemme KristukSESSA? EI: Kristus on meissä - ja kuten sanoit "Hän asuu Jeesuksessa".

"Eikö suun tunnustus pelasta ketään?"

Eli jos vain sanot että uskot, mutta murhaat, harjoitat haureutta ja sorrat heikkoja - nauttien toiminnastasi ja vain suullasi tunnustat niin olet pelastettu? Raamattu kuvaa pelastuksen tieksi, ei kertaluontoiseksi tapahtumaksi. Yhdellä Raamatun kohdallako kumoat koko muun Raamatun?

"Se on todella pakko, jos meinaa, että Jeesus esittelee Sinutkin Isälleen."

- Niin, mutta sillä miten elää ei ole vaikutusta?

" Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen. Katso, Minä tulen pian, ja Minun palkkani on Minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan. Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu. Autuaat NE, JOTKA pesevät vaatteensa, että heillä OLISI valta syödä elämän puusta ja he PÄÄSISIVÄT porteista SISÄLLE kaupunkiin! ULKOPUOLELLA ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät."

Ja mistä se Jeesus ensisijaisesti pelastaa?

"Eikö, vedestä ja Hengestä."

- Raamatussa on tapauksia, jossa Pyhä henki on saatiin ennen vesikastetta, ja tilanteita, jossa kristityt eivät olleet saaneet Pyhää Henkeä. Pyhän Hengen saanti ei ole mikään automaattinen tapahtuma niin kuin evankelikaalit yleisesti väittävät.
  4. Millä tavalla Jumala rakastaa? Miten, Kuinka ja Millä tavoin se näkyy? Eli mitä sillä käytännössä tarkoitat? Miten se rakkaus näkyy? Millaista se on?

"Kyllä Jumala rakastaa! Jumalan rakkaus on ehdotonta. "

- Niin miten? Millä tavalla? Löydätkö termiä "Jumalan ehdoton rakkaus" Raamatusta - jos niin MISTÄ?

" Jumala on ikuinen (oikeammin ajaton"

- Ajatus ajattomasta Jumalasta tulee kreikkalaisesta maailmankatsomuksesta ei heprealaisesta, aika on todellista Jumalalle.

- Sinun jumalasi josta puhut on epäjumala, jota ei ole olemassa, oman mielikuvituksesi tuote.