Vapaa kuvaus

Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.. ;P

Aloituksia

68

Kommenttia

4279

1. ;)

Kiitos biisistä.....ei paha, näillähän moni aloittelee bändi treenit....ja on näille aina paikkansa, vaikka ei tulekaan enää niin paljon kuunneltua...

Täytyy käydä heittämässä läppäri vahvariin kiinni, että saa jotain irti....
  2. Jeps, eipä ollut taas yllätys sinusta......

Tuli jotenkin sellainen olo, että joku kaltaisesi lähtee tuohon "spedeilyyn", empä ollut väärässä ja olinkin kirjoittamassa samaan aikaan tuota ylempänä näkyvää tarkennusta, eli en ollut vielä edes nähnyt kirjoitustasi.....

Tämän lisäksi osa palstalaisista tietää mitä nimimerkkini tarkoittaa minulle, sekä hieman siitä miten suhtaudun näihin asioihin, näistä asioista ollaan käyty pidempiäkin keskusteluita ennenkin ja todella kattavasti.....eli "spedeilysi" kopsahti nyt jälleen kerran sinne minne päivä ei paista...

Voit vängätä mitä haluat, mutta usko pois minun nimimerkkiin ja minuun on aikaisemminkin kohdistettu vastaavaa ja se on käyty läpi monesti.

Minulla ja "lahkolla" ei ole mitään tekemistä keskenään, jopa jotkut "lahkolaiset" kritisoivat nimimerkkiäni, koska en noudata heidän oppejaan, vaan minun tieni on minun tieni....

Kirjoitin ylemmäs tarkennusta aiemmin, copy-pastetan sen tähän, vaikka luultavasti jatkat tuota lahkeessa "räksytystä" ja aloitat vänkäämisen, mutta sehän ei kerro minusta vaan sinusta jotain....

"

Jeps....ja ehkä täytyy sitten lisätä/tarkentaa, että minulla tuo nimimerkki tarkoittaa ihan aidosti omaa polkua, en ole minkään "lahkon" "fanipoika", enkä lue tai opiskele heidän "logiaansa", en missään muodossa....

En kuulu tasottelijoihin, enkä mihinkään muuhunkaan, minun tie on aidosti minun tieni......ei mitään kloonattua "sopulitietoutta"."
  3. =D....

Olihan sulla asiaakin, mutta alkoholilla ei ollut vaikutusta kirjoitukseeni (eikä muilla päihteillä).

Ääripäistä, eli täysin "järjettömistä" ajatuksista ei varmasti kannata "yleistää" mitään konkreettista, koska ne ovat "järjettömiä" väitteitä, sen sanoo ihan järkikin....

Lisäksi älä alennu leimaamaan minua "naiviksi" tai sellaiseksi kenen elämänkatsomus ja kokemus ei riittäisi näitä asioita käsittelemään, koska se ei pidä paikkaansa......naivi & sinisilmäinen olen ollut, mutta en enää...."siperia opettaa"...

Jotkut yksilöt eivät vain ole sopivia joillekin yksilöille ja jotkut yksilöt tuntuvat olevan "sopimattomia" oikeaan elämänkumppanuuteen kokonaisuudessaan.....näillä ja monilla muillakin on jopa suuria ongelmia pystyä edes pieni muotoiseen "oikeaan" sitoutumiseen toiseen ihmiseen, monestakin eri syystä.

Edelleen olen aikaisemman kirjoitukseni takana, vaikka tunnustan sen olevan epäselvästi kirjoitettu.

Voimme olla, ehkä liian kaukana toistemme "taajuus" alueelta, jolloin ymmärrystä ei saavuteta, mutta onneksemme meillä kaikilla on "samis" persoonia, jolloin kaikki voivat löytää niitä omia "hengen heimolaisia", kaikille omanlaisensa ja omanlaisiin "juttuihin".