Vapaa kuvaus

Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.. ;P

Aloituksia

68

Kommenttia

4279

1. Näinhän se on, eli jos toisella on "Vahva näkemys/ideologia/käsitys/uskomus", eikä tajua aikaisemmin mainitsemaani asiaa, niin yksikään ei pysty siihen vaikuttamaan....ei vaikka olisi kuinka vahvat todisteet siitä, että asia ei näin ole... ;P

Yksilön pitää havahtua itse tavalla tai toisella ainakin sen verran, että tajuaa asian mistä nyt olemme keskustelleet......vasta sen jälkeen on edes jotain mahdollisuuksia löytää "oikea" totuus/tieto.....
  2. Jeps, Mä Ostan TÄN! ;P
  3. No Hyvä.... ;P
  4. Jeps, kyllä minä puoleni pidän, niin kuin aina......siihen on turha puuttua tai yrittää jotain ala-arvoista "häpäisy" tekniikkaa käyttää, jos joku käytös vaatii toimen piteitä, niin se vaatii. Minulla on ihan yhtäläiset oikeudet puolustaa itseäni, niin kuin kenellä muullakin.

Ja jos kommenttisi taas johtuu siitä, että joku nyt on tehnyt tarpeet, jonkun muro kulhoon tai ei ole noudattanut, jonkun antamaa "kaavaa", niin hänen kannattaa otta se peili ihan omaan käteensä..... ;P

Mites muuten tuo sinun käytös poikkeaa sinun tarjoamastasi "pissis" leimasta tässä tapauksessa......ei se korrekti teksti ja korusanojen käyttö mitään muuta......samaa se on, vaikka olisi puettu kauniimpaan viittaan....

"Eikä ole sanottu pahalla, vaan todeten ilman pilkkaa."

Samat Sanat Erkki-Täti....
  5. "täytyisi omata jonkinlainen parisuhdehistoria tai ainakin jotain sutinaa. "

No kyllähän sitä varmasti suurimmalla osalla on.....ja sutinaa saa varmasti lähes kaikki ihan niin paljon kuin haluavat, jos kaikki mahdolliset sutinat & sutturat kelpaavat naisten "kysynnän" määrittämiseksi.....

Ripulilta tuokin maailmankuva näyttää, haisee ja maistuu.....Hyi Helv*tti......oksettavaa SkeiDaa.....

Pankaa jokaista rakoa/tappia ihan niin paljon, kuin sielu sietää, mutta älkää nyt h*lvetissä tulko sönkkäämään tuollaista p*skaa, että jotkut tuollaiset määrittäisivät ainakaan minun arvostani milliäkään........toiseksikin tuo alkaa muistuttamaan ihan samalta sonnalta, kuin muutkin "häpäisy" yritykset, eli pyritään "häpäisemällä" ohjaamaan/manipuloimaan yksilöä tietylle polulle....

"Mitä tulee oman tiensä kulkemiseen ja vapauteen (gtow), niin se ilmenee monin tavoin nykyään. Mutta useimmiten se on pelkkä harha, jopa kovin isoilla eksentrikoilla."

Jooh, en ole edelleenkään tutkinut mitään "sudenpentujen käsikirjaa", eli "polku opasta" omalle polulle.... ;P....mulla on omani....

Sorry, etten ollut korrekti tai mitään muutakaan, mutta jostain syystä ei nyt maistu hyvältä nuo jutut, eikä paljon kyllä edes kiinnosta........eli minua on turha yrittää tunkea mihinkään "muottiin", eikä minua kiinnosta vängätä tästä asiasta yhtään enempää, koska tuskimpa kyseinen ideologia omistaa oikeuksia kyseiseen nimimerkiin......ja kiusallakaan en vaihda, ainakaan siitä syystä, että lahkolaiset suuttuvat....