Näin:
http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/nyt_tulevat_mgtow_miehet_joko_heita_loytyy_sinun_tuttavapiiristasi
Olipa siinä feministiskurppamainen hyökkäys meitä itsenäisiä miehiä kohtaan. Jostain kumman syystä joku toimituksen naisista oli poiminut kuvaankin oman hyysättävän jännämiehensä, tuollaisista vatsakkaista nallekarhuistahan ne naiset tykkää kunnes niistä tulee taakka.
MGTOW -mies kuvalinkillä
81
1123
Vastaukset
- Jossusta
Sori Ikis__M . Mutta sinä ja muut ATM pojat ette ole mitään MGTOW tyyppiä. Ei teistä ole siihen ainesta koska te olette aina itkemässä pillun puutetta.
- Ikis__M
Milloin olen itkenyt, kerro?
En ole minäkään pillun puutetta itkenyt. Jotkut kurpat ja eräs kusipäämies täällä yrittää onnettomia itsetuntojaan kohottaakseen vakuuttaa itselleen etten olisi saanut pillua.
- Äädämi111111
Ja miksei muka mögötöhwi saa itkeä pillun puutetta jos huvittaa?
"Mutta onko miesliikehdinnän taustalla kuitenkin aitoa ahdistusta, joka pitäisi huomioida? Ehkä miehiin todellakin kohdistuu epärealistisia odotuksia nykyään. Ainakin ulkonäköpaineet koskevat nykyään myös miehiä. Suurin osa asunnottomista, syrjäytyneistä ja väkivallan uhreista on miehiä. Ja vain miehiä koskeva asevelvollisuus, sehän on jo suorastaan räikeä tasa-arvo-ongelma.
– Miesnäkökulmaista tasa-arvotyötä tarvitaan ehdottomasti, kunhan se ei ole sellaista, jossa miesten ongelmat nähdään naisten tai naisjärjestöjen vikana. Todellinen tasa-arvo hyödyttää sekä naisia että miehiä. Ja esimerkiksi naisjärjestöt Suomessa ovat jo pitkään ajaneet esimerkiksi isien oikeutta lapsiinsa kannattamalla hoivan jakamista, Pyykkönen muistuttaa."
Ei voi olla mitään legitimiteettiä, kyllä miehet kääntyvät MGTOW-liikkeeseen ihan vain silkkaa pahuuttaan! T: feministit
Jos miesten ongelmia ei saa nähdä naisten tai naisjärjestöjen vikana, naisten ongelmiakaan ei varmaan sitten saa nähdä "patriarkaatin" eli miesten vikana."Jos miesten ongelmia ei saa nähdä naisten tai naisjärjestöjen vikana, naisten ongelmiakaan ei varmaan sitten saa nähdä "patriarkaatin" eli miesten vikana."
Aivan, ei pitäisi nähdä puolin eikä toisin vastakkaisen sukupuolen vikana.- entinendamari
naiset pilasivat miesten ainoan paikan jäljellä eli armeijan
- moni.sinkkunainen
täytyy sanoa totuus ei mgtow miehet oikeasti väärässä ole moni nainen on tuollaisia kun sanovat eritoten sinkkunaiset ja moni varattukin ettei se ihan palturia ole eikä se naisvihaa ole mutta monet naiset on tuollaisia
- trollibensa
toi pyykönen on kyllä niin yössä ettei ole todellista
Oliko tuossa artikkelissä sitä yleistämistä, yksinkertaistamista ja niputusta.......eli kaikki ovat samaa kollektiivistä mössöä?....ei kai vaan ne syyllistynyt sellaiseen....laatu toimittajat?
Suunnitelmallisesti......ensin häpäisy kuva ja sitten häpäisy teksti lopussa......OiVoi... ;D- Fdsfklödkslfsdf
MeNaiset on tyypillistä kapitalistista paskamediaa jonka tehtävä on yksinkertaisesti myydä lisää kapitalistista paskamediaa. Jos MeNaiset olisivat naisten asialla oikeasti niin se tarjoaisi järkeviä suhtautumistapoja ja kohtuullisia artikkeleita, yrittäisi esim. esittää MGTOW liikkeen sen todellisessa valossa. Mutta ei, pitää nuoleskella ämmien mielipiteitä ja syyllistää miehiä, ihan vain siksi että luodaan jälleen kerran uusi sykli ongelmia ja ongelmallisia asenteita - että voidaan myydä uusi painos naismediaa jossa on "ratkaisuja".
För real, jokaisen naisista piittaavan olennon - etenkin todellisten traditionalististen älykkäiden feministien - pitäisi hyvin lujaa ja nopeasti käydä paskomassa MeNaiset paskileen postilaatikkoon. Tuo kapitalistituote ei tuo kuin murhetta maailmaan ja paskoo samalla kaikkien päälle. - 12121212
Oli pakko vähän tylyttää :D
- ätmelssön
Hyvä kommentti, näyttää keräävän tykkäyksiä.
- erkki-täti
MeNaiset -lehti on kunnostautunut viime vuosinaan toimiessaan, tiettyjen brändien, itsestään-brändiä-olemattomilla-meriiteillä-haluavien ja kauppiaiden "ilmaisena" mainoskanavana, onnistunut myös upottamaan itsensä roskalehdistön joukkoon.
Olennaiset-sivu on ainoa, jonka toimittajia säälin. Tsemppiä vaan.
Lehden muut jutut ovat niin oksettavaa ja haisevaa guanoa, että en halua sitä postilaatikkooni. Enkä taatusti maksaisi siitä, että se postilaatikkooni saapuisi, biojätettä tulee ihan tarpeeksi näin muutenkin, kiitos.
En klikannut ja lukenut juttua. Mutta näin palstan Mgtow-miehille muistuttaisin, että ensin pitäisi olla kysyntää naisten joukossa, ennenkuin voi ottaa etäisyyttä ja ryhtyä nuuskamuikkuseksi. Kukas teitä muuten muistaa?
Jos ei sovi ajatus teidän pirtaan, niin sittenhän jokainen sinkkuon gtow.
Aaro Hellaakosken ajatuksiin: " tietä kulkein tien on vanki, vapaa on vai umpihanki." Se on rankkaa."ensin pitäisi olla kysyntää naisten joukossa,"
Siis naisetko määrittäisivät sinun "arvosi", eli kysyntä määrittää sinun arvosi yksilönä/ihmisenä........eli siis naisen "arvokin" vastavuoroisesti määräytyisi miesten kysynnän mukaan....hmmm.........Ei Näin.....ei ainakaan minun kirjani mukaan.... ;P
Toiseksikin, jos näin tyhmästi yksilö määrittäisi oman "arvonsa", niin silloinkin pitäisi tietää tarkat määritelmät siitä, millaisten vastakkaisen sukupuolen edustajien "äänet" hyväksytään? (ikä, ulkokuori, status, yms..yms)....sekä sitten vielä se mihin on kysyntää ja kuinka paljon? (suhteen laadut, irtonumerosta-avioliittoon).......
Eli mihin sinulla on "kysyntää" kokonaisuudessaan?
Kysyntä voi myös olla monenkin asian takia sellaista, ettei sellaista kysyntää halua tai sellaiseen suostu...yms...yms..
Näitähän asioita on täällä jurnutettu vaikka kuinka.....MGTOW kirjoitti:
"ensin pitäisi olla kysyntää naisten joukossa,"
Siis naisetko määrittäisivät sinun "arvosi", eli kysyntä määrittää sinun arvosi yksilönä/ihmisenä........eli siis naisen "arvokin" vastavuoroisesti määräytyisi miesten kysynnän mukaan....hmmm.........Ei Näin.....ei ainakaan minun kirjani mukaan.... ;P
Toiseksikin, jos näin tyhmästi yksilö määrittäisi oman "arvonsa", niin silloinkin pitäisi tietää tarkat määritelmät siitä, millaisten vastakkaisen sukupuolen edustajien "äänet" hyväksytään? (ikä, ulkokuori, status, yms..yms)....sekä sitten vielä se mihin on kysyntää ja kuinka paljon? (suhteen laadut, irtonumerosta-avioliittoon).......
Eli mihin sinulla on "kysyntää" kokonaisuudessaan?
Kysyntä voi myös olla monenkin asian takia sellaista, ettei sellaista kysyntää halua tai sellaiseen suostu...yms...yms..
Näitähän asioita on täällä jurnutettu vaikka kuinka.....Ai Nii....Sorry, unohdin, etten minä ainakaan noudata mitään "sudenpentujen käsikirjaa", enkä ole tutkinut edes tätä ideologiaa.........eli en ole tässäkään suhteessa mikään "sopuli".
Joten voipi olla, että minutkin sekotetaan johonkin tiettyyn "hihhuli kaava eläimeksi", joka noudattaa jotain tarkoin määritettyä ryhmän polkua.......itsekin taisin tämän taas hieman unohtaa, kun näämmä yritetään johonkin tiettyyn "muottiin" änkeä.......joo mulla on mun jutut ja pitäkööt ne tosi MGTOW:t sitten oman käsikirjan mukaisen roolinsa....jos ryhmän polkua voi omaksi poluksi kutsua... ;P- erkki-täti
MGTOW kirjoitti:
Ai Nii....Sorry, unohdin, etten minä ainakaan noudata mitään "sudenpentujen käsikirjaa", enkä ole tutkinut edes tätä ideologiaa.........eli en ole tässäkään suhteessa mikään "sopuli".
Joten voipi olla, että minutkin sekotetaan johonkin tiettyyn "hihhuli kaava eläimeksi", joka noudattaa jotain tarkoin määritettyä ryhmän polkua.......itsekin taisin tämän taas hieman unohtaa, kun näämmä yritetään johonkin tiettyyn "muottiin" änkeä.......joo mulla on mun jutut ja pitäkööt ne tosi MGTOW:t sitten oman käsikirjan mukaisen roolinsa....jos ryhmän polkua voi omaksi poluksi kutsua... ;PEnpä jaksanut ripulin koostumusta sen tarkemmin analysoida, vaan menen taudinkuvaan suoraan:
Jos haluaa olla itsenäinen ja kulkea omia polkujaan, se vaatii aika paljon. Tämä koskee kaikkia ihmisä. Ei vain mgtow-miehiä, eikä vain suhdetta parisuhteettomuuteen.
Jotta taasen voisi sanoa olevansa uskottava mgtow-tyyppi, täytyisi omata jonkinlainen parisuhdehistoria tai ainakin jotain sutinaa. Ymmärrätkö? Muutenhan jokainen hetero/homo/lesbo joka ei oikein onnistu tavoittelemassaan asiassa, voisi julistautua oman tiensä kulkijaksi. Sehän olisikin helppoa ja vaivatonta, mutta myöskin epäuskottavaa muiden silmissä.
Mitä tulee oman tiensä kulkemiseen ja vapauteen (gtow), niin se ilmenee monin tavoin nykyään. Mutta useimmiten se on pelkkä harha, jopa kovin isoilla eksentrikoilla. Melkein kaikki on jo nähty ja kuultu. erkki-täti kirjoitti:
Enpä jaksanut ripulin koostumusta sen tarkemmin analysoida, vaan menen taudinkuvaan suoraan:
Jos haluaa olla itsenäinen ja kulkea omia polkujaan, se vaatii aika paljon. Tämä koskee kaikkia ihmisä. Ei vain mgtow-miehiä, eikä vain suhdetta parisuhteettomuuteen.
Jotta taasen voisi sanoa olevansa uskottava mgtow-tyyppi, täytyisi omata jonkinlainen parisuhdehistoria tai ainakin jotain sutinaa. Ymmärrätkö? Muutenhan jokainen hetero/homo/lesbo joka ei oikein onnistu tavoittelemassaan asiassa, voisi julistautua oman tiensä kulkijaksi. Sehän olisikin helppoa ja vaivatonta, mutta myöskin epäuskottavaa muiden silmissä.
Mitä tulee oman tiensä kulkemiseen ja vapauteen (gtow), niin se ilmenee monin tavoin nykyään. Mutta useimmiten se on pelkkä harha, jopa kovin isoilla eksentrikoilla. Melkein kaikki on jo nähty ja kuultu."täytyisi omata jonkinlainen parisuhdehistoria tai ainakin jotain sutinaa. "
No kyllähän sitä varmasti suurimmalla osalla on.....ja sutinaa saa varmasti lähes kaikki ihan niin paljon kuin haluavat, jos kaikki mahdolliset sutinat & sutturat kelpaavat naisten "kysynnän" määrittämiseksi.....
Ripulilta tuokin maailmankuva näyttää, haisee ja maistuu.....Hyi Helv*tti......oksettavaa SkeiDaa.....
Pankaa jokaista rakoa/tappia ihan niin paljon, kuin sielu sietää, mutta älkää nyt h*lvetissä tulko sönkkäämään tuollaista p*skaa, että jotkut tuollaiset määrittäisivät ainakaan minun arvostani milliäkään........toiseksikin tuo alkaa muistuttamaan ihan samalta sonnalta, kuin muutkin "häpäisy" yritykset, eli pyritään "häpäisemällä" ohjaamaan/manipuloimaan yksilöä tietylle polulle....
"Mitä tulee oman tiensä kulkemiseen ja vapauteen (gtow), niin se ilmenee monin tavoin nykyään. Mutta useimmiten se on pelkkä harha, jopa kovin isoilla eksentrikoilla."
Jooh, en ole edelleenkään tutkinut mitään "sudenpentujen käsikirjaa", eli "polku opasta" omalle polulle.... ;P....mulla on omani....
Sorry, etten ollut korrekti tai mitään muutakaan, mutta jostain syystä ei nyt maistu hyvältä nuo jutut, eikä paljon kyllä edes kiinnosta........eli minua on turha yrittää tunkea mihinkään "muottiin", eikä minua kiinnosta vängätä tästä asiasta yhtään enempää, koska tuskimpa kyseinen ideologia omistaa oikeuksia kyseiseen nimimerkiin......ja kiusallakaan en vaihda, ainakaan siitä syystä, että lahkolaiset suuttuvat....- erkki-täti
MGTOW kirjoitti:
"täytyisi omata jonkinlainen parisuhdehistoria tai ainakin jotain sutinaa. "
No kyllähän sitä varmasti suurimmalla osalla on.....ja sutinaa saa varmasti lähes kaikki ihan niin paljon kuin haluavat, jos kaikki mahdolliset sutinat & sutturat kelpaavat naisten "kysynnän" määrittämiseksi.....
Ripulilta tuokin maailmankuva näyttää, haisee ja maistuu.....Hyi Helv*tti......oksettavaa SkeiDaa.....
Pankaa jokaista rakoa/tappia ihan niin paljon, kuin sielu sietää, mutta älkää nyt h*lvetissä tulko sönkkäämään tuollaista p*skaa, että jotkut tuollaiset määrittäisivät ainakaan minun arvostani milliäkään........toiseksikin tuo alkaa muistuttamaan ihan samalta sonnalta, kuin muutkin "häpäisy" yritykset, eli pyritään "häpäisemällä" ohjaamaan/manipuloimaan yksilöä tietylle polulle....
"Mitä tulee oman tiensä kulkemiseen ja vapauteen (gtow), niin se ilmenee monin tavoin nykyään. Mutta useimmiten se on pelkkä harha, jopa kovin isoilla eksentrikoilla."
Jooh, en ole edelleenkään tutkinut mitään "sudenpentujen käsikirjaa", eli "polku opasta" omalle polulle.... ;P....mulla on omani....
Sorry, etten ollut korrekti tai mitään muutakaan, mutta jostain syystä ei nyt maistu hyvältä nuo jutut, eikä paljon kyllä edes kiinnosta........eli minua on turha yrittää tunkea mihinkään "muottiin", eikä minua kiinnosta vängätä tästä asiasta yhtään enempää, koska tuskimpa kyseinen ideologia omistaa oikeuksia kyseiseen nimimerkiin......ja kiusallakaan en vaihda, ainakaan siitä syystä, että lahkolaiset suuttuvat....Lääke eimaistu koskaan hyvältä.
Toistan:Mitä tulee oman tiensä kulkemiseen ja vapauteen (gtow), niin se ilmenee monin tavoin nykyään. Mutta useimmiten se on pelkkä harha, jopa kovin isoilla eksentrikoilla. Melkein kaikki on jo nähty ja kuultu.
Melkein kaikki on jo nähty ja kuultu, kaikki on tehty.
Jos joku ryhtyisi oikein oikeaksi gtow-tyypiksi, niin ensimmäisten joukossa heivaisi nettiyhteydet helvettiin. Mutta kuten sanoin, oman tiensä todellinen kulkeminen on vaikeaa. Jopa silloin kun on nettiyhteys. Ettehän te ihmiset uskalla edes ajatella itse! erkki-täti kirjoitti:
Lääke eimaistu koskaan hyvältä.
Toistan:Mitä tulee oman tiensä kulkemiseen ja vapauteen (gtow), niin se ilmenee monin tavoin nykyään. Mutta useimmiten se on pelkkä harha, jopa kovin isoilla eksentrikoilla. Melkein kaikki on jo nähty ja kuultu.
Melkein kaikki on jo nähty ja kuultu, kaikki on tehty.
Jos joku ryhtyisi oikein oikeaksi gtow-tyypiksi, niin ensimmäisten joukossa heivaisi nettiyhteydet helvettiin. Mutta kuten sanoin, oman tiensä todellinen kulkeminen on vaikeaa. Jopa silloin kun on nettiyhteys. Ettehän te ihmiset uskalla edes ajatella itse!Riippuu ihan miltä lääke maistuu...voi se maistuakin... ;P
Juuh, minä kerroin jo kantani, enkä ole sitä mihinkään fanaattiseen lahkolaisuuteen vaihtamassa, vaan teen just niin, kuin hyvältä & omalta tuntuu, niissä puitteissa mitkä minulle on annettu/suotu....
"Ettehän te ihmiset uskalla edes ajatella itse!"
Siksipä minä en opiskele miten minun pitää toimia tai mitä minun pitää tehdä, vaan se kaikki tulee minusta itsestäni ja tiedosta, jonka itse prosessoin, enkä ota valmiiksi pureskeltuja juttuja ilman omaa pureskelua itseeni......
Ei saa loukkaantua, jos toinen ei toimi, niin kuin haluaisi tai ei noudata niitä määreitä mitä toinen haluaisi hänen noudattavan........elämä on... ;P- oirdgf
MGTOW kirjoitti:
Riippuu ihan miltä lääke maistuu...voi se maistuakin... ;P
Juuh, minä kerroin jo kantani, enkä ole sitä mihinkään fanaattiseen lahkolaisuuteen vaihtamassa, vaan teen just niin, kuin hyvältä & omalta tuntuu, niissä puitteissa mitkä minulle on annettu/suotu....
"Ettehän te ihmiset uskalla edes ajatella itse!"
Siksipä minä en opiskele miten minun pitää toimia tai mitä minun pitää tehdä, vaan se kaikki tulee minusta itsestäni ja tiedosta, jonka itse prosessoin, enkä ota valmiiksi pureskeltuja juttuja ilman omaa pureskelua itseeni......
Ei saa loukkaantua, jos toinen ei toimi, niin kuin haluaisi tai ei noudata niitä määreitä mitä toinen haluaisi hänen noudattavan........elämä on... ;PSÄ täällä loukkaat muita, ja tuohdut kaikesta.
oirdgf kirjoitti:
SÄ täällä loukkaat muita, ja tuohdut kaikesta.
Noh, sorry.....jos olen syyttä suotta loukannut, niin vilpittömät pahoittelut!
Jos taas aiheesta tai siitä syystä, että on ollut enemmän tai vähemmän pakko, koska vastapuoli (ryhmä/yksilö) on itse syyllistynyt itse vastaaviin tai pahempiin tekoihin ja tästä syystä on pitänyt puolustaa erillaisia, niin silloin en ole pahoillani, muuta kuin niiden puolesta, ketkä eivät olisi sitä ansainneet.......tosin silloin voisi itsekin puuttua siihen vaikka olisi itse samanlainen kuin ne ketkä ovat itse aloittaneet sen touhun....esim. haukkumalla/manipuloimalla/diagnosoimalla erillaiset sairaiksi, "vammasiksi", "ei normaaleiksi", "oudoiksi" yms...yms..
Tuohdun silloin kun tuohdun ja yleensä ihan syystä, olen kaikilla tunteilla ja fiiliksillä aina oma itseni, eli kaikki näkyy teksteissä......
Saa toki puuttua ja on ihan suotavaa, jos huomaa, että loukkaan syyttä ja/tai olen tuohtunut syyttä.....eli kehoittaisinkin ihan sanomaan suoraan heti, kun tälläistä huomaa, jolloin asia tulee selvitettyä heti ja nähdään mikä se tilanne oikein oikeasti olikaan......
Eikä näin, että nyt ilmoitat seuraavaa....."SÄ täällä loukkaat muita, ja tuohdut kaikesta."....
Olet oikeutettu mielipiteeseen, mutta tuollaisella fraasilla ei parisuhteissa, eikä missään ihmissuhteessa hoideta solmuja auki........nuo ovat juuri niitä fraaseja, joiden tarkoitus ei olekaan avat solmuja, vaan jatkaa kinaa/riitaa.....erkki-täti kirjoitti:
Enpä jaksanut ripulin koostumusta sen tarkemmin analysoida, vaan menen taudinkuvaan suoraan:
Mitä tulee oman tiensä kulkemiseen ja vapauteen (gtow), niin se ilmenee monin tavoin nykyään. Mutta useimmiten se on pelkkä harha, jopa kovin isoilla eksentrikoilla. Melkein kaikki on jo nähty ja kuultu.Kyllä tuo minustakin aika typerältä tuntuu, jos naiskokemukset määrittelisivät sen, milloin olisit sopiva gtow
- 8658
Feministien intersektionaalisuus koskee kaikkia paitsi valkoisia heteromiehiä ja musliminaisia.. :P
MGTOW on kyllä sinällään ruikuttamisen ja itsensä kuohitsemisen uusin suuntaus; se joka julistaa kovimpaan ääneen ettei kaipaa naisia elämäänsä, tehden siitä numeron ja suuren teeman elämäänsä, tosiasiallisesti luultavasti kaipaa sitä varmaan eniten.. :P
Siitä puhe mistä puute. - Hämärän_rajoilta
Todellisen MGHOW:n ei tarvitse huudella ympäriinsä olevansa MGHOW. Hän vain on sitä: hän ei tee olemisestaan numeroa eikä piittaa tippaakaan siitä, kiinnostaako hän ja hänen oma tiensä ketään (todennäköisesti ei).
Flanellipaidan käyttäminen ja koneöljyn tuoksu lasketaan eduksi, mutta jo se riittää pitkälle, ettei pidä tarpeellisena julistaa "Minäpä sitä en tarvitsekaan naisia!" viiden minuutin välein.Sano vaan Hämis suoraan, jos on jotain sanomista.....mutta luultavasti tajusin väärin, koska kai sinä sen suoraan sanoisit, niin kuin mies, etkä olevinaan ovelasti sivusta.... ;P
Kannattaa keskittyä ihan niihin omiin ulos anteihin ensin, koska en nyt katsoisi, että sinulla on pahemmin varaa arvostella.....minulla ei ole syytä puuttua niihin, mutta jos katsot, että olet jollakin tavalla "ansainnut" arvostella tai jopa nostat itseäsi syystä tai toisesta paremmaksi, niin sitten kai minunkin pitää alentua reilun pelin hengessä samalle tasolle..... ;P- erkki-täti
MGTOW kirjoitti:
Sano vaan Hämis suoraan, jos on jotain sanomista.....mutta luultavasti tajusin väärin, koska kai sinä sen suoraan sanoisit, niin kuin mies, etkä olevinaan ovelasti sivusta.... ;P
Kannattaa keskittyä ihan niihin omiin ulos anteihin ensin, koska en nyt katsoisi, että sinulla on pahemmin varaa arvostella.....minulla ei ole syytä puuttua niihin, mutta jos katsot, että olet jollakin tavalla "ansainnut" arvostella tai jopa nostat itseäsi syystä tai toisesta paremmaksi, niin sitten kai minunkin pitää alentua reilun pelin hengessä samalle tasolle..... ;POot kyllä sielultasi aikamoinen pissis. Elämä tuo sinulle eteen just sen peilin mitä tarvitset, mgtow.
Eikä ole sanottu pahalla, vaan todeten ilman pilkkaa. - Hämärän_rajoilta
MGTOW kirjoitti:
Sano vaan Hämis suoraan, jos on jotain sanomista.....mutta luultavasti tajusin väärin, koska kai sinä sen suoraan sanoisit, niin kuin mies, etkä olevinaan ovelasti sivusta.... ;P
Kannattaa keskittyä ihan niihin omiin ulos anteihin ensin, koska en nyt katsoisi, että sinulla on pahemmin varaa arvostella.....minulla ei ole syytä puuttua niihin, mutta jos katsot, että olet jollakin tavalla "ansainnut" arvostella tai jopa nostat itseäsi syystä tai toisesta paremmaksi, niin sitten kai minunkin pitää alentua reilun pelin hengessä samalle tasolle..... ;PEi tämä ollut mikään henkilökohtainen syytös tai edes kommentti. Nimimerkistäsi huolimatta sinun antisi palstalla ei ole tuota arvostelemaani MGTOW-touhua, jossa keskitytään puhumaan vain siitä, miten naiset ovat turhia.
Se on vähän kummaa ja koomistakin eikä kovin uskottavaa, jos ihminen ottaa elämäntehtäväkseen saarnata itselleen (muka) yhdentekevän asian yhdentekevyydestä. Sitä kuitenkin näkee netin MGTOW-liikkeen parissa paljon. erkki-täti kirjoitti:
Oot kyllä sielultasi aikamoinen pissis. Elämä tuo sinulle eteen just sen peilin mitä tarvitset, mgtow.
Eikä ole sanottu pahalla, vaan todeten ilman pilkkaa.Jeps, kyllä minä puoleni pidän, niin kuin aina......siihen on turha puuttua tai yrittää jotain ala-arvoista "häpäisy" tekniikkaa käyttää, jos joku käytös vaatii toimen piteitä, niin se vaatii. Minulla on ihan yhtäläiset oikeudet puolustaa itseäni, niin kuin kenellä muullakin.
Ja jos kommenttisi taas johtuu siitä, että joku nyt on tehnyt tarpeet, jonkun muro kulhoon tai ei ole noudattanut, jonkun antamaa "kaavaa", niin hänen kannattaa otta se peili ihan omaan käteensä..... ;P
Mites muuten tuo sinun käytös poikkeaa sinun tarjoamastasi "pissis" leimasta tässä tapauksessa......ei se korrekti teksti ja korusanojen käyttö mitään muuta......samaa se on, vaikka olisi puettu kauniimpaan viittaan....
"Eikä ole sanottu pahalla, vaan todeten ilman pilkkaa."
Samat Sanat Erkki-Täti....Hämärän_rajoilta kirjoitti:
Ei tämä ollut mikään henkilökohtainen syytös tai edes kommentti. Nimimerkistäsi huolimatta sinun antisi palstalla ei ole tuota arvostelemaani MGTOW-touhua, jossa keskitytään puhumaan vain siitä, miten naiset ovat turhia.
Se on vähän kummaa ja koomistakin eikä kovin uskottavaa, jos ihminen ottaa elämäntehtäväkseen saarnata itselleen (muka) yhdentekevän asian yhdentekevyydestä. Sitä kuitenkin näkee netin MGTOW-liikkeen parissa paljon.OK...Vilpittömät Pahoittelut & Anteeksi pyynnöt epäilyistäni!
Tämä ei ole puolustus, eikä edes hyvä "tekosyy", miksi vastasin sinulle, niin kuin vastasin, mutta olin jo hieman ärsyyntyneessä mielentilassa valmiiksi ja näitä on aikaisemminkin sattunut, että tehdään joku ketju ja jos olen jonkun kanssa ottanut hieman yhteen, niin sivusta alkaa tulla "hännystelijöitä", jotka eivät edes välttämättä sitten tuo kantaansa suoraan ilmi, vaan alkavat epäsuorasti pehmittämään kylkiä....
Mutta tästä ei ollut kyse, joten Vilpittömät Pahoittelut!.....- erkki-täti
MGTOW kirjoitti:
Jeps, kyllä minä puoleni pidän, niin kuin aina......siihen on turha puuttua tai yrittää jotain ala-arvoista "häpäisy" tekniikkaa käyttää, jos joku käytös vaatii toimen piteitä, niin se vaatii. Minulla on ihan yhtäläiset oikeudet puolustaa itseäni, niin kuin kenellä muullakin.
Ja jos kommenttisi taas johtuu siitä, että joku nyt on tehnyt tarpeet, jonkun muro kulhoon tai ei ole noudattanut, jonkun antamaa "kaavaa", niin hänen kannattaa otta se peili ihan omaan käteensä..... ;P
Mites muuten tuo sinun käytös poikkeaa sinun tarjoamastasi "pissis" leimasta tässä tapauksessa......ei se korrekti teksti ja korusanojen käyttö mitään muuta......samaa se on, vaikka olisi puettu kauniimpaan viittaan....
"Eikä ole sanottu pahalla, vaan todeten ilman pilkkaa."
Samat Sanat Erkki-Täti....No täytyy nyt sen verran kommentoida, että minulla ei ole tarvetta kieroiluun. Sinulla sen sijaan on luultavimmin pallitkin mallia krytptorkia. Inetrnetional man of mystery, mgtow, kaikki salamyhkäistä...jeee....Sitä motiivia en vain ymmärrä, siksi maininta pissiksistä.
Kukin tavallaan, ja kuten sanoin, ei pahalla. Saahan sitä olla pissiskin. erkki-täti kirjoitti:
No täytyy nyt sen verran kommentoida, että minulla ei ole tarvetta kieroiluun. Sinulla sen sijaan on luultavimmin pallitkin mallia krytptorkia. Inetrnetional man of mystery, mgtow, kaikki salamyhkäistä...jeee....Sitä motiivia en vain ymmärrä, siksi maininta pissiksistä.
Kukin tavallaan, ja kuten sanoin, ei pahalla. Saahan sitä olla pissiskin.Juuh, älä huoli testasin just, ja molemmat kuulat on omilla paikoillaan.....ei ole kadonnut, jos sitä pelkäsit.... ;P
"kaikki salamyhkäistä...jeee....Sitä motiivia"
???....siis nyt menee yli, siis homman nimi onkin se, että sinulla on TiedonJanoa, jostain kuNmasta syystä siitä, että kuka/mikä minä olen????...HuhHuh.....toivottavasti käsitin väärin......
Minä olen vain yksi yksilö tässä HassunHauskassa Maailmassa.....en yhtään enemäpää, enkä yhtään vähempää.... ;P
Kiitos kohteliaisuudesta Erkki-Täti.... ;P- että.silleen
MGTOW kirjoitti:
Juuh, älä huoli testasin just, ja molemmat kuulat on omilla paikoillaan.....ei ole kadonnut, jos sitä pelkäsit.... ;P
"kaikki salamyhkäistä...jeee....Sitä motiivia"
???....siis nyt menee yli, siis homman nimi onkin se, että sinulla on TiedonJanoa, jostain kuNmasta syystä siitä, että kuka/mikä minä olen????...HuhHuh.....toivottavasti käsitin väärin......
Minä olen vain yksi yksilö tässä HassunHauskassa Maailmassa.....en yhtään enemäpää, enkä yhtään vähempää.... ;P
Kiitos kohteliaisuudesta Erkki-Täti.... ;PVoi voi, jos muistat niin näin on käynyt ennenkin... sä olet puoltanut/lohduttanut mua sanoillasi ja seuraavaksi saanut palkaksesi...kuravettä niskaasi.
Tämän mä aavistin tulevan taas... eikä tämä tietenkään edes ainoa ketju.
Olen pahoillani puolestasi.
Olen taas keittiöhommissa, pitää vahtia uunia mulla on riisit uunissa kypsymässä. Huomen aamulla saan ½ tunnissa riisivellin valmiiksi, lisään maitoa ja lämmitän vellin ja suolaan. Leipätaikina on kylmäkaapissa nousemassa, aamull teen "nakkipiiloja" ja tarjoan riisivellin kanssa niitä kahvi/tee ja Hanna-tädin pikkuleipä aamupalalla että.silleen kirjoitti:
Voi voi, jos muistat niin näin on käynyt ennenkin... sä olet puoltanut/lohduttanut mua sanoillasi ja seuraavaksi saanut palkaksesi...kuravettä niskaasi.
Tämän mä aavistin tulevan taas... eikä tämä tietenkään edes ainoa ketju.
Olen pahoillani puolestasi.
Olen taas keittiöhommissa, pitää vahtia uunia mulla on riisit uunissa kypsymässä. Huomen aamulla saan ½ tunnissa riisivellin valmiiksi, lisään maitoa ja lämmitän vellin ja suolaan. Leipätaikina on kylmäkaapissa nousemassa, aamull teen "nakkipiiloja" ja tarjoan riisivellin kanssa niitä kahvi/tee ja Hanna-tädin pikkuleipä aamupalallaTuskimpa se siitä johtuu ja jos nyt joskus johtuisikin, niin mitä siitä....ei haittaa.. ;D
Kiitos kuitenkin Silityksestä... *lurps*.... ;P
Onhan tuossa keittiö hommassa puolensa ja puolensa, kun se taitaa olla sulle myös eräs rentoutumis muoto, kun saa puuhastella ruokien kanssa....
Kyllä nuo varmasti asiakkaille maittaa... =)- että.silleen
MGTOW kirjoitti:
Tuskimpa se siitä johtuu ja jos nyt joskus johtuisikin, niin mitä siitä....ei haittaa.. ;D
Kiitos kuitenkin Silityksestä... *lurps*.... ;P
Onhan tuossa keittiö hommassa puolensa ja puolensa, kun se taitaa olla sulle myös eräs rentoutumis muoto, kun saa puuhastella ruokien kanssa....
Kyllä nuo varmasti asiakkaille maittaa... =)Mulla ei ole asiakkaita eikä potilaita, mulle he ovat hoivattavia asukkaita. Joo mulle keittiössä häärääminen on rentouttavaa.
Mutt ei missään raflan keittiössä ole varmaan kiva olla töissä, käsittääkseni siellä on ainainen kiire. (mitä noita kokki ohjelmia olen katsonut)
Kun keittiössä saa rauhassa puuhailla ruokien ja leivonnaisten parissa, ilman kiirettä niin silloin se on terapista. Tuoreen vasta paistetun sämpylän sisällä kun on nakki, ei siihen tarvitse lisätä enää mitään... maistuu riisivellin kanssa hyvälle, muistan vielä.
Emo niitä usein meille teki sunnuntaiaamuisin riisi-/mannavellin kanssa syötäväksi, kun olin lapsi. että.silleen kirjoitti:
Mulla ei ole asiakkaita eikä potilaita, mulle he ovat hoivattavia asukkaita. Joo mulle keittiössä häärääminen on rentouttavaa.
Mutt ei missään raflan keittiössä ole varmaan kiva olla töissä, käsittääkseni siellä on ainainen kiire. (mitä noita kokki ohjelmia olen katsonut)
Kun keittiössä saa rauhassa puuhailla ruokien ja leivonnaisten parissa, ilman kiirettä niin silloin se on terapista. Tuoreen vasta paistetun sämpylän sisällä kun on nakki, ei siihen tarvitse lisätä enää mitään... maistuu riisivellin kanssa hyvälle, muistan vielä.
Emo niitä usein meille teki sunnuntaiaamuisin riisi-/mannavellin kanssa syötäväksi, kun olin lapsi.Sorry, sana valinta ja voi olla, että välillä unohdan sen taas.....
Rauhassa tekemistä mietinkin....eipä kiiressä hosuminen paljon rentouta missään asiassa....
Joko olet todella taitava mielikuvien kanssa taiteilija tai sitten mun mieli tekee taas tepposia ja/tai on levottomalla tuulella... ;P
Onhan ne hyvän ruuan tuoksut sellaisia aisteja monin tavoin hellyytteleviä ja kiusoittelevia tuoksuja.... =)- että.silleen
MGTOW kirjoitti:
Sorry, sana valinta ja voi olla, että välillä unohdan sen taas.....
Rauhassa tekemistä mietinkin....eipä kiiressä hosuminen paljon rentouta missään asiassa....
Joko olet todella taitava mielikuvien kanssa taiteilija tai sitten mun mieli tekee taas tepposia ja/tai on levottomalla tuulella... ;P
Onhan ne hyvän ruuan tuoksut sellaisia aisteja monin tavoin hellyytteleviä ja kiusoittelevia tuoksuja.... =)Sanosinko mä jotain hassua?
Siis hoivan asukkaat asuvat täällä, tämä on toivottavasti heidän viimeinen kotinsa. Monella on rakkaimmat taulut seinällä, tai oma nojatuoli/laiskanlinna jossa voivat istua...piironki,jonka päällä valokuvia... kukkanen/kukkaset ikkunalaudalla.
Siis koti pienoiskoossa, jos vertaat sitä sairaalan karuun kylmän/kalseaan ryhmähuoneeseen.
Toki täältäkin sairaalaan pääsee jos siihen tarvetta löytyy, ei tämä mikään säilöönotto varasto ole, mistä ei pois pääse kuin...
Mä yritän luoda mukavia hetkiä heille pikku asioilla. Vastaleivottu pulla tai sämpylä, hakkaa mennen tullen kaupasta ostetun muovipussissa olevan leivän!
Se tuoksu jo tekee vanhukset onnelliseksi ja kaiken lisäksi on halvempaa kuin ostettu leipä! Tosin en laske omalle työlleni hintaa...koska se on mun terapiaani... - että.silleen
MGTOW kirjoitti:
Sorry, sana valinta ja voi olla, että välillä unohdan sen taas.....
Onhan ne hyvän ruuan tuoksut sellaisia aisteja monin tavoin hellyytteleviä ja kiusoittelevia tuoksuja.... =)Mulla on aamuvuoro keittiössä ja nyt mun on mentävä viimeistään nukkumaan.
Hyvää yötä! että.silleen kirjoitti:
Mulla on aamuvuoro keittiössä ja nyt mun on mentävä viimeistään nukkumaan.
Hyvää yötä!Et sä mitään hassua sanonut, mun mielikuvitus vaan taas laukkasi ja keksi taas olemattoman kaksoimerkityksen...luultavasti taudinkuva on "Kevät"...eli No Hätä..=D
Meinasin sanoakin, että mahtaako monessa paikassa saada paikan päälle leivottua pöytään ja tuli mieleen myös nuo tuoksut, jotka tuovat oman tunnelman....vanhuksille varmaan tuo kodikkuutta ja turvan tunnetta, sekä muistoja.....
Ja juuh, nyt sulla on ainakin luultavasti isompi Terapia Huone käytössä verrattuna kodin keittiöön........siellähän on varmaan välillä mukavampi terapioida, kuin koti keittiössä.....
Hyvää yötä, nuku hyvin! =)- että.silleen
MGTOW kirjoitti:
Et sä mitään hassua sanonut, mun mielikuvitus vaan taas laukkasi ja keksi taas olemattoman kaksoimerkityksen...luultavasti taudinkuva on "Kevät"...eli No Hätä..=D
Meinasin sanoakin, että mahtaako monessa paikassa saada paikan päälle leivottua pöytään ja tuli mieleen myös nuo tuoksut, jotka tuovat oman tunnelman....vanhuksille varmaan tuo kodikkuutta ja turvan tunnetta, sekä muistoja.....
Ja juuh, nyt sulla on ainakin luultavasti isompi Terapia Huone käytössä verrattuna kodin keittiöön........siellähän on varmaan välillä mukavampi terapioida, kuin koti keittiössä.....
Hyvää yötä, nuku hyvin! =)Moikka!
Olen miettinyt ja pähkäillyt... miten tämän nyt sanoisin....
En puolilta öin tajunnut ollenkaan, "Joko olet todella taitava mielikuvien kanssa taiteilija tai..." mistä sä oikein puhuit... ja viattomasti yritin selvittää niitä asioita sulle; mitä minä yritin luoda hoivan asukkaille!
No minä leivoin ja paistoin ne 61 kpl "nakkipiiloa" ja silloin mieleen tuli; mielikuvat!
Minä kyllä olin muistellut yöllä sitä mielihyvää jota koin sunnuntaiaamuisin syödessäni keittiössä Emon valmistamaa aamupalaa. =))
Sorry, ei mulla ollut tarkoitus olla ovela ja kierrellä ja kaarrella asioita. Voin ihan suoraan kertoa ett olen hiukan ihastunut sinuun ja sun kanssa keskusteluun. Ei sen vakavampaa!
"Nyt sulla on ainakin luultavasti isompi Terapia Huone käytössä verrattuna kodin keittiöön........siellähän on varmaan välillä mukavampi terapioida, kuin koti keittiössä."...............
En minä pidä sitä suurkeittiötä mukavampana, kyllä oma keittiöni on mukavampi.
Mutt on käytännöllisempää tehdä valmistelut siellä missä tarvikkeetkin ovat ja missä se loppullinen valmistuskin suoritetaan.
(enkä ole ainakaan kenenkään haittana siellä yöllä,kun periaatteessa se on suljettu)
Tuskin olisi edes luvallista mun valmistaa 50-60 annosta ruokaa kotonani, ja "myydä" ne ihmisille aamupalaksi. Ihan eri asia jos lahjoittaisin ne ilman vastinetta pois, se luultavasti kävisikin.
Ei meillä kaikki syötävänä oleva leipä ole itsevalmistettua, esim. vaalean paahtoleivän ostamme (kolmioleipiin käytämme, voileipäkakkuun ym.) ruisleivän ostamme aina valmiina.
(mun taidot ei yksinkertaisesti riitä, kuin kalakukon kuoren tekoon )
Juu My way Or the Highway. :)
Frank Sinatra oli edelläkävijä. Ötyjä.
And now, the end is near;
And so I face the final curtain.
My friend, I'll say it clear,
I'll state my case, of which I'm certain.
I've lived a life that's full.
I've traveled each and every highway;
And more, much more than this,
I did it my way.
Regrets, I've had a few;
But then again, too few to mention.
I did what I had to do
And saw it through without exemption.
I planned each charted course;
Each careful step along the byway,
And more, much more than this,
I did it my way.
Yes, there were times, I'm sure you knew
When I bit off more than I could chew.
But through it all, when there was doubt,
I ate it up and spit it out.
I faced it all and I stood tall;
And did it my way.
I've loved, I've laughed and cried.
I've had my fill; my share of losing.
And now, as tears subside,
I find it all so amusing.
To think I did all that;
And may I say - not in a shy way,
"Oh no, oh no not me,
I did it my way".
For what is a man, what has he got?
If not himself, then he has naught.
To say the things he truly feels;
And not the words of one who kneels.
The record shows I took the blows -
And did it my way!
Yes, it was my way.- anunreikä
Ai että pitäisi olla parisuhdetaustaa ennenkuin voi olla MGTOW...No ei sitten missään tapauksessa! Ainoa vaatimus MGTOWille on ettei ole koko ajan tavoittelemassa naista ja parisuhdetta sieluaan myymällä. Muuta ei tarvita! Ja ennenkuin älähdetään niin sanon että useimmat miehet myyvät sielunsa saadakseen pimppiä ja parisuhteen. Hullua mutta totta! Myyvät sielunsa saadakseen hikisen älvärin, skodan ja jonkun muian! Hulluista hulluinta!
- erkki-täti
Kyllä se näin vaan on. Ensin täytyy olla piparille perso ennenkuin voi tehdä piparilakon.
Muussa tapuksessa on vai niinkuin minä: ei tykkää piparista. - ryppis
erkki-täti kirjoitti:
Kyllä se näin vaan on. Ensin täytyy olla piparille perso ennenkuin voi tehdä piparilakon.
Muussa tapuksessa on vai niinkuin minä: ei tykkää piparista.Käsittääkseni tuossa ilmiössä ei ole kyse mistään lakosta, vaan siitä että asioita tehdään omilla ehdoilla omista lähtökohdista. Eli jos joku tarjoaa piparia, niin sitä syö jos siltä tuntuu. Tai jos niitä haluaa itse ja jostain saa järkevän diilin niin ostaa. Mutta ei osta vain siksi että joku tulee ovelle pakomyymään tai siksi, että on joulu ja niitä on pakko olla.
Tietysti ihmiset ovat erilaisia ja jotkut purkavat tuohon asiaan omaa pahoo oloaan ja turhautuneisuuttaan. Silloin homma voi vaikuttaa enemmän kiukuttelulta ja lakolta, ei alkuperäiseltä idealta. Eikä siinä mitään, hyvähän se on, että löytyy joku väylä noillekin asioille. Kysymys on siitä, että puun kaatumisesta ei kuulu ääntä, jos kukaan ei ole kuulemassa. Mies voi mennä tietään, mutta naisen (naisten) kannalta asialla on mitään merkitystä vasta jos joku tuon miehen oudon reitinvalinnan havaitsee. Koko mgtow-liike taas kuulostaa siltä, että joukko miehiä kulkee samaa polkua, koska tuolla halutaan herättää naisten huomio mikä ei kovin naisista riippumattomalta kuulosta.
- ryppis
Kunte jo nimestäkin näkyy, MGTOW on amerikkalaislähtöinen (tai ainakin sieltä ajettu) juttu. Siellä yhteiskunta on huomattavasti konservatiivisempi ja ihmisten odotetaan elevän enemmän tietyn muotin mukaan. Kun perhearvot ovat suuremmassa roolissa, ulkoinen paine on suurempi. Käsittääkseni tarkoitus ei olekaan olla ensisiaisesti naisista riippumaton, pikemminkin yhteiskunnan parisuhdekäyttäytymisoletuksista riippumaton. Heteromiesten kohdalla tuohon sitten liittyy käytännössä naiset voimakkaasti. Vähän vaikea arvioida tätä, kun monet heidän talking pointeistaan eivät ole suomalaisessa kontekstissa läheskään yhtä merkittävässä roolissa.
- Ikis__M
erkki-täti kirjoitti:
Muussa tapuksessa on vai niinkuin minä: ei tykkää piparista.Mikähän siinä oikein on että pitäisi olla p..ua saava ytmi voidakseen sitten alkaa kulkemaan omaa tietään? Eikö ole aidompaa jos sitä tietä kulee ympristövaikutuksista piittaamatta? Tuolla ylempänä kirjoitat:
"Jos joku ryhtyisi oikein oikeaksi gtow-tyypiksi, niin ensimmäisten joukossa heivaisi nettiyhteydet helvettiin. Mutta kuten sanoin, oman tiensä todellinen kulkeminen on vaikeaa. Jopa silloin kun on nettiyhteys. Ettehän te ihmiset uskalla edes ajatella itse!"
Mitä hemmetin tekemistä nettiyhteyksillä on tämän asian kanssa? Onko tarpeeksi aitoa vain silloin jos muuttaa lapin erakoksi, syö jäkälää eikä ole missään tekemisissä muun ihmiskunnan kanssa? Minusta se vasta teeskentelyä olisikin ja turhaa itsensä kiusaamista. Ikis__M kirjoitti:
Mikähän siinä oikein on että pitäisi olla p..ua saava ytmi voidakseen sitten alkaa kulkemaan omaa tietään? Eikö ole aidompaa jos sitä tietä kulee ympristövaikutuksista piittaamatta? Tuolla ylempänä kirjoitat:
"Jos joku ryhtyisi oikein oikeaksi gtow-tyypiksi, niin ensimmäisten joukossa heivaisi nettiyhteydet helvettiin. Mutta kuten sanoin, oman tiensä todellinen kulkeminen on vaikeaa. Jopa silloin kun on nettiyhteys. Ettehän te ihmiset uskalla edes ajatella itse!"
Mitä hemmetin tekemistä nettiyhteyksillä on tämän asian kanssa? Onko tarpeeksi aitoa vain silloin jos muuttaa lapin erakoksi, syö jäkälää eikä ole missään tekemisissä muun ihmiskunnan kanssa? Minusta se vasta teeskentelyä olisikin ja turhaa itsensä kiusaamista.No jotkut katsos lukevat polkunsa reitin "sudenpentujen" käsikirjasta..Eks Tajua? ;D
erkki-täti kirjoitti:
Muussa tapuksessa on vai niinkuin minä: ei tykkää piparista.Siis voi olla joskus yrittänyt kalastaa, mutta huomannut, että kalat kiertää minun pyydykset kaukaa. Sitten jättää pyydykset laittamatta sinne veteen ja siirtyy poimimaan marjoja.
Sinä väität, että pitää olla saanut kaloja, ennen kuin voi sanoa lopettaneensa kalastuksen.- että.silleen
MGTOW kirjoitti:
No jotkut katsos lukevat polkunsa reitin "sudenpentujen" käsikirjasta..Eks Tajua? ;D
=))))
- iouhugkjhkjhg
BEM kirjoitti:
Siis voi olla joskus yrittänyt kalastaa, mutta huomannut, että kalat kiertää minun pyydykset kaukaa. Sitten jättää pyydykset laittamatta sinne veteen ja siirtyy poimimaan marjoja.
Sinä väität, että pitää olla saanut kaloja, ennen kuin voi sanoa lopettaneensa kalastuksen.Työtön hakee epätoivoisesti töitä, mutta kukaan ei halua palkata häntä. Työtön lopettaa etsinnän -muut sen sijaan jatkavat työllistymistään. Haittaako työnantajaa? / Itkevätkö naiset nyt itsensä uneen tämän liikkeen takia?
(En ole fanaattisesti tätä mieltä, enkä halua tapella. Tuli vaan mieleen, että asian voisi ajatella näin..) ?? - Naisasialooseri1
Työnantajaa alkaisi haittaamaan viimeistään siinä vaiheessa kun kukaan ei tulisi hänen paskaduunejaan huonolla palkalla tekemään ja ihan sama koskee naisia kun eivät saa enää työllistettyä aisuria. Naiset todellakin itkevät itsensä uneen tämän liikkeen takia vaikka se on vielä suhteellisen pieni, mutta kuten sanoin siinä vaiheesa kun aisureita ei enää löydy rusinoituneelle naiselle niin naisia todellakin alkaa haitata.
- Pihtarikurppa
Naisasialooseri1 kirjoitti:
Työnantajaa alkaisi haittaamaan viimeistään siinä vaiheessa kun kukaan ei tulisi hänen paskaduunejaan huonolla palkalla tekemään ja ihan sama koskee naisia kun eivät saa enää työllistettyä aisuria. Naiset todellakin itkevät itsensä uneen tämän liikkeen takia vaikka se on vielä suhteellisen pieni, mutta kuten sanoin siinä vaiheesa kun aisureita ei enää löydy rusinoituneelle naiselle niin naisia todellakin alkaa haitata.
Höpsis. Rahalla saa kaikki palvelut, mitä tarvitsee. Dildo hoitaa seksin. Ystävät ja perhe läheisten ihmissuhteiden osuuden. Rusinoitunut kurppa pärjäilee ihan hyvin, vaikka yksikään luojan lahja naisille ei enää edes sylkäisisi päin. Mulle joku MGTOW on täysin yhdentekevä asia, mutta jos se tekee miehet onnellisiksi, niin antaa mennä vaan.
- m-i-e-s
Onneksi voi olla WGTMW, eli women's going to my way. =P
Muutenkaan ei kannata syödä koko kakkua, vain kermavaahdot ja mansikat.Kyllä sun kelpaa.. ;P......Sulla on sellanen luonto, että sillä pärjää ja pystyt nauttimaan "rusinat pullasta" touhusta ihan suoraan ja epäsuorasti käyttämällä joidenkin naisten "rusinat pullasta" käyttäytymistä heitä itseään vastaan.........eikä ne edes välttis tajua, ennen kuin sun "ansa" on lauennut, eli olet saanut sen/sitä mitä sinä olit hakemassakin.... ;D
Joskus hetken mietin, että kuinka helppoa olisi pystyä samaan ja olla jotain muuta kuin on, mutta aika nopeasti sen tajus, että näin on paljon parempi moninkin syyn takia ja hyväksyin asian......eli itseni.... ;P
Minkä sitä raidoilleen voi tai mille muullekaan, yhtään ketään, jokainen toimii oman luontonsa mukaan... ;P- m-i-e-s
MGTOW kirjoitti:
Kyllä sun kelpaa.. ;P......Sulla on sellanen luonto, että sillä pärjää ja pystyt nauttimaan "rusinat pullasta" touhusta ihan suoraan ja epäsuorasti käyttämällä joidenkin naisten "rusinat pullasta" käyttäytymistä heitä itseään vastaan.........eikä ne edes välttis tajua, ennen kuin sun "ansa" on lauennut, eli olet saanut sen/sitä mitä sinä olit hakemassakin.... ;D
Joskus hetken mietin, että kuinka helppoa olisi pystyä samaan ja olla jotain muuta kuin on, mutta aika nopeasti sen tajus, että näin on paljon parempi moninkin syyn takia ja hyväksyin asian......eli itseni.... ;P
Minkä sitä raidoilleen voi tai mille muullekaan, yhtään ketään, jokainen toimii oman luontonsa mukaan... ;PNo, toiset ne tykkää enemmän runkkaamisesta.
m-i-e-s kirjoitti:
No, toiset ne tykkää enemmän runkkaamisesta.
No toiset runkkaa kädellään ja toiset toisella ihmisellä..... ;P
- m-i-e-s
MGTOW kirjoitti:
No toiset runkkaa kädellään ja toiset toisella ihmisellä..... ;P
Onpas köyhä visio panemisesta!
m-i-e-s kirjoitti:
Onpas köyhä visio panemisesta!
Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.... ;P
"Kuin kahvia joisi"....."kuin ruuan syömistä"...jne...jne..
Enkä minäkään ole missään toisessa ulottuvuudessa elänyt, eli ihan niin kuin en tietäisi mistään mitään, enkä olisi nähnyt asioita ja keskustellut ihmisten kanssa...... ;P
Tuo sinun tyylisi on juuri taas tuota sumuttamista ja tyhmäksi tekeytymistä......
Jeps, harva nainen tai mies kylläkään tekeytyy oikeasti noin tyhmäksi, kun näistä asioista puhutaan ja vitsaillaan ihan IRL niiden ihmisten kanssa, ketkä tätä toimintaa harrastavat.... ;D- m-i-e-s
MGTOW kirjoitti:
Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.... ;P
"Kuin kahvia joisi"....."kuin ruuan syömistä"...jne...jne..
Enkä minäkään ole missään toisessa ulottuvuudessa elänyt, eli ihan niin kuin en tietäisi mistään mitään, enkä olisi nähnyt asioita ja keskustellut ihmisten kanssa...... ;P
Tuo sinun tyylisi on juuri taas tuota sumuttamista ja tyhmäksi tekeytymistä......
Jeps, harva nainen tai mies kylläkään tekeytyy oikeasti noin tyhmäksi, kun näistä asioista puhutaan ja vitsaillaan ihan IRL niiden ihmisten kanssa, ketkä tätä toimintaa harrastavat.... ;DSulla on mieletön lahja kirjoittaa paljon sanomatta juuri mitään!
- iuhouhuhoiuhj
m-i-e-s kirjoitti:
Sulla on mieletön lahja kirjoittaa paljon sanomatta juuri mitään!
Hihi! Täst kyl nyt puhkee "aika" neitiraivo.. !!
m-i-e-s kirjoitti:
Sulla on mieletön lahja kirjoittaa paljon sanomatta juuri mitään!
Noh, taisin olla väärässä, eli et taida sittenkään näytellä/tekeytyä.....taidat vaan olla.... ;P
Harva kuitenkaan jaksaa edes alentua......kyllä ihmiset monesti ihan suoraan näistä puhuvat, eikä se monellekaan ole muuta kuin, suoritus muiden joukossa ja niin olet itsekin antanut monesti ymmärtää sen olevan, mutta nyt jostain kuNmasta syystä päätät alentua tuolle tasolle.....no eipä siinä mitään, jokainen tyylillään, onhan näitä nähty... ;P- m-i-e-s
MGTOW kirjoitti:
Noh, taisin olla väärässä, eli et taida sittenkään näytellä/tekeytyä.....taidat vaan olla.... ;P
Harva kuitenkaan jaksaa edes alentua......kyllä ihmiset monesti ihan suoraan näistä puhuvat, eikä se monellekaan ole muuta kuin, suoritus muiden joukossa ja niin olet itsekin antanut monesti ymmärtää sen olevan, mutta nyt jostain kuNmasta syystä päätät alentua tuolle tasolle.....no eipä siinä mitään, jokainen tyylillään, onhan näitä nähty... ;PNo, voithan sä olla niin paljon haluamatta naisia kuin sä vaan ikinä tahdot - jääpä enemmän muille.. o_O
- m-i-e-s
Täällä on jollakin ollut köyhä elämä. =) Tarvitseeko järjestää toiselle m-i-e-h-e-l-l-e parempaa tekemistä, kuin nettikiusaaminen? (Ansiotyö sopisi paremmin) =P
Yhden lauseen, tai muutaman sanan lähettäminen on täysin järjetöntä, kyllä nyt runkkaamisestakin saa helposti viisi riviä tekstiä. Aivan turhaa rasittaa sivuston palvelinta ja työntekijöitä. Kauheen itsekästä toiminta. =P
Niin, mitä siihen runkkaamiseen tulee, on se useammassa tapauksessa parempaa ja helpompaa, eikä saa unohtaa että nautinnollisempaa. Sisäfile nyt kumminkaan ei halua jokaikiseen reikään, mitä on tarjolla, muutenkaan sitä ei kannata työntää jokaiseen mahdolliseen paikkaan. Itsetyydytys voittaa noin puolet maailman hameväestä, kumminkin se käsi tietää paremmin mistä ja miten tykkää. Visuaalisesti näyttävä lahna nyt kummasti on parempi, kuin pelkkä lahna. =P (Pahimmissa tapauksissa voi miettiä, lukeeko tieteen kuvalehteä ja antaa toisen hoitaa itsensä, orgasmin feikkaaminen miehellä on hankalempaa =D Mutta joissakin tapauksissa, sukupuoleen katsomatta löytyy niitä, jotka häviäö runkkaamiselle.)
Nyt kun on jo merkkirivi täynnä (oikeaoppisesti), niin muuhun ei pystykkään ottamaan kantaa. =P
Mitä noihin rusinoihin tulee, niin välttämättä sillä toisella ei ole mitään muuta, kuin ne rusinat. Mikäli jotain parempaa löytyy, niin sitten voi harkita, muuten voi tyytyä rusinoihin useammankin vuoden, mikäli rusina tuntuu siltä. Välttämättä kummallakaan ole mitään muuta yhteensopivaa kuin sukupuolielimet, eikä ole väärin nauttia luonnon antimista. =)
(Ihmisistä riippuen kaikilla on tarjota ainakin draamaa, muuten pitäisi kyetä edustustehtäviin ja läpäistä laaja turvallisuusselvitys. Rikosrekisterissä ei saa olla edes kahvitahraa. Ketään ei kiinnosta, ketä kukin nussii. Mainitsemattomia tahoja kiinnostaa, saattaako se nussittava nähdä tai saada tietää jotakin, mitä hänen ei kuuluisi nähdä tai saada tietää.) - m-i-e-s
iuhouhuhoiuhj kirjoitti:
Hihi! Täst kyl nyt puhkee "aika" neitiraivo.. !!
Puhkeeko? Kannattaako raivota netissä? =P Voi olla kaiken ja kaikkien yläpuolella, niin ei tarvitse raivota verkossa. Poskeehan voi louskuttaa yhdellä tai useammalla nimimerkillä, kunhan tukkimiehen kirjanpito onnistuu. (Tietty voi käyttää helmitaulua ja laskinta, kun ei tarvitse itse tehdä mitään valmiissa maailmassa, kun kaikki tehdään eteen ja kauhalla annetaan, vaikka olisikin lusikalla ansainnut. Luonnollisesti suositellaan elämänsä elämistä, eikä sen ja resurssien tuhlaamista. =D)
Riittävä määrä kirjaimia ja rivejä = check
- ätmelssön
Bongasin 12121212:n loistavan kirjoituksen artikkelin kommenttiosiosta:
"Ymmärrän ilmiön loistavasti. Tavallisen miehen kannalta diili on huono. Kuka haluaa kehittää itseään saadakseen kolmekymppisen juoksunsa juosseen naisen joka biologisen kellon tikittäessä ja viehätysvoiman kadotessa nai betamiehen epäonnistuttuaan alfamiesten sitouttamisessa. Betamies raataa, kuskaa ja remppaa kunnes lapset on kasvatettu ja nainen palaa työelämään - jolloin onkin eron aika, koska betaelättäjälle ei ole enää tarvetta, ja todellista halua ei koskaan ollutkaan. Vasta tässä vaiheessa vaimo kadottaa kertyneet kilonsa ja vaihtaa lökärit hameisiin joita käytettiin viimeksi houkutellessa pikapanoja baarissa parikymppisenä ennen kuin peppu ja vatsa vaihtoivat paikkaa. Koko kuvio perustuu miesten epätoivoon, haluun tehdä mitä tahansa jotta saisi naisen ja kuvitelmaan että kyllä ne pian aikuistuvat ja hyvä perusmies alkaa tehdä kauppansa.
Nykypäivänä miehet ovat naisille kuin appeja älypuhelimessa; on fuckbuddyappi, kamumiesappi, viikonloppuseuralaisappi ja betaelättäjäappi. Kustakin otetaan parhaat palvelut irti eri elämänvaiheissa.
Vain miesten kärkikaartin kannattaa pariutua, jos heidänkään. Mikäli Suomi seuraa USA:n mallia, ilmiölle nauretaan niin kauan kun MGTOW-liike koostuu alemman tason miehistä. Mutta siinä vaiheessa kun keskitason miehet luovuttavat ja ylemmän tason menestyvät unelmien poikamiehet keskittyvät kaatamaan 22-vuotiaita kaunokaisia Tinderissä, vitsi lakkaa naurattamasta."
20 tumbs up, 4 thumbs down - dsfjkg
Menaiset on kurppien lehti ja artikkeli on kirjoitettu kurpparaivon vallassa.
- Naisasialooseri1
Minäkin kirjoitin kommentin tuonne. saa nähdä tarttuvatko syöttiin
- helmiä.sioille
Vitunko väliä siitä, mutta palstalle kirjoittava mmgotway tai mikä se nyt onkaan, on aika vitun tylsä lässyttäjä. Eki kuvaili hänet aika hyvin pissikeksi.
Eki... <3 - MiG-35_71-TOW
"Jotta taasen voisi sanoa olevansa uskottava mgtow-tyyppi, täytyisi omata jonkinlainen parisuhdehistoria tai ainakin jotain sutinaa."
Ymmärrän, että on suuri kiusaus kategorisoida kaikki tänne kirjoittelevat miehet ikuisesti saamattomiksi, mutta MGTOW -ajattelu lähtee juuri siitä, ettei mies alistu määrittelemään itseään naisen tai yhteiskunnan lähtökohdista. Erkki-tädiltä poimimani lainaus on kuitenkin hyvä (ja kulunut) esimerkki siitä puutteellisesta argumentoinnista, kykenemättömyydestä loogiseen ajatteluun ja silkasta tietämättömyydestä, jota yksilö joutuu kohtaamaan julistautuessaan itsensä herraksi.
Esimerkiksi nimimerkin Ratikkakuski viimeisen vuosikymmenen seksuaalinen historia, mukaanlukien yhdyntätiheys, kumppaneiden sukupuoli ja määrä sekä erillisinä kertoina että yhdellä kertaa, tai vaikkapa heidän etninen taustansa ei kuulu millään tavalla keskusteluun siitä, mitkä nimimerkin Ratikkakuski päämäärät ovat elämässä, mikä tekee hänet onnelliseksi, kenen vuoksi hän elää ja suostuuko hän olemaan allapäin siitä, että yhteiskunta määrittelee hänet epätuottavaksi yksilöksi lapsettomuutensa (ei uusia veronmaksajia) vuoksi ja suomalaiset naiset sovinistialistajaksi, joka pelkää itsenäistä, vahvaa ja modernia länsimaalaista naista hänen kumppaninsa etniseen taustaan perinteisesti liitettyjen alistuvien kulttuurisidonnaisten rooliodotusten vuoksi. Kuinka paljon Ratikkakuskin täytyisi hakata päätään seinään, kuinka monta kertaa hänen täytyisi laueta naisen aukkoihin, että hänellä olisi jonkun keskustelupalstavaltuutetun mielestä oikeus sanoa, että ei kertakaikkiaan maksa vaivaa, ei ole mitään halua mukautua muiden odotuksiin, eikä naisella ole hänelle mitään muuta annettavaa kuin säännöllisen epäsäännöllinen ja kaikesta vaivannäöstä huolimatta enintään keskinkertainen coitus?
Miksi te ihmiset "pelkäätte" vahvaa, itsenäistä modernia miestä? Älkäätte peljätkö?
Usein myös sanotaan MGTOW -tyyppien keskustelevan harvinaisen paljon naisista miehiksi, jotka eivät halua naisia. Tämä on virheellinen kysymyksenasettelu. MGTOW ei ole ideologia, kultti tai uskonto. MGHOW voi hyvinkin haluta naisia, voi käyttää naisia ja jopa elää moisen kanssa. MGHOW on kuitenkin pääosin sen kollektiivisen, kulttuurisen ja suurimmilta osin tiedostamattoman yhteiskunnallisen ehdollistamisen purkamista miehen mielestä, ymmärrystä siitä, että mies voi olla oman elämänsä Alexander Stubb, joka on vastuussa ainoastaan Alexander Stubbille ja hänen päämääränsä on parantaa Alexander Stubbin elämää, eikä niinkään talvisodan hengessä yrittää olla hyödyllinen yhteiskunnalle, puolisolleen tai mille tahansa itsen ulkopuoliselle taholle, joka sanelee, manipuloi ja vääristelee orjansa toimimaan omien etujensa vastaisesti. Suomalaisista noin 50% on naisia ja näiden ajatusprosessit, lajityypillinen käyttäytyminen ja taktiikat on hyvä tuntea. MGTOW on eräs tapa jakaa tätä salattua tietoa. Vastoin yleisiä harhaluuloja, useimmilla MGTOW -miehillä on näistä kokemusta, ja ikävä kyllä, tämä heidät alkujaankin ajoi MGTOW tietouden lähteille. Naiset tai yhteiskunta tuskin muuttuvat yhtäkkiä MGTOW -miehen eduista ja hyvinvoinnista kiinnostuneiksi, joten mies voi muuttaa vain itseään suhteessa näihin itsekkäisiin orjuuttajiin.
Netin keskustelupalstoilla on helppoa väittää, että tämä on täysin rationaalista ja ilmiselvää, mutta se ei ole. Jos olisi, kaikki asiat ratkeasivat kuin netin keskustelupalstoilla on tapana. Oletko lihava? Syö vähemmän kuin kulutat. Onko parisuhteessa ongelmia? Keskustele, ellei se auta, jätä se sika. Ongelmat ratkaistu. Maailma olisi täynnä pelkästään hyviä parisuhteita eikä puolet suomalaisistakaan olisi ylipainoisia.
Todellisuudessa elämä on monimutkaisempaa ja odotukset ja roolit paineistavat yksilöä alati. Nämä vain ovat niin syvään indoktrinoitu, että sitä tuskin huomaakaan. Joka muuta väittää, joko valehtelee tai ei tiedä mistä puhuu.
Tämä on vain oma näkemykseni asiasta. En kuulu mihinkään, enkä omaa lopullista totuutta.- 9plus3
"Miksi te ihmiset "pelkäätte" vahvaa, itsenäistä modernia miestä? Älkäätte peljätkö?"
Toisille itsenäisyys/yksinäisyys vain sopii paremmin, ja toisille huonommin.
(Ja mies voi olla melkoisen yksin esim. perheinstituution edessä kun kaverit häviävät huolehtimaan pesästään yksi kerrallaan..)
Yksin viihtyvät miehet eivät tee jostain syystä suurta numeroa olemassaolostaan ja elämäntavastaan - saati sitten protestiliikettä. Heillä on jotain, jolla tyydyttävästi sublimoida tai täyttää muuten elämänsä - muutakin kuin pullo.
Edelleenkin siitä puhe mistä puute.
Vedenjakajakysymys kuuluukin: haluaisitko MGTOW-mies parisuhteen vai elätkö tyytyväisenä ilman? - Naisasialooseri1
Sillä ei ole mitään merkitystä haluaako MGTOW mies olla parisuhteessa vai ei, eikä ole mitään siitä puhe mistä puute, koska reikää saa pikkurahalla jos sitä nyt muka joku haluaa. Sinua vituttaa se, että sinun pillullasi ei ole mitään valtaa noihin miehiin, tosin ei muihinkaan miehiin johtuen korkeasta iästäsi.
Ja tottakai siitä tehdään numero siitä yksin viihtymisestä, miksi ei tehtäisi? Tehdäänhän numeroita monista muistakin asioista. Ja protestiliike on enemmän kuin paikallaan, koska siinä miehet protestoivat naisten ja yhteiskunnan pariutumisvaatimuksia vastaan.
Ja se pullo on ihan hyvä elämäntäyte tuollaiselle miehelle, tottakai mies valitsee mielummin pullon kuin parisuhteen, moni parisuhtessa olevakin mies tekee niin
Sillä ei edelleenkään ole mitään merkitystä pääseekö MGTOW mies halutessaan parisuhteeseen vai ei ja haluaako hän sitä vai ei. Väliä on vain sillä julistautuuko mies MGTOWksi vai ei.
Se ei käytännössä muuta yhtään mitään mihinkään suuntaan haluaako MGTOW mies parisuhteen vai ei jos ei kuitenkaan sellaiseen pääse, pitäisi sinunkin sen verran älytä.
Ihan samalla tavalla kommunistipuolueessakaan ei mietitä sitä, eroaisiko jäsen vai ei jos rikastuisi, ei sillä ole mitään merkitystä. - 4plus10
Naisasialooseri1 kirjoitti:
Sillä ei ole mitään merkitystä haluaako MGTOW mies olla parisuhteessa vai ei, eikä ole mitään siitä puhe mistä puute, koska reikää saa pikkurahalla jos sitä nyt muka joku haluaa. Sinua vituttaa se, että sinun pillullasi ei ole mitään valtaa noihin miehiin, tosin ei muihinkaan miehiin johtuen korkeasta iästäsi.
Ja tottakai siitä tehdään numero siitä yksin viihtymisestä, miksi ei tehtäisi? Tehdäänhän numeroita monista muistakin asioista. Ja protestiliike on enemmän kuin paikallaan, koska siinä miehet protestoivat naisten ja yhteiskunnan pariutumisvaatimuksia vastaan.
Ja se pullo on ihan hyvä elämäntäyte tuollaiselle miehelle, tottakai mies valitsee mielummin pullon kuin parisuhteen, moni parisuhtessa olevakin mies tekee niin
Sillä ei edelleenkään ole mitään merkitystä pääseekö MGTOW mies halutessaan parisuhteeseen vai ei ja haluaako hän sitä vai ei. Väliä on vain sillä julistautuuko mies MGTOWksi vai ei.
Se ei käytännössä muuta yhtään mitään mihinkään suuntaan haluaako MGTOW mies parisuhteen vai ei jos ei kuitenkaan sellaiseen pääse, pitäisi sinunkin sen verran älytä.
Ihan samalla tavalla kommunistipuolueessakaan ei mietitä sitä, eroaisiko jäsen vai ei jos rikastuisi, ei sillä ole mitään merkitystä."Se ei käytännössä muuta yhtään mitään mihinkään suuntaan haluaako MGTOW mies parisuhteen vai ei jos ei kuitenkaan sellaiseen pääse, pitäisi sinunkin sen verran älytä."
Jos näin on, niin kyseessähän on saamattomien katkerien miesten protestiliike. - tydriuhoutfuy
Mitä naiset oikeasti ajattelevat Ratikasta?
"Mitä hittoa noin fiksu kaveri tekee TÄÄLLÄ??? Ihanaa, että on pitkässä ja onnellisessa parisuhteessa, vilpittömät onnittelut!! Mielenkiintoista, että vaimo on Japanista!" Miehethän sitä kateuksissaan vihaavat..
- Tutkijasi
MGTOW mielestäni kuka tahansa mies, joka ei aktiivisesti etsi (syystä tai toisesesta) parisuhdetta ja/tai seksisuhdetta ja voi elää sen kanssa hyvin tai vähintäänkin tyydyttävästi luuseroitumatta.
- Eräkettu
Mikä vitun mainostus tuohon on tullu...
Saatana... Jonku vähä-älysen kaupunkilais homon päähänpisto taas...
Kyllä mie osaan hakea keskustelut itekki...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854918- 1643582
- 533169
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032056- 351871
- 301813
- 461803
- 571704
- 191633
- 191627