Missä "lapselliset" sinkkumiehet ovat?

Mari101

Missä teitä 40 miehiä tapaa ? Aivan tavallisia suomalaisia, joilla elämäntilanne sillä mallilla, että lapset jo sen verran omatoimisia, että sinulla olisi aikaa tavata meitä vapaita sinkkunaisia :)

47

523

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saat.kikkelii

eikö netit ole täynnä varattuja miehiä varmasti tapaa sinua aina silloin tällöin ja baarit ja raflat on miehiä täynnä jotka kyllä polkee hetken ehkä joku voi tavata uudestaankin vai että sinusta tuli tuollainen nainen no nauti miehistä ja kikkeleistä mene nyt vaikka suomi24 treffisivuille niin saat heti kikkelii ja pääset pahemman kikkelin puutteen yli

• sinäpä.et

olet niin pillunkipeä tyyppi että luulet kaikkien naisten olevan samalla tavalla kikkelin perään älä laita omia ongelmiasi naisten päälle naiset kaipaa kunnollista miestä ja enemmän kaikkea muuta kuin kikkeliä lopeta se naisten mollaaminen ja hanki itsellesi vaikka maksullinen niin ei tarvitse täällä aina naisia haukkua onko selvä

• lento.suukko.lähti
        sinäpä.et kirjoitti:

olet niin pillunkipeä tyyppi että luulet kaikkien naisten olevan samalla tavalla kikkelin perään älä laita omia ongelmiasi naisten päälle naiset kaipaa kunnollista miestä ja enemmän kaikkea muuta kuin kikkeliä lopeta se naisten mollaaminen ja hanki itsellesi vaikka maksullinen niin ei tarvitse täällä aina naisia haukkua onko selvä

no anteeksi ehkä ilkeilin katsoakseni mikä nainen oikein olet mutta oletkin kunnon nainen anteeksi tosiaan

• lento.suukko.lähti kirjoitti:

no anteeksi ehkä ilkeilin katsoakseni mikä nainen oikein olet mutta oletkin kunnon nainen anteeksi tosiaan

VM-mies löysi rakkauden VM-naisesta..... ;P....Aikast Sööttiä.. =)

Täytyypä seurata Romanssin etenemistä.... ;P

• puhuu.pehmeitä
        MGTOW kirjoitti:

VM-mies löysi rakkauden VM-naisesta..... ;P....Aikast Sööttiä.. =)

Täytyypä seurata Romanssin etenemistä.... ;P

mikä vm ja ketkä on vm mies ja nainen

• puhuu.pehmeitä kirjoitti:

mikä vm ja ketkä on vm mies ja nainen

välimerkitön mies & välimerkitön nainen.... ;D

Välimerkitön mies on huumori veikko..... ;P

• onneksi.ei.mari35v
        MGTOW kirjoitti:

välimerkitön mies & välimerkitön nainen.... ;D

Välimerkitön mies on huumori veikko..... ;P

onneksi aloittaja ei ollut mari 35v sillä on kyllä meiningiäja menoo onneksi eri nainen

• kemiatkohtailevat
        sinäpä.et kirjoitti:

Naiset haluaa mielestään mahdollisimman panettavan näköisen miehen itseään nussimaan. Se on tää sitä kemioiden kohtaamista mistä naiset puhuvat, ja muu miehessä on naisille jokseenkin toisarvoista.

• Lapsellisiahan kaikki miehet bruukaa olla. ;)

• ehkä.joku.voi.olla

just joo sanos yksikin

• ehkä.joku.voi.olla kirjoitti:

just joo sanos yksikin

BEM. :)

• aina.on.1tai2.erilaista
        sönkkö kirjoitti:

BEM. :)

siinä se sitten olikin siis ei kaikki miehet

• aina.on.1tai2.erilaista kirjoitti:

siinä se sitten olikin siis ei kaikki miehet

Puskista paha sanoa, kyllä sielläkin toisinaan joku sanoo, että on lapsellinen. :)

Riehakkaimmilla voipi olla lapsia vaikkei sitä tiedäkään.

• ajattelin.muuta
        sönkkö kirjoitti:

Puskista paha sanoa, kyllä sielläkin toisinaan joku sanoo, että on lapsellinen. :)

Riehakkaimmilla voipi olla lapsia vaikkei sitä tiedäkään.

anteeksi tajusin väärin ajattelin että mieli on lapsellinen

• ajattelin.muuta kirjoitti:

anteeksi tajusin väärin ajattelin että mieli on lapsellinen

Eipä mitään, kyllä mä vähän kaksimielisesti liikkeelle lähdinkin. Eli ymmärsit kyllä ihan oikeinkin. :)

• Jos vielä löydät lapsellisen 40 miehen, joka ei ole varattu / pettäjä eikä ole kehittänyt syvää naisvihaa niin hyvin pyyhkii. Mä voisin ottaa samanlaisen about 3-kymppisen.

• Mari101

No joo, ihan sinkkuna sinkuista kyselin, jos tuon otsikon oikein lukee, mutta mutta..
        kyllä olen ajatellut uskoa, että on niitä kuunnon tyyppejäkin vielä.

• minttu434985
        Mari101 kirjoitti:

No joo, ihan sinkkuna sinkuista kyselin, jos tuon otsikon oikein lukee, mutta mutta..
        kyllä olen ajatellut uskoa, että on niitä kuunnon tyyppejäkin vielä.

No ap, jos sinkkuja peräänkyselet niin miksi sitten etsit eronneita lapsellisia miehiä eli siviilisääty on eronnut ja miehellä on ne isot lapset. Ei se ole naimato, vapaa eli sinkku vaan ERONNUT.

Ei niitä asiallisia 40 miehiä ole missään vapaana. Perheensä potkimia pers aukisia juoppoja joka paikassa, baarit ja netit täynnä vinkumassa kuinka akat on karmeita.

• raha.puhuu.nyt
        minttu434985 kirjoitti:

No ap, jos sinkkuja peräänkyselet niin miksi sitten etsit eronneita lapsellisia miehiä eli siviilisääty on eronnut ja miehellä on ne isot lapset. Ei se ole naimato, vapaa eli sinkku vaan ERONNUT.

Ei niitä asiallisia 40 miehiä ole missään vapaana. Perheensä potkimia pers aukisia juoppoja joka paikassa, baarit ja netit täynnä vinkumassa kuinka akat on karmeita.

rahako tekee asialliseksi ja kunnon mieheksi ja jos ei rahaa niin on persaukinen juoppo rahako mielessä rahalla saa rakkautesi rahalla voi ostaa sinut ekö sinusta saa sanoa karmeita ja nyt sanoo tämän rahamies rahaa on

• Ikis__M

"Jos vielä löydät lapsellisen 40 miehen, joka ei ole varattu / pettäjä eikä ole kehittänyt syvää naisvihaa niin hyvin pyyhkii. Mä voisin ottaa samanlaisen about 3-kymppisen."

Voisiko olla asenteellisempaa ja jo ennakkoon miesvihaisempaa tekstiä noilla lähtöoletuksilla palstalla jossa on lukuisia kilttejä & kunnollisia sinkkumiehiä?

Mikä tekee itsesi sitten niin erinomaiseksi että voit vaan ottaa sen upean prinssin?

Kommentoit tuolla toisessa ketjussa:
        "Raha on tarkoitettu tuhlattavaksi. Antaa mennä vaan. (Silloin kun se on omaa siis.)".

Eli siis faktat:

- Nainen joka teki lapsen toiselle miehelle
        - Nainen joka tuhlaa rahasi nopeammin kuin ehdit kissaa sanoa
        - Nainen jonka mielestä jo ennakkoon olet varattu, pettäjä tai naisvihainen

ajatteli vain "ottaa" sinut. Mitäpä luulet onko prinssi välttämättä ihan noin vaan otettavissa?

• Ikis__M kirjoitti:

"Jos vielä löydät lapsellisen 40 miehen, joka ei ole varattu / pettäjä eikä ole kehittänyt syvää naisvihaa niin hyvin pyyhkii. Mä voisin ottaa samanlaisen about 3-kymppisen."

Voisiko olla asenteellisempaa ja jo ennakkoon miesvihaisempaa tekstiä noilla lähtöoletuksilla palstalla jossa on lukuisia kilttejä & kunnollisia sinkkumiehiä?

Mikä tekee itsesi sitten niin erinomaiseksi että voit vaan ottaa sen upean prinssin?

Kommentoit tuolla toisessa ketjussa:
        "Raha on tarkoitettu tuhlattavaksi. Antaa mennä vaan. (Silloin kun se on omaa siis.)".

Eli siis faktat:

- Nainen joka teki lapsen toiselle miehelle
        - Nainen joka tuhlaa rahasi nopeammin kuin ehdit kissaa sanoa
        - Nainen jonka mielestä jo ennakkoon olet varattu, pettäjä tai naisvihainen

ajatteli vain "ottaa" sinut. Mitäpä luulet onko prinssi välttämättä ihan noin vaan otettavissa?

En todellakaan ajattele kaikista miehistä noin.

Ne miehet joita olen itse tapaillut ja joilla on ollut pitkät suhteet, lapset ja erot takana ovat olleet hieman sekopäisiä.

Paitsi että sitten aina ei olekaan ollut ihan niin eronnut kuin on antanut aluksi ymmärtää...

Tein lapsen toiselle miehelle? Sillä hetkellä kun lasta suunniteltiin ei ollut mitään "toista miestä".

Ja minä nimenomaan sanoin että omien rahojen tuhlaaminen on ok ;) ei muiden.

• Ikis__M
        Nainen_28v kirjoitti:

En todellakaan ajattele kaikista miehistä noin.

Ne miehet joita olen itse tapaillut ja joilla on ollut pitkät suhteet, lapset ja erot takana ovat olleet hieman sekopäisiä.

Paitsi että sitten aina ei olekaan ollut ihan niin eronnut kuin on antanut aluksi ymmärtää...

Tein lapsen toiselle miehelle? Sillä hetkellä kun lasta suunniteltiin ei ollut mitään "toista miestä".

Ja minä nimenomaan sanoin että omien rahojen tuhlaaminen on ok ;) ei muiden.

No hyvä :)

Kannattaisikohan kokeilla sitten miehiä joilla on ollut lyhyet suhteet tai ei suhteita ollenkaan, ns. ätmejä :D

• Ikis__M kirjoitti:

No hyvä :)

Kannattaisikohan kokeilla sitten miehiä joilla on ollut lyhyet suhteet tai ei suhteita ollenkaan, ns. ätmejä :D

Miten ois kultainen keskitie? Ei liian paatunut seurustelija, ei todellakaan varattu, ei eroangstinen eikä kuitenkaan totaalikokematon.

En tiedä pystyisinkö opettamaan miehelle pitkää oppimäärää naisista, pelkästään itsestäni. En myöskään tiedä haluanko opettaa ketään omille tavoilleni, jos toisella ei vielä niitä tapoja ole. Siinä on aina vaaransa että ovi käy kun toinen "itsenäistyy" ja siinä on aikamoinen vastuu "kokeneemmalla" osapuolella.

Tietty aika vaikea sitä on etukäteen tietää kehen retkahtaa. ;) ei sitä aina edes nimeä ehdi kysyä kun se iskee.

• Ikis__M
        Nainen_28v kirjoitti:

Miten ois kultainen keskitie? Ei liian paatunut seurustelija, ei todellakaan varattu, ei eroangstinen eikä kuitenkaan totaalikokematon.

En tiedä pystyisinkö opettamaan miehelle pitkää oppimäärää naisista, pelkästään itsestäni. En myöskään tiedä haluanko opettaa ketään omille tavoilleni, jos toisella ei vielä niitä tapoja ole. Siinä on aina vaaransa että ovi käy kun toinen "itsenäistyy" ja siinä on aikamoinen vastuu "kokeneemmalla" osapuolella.

Tietty aika vaikea sitä on etukäteen tietää kehen retkahtaa. ;) ei sitä aina edes nimeä ehdi kysyä kun se iskee.

Taisit kuvailla minut :D

Joo, vaikeaa on, onneksi on jo oppinut aikalailla olemaan retahtamatta vaikka tänäänkin melkein ihastuin :)

• Ikis__M kirjoitti:

Taisit kuvailla minut :D

Joo, vaikeaa on, onneksi on jo oppinut aikalailla olemaan retahtamatta vaikka tänäänkin melkein ihastuin :)

Niin olen mäkin yrittänyt opetella. XD

Ihastuminen on sen verran aikaa ja ajatuksia vievää puuhaa ettei sitä passaa koko ajan harrastaa. ;)

En ole ollut pitkään aikaan ihastunut kehenkään. Ehkäpä puoli vuotta sitten viimeksi. :P

• Poikamies45

Täällähän meitä, vaikka ei minulla mitään lapsia ole vaan poikuus vielä tallella. Mutta epäilen vahvasti, että et enää ole teininainen, jonka kanssa voisin kokea ensimmäisen teiniromanssin ja jonka neitsyyden voisin viedä, joten et minulle kelpaa, sillä enhän minä äitiä itselleni etsi vaan ensimmäistä tyttöystävää.

• =DDD....voi vitsi näitä.....oli läppä tai ei, niin aina saa revetä.. ;D

• Mieees

Löydät ne kunnon tyypit sieltä missä suuret maan hiljaiset ovat, varjoista. Paikoista, minne valitettavasti niin harvoin katsotaan.

• aika.helppoa

kaupungille pörräämään ja vähän sivummalle niin kun näet yksinäisen miehen niin rohkeasti juttusille ja jossakin välissä kysyt onko sinkku ja sanot itsekkin olevasi niin sanot tehdäänkö yhdessä jotain tai tutustutaan tänään toisiimme mennäänkö kahville ajelemaan yms

• FDdsflkjslkjfdsfdsfds

Onko se nyt oikeasti niin vaikeaa?

- Onko se noin nelikymppinen mies? CHECK
      - Onko sillä lapsi mukana? CHECK
      - Puuttuuko sormus? CHECK

Olet tunnistanut potentiaalisen miehen noin 95% todennäköisyydellä.

Lisäksi toisin kuin naisilla niin näistä sukupuolisista stereotypioista johtuen suurin osa lapsia omaavista miehistä omaavat myös noin puolet omaa aikaa, koska miesten yksinhuoltajuus on edelleen melko harvinaista. Tällöin siis se että mies toimii puolet ajasta lastenvaunujen kauramoottorina ei tarkoita etteikö sillä olisi sitä toista puolikasta aikaa jos on alkanut parittomaksi, luultavasti on. Ainakin itselläni oli.

Se että kuinka järjissään mies on tuossa vaiheessa voi olla kyseenalaista, ainakin oman lähipiirin toimintaa seuranneena vaikuttaisi että perushyvät aikuiset vapaat miehet ovat ihan oikeasti katoava luonnonvara. Toisaalta koska lähipiiriin juuri tälläinen henkilö kuuluukin niin hänen naiskommelluksiaan seuranneena voi vain todeta että ämmät ne vasta hulluja ovatkin "kypsyttyään".

• oioioioioiooioi

kaikki ei käytä sormusta varattuna

• viisprossaa

kaikki ei käytä sormuksia

• fdsklkjfdslkfdsfds

Elikkä, syyt mitkä tekevät sinkuksi valitettavasti kumuloituvat ikäluokkien yksinäisiin ihmisiin iän karttuessa. Oikeasti toimivat ihmiset löytävät kelpoisan kumppanin, saattavat toki vaihtaa mutta kelpaavuus ja toimivuus ovat se mikä takaa parisuhteen.

Niin miehissä kuin naisissakin on jättöväkeä joka jää ilman ihan omien heikkouksiensa takia. Ei sen tarvi olla suurikaan heikkous, miehellä se voi olla ujous, naisella ihan vaan perusnirsous. Jokatapauksessa mitä vanhemmaksi väki käy sen enemmän joukossa on niitä oikeasti parisuhdekyvyttömiä tapauksia sukupuoleen katsomatta. Jo tämä tekee aikuisten seuranhausta melkoista paskanseulomista, koska sieltä kuralätäköstä olisi löydettävä alati harvinaisemmaksi käyvät helmet - tai edes ne käyttökelpoiset marmorikuulat.

• oioioioioiooioi kirjoitti:

kaikki ei käytä sormusta varattuna

No riippuu mitä hakee, niin kyllä se jotain yksilöstä kertoo, jos sormukset on hommattu, mutta niitä ei käytä.......joo ja tiedän jo valmiiksi, että kohta alkaa tulla taas "hyviä" tekosyitä.... ;P

• Fdsffdsfdsfdsfds

Sormuksettomalle ei tule myöskään yllätyksenä jos hänestä saatetaan olettaa olevan vapaa jolloin ihan kysymisellä voi varmistaa asian, ja perseilevät sormuksettomat puolestaan sitten käytöksellään osoittavat ennenpitkää että kaikki ei ole kohdillaan.

• MGTOW kirjoitti:

No riippuu mitä hakee, niin kyllä se jotain yksilöstä kertoo, jos sormukset on hommattu, mutta niitä ei käytä.......joo ja tiedän jo valmiiksi, että kohta alkaa tulla taas "hyviä" tekosyitä.... ;P

En mäkään käyttänyt avarissa, kun jonkun aikaa sormuksia. Jätin ne muutaman vuoden päästä hyllylle. :)

Sormus keräsi likaa ihon ja sormuksen väliin ja sormet turposi usein töiden jälkeen, joten ihottuma ja kiristys oli epämukavaa. :)

Mun vanhemmat ei myöskään ole vuosikymmeniin pitäneet sormuksia, vaikka molemmilla ne on. Iskällä oli ammatti missä ne olisi vaaralliset jopa jäätyään kiinni, kerran jo sormi menikin sijoiltaan. Äidillä sormet turpeat, joten ei sekään pidä. Ne on vähän käsillä tekeville riesa. :)

Nythän ei sormuksia ole ensinkään edes hommattu. Eikä hommata.

• Fdsffdsfdsfdsfds kirjoitti:

Sormuksettomalle ei tule myöskään yllätyksenä jos hänestä saatetaan olettaa olevan vapaa jolloin ihan kysymisellä voi varmistaa asian, ja perseilevät sormuksettomat puolestaan sitten käytöksellään osoittavat ennenpitkää että kaikki ei ole kohdillaan.

Juuri niin, onhan sitä suu mukana ja jos on tosissaan sitoutunut toiseen antaa kyllä rehellisen vastauksen. Siis vaikkei sormuksia olekaan. :)

• sönkkö kirjoitti:

En mäkään käyttänyt avarissa, kun jonkun aikaa sormuksia. Jätin ne muutaman vuoden päästä hyllylle. :)

Sormus keräsi likaa ihon ja sormuksen väliin ja sormet turposi usein töiden jälkeen, joten ihottuma ja kiristys oli epämukavaa. :)

Mun vanhemmat ei myöskään ole vuosikymmeniin pitäneet sormuksia, vaikka molemmilla ne on. Iskällä oli ammatti missä ne olisi vaaralliset jopa jäätyään kiinni, kerran jo sormi menikin sijoiltaan. Äidillä sormet turpeat, joten ei sekään pidä. Ne on vähän käsillä tekeville riesa. :)

Nythän ei sormuksia ole ensinkään edes hommattu. Eikä hommata.

Sitä voi pitää vaikka ketjussa silloin kun se ei ole kädessä....Hassu... ;P

• MGTOW kirjoitti:

Sitä voi pitää vaikka ketjussa silloin kun se ei ole kädessä....Hassu... ;P

Ei voinu ketjussakaan. Lapset roikkui kaikissa ulkonevissa koruissa ja tuli jossain vaiheessa korukieltokin töihin. :)

Mä en muutenkaan pidä mitään helyjä, enkä symboliikankaan nimissä niitä hanki. :) On suu mukana ja sydän tallessa, joten sanon kyllä jos joku koittaa udella olenko varattu. Että olen kyllä, enkä ole miestä vaihtamassa enkä sivusuhdetta hakemassa. :)

• sönkkö kirjoitti:

Ei voinu ketjussakaan. Lapset roikkui kaikissa ulkonevissa koruissa ja tuli jossain vaiheessa korukieltokin töihin. :)

Mä en muutenkaan pidä mitään helyjä, enkä symboliikankaan nimissä niitä hanki. :) On suu mukana ja sydän tallessa, joten sanon kyllä jos joku koittaa udella olenko varattu. Että olen kyllä, enkä ole miestä vaihtamassa enkä sivusuhdetta hakemassa. :)

Meillä oli suhteen alussa kaulakorut, jossa kummallakin sydämen puolikas. Oikein teinimeiningillä. Olihan se söpö juttu. :)

Mutta ihossa heti ongelmia, näppyjä ja luomia kohdissa mistä hankaa. Ja pikku muksut repii oitis kaiken mihin sormen saa kiinni tai väliin. Nyt menen matkoihini. :)

• lähes50

Ei oikeastaan kiinnosta tutustua kuin 18-25v naisiin.

• ryppis

Lapsellinen sinkku? Joo voi olla vaikea löytää.

• VCsalkmvclkmvdfds

Tää on kyllä hupaisaa kun vastuuseen ryhtyneet elämänsä suurelta osin perheeseen sitoneet ihmiset kutsuvat itseään sinkuksi, kun sana yleensäkin tarkoittaa lähinnä täysin riippumatonta nuorta turhaketta jolla on aikaa vaikka millaisiin jonninjoutavuuksiin kun elämällä ei ole mitään perimmäistä merkitystä ;)

Ehkäpä parittomista perheellisistä (naisista) voisi alkaa käyttää käsitettä PaPe joka siis taipuu suusanalliseen muotoon Babe.

• mbmcbi

Joo sinkku todellakin tarkoittaa naimaatonta, seurustelematonta, lapsetonta VAPAATA henkolöä. Ei mitään yh-äippää tahi viikonloppuisää.

Käsitteet ovat monella sekaisin.

• mbmcbi kirjoitti:

Joo sinkku todellakin tarkoittaa naimaatonta, seurustelematonta, lapsetonta VAPAATA henkolöä. Ei mitään yh-äippää tahi viikonloppuisää.

Käsitteet ovat monella sekaisin.

Vain juridisesti......eli vaikka olisi ollut naimisissa ja eronnut tai mitä vaan, niin muuten se tarkoittaa yksilöa....."joka ei ole avioliitossa tai muussa vakituisessa parisuhteessa."..... ;P

Juridiikka on vain juridiikkaa.....

• Minua tapasi sinkkuuden alkuaikana (tai siis heti avioeron jälkeen)lähes kaikilla ilmaisilla nettipalstoilla, kun halusin kokeilla miten on vientiä (ja olen liian pihi maksaakseni seurasta missään muodossa), lisäksi tietysti baareista ja keikoilta, töistä ja harrastusten parista.

Nykyään en nettideittaile ollenkaan, paitsi satunnaisesti ehkä käynnistän Tinderin.

Soittotunneilla minut tapaa ja viime viikonloppuna sekä keikalta että baarista. Korkeakulttuurinkin parista joskus voi löytää, kuten teatteri, ooppera ja museot usein noissa on kuitenkin seuraa mukana.

FDdsflkjslkjfdsfdsfds: n vastaukset oli aika hyviä.

• Poikamies45

Täällähän me. Vaikka ei minulla mitään lapsia tietenkään ole, koska on vielä se poikuuskin tallella. Mutta et sinä minulle kelpaisikaan, sillä tuskin olet enää mikään teininainen, jonka kanssa voisin kokea ensimmäisen teiniromanssin ja viedä hänen neitsyytensä. En minä nyt sentään itselleni mitään äitiä etsi, vaan ensimmäistä tyttöystävää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      76
      5670
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3161
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      44
      2788
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2092
    5. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      27
      2075
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      1879
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      100
      1864
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      1805
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1488
    10. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      17
      1278
    Aihe