Vapaa kuvaus

Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.. ;P

Aloituksia

68

Kommenttia

4279

1. Tekstissä liikaa yleistystä, yksinkertaistamista, virheellistä sukupuolten vastakkainasettelua jne.

Eli on taas yhden yksittäisen ihmisen henkilökohtainen mielipide, mutta sen voin sanoa suoraan, että tekstin yleinen analyysi ja informaatio taso ei ole paikkaansa pitävä, niin kuin annat ymmärtää.......sinun kohdallasi ehkä, mutta ei kelpaa muuhun, kuin mielipiteeksi.
  2. En järmää sinun kanssasi enempää, vastaan edelleen samoin kuin aikaisemmin....

------------------------------------------------------------------------------
    Mistäs sinä tiedät mitä minä olen kokenut ja nähnyt???

En minä kulje silmät kiinni, päinvastoin......

P*skoja löytyy molemmista sukupuolista, samanlaista käyttäytymistä löytyy molemmista sukupuolista jne..jne., sen lisäksi on tyhmää yksinkertaistaa ja yleistää asioita, koska se ei pidä paikkaansa.

Sinusta huomaa vain sen, ettet pysty näkemään aitoa kokonaiskuvaa näiden tragedioiden taustalla, sekä empatia kykysi ei jostain syystä riitä käsittelemään näitä asioita, niinkuin olisi toivottavaa.......nämä eivät todellakaan ole monestikkaan noin yksinkertaisia ja helppoja asioita, kuin annat ymmärtää....
    -------------------------------------------------------------------------------

"Kuule kun se kokonaiskuva on ihan h..in yksinkertainen, naiset enimmäkseen on tollop..ja jotka lisääntyy harkitsemattomasti tollojen miesten kanssa. "

Samoin edelleen ottaa päähän tämä sukupuolien kanssa leikkiminen, välillä on tollo muija, välillä on tollo äijä ja välillä ovat tolloja molemmat, siinä sinulle totuus, eli tuo hemmetin yleistäminen ja yksinkertaistaminen tarkoituksen hakuisesti, sekä omiin "käyttötarpeisiin" sopivaksi on jotain mitä en siedä.....

Lisäksi sinulla on tullut tuo sama esimerkki ennenkin, eli ymmärrän kuinka koville on ehkä ottanut, mutta jos tuollaisesta jää sinulle noin kauhea trauma, noin pitkäksi aikaa, niin voin sanoa, että todella moni on kokenut paljon kovempia juttuja ja selvinnyt niistä, ilman tuollaista katkeruuden tunnetta kaikkia kohtaan.......

Monesta kirjoituksestasi vain huomaa, ettet ole ihan "kartalla" näiden asioiden kanssa......suosittelen laajentamaan "näkökenttää", sekä käyttämään empaattisuutta jos sitä on, sekä analysoimaan näkemääsi tasapuolisesti, aidosti, sekä rehellisesti......kohteeksi harjoituksiin ovat hyviä kaikki "oikeassa elämässä" tapahtuva, eikä tuollaiset mediasta kaivetut uutiset, mitä voi vääntää mihin suuntaan haluaa, koska naurettavinta siinä on se, että mediakin on tehnyt jo saman vääntämisen aikaisemmin, jolloin koko asia on jotain mitä ei kannata lähteä edes "vitsinä" analysoimaan....

Tämän asian puitteissa jatkan kyllä järmäystä, mutta toivottavasti tämä keskustelu oli nyt tällä kertaa tässä....
  3. Olitko sinkkunakin nuin fiksuliini, tai siis taisit olla kun sellainen käsitys sinusta on jäänyt mieleen, mitä olen sinun kanssasi ajatuksia vaihtanut?

Noh, oletan tietäväni sinunkin luonteesta ja persoonasta jotain, joten ei yllättäisi. :)
  4. Kuinkahan moni suhde niistä on ollut ideaali ja oikeasti molemminpuolin onnellinen, oikeista syistä???

Katsele sinä vain lukuja, minä katselen asiaa inhimillisistä lähtökohdista, se että jotkut syystä tai toisista "ajautuvat" väärien ihmisten kanssa suhteeseen ja suhde pysyy kasassa vääristä syistä tietyn aikaa ei kerro mitään minulle, minulle on tärkeämpää tietää näiden ihmisten aito ja rehellinen "onnellisuus" suhteessaan, jos yksikään näistä ihmisistä "kärsii ja kestää" suhteessaan, niin se ei ole aito suhde, siis miten itse suhteen ajattelen, enkä tarkoita mitään hetkellisiä juttuja, vaan ihan sitä jos toinen on "huonon" persoonan kanssa yhdessä, niin tilanne on Win-Lose tilanne, koska yksi kärsii aidosti ja toinen ei edes välitä siitä ja eronkin tullessa sen huomaa siitä hyvin, kumpi on oikeesti "rikki/hajotettu" ja kumpi jatkaa matkaansa kuin mitään ei olisi tapahtunut, ehkä hieman näytellen, mutta fiksu ihminen huomaa kyllä, kun näkee erotilanteita, niin mikä on ollut homman nimi.....

Tosin on niitäkin suhteita, joissa molemmat käyttäytyvät niin, etten voisi itse edes ajatella ns. normaaliksi käytökseksi suhteessa, mutta ovat kuitenkin "onnellisia" ja se sopii heille, eli tässäkään ei ole mitään vikaa, kunhan molemmat voivat hyvin ja ovat onnellisia, jokainen vapaasti omalla tyylillään, kunhan ei satuteta ketään henkisesti tai fyysisesti.

Jatkat varmaan järmäystä, mutta minua ei todellakaan kiinnosta mikään tilastotiede, vaan inhimillisyys ja "maalaisjärki".....