Lyhyt mies ei naista saa

Kiva-ätmi

Olen lyhyt alle 170 cm enkä ole saanut naista. Jos olisin pitkä 180 cm jännämies niin ei olisi poikuus tallella minulla. Miksi naiset syrjii meitä kivoja miehiä mutta antavat jännämiehille pillua vaikka ne jännämiehet hakkaa teitä naisia?

14

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin.on.näppylät

Aika moni tuntemani nainen on livenä sanonut että ei voi seurustella lyhyen miehen kanssa, edes saman pituinen mitä nainen ei kelpaa vaan miehen pitää olla pitempi.
      Nämä kyseiset naiset jotka näin sanoivat eivät edes olleet mitään nuoria ja kauniita vaan 40v kurppia.

• vihatipunen

Mä olen tuollainen "kurppa" ja mulle ainakin käy oman pituiseni mies. Olen itse n. 169 cm. Jos on paljon lyhyempi tai "liian pitkä" (joku kaksimetrinen) niin ei ole hyvä silti. Mutta pidempi ei siis tarvi olla välttämättä.

• Miksi jotkut jaksavat trollata ja provota yhä uudestaan ja uudestaan, vaikka tuollainen ajattelumaailma aiheuttaa juuri sen, että itse on niin jännä/outo, ettei taida jäädä muuta vaihtoehtoa naisille, kuin se mistä kerroit?

Syy---->Seuraus.

• vihatipunen

Niin juuri. Se pituuskompeksi taitaa näkyä ulospäin käytöksessä.

• atännä

Tuossa on totuutta.

Tapailin joskus miestä, joka oli melkein yhtä lyhyt kuin minä, 160 cm. Se pituus (tai lyhyys) haittasi häntä tosi paljon, hän koki jotenkin tarvetta puolustautua sen vuoksi koko ajan ja kertoa miten häntä lyhyemmät naiset ovat miellyttävämpiä hänen kannaltaan. Minulle tuli sellainen olo, että olen liian isokokoinen hänelle. Eihän tuo tapailu sitten kovin kauaa kestänyt.

Kai tuota voi verrata yhtälailla naisten valittamiseen "olen niin lihava tai ruma", ei sitäkään miehet jaksa kai kuunnella ;)

• vihatipunen
        atännä kirjoitti:

Tuossa on totuutta.

Tapailin joskus miestä, joka oli melkein yhtä lyhyt kuin minä, 160 cm. Se pituus (tai lyhyys) haittasi häntä tosi paljon, hän koki jotenkin tarvetta puolustautua sen vuoksi koko ajan ja kertoa miten häntä lyhyemmät naiset ovat miellyttävämpiä hänen kannaltaan. Minulle tuli sellainen olo, että olen liian isokokoinen hänelle. Eihän tuo tapailu sitten kovin kauaa kestänyt.

Kai tuota voi verrata yhtälailla naisten valittamiseen "olen niin lihava tai ruma", ei sitäkään miehet jaksa kai kuunnella ;)

"Kai tuota voi verrata yhtälailla naisten valittamiseen "olen niin lihava tai ruma", ei sitäkään miehet jaksa kai kuunnella ;)"

Allekirjoitan tämänkin. Kyllä mulla ainakin näkyy huonona itsetuntona se, että tunnen välillä itseni lihavaksi ja rumaksi. Laihduttaminen kohottaa omaa oloa ja itsetuntoa ja se taas näkyy ulospäin.

Nyt tietysti tähän tulee kommenttia, että noita ei voi verrata koska pituutta ei saa lisää..No ei saa ei mutta kuitenkin. Ei rumasta naisestakaan kaunista saa. Siis jos kasvonpiirteet tai kropan malli on sellainen, että ei auta meikkaaminen tai laihdutuskaan. No mulla henk.koht. nuo auttavat kyllä vähän asiaa.

• lyhyt-atm

Minulla ei ole edes nais ystäviä koska olen lyhyt.

• mies36

Itseluottamusta kannattaa hakea maksullisilta naisilta. Ei heille ole lyhyys ongelma. Itse olen n 168 cm ja olen pannut ainakin 60 naista.

• jätemies

Lyhyt mies on jätettä naisten silmissä.

• hermotmeni2

Näin valitettavasti taitaa olla, ei naiset edes huomaa lyhyttä miestä, tuntuu että yht.äkkiäkö tässä on muuttunut näkymättömäksi, ihme juttu.
        Mutta pitempi ja muuten p..skapää tyyppi kääntää kierteelle naisen niskat, ihme juttu sekin.

• Kilttiatm

Elämä on julmaa koska naiset syrjii lyhyitä miehiä. Ei mies saa itse valita pituuttaan ja siksi saamme kärsiä yksinäisinä ilman mitään rakkautta ja hyväksyntää naisilta.

• huomannutseikan

Pääasia että on pitkä ja ehkä samalla p..kapää tyyppi, ei missään tapauksessa kunnollista, normaalia, rehellistä ja esim. hyvin toimeentulevaa lyhempää miestä naiselle.
      Ei,ei, ei järjellä ole mitään tekemistä miestä valitessa, päasia että on pitkääää.

• LightFear

MINÄ SITÄ KUN OLENKIN YLI 180 CM PITKÄ NIINKUIN JOKAISEN SUVAITSEVAISEN EUROOPPALAISMIEHEN TULEEKIN OLLA SAATANA!!!!!!!!

• Ätmi-sinkku

Perkeleen naiset

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      119
      2552
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      56
      1941
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      22
      1632
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1508
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1283
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      352
      1217
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      71
      1167
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1045
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      88
      929
    10. 127
      900
    Aihe