Vapaa kuvaus

Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.. ;P

Aloituksia

68

Kommenttia

4279

  1. No mitäs Pöliset ihan turhia......yritä edes avata.....minä olen omaani avannut ja tiivistänyt sen todella yksinkertaistetuksi fraasiksi tuolla ylempänä......YMMÄRRÄTKÖ???

    " Eiköhän kyse ole halusta saada normaalin kokoiset rinnat. Sellaiset, joita ei tarvitse joka käänteessä hävetä??"

    DiipaDaapaa ja KirvesVartta..........avaa oma mielipiteesi JuurtaJaksaen, kerro ajatuksista, tunteista jne...jne...Koko Stoori.......Anna tajunnanvirran virrata ajatustesi & sydemmesi kautta ja valuta se nähtäväksi.....

    Vai jatkatko tuota DiipaDaapa linjaa edelleen???

    DiipaDaapa & HellanLettas.....
  2. MeeeToooo!!! ;P
  3. No Onks Se? ;P
  4. Hmmmm....Miksi?