Noita paniikki- ja ahdistuskohtauksia on alkanut ilmenemään aika tiuhaan tahtiin ja Temestan toleranssi on noussut kohisten, joten nyt kokeillaan elämää Rivojen kanssa. Näistähän Bicky Royal mieskin on palstalla kertonut, että aika ajoin rouskuttaa muutaman. :)
Kaapista löytyy nyt 31 tbl Temestaa ja 30tbl Opamoxia, joita ei kai enää uusita. Reseptillä (ja myös kaapissa) Ketipinor 100mg ahdistukseen/ajatushäiriöihin, Ketipinor 25mg nukahtamiseen ja kohta 150kpl pakkaus Rivatril 0,5:sia.
Tänään olen ottanut neljä Temestaa ja yhden Opamoxin, ja vasta nyt olen suunnilleen toimintakykyinen. Viime loppuvuodesta ritti yksi Temesta tarvittaessa, ehkä kerran viikossa.
Bonuskysymys: Montako edellämainittua lääkettä tarvitsisin, jos minulla olisi 16-24 vuotias, kaunis, samalla viivalla kanssani oleva tyttöystävä?
T2016: Sain tänään kolmatta bentsoa, Rivatrilia
31
560
Vastaukset
Vastaus; Voihan se olla, että sinussa on jotain sellaista, että tarvitsisit kuitenkin tukea ja/tai apua johonkin asiaan......johtuukohan se kaikki vain tuosta?
Btw, ootko syönyt pitkään nappeja ja tiedätkö sinä tai kukaan sitä, että pääsisitkö niistä joskus jollain tavalla irti, jos niitä syö pitkään ja/tai isolla annostuksella?
En tiedä, mutta jotenkin sellainen olo, että ainakin joillakin voi elämä mennä enemmän tai vähemmän piloille nappien kanssa..........mielestäni pitäisi pystyä tukemaan & auttamaan inhimillisemmin keinoin.......toki en voi tietää sitä, että onko muuta vaihtoehtoa oikeesti joissain tapauksissa......ihan kuin ei haluttaisi nähdä vaivaa ja tungetaan vaan nopeasti nappuloita kouraan.... :(Ei epäonni naisasioissa ole ainoa syy ahdistukseeni, mutta uskoisin että moni samoja juttuja kokenut saattaisi pärjätä rakastavan puolison tuella jolloin lääkitystä ei tarvita.
Aloitin bentsourani viime heinäkuussa Opamoxilla, jota söin hyvin epäsäännöllisesti, ehkä noin pari kertaa viikossa marraskuuhun asti. Silloin se vaihdettiin Temestaan, joka vaikuttaa hieman nopeammin mutta myös pidempään, sillä olin tyytymätön Opamoxin hitaaseen nousuun ja yhtäkkiseen laskuun.
Tämä lääke toimi hyvin tarvittaessa otettuna aina jonnekin helmikuuhun asti, jolloin toleranssi oli jo kasvanut ja lääkettä täytyi ottaa tupla-annos ja yhä useammin, sillä väliaikoina ahdisti pahemmin. Nyt ihan viimeisen parin viikon aikana toleranssi kasvoi ihan kohisten ja tällä viikolla nuo 4-6 tabletin annokset aamupäivällä ovat olleet välttämättömiä jos meinaa mennä ovesta ulos. Sitten taas yöllä tulee paniikkikohtaus kun lääkkeen pitoisuus laskee yhtäkkiä johtuen lyhyestä puoliintumisajasta.
Rivatril vaikuttaa ilmeisesti tasaisemmin, kertyy elimistöön ja käsittääkseni on tarkoitettu otettavaksi säännöllisesti. Riippuvuushan siitä syntynee, mutta ei pitäisi tulla sellaista siksakkia kuten tähän asti.
Jos niistä pitäisi vieroittautua, se tapahtuu aina vähitellen annosta pienentämällä ja nimenomaan käyttäen tällaista pitkän puoliintumisajan omaavaa lääkettä kuten Rivaa.
Silti: Terveestä lapsesta/nuoresta olisi huomattavasti helpompaa kasvattaa tasapainoinen aikuinen, kuin lähteä myöhemmin korjaamaan rikkinäistä aikuista. Mutta kun ei niin ei. Otappa aikakone, matkusta vuosiin 1998-2009 ja kerro tämä opettajilleni, äidilleni ja silloisille samanikäisille tytöille.
No, "menneet on menneitä" kuten aisurin vaimokin sanoo, ja nyt sitä sitten kuormitetaan terveydenhuoltoa ja julkista sektoria oikein kunnolla. That's fine with me. Vielä en viitsi avata kaljaa, mutta ehkä parin tunnin päästä.Totuus2016 kirjoitti:
Ei epäonni naisasioissa ole ainoa syy ahdistukseeni, mutta uskoisin että moni samoja juttuja kokenut saattaisi pärjätä rakastavan puolison tuella jolloin lääkitystä ei tarvita.
Aloitin bentsourani viime heinäkuussa Opamoxilla, jota söin hyvin epäsäännöllisesti, ehkä noin pari kertaa viikossa marraskuuhun asti. Silloin se vaihdettiin Temestaan, joka vaikuttaa hieman nopeammin mutta myös pidempään, sillä olin tyytymätön Opamoxin hitaaseen nousuun ja yhtäkkiseen laskuun.
Tämä lääke toimi hyvin tarvittaessa otettuna aina jonnekin helmikuuhun asti, jolloin toleranssi oli jo kasvanut ja lääkettä täytyi ottaa tupla-annos ja yhä useammin, sillä väliaikoina ahdisti pahemmin. Nyt ihan viimeisen parin viikon aikana toleranssi kasvoi ihan kohisten ja tällä viikolla nuo 4-6 tabletin annokset aamupäivällä ovat olleet välttämättömiä jos meinaa mennä ovesta ulos. Sitten taas yöllä tulee paniikkikohtaus kun lääkkeen pitoisuus laskee yhtäkkiä johtuen lyhyestä puoliintumisajasta.
Rivatril vaikuttaa ilmeisesti tasaisemmin, kertyy elimistöön ja käsittääkseni on tarkoitettu otettavaksi säännöllisesti. Riippuvuushan siitä syntynee, mutta ei pitäisi tulla sellaista siksakkia kuten tähän asti.
Jos niistä pitäisi vieroittautua, se tapahtuu aina vähitellen annosta pienentämällä ja nimenomaan käyttäen tällaista pitkän puoliintumisajan omaavaa lääkettä kuten Rivaa.
Silti: Terveestä lapsesta/nuoresta olisi huomattavasti helpompaa kasvattaa tasapainoinen aikuinen, kuin lähteä myöhemmin korjaamaan rikkinäistä aikuista. Mutta kun ei niin ei. Otappa aikakone, matkusta vuosiin 1998-2009 ja kerro tämä opettajilleni, äidilleni ja silloisille samanikäisille tytöille.
No, "menneet on menneitä" kuten aisurin vaimokin sanoo, ja nyt sitä sitten kuormitetaan terveydenhuoltoa ja julkista sektoria oikein kunnolla. That's fine with me. Vielä en viitsi avata kaljaa, mutta ehkä parin tunnin päästä.Ok.......tiedän kyllä mitä on paniikkikohtaus, mutta sulla se taitaa olla omaa luokkaa vrt. mun tietämään.....vaikka ei sekään herkkua ollut... :(
Mainitsit äitisi ja opettajaasi (=koulu?), joten viittaatko siihen, että heidän olisi pitänyt valmistaa sinut paremmin tulevaan ja tarjoilla jotain muuta totuutta, kuin sitä mitä oltiin annettu ymmärtää?
"Terveestä lapsesta/nuoresta olisi huomattavasti helpompaa kasvattaa tasapainoinen aikuinen, kuin lähteä myöhemmin korjaamaan rikkinäistä aikuista. Mutta kun ei niin ei."
Jeps, pitää niin paikkansa......mutta "elämä on", eli monelle sattuu kaikkea p*skaa elämässään enemmän tai vähemmän......jotkut tuntuvat ehkä hieman enemmän sitä tarjoavan muille, eikä heihin tunnu niin vaikuttavan nämä asiat samalla tavalla, sekä toiset sitten saavat helposti enemmän p*skaa, mutta eivät sitä tarjoa muille....jne...jne.....sekä sitten kaiken näköistä muuta......
Yksilölliset piirteet lisättynä elämänkokemuksilla ja elinympäristöllä luovat aikamoisen yksilö-sillisalaatin varsinkin nykypäivänä......
Tosin tietenkin tietyt elementit tuovat meihin enemmän tai vähemmän tiettyä samankaltaisuutta......kulttuuri sisältäen kaiken sen tuoman hauskuuden.....leipää ja sirkushuveja........tietyllä tavalla ihan ymmärrettävää, mutta inhimillisesti ajateltuna enemmän tai vähemmän arveluttavaa, kun markkinavoima yms. vetoisesti tätä sirkusta ohjataan.....en sitten tiedä mikä se ihmisen kaikkein "puhtain" perusluonto/luonne on, mutta ei tämä nykyinen touhu hyvältä minun silmissäni näytä.....
"No, "menneet on menneitä" kuten aisurin vaimokin sanoo"
=DDD
Sulla on jotenkin hyvä asenne ollut päällä noiden hoitojen yms, suhteen siitä saakka, kun niihin lähit ja niistä kerroit (ne mitä itse olen nähnyt sun kirjoittavan).........tuolla leppoisella asenteella, sekä omalla motivaatiolla saa ainakin parasta tulosta.......eli rinnettä ylöspäin vaan, se kun on paljon mukavampaa touhua, kun laskea persmäkeä jyrkkää rinnettä alas tai tippua reunalta ilman laskuvarjoa.... =)
Iltoja......äläkä leiki viinan & lääkkeiden kanssa, jos ne ei sovi yhteen.....MGTOW kirjoitti:
Ok.......tiedän kyllä mitä on paniikkikohtaus, mutta sulla se taitaa olla omaa luokkaa vrt. mun tietämään.....vaikka ei sekään herkkua ollut... :(
Mainitsit äitisi ja opettajaasi (=koulu?), joten viittaatko siihen, että heidän olisi pitänyt valmistaa sinut paremmin tulevaan ja tarjoilla jotain muuta totuutta, kuin sitä mitä oltiin annettu ymmärtää?
"Terveestä lapsesta/nuoresta olisi huomattavasti helpompaa kasvattaa tasapainoinen aikuinen, kuin lähteä myöhemmin korjaamaan rikkinäistä aikuista. Mutta kun ei niin ei."
Jeps, pitää niin paikkansa......mutta "elämä on", eli monelle sattuu kaikkea p*skaa elämässään enemmän tai vähemmän......jotkut tuntuvat ehkä hieman enemmän sitä tarjoavan muille, eikä heihin tunnu niin vaikuttavan nämä asiat samalla tavalla, sekä toiset sitten saavat helposti enemmän p*skaa, mutta eivät sitä tarjoa muille....jne...jne.....sekä sitten kaiken näköistä muuta......
Yksilölliset piirteet lisättynä elämänkokemuksilla ja elinympäristöllä luovat aikamoisen yksilö-sillisalaatin varsinkin nykypäivänä......
Tosin tietenkin tietyt elementit tuovat meihin enemmän tai vähemmän tiettyä samankaltaisuutta......kulttuuri sisältäen kaiken sen tuoman hauskuuden.....leipää ja sirkushuveja........tietyllä tavalla ihan ymmärrettävää, mutta inhimillisesti ajateltuna enemmän tai vähemmän arveluttavaa, kun markkinavoima yms. vetoisesti tätä sirkusta ohjataan.....en sitten tiedä mikä se ihmisen kaikkein "puhtain" perusluonto/luonne on, mutta ei tämä nykyinen touhu hyvältä minun silmissäni näytä.....
"No, "menneet on menneitä" kuten aisurin vaimokin sanoo"
=DDD
Sulla on jotenkin hyvä asenne ollut päällä noiden hoitojen yms, suhteen siitä saakka, kun niihin lähit ja niistä kerroit (ne mitä itse olen nähnyt sun kirjoittavan).........tuolla leppoisella asenteella, sekä omalla motivaatiolla saa ainakin parasta tulosta.......eli rinnettä ylöspäin vaan, se kun on paljon mukavampaa touhua, kun laskea persmäkeä jyrkkää rinnettä alas tai tippua reunalta ilman laskuvarjoa.... =)
Iltoja......äläkä leiki viinan & lääkkeiden kanssa, jos ne ei sovi yhteen....."Mainitsit äitisi ja opettajaasi (=koulu?), joten viittaatko siihen, että heidän olisi pitänyt valmistaa sinut paremmin tulevaan ja tarjoilla jotain muuta totuutta, kuin sitä mitä oltiin annettu ymmärtää?"
Vuosina 2001-2010 äitini myi varakkaan sukumme omaisuutta yli puolen miljoonan edestä, käytti rahoja elämiseen ( pelaamiseen ja ryyppäämiseen) ja minulle jäi hikiset 33.000e ja peruskorjattava 200v hirsitalo. Toki sekin on paremmin kuin monella ikäiselläni, mutta ainahan se tekee kipeää tippua korkealta.
Opettajat puolestaan eivät ottaneet koulukiusaamista vakavissaan, mutta toisaalta missä menee se kiusaamisen raja? Voidaanko joku pakottaa viihtymään toisen seurassa välitunneilla?
"Iltoja......äläkä leiki viinan & lääkkeiden kanssa, jos ne ei sovi yhteen....."
En niin. Aamupäivällä otin aika reilusti lääkkeitä ja nyt olen kännissä, mutta ihan normikänniltä tämä tuntuu. Siitä tulee tosi helposti paniikkikohtaus jos ottaa lyhyen puoliintumisajan lääkettä ja alkoholia sekaisin.Äitini on toki lopettanut ryyppäämisen ja pelaamisen, mutta on viime aikoina sairastellut vakavasti ja tarvinnut myös minun apua runsaasti. Vähän ristiriitaisia tunteita se herättää.
Totuus2016 kirjoitti:
"Mainitsit äitisi ja opettajaasi (=koulu?), joten viittaatko siihen, että heidän olisi pitänyt valmistaa sinut paremmin tulevaan ja tarjoilla jotain muuta totuutta, kuin sitä mitä oltiin annettu ymmärtää?"
Vuosina 2001-2010 äitini myi varakkaan sukumme omaisuutta yli puolen miljoonan edestä, käytti rahoja elämiseen ( pelaamiseen ja ryyppäämiseen) ja minulle jäi hikiset 33.000e ja peruskorjattava 200v hirsitalo. Toki sekin on paremmin kuin monella ikäiselläni, mutta ainahan se tekee kipeää tippua korkealta.
Opettajat puolestaan eivät ottaneet koulukiusaamista vakavissaan, mutta toisaalta missä menee se kiusaamisen raja? Voidaanko joku pakottaa viihtymään toisen seurassa välitunneilla?
"Iltoja......äläkä leiki viinan & lääkkeiden kanssa, jos ne ei sovi yhteen....."
En niin. Aamupäivällä otin aika reilusti lääkkeitä ja nyt olen kännissä, mutta ihan normikänniltä tämä tuntuu. Siitä tulee tosi helposti paniikkikohtaus jos ottaa lyhyen puoliintumisajan lääkettä ja alkoholia sekaisin."Vuosina 2001-2010 äitini myi varakkaan sukumme omaisuutta yli puolen miljoonan edestä, käytti rahoja elämiseen ( pelaamiseen ja ryyppäämiseen) ja minulle jäi hikiset 33.000e ja peruskorjattava 200v hirsitalo. Toki sekin on paremmin kuin monella ikäiselläni, mutta ainahan se tekee kipeää tippua korkealta."
Kai hän sai omilla rahoillaan tehdä mitä haluasi. Ei pidä kuvitella joutuneensa vääryyden uhriksi silloin kun mitään oikeaa vääryyttää ei edes tapahtunut, koska siten Shakespearen sanoin "varastaa itseltään".
"The robbed that smiles steals something from the thief,
He robs himself that spends a bootless grief."Totuus2016 kirjoitti:
Ei epäonni naisasioissa ole ainoa syy ahdistukseeni, mutta uskoisin että moni samoja juttuja kokenut saattaisi pärjätä rakastavan puolison tuella jolloin lääkitystä ei tarvita.
No, "menneet on menneitä" kuten aisurin vaimokin sanoo, ja nyt sitä sitten kuormitetaan terveydenhuoltoa ja julkista sektoria oikein kunnolla. That's fine with me. Vielä en viitsi avata kaljaa, mutta ehkä parin tunnin päästä.Ehkä sä oot vaan herkempää sorttia masentumaan, koska kyllä sulla voisi olla sitä masennusta ihan hyvin myös parisuhteessa ollessa. Useinkin monet käyttävät sitä naisettomuutta tekosyynä tai ainoana syynä kaikkiin mahdollisiin ongelmiin, vaikka loppujen lopuksi ne syyt ovat kyllä myös monissa muissakin asioissa.
Totuus2016 kirjoitti:
"Mainitsit äitisi ja opettajaasi (=koulu?), joten viittaatko siihen, että heidän olisi pitänyt valmistaa sinut paremmin tulevaan ja tarjoilla jotain muuta totuutta, kuin sitä mitä oltiin annettu ymmärtää?"
En niin. Aamupäivällä otin aika reilusti lääkkeitä ja nyt olen kännissä, mutta ihan normikänniltä tämä tuntuu. Siitä tulee tosi helposti paniikkikohtaus jos ottaa lyhyen puoliintumisajan lääkettä ja alkoholia sekaisin.Tuo koulukiusaamisjuttu ei taida oikein vieläkään olla hanskassa....tosin nykyään ne ainakin "yrittävät" enemmän.....mutta aikuisten siellä koulussa pitäisi saada tilanne haltuun, koska harva lapsi tajuaa mitä oikeasti saa aikaan toiminnallaan...
Tuo toisten kanssa leikkimiseen pakottaminen ei kyllä onnistu, mutta luulisi olevan keinoja, vaikka kerho toiminnasta lähtien hieman keventää sitä kuilua yms. ja kyllähän kouluissa nykypäivänä yritetäänkin, mutta taas se "RAHA"......mikä on ihmisen hinta?...........sellaisia arvoja on vähän vaikea perustella itselle, mitkä leikkavaavat tuolta elämän alku taipaleelta.....noh, luokkayhteiskuntakin näyttää vaan voimistuvan......ei lupaa hyvää.......kenellekään, toivottavasti ääriporvarit tajuavat sen, että jossain vaiheessa tulee stoppi vastaan ja seurauksista ei sitten tiedä enää kukaan....
Ymmärrän kyllä mitä tarkoitat, että tiputtu korkealta, mutta tuo mitä outsider sanoi on samaa ajatusmaailmaa, kuin minulla on.....
Mutta vaikka saisit ajatukset kännettyä tuohon malliin, niin ei se tietenkään helppoa ole, kun painii omien ongelmien kanssa ja sen lisäksi täytyy jaksaa hoivata lähimmäistä......, mutta jos saat käännettyä, niin yksi virstanpylväs sekin on, ja varmasti auttaa ja helpottaa matkaa eteenpäin....
Tsemppiä....
- toinennäkökulma
Paljonko tarvittaisiin troppia jos olisi vaativa, high-maintenance suomalainen tyttöystävä tai hometalo, nalkuttava vaimo, tylsä työ ja lapsia ja skoda.
Vastaus: AIKA HIRVEÄ MÄÄRÄ!- Ikis__M
Tuo on juuri se mitä monet eivät tunnu ymmärtävän. Kyllä kai se niin on että miehen elämä ainakin täällä suomessa etupäässä on putoamista ojasta allikkoon teki sitten miten tahansa. Itse olen nähnyt helpoimmaksi välttää tilanteita jotka voisivat johtaa liian suurin muutoksiin elämässä koska jos vaikka hetken menisikin hyvin pudotus on sitten entistä karumpi mitä ylemmäksi onnen kukkuloille on ehtinyt kiivetä. Kummallista sinällään on se että minä joka tyydyn vähään olen aika tyytyväinen asioiden nykytilaan kun taas huumapiikkejä tavoittelevista aika moni tuntuu painisekelan eriasteisten masennusongelmien kanssa.
- Ex------------PUA
Kysymys on hyvä.
On se niin että kyllä kummasti laadukas, nuori nainen rauhoittaa. - 203
Vastaus bonuskysymykseesi: tarvitsisit kaksinkertaisen määrän nykyiseen verrattuna.
- aaadeses
Muuttaako tuo sua, jos juot alkoa? Tuleeko raivareita? Mulla meni vuosien myötä vähitellen siihen, että söin 6kpl 2mg Xanoria päivässä, yöksi 2kpl 20mg Tenoxeja ja siihen vielä pari Insomiinia päivässä. Kaikki siis yhdeltä lääkäriltä, ei katukaupasta. Ymmärrän tilanteesi, mutta ei hyvältä näytä..
Ei muuta juurikaan, ainakaan vihaiseksi. Viimeksi sekakäytin viime maanantaina, jolloin oli alla 3mg Temestaa, sitten aloin juomaan 12 olutta, jossain välissä otin 15mg Opamoxin ja sänkyyn mennessä 100mg Ketipinorin. Illan aikana katselin ajankuluksi Mr. Bean sketsejä ja olin jutellut härskejä eräälle kamutytölle (ei sille josta on oma ketju olemassa).
Typerää touhua joka tapauksessa. Nyt olen vain ihan rehdisti kännissä ja aamupäiväisten Temestojen vaikutus on jo poistunut.
- aaadesess
Jos joka toinen päivä alkoa, ja joka toinen päivä pameja? Muuten sun elämä menee ihan hulluksi! Ketipinoria nyt voi syödä aina -vaan paino nousee. (En kyllä pidä siitä, että psykoosilääkkeitä kirjoitetaan nykyään yleislääkkeeksi ihan kaikkeen.) Mieluiten tietysti ei mitään.
- Naisasialooseri1
Ei nouse, olen syönyt ketipinoria(kin)jo kolme vuotta, syöminen nostaa painoa ei lääkkeet, vaikka moni läski nainen niitä tekosyynä läskiydelleen esittääkin
- Eki_Liljalaaksosta
Kaikillahan meillä on toki menneisyytemme, ja minä olen kyllä itse aina hyväksynyt sen että vaimoni ei ole koskaan ollut itseni kanssa samalla linjalla seksiasioissa, vaan on viettänyt villiä ja railakasta nuoruutta siinä missä minä itse lähinnä opiskelin ja pelasin tietokonepelejä. Nykyään olen ylpeä perheenisä (vaikka lapset eivät omiani olekaan).
Ehkä sinunkin pitäisi nyt vain fiksuna ja kunnollisena miehenä hyväksyä se, että me kaikki teemme virheitä ja ettei toista ihmistä pysty omistamaan. Näin kumppaninvalintakin saattaisi helpottua :-)Hyvä Eki kun puhut hieman asiaa periaatteen miehelle. Mitähän mieltä kaverisi Timppa on tästä asiasta, onkohan hän samoilla linjoilla kanssasi?
Tai entäs itse Bicky Royal-mies:)))- Eki_vastaa
Kyllä minä uskon että Timppa on ihan samoilla linjoilla kuin minäkin, varsinkin kun olemme keskenämme parhaat kaverit ja tunnemme toisemme jo opiskeluajoilta saakka. Kyllä Timppakin fiksuna miehenä hyväksyy vaimonsa Janican nuoruudenaikaiset harhailut ja rakastaa häntä niin myötä- kuin vastoinkäymisissäkin.
Sen sijaan se Bicky Royal-mies on mielestäni täysi retku, en ainakaan itse ymmärrä miten kukaan nainen voi ihastua sellaiseen sivistymättömään öykkäriin. Timpallekin se on aina vittuilemassa, vaikka Timppa sentään tunnollisesti elättää hänen omaa poikaansa. Kuten varmaan ymmärrät niin me Timpan kanssa ajattelemme kaikenlaista negatiivista tuollaiseisesta ahdasmielisestä militaristipersujuntista!!!!!!
Oi-voi... ei saisi hermostua tällä tavalla :( Meidän perheessä ollaan sovittu, että paniikkikohtauksiin käytetään ainoastaan beeta-salpaajia tai SSRI-lääkkeitä. Vaimollani on huonoja kokemuksia omasta puolestaan sekä entisten miestensä taholta näistä lääkkeistä. Minäkään en ole mikään erityisen ekstrovertti mies, joten sain työterveyslääkäriltä pari tablettia Xanor 0,25:sia, mutta luovutin ne aptkeetin lääkejäteroskikseen, sillä haluan olla ehdottomasti vaimoni luottamuksen arvoinen.
Mitä vitun koiran vitamiiniannoksia sä peris syöt? Itse vetelen kakkosen rivoja muutamia pitkin päivää ja näin ollen on hyvä olo koko ajan. Viime viikolla heitin myös Bicky Jr:lle yhen tabletin, jotta hän uskaltaa lähestyä ihastustaan. Hyvä lääke kaiken kaikkiaan. Just nyt olen vetänyt neljä kakkosen rivaa naamaan ja tyhjennän tässä samalla 0,7 litran viinapulloa. Kohta lähden baariin yksin, sillä ainahan tällainen kalju militaristipaskajuntti löytää baarista seuraa vaikka olisikin yksin liikkeellä.
Meinaatko Bicky tosiaan lähteä yksin baariin noin nuorena miehenä?:)))
Kerro toki huomenna, että miten sun baari-iltasi sujui, kun olit yksin liikkeellä:))- olettroli
DarkFear kirjoitti:
Meinaatko Bicky tosiaan lähteä yksin baariin noin nuorena miehenä?:)))
Kerro toki huomenna, että miten sun baari-iltasi sujui, kun olit yksin liikkeellä:))Minä luulen, että sinä Sasi-kaljuinen neitsyt-setä DarkFear et ole oikea ihminen alkuunkaan vaan lähtöisin samasta turkulaisesta trollitehtaasta kuin Liljalaakson Timppa ja bicky_royal
olettroli kirjoitti:
Minä luulen, että sinä Sasi-kaljuinen neitsyt-setä DarkFear et ole oikea ihminen alkuunkaan vaan lähtöisin samasta turkulaisesta trollitehtaasta kuin Liljalaakson Timppa ja bicky_royal
MULLA SITÄ KUN ONKIN HYVÄLAATUINEN JA TUUHEA TUKKA PÄÄSSÄNI, IHAN KUTEN SITÄ JOKAISELLA SUVAITSEVAISELLA EUROOPPALAISELLA MIEHELLÄ PITÄÄKIN OLLA PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JA ITSE KUN OLENKIN YTM-MIES, ENKÄ MIKÄÄN VITUN SUN KALTAINEN NEITSYTSETÄ JA TÄYSI ALI-IHMNEN SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!
SULLA VITUN HINTTARILLA SITÄ VITTU ITSELLÄSI ONKIN VARMAAN JOKU VITUN SAATANAN RUMA SASI-KALJU, KUN EIPÄ SITÄ TOLLAINEN SUN KALTAINEN VITUN PERSUJA ÄÄNESTÄVÄ MILITARISTIPASKAJUNTTI OLE KOSKAAN VOINUT SITÄ TUKKAANSA HYVÄLAATUISENA EDES PITÄÄ SEN OMAN AHDASMIELISYYTENSÄ VUOKSI PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!
JA MÄ KUN OLENKIN IHAN AITO JA TODELLINEN HENKILÖ, ENKÄ MISTÄÄN VITUN TROLLITEHTAASTA JA EIKÄ OLE KYLLÄ LILJANLAAKSON TIMPPA TAI BICKY ROYAL-MIESKÄÄN MITÄÄN VITUN TROLLEJA SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Pipipilleri
Kummalla sä veikkaat, että paniikkihäiriöt katoaa, sanotaanko pysyvästi: napeilla vai terapialla?
- Onnen_persu
Sulla on lääkekaapissas sitte elämän valttikortit.
Kel onni on, hän onnen kätkeköön! - niitti333
Ensinnäkin olet lääkekoukussa niinkuin itsekin varmaan tiedät. Siksi tarvitset bentsoja että pääset sängystä ylös ja ovesta ulos. Nukuttua et varmaan saa ellet ota ketiä. Olet siis pahassa jamassa ketin kanssa ja jos aiot vieroittua, saat varautua pahoihin univaikeuksiin juuri ketin käytön takia.
Bentsojen käyttö lisää ahdistusta, siksi on otettava lisää että ahdistus häipyy, edes hetkeksi, muttamitä enemmän käyttää, sitä enemmän ahdistuu, ja sitten taas enemmän bentsoja...... Se on noidankehä joka aina vaan laajenee. Tämä täytyy tajuta, ei pidä luulla että psyykkiset ongelmat ovat vain itsestä / elämästä / lapsuudesta johtuvia, ne ovat myös lääkkeistä johtuvia.
Et kai vain hyvänen aika elättele sellaista fantasiaa että joku nuori 16-kesäinen tyttö pelastaisi sinut?! Jokaisella nuorella naisella on oma elämä elettävänään, ei häntä voi ottaa kainalokepiksi.
Nuoren tytön voi mies hetkeksi vangita ja vaatia ''auta minua, pelasta minut, anna elämälle tarkoitus, viihdytä minua, ole minulle jalusta josta voin ponnistaa ylös '', mutta jonkin ajan kuluttua hän pakenee kun tajuaa että tämä on väärin , hän haluaa oman elämänsä ja vapautensa takaisin.
Seiso siis omilla jaloilla, siellä ne ovat olleet koko ajan, vieroita itsesi lääkkeistä, hitaasti. Se on ratkaisu. Samalla viivalla oleva? No vissiin kaksinkertainen määrä.
Joo, mielenterveiys- ja muut elämänhallintaongelmat ovat pieni paha verrattuna ettei ole neitsyt. :-)
Vasta neljä päivää olen tätä syönyt, mutta tähän asti kokemukset ovat hyvät. Annokseksi on riittänyt 2-3 tablettia kun reseptin maksimimäärä on neljä päivässä. Eikä tästä tule samanlaista nousuja ja laskuja kuin aiemmista lääkkeistä, vaan olo on koko päivän ajan mukavan rento.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888129
- 896218
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344711- 503225
- 363224
- 442769
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412705- 432651
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562492