Vapaa kuvaus

Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.. ;P

Aloituksia

68

Kommenttia

4279

1. "Kuule valitettavasti se kyllä tuntuu naisesta juuri tuolta!"

Omat toimet ja käytös, sekä myös "karjamarkkinapaikkoihin" hakeutuminen, eli paikkoihin joissa on suuri "vaara" joutua/päästä tälläisen ihanuuden kohteeksi, ei pitäisi tulla ihan yllätyksenä nämä asiat....jotkut jopa oikein hakeutuvat niihin täyttääkseen huomionkipeyttään ja saadakseen huomiota vastakkaiselta sukupuolelta.....

"Ahdistaa joskus oikeesti ajatus: olla miehille vain se kävelevä "römpsä", olen ihminen, en sukupuolielin!"

Ahdistaa joskus oikeesti ajatus: olla naisille vain se kävelevä "lompakko", olen ihminen, en "resurssisuklaarasia"! ;P

"Oishan tuohon voinut lisätä sanan: lähes! Siis.... lähes kaikki sinkkumiehet ja...."

Nii Oiskii..... ;D
  2. Olen jokseenkin eri mieltä, tosin se johtuu osittain siitä, että kuulun ryhmään miehet, en naiset......sekä persoonasta, luonteesta, arvoista ja ajatusmaailmasta vrt. moneen muuhun.....

"perhosia vatsassa" = "molemmin puolista kihelmöintiä" täytyy tulla, mutta niin kuin sanoit, sitä ei kuvasta näe, eikä myöskään välttämättä edes hetkellisessä kohtaamisessa jos/kun toinen ei ole ns. "parhaimmillaan" juuri siinä hetkessä ja hetkellä.....

En tiedä puhutko nyt kahden asian yhdistämisestä, sekä niiden eri sekoituksesta, kun sanot, "perhosia pitää olla vatsassa kokoajan"???

Tarkoitatko siis tauotonta "kihelmöintiä" vai "juhlaa & kuplivaa", vai näiden erillaisesta miksuurasta....välillä molemmat ja välillä toinen?....mutta joo se on sula mahdottomuus.....tosin "kihelmöintiä" voi olla toisilla enemmän ja toisilla vähemmän, riippuen yksilöistä kokonaisuudessaan, sekä heidän yhteensopivuudestaan toisilleen....

"Ja se "perhosia vatsassa" -vaihe loppuu kaikissa parisuhteissa jossain vaiheessa."

Ihastumis sykkyrä mykkyrä laimenee.......mutta tuosta "kihelmöinnistä" kerroin jo tuossa ylempänä.....

"Kyse ei ole siitä, että rakastaminen loppuu vaan rakastuminen vaihtuu rakastamiseksi, jos näin antaa tapahtua."

Itse koen sen näin......ihastumisvaiheen jälkeen tulee rakastumisvaihe & rakkaus....mutta ihastumisvaihe ei ole sama asia, kuin rakastaminen & rakkaus....

Kaikki eivät osaa rakastaa, eivätkä tiedä mitä rakkaus oikeasti on.........en tiedä miksi, mutta jostain syystä näin on.......tai kyllä minä jotain tiedän, mutta en varmasti kattavasti kaikkea, joten jätetään se johonkin muuhun kertaan, kun sen laajan asian käsitteleminen, ei taida olla tässä yhteydessä järkevää....
  3. Ymmärrän täysin mistä puhut.....Surullista tosin on se, että sinutkin voidaan leimata luuseriksi (tai siis leimataan?), vaikka olet ainakin noiden ajatusten pohjalta vain oikeasti hyvä ihminen ja persoona, eli kaikkea muuta kuin kylmä, tunteeton ja laskelmoiva.....

Ihan omia ajatuksia ja tuntemuksia myös ihan loppua myöden...........en tosin pidä kaksinaismoralisteista, enkä kylmistä, tunteettomista ja laskelmoivista yksilöistä näiden asioiden tiimoilta........keskenään jos puuhastelevat, niin minulle on ihan ok, mutta jos taas sekaantuvat toisenlaiseen ja käyttävät hyväksi, satuttavat ja loukkaavat yms. häntä, niin tuomitsen vahvasti.....