Vapaa kuvaus

Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.. ;P

Aloituksia

68

Kommenttia

4279

1. Joku voisi kehitellä jonkun sovelluksen, jolla tuota efektiä voisi matkia ja sitten tietenkin joku huumori sovellus, jossa on eri vaihtoehtoja puhelinmyyjän kanssa "keskusteluun"........voisi olla ihan hauska kuunnella vieressä, kun puhelinmyyjä pulputtaa omaa juttuaan ja sovellus vetelee omaansa..... ;D
  2. "Ainakin pääsiäisenä kehui vielä onnellisena saaneensa irtopillua baarista. Taisi saada myös herpeksen, rukkaset tai mt-ongelman sen päälle"

Hehheh.......onkos täällä ollut joku trolli trollaamassa vai mistä tuollaista legendaa olet saanut päähäsi?.......tuonhan pystyt helposti todistamaan, jos näin olisi, mutta tiedät itsekin olevasi vain pahainen mustamaalaaja......OiVoi.....anteeksi jos olen pahoittanut mielesi, mutta itse olet kyllä mielesi nyt pahoittanut.

"sekoboltsi jankkaamiseksi."

Mitähän tällä palstalla sekoboltisi jankkaamista.......feminismi, naisviha, ma-uskonto jne...jne...jne...

Tottakai minulla on mielipide, mikä voi joskus jossain asioissa tietenkin muuttua, mutta saman vastauksen yleensä saa samaan asiaan ja jos nyt katsotaan palstan ketjuja, niin nehän ovat päässäntöisesti samojen asioiden jankkaamista, joten onko yllätys jos vastaukset ovat pääsääntöisesti samoja, kuin joka kerta aiemminkin.......aika hassu logiikka sulla....

"Tai ei jaksanut enää esittää mukavaa."

Sinäkö määrittelet mikä on mukavaa ja ketä on mukava......taas aika hassu ajatuksenakin......jos uskot itse olevasi kaikille mieliksi ja mukava, niin suosittelen tarkastelemaan ajatuksiasi, joko kuvittelet harhoja tai sitten olet ns. "nice guy", joka ei välttämättä ole hyvä asia, mutta eihän tuosta kirjoituksesta nyt sellaista käsitystä saanut, vaan ihan toisenlaisen.......joku päsmäri tai sitten olen nyt astunut "varpaille" jossain kohtaa, niin pitää sitten puskista "rohkeana" yksilönä ampua rekattua.
  3. Todelliseen Alfaan ei muut Alfat vaikuta........Alfa voi olla vaikka se ei sitten olisi sitä mitä joku haluaa tai tahtoo, eli et voi sanoa mitä Alfa on, koska Alfaa ei voisi vähempää kiinnostaa sinun määrityksesi siitä onko hän Alfa vai ei.

Alfa voi kunnioittaa niitä, ketkä hänen kunnioituksensa ansaitsevat, mutta hän ei kumartele, nöyristele ja mielistele......ei ketään, eikä koskaan.....se taas on toinen asia kuinka moni Alfa on sitten oikeasti Alfa, eli onko hän sittenkin vain "alfa".......Alfamaisuuskin on "katsojan silmässä", niin kuin moni muukin asia.