Ex-PUA:lla on kova tarve julistaa kaikki eri mieltä olevat ja ei-misogyynit valkoritareiksi. Kuinka moni on jo saanut tuon nimikkeen? Pitäisikö perustaa joku klubi? :D
Kuinka moni on tuomittu valkoritariksi?
56
227
Vastaukset
- Puhtaat.kalsarit
Kaikkihan on joko valkoritareita ja aisureita tai puskista ampuvia paskahousutätejä. Ei kai sen mielestä mitään muita olekaan, jos ei myöntele että "joo, joo... Oot ihan oikeassa..."
- hyvätyyppiläinen
Ex-pullan juttujen seuraamisesta oppii millaisia pikkuriiteijöitä jotkut ihmiset voi olla, millaisia hajota ja hallitse -tekniikoita ne käyttää, miten yrittää saada sosiaalista valtaa vihollislinjoja luomalla. Hyödyllistä tunnistaa tuollaisen tyypin metkut ja miten toimia, jotta siitä ei ole haittaa omalle elämälle:
1. Älä anna sille huomiota. Provotahan se koko ajan yrittää, koska nauttii konfliktista, mutta parasta on, jos jättää sen ilman sun henkilökohtaista huomiota. Silloin se ei myöskään tunge sun nenän alle vittuilemaan. Haukkuu toki takana päin. Jos kuitenkin tulee, rauhallinen vastaus "tää ei oo nyt mun ongelma" sopii moneen tilanteeseen.
2. Puhu siitä suoraan ja kiihkottomasti selän takana. Kun muut kiehuu sen provoiluille, kommentoi jotain lakonista kuten "se pyrkii kärjistämään ristiriitoja sen sijaan että näkis miten ollaan samassa veneessä". Kun sä oot rauhallinen, saat sosiaalista uskottavuutta ja ne jotka arvostaa enemmän rauhallisuutta kuin konflikteja luottaa suhun.
3. Kerää dataa. Jos pitää esim. savustaa tyyppi ulos työpaikalta, kerää dataa sen myöhästymisistä, sääntöjen venytyksistä jne. Jos valitat sen teoista tai ilmapiiristä, on hyvä että on dokumentoituja objektiivisia juttuja siitä mitä se on tehnyt (esim. haukkunut muita, käyttänyt työpaikalle sopimatonta kieltä, niin koska ja missä ja tarkkaan mitä sanoja). - Komppaan
hyvätyyppiläinen kirjoitti:
Ex-pullan juttujen seuraamisesta oppii millaisia pikkuriiteijöitä jotkut ihmiset voi olla, millaisia hajota ja hallitse -tekniikoita ne käyttää, miten yrittää saada sosiaalista valtaa vihollislinjoja luomalla. Hyödyllistä tunnistaa tuollaisen tyypin metkut ja miten toimia, jotta siitä ei ole haittaa omalle elämälle:
1. Älä anna sille huomiota. Provotahan se koko ajan yrittää, koska nauttii konfliktista, mutta parasta on, jos jättää sen ilman sun henkilökohtaista huomiota. Silloin se ei myöskään tunge sun nenän alle vittuilemaan. Haukkuu toki takana päin. Jos kuitenkin tulee, rauhallinen vastaus "tää ei oo nyt mun ongelma" sopii moneen tilanteeseen.
2. Puhu siitä suoraan ja kiihkottomasti selän takana. Kun muut kiehuu sen provoiluille, kommentoi jotain lakonista kuten "se pyrkii kärjistämään ristiriitoja sen sijaan että näkis miten ollaan samassa veneessä". Kun sä oot rauhallinen, saat sosiaalista uskottavuutta ja ne jotka arvostaa enemmän rauhallisuutta kuin konflikteja luottaa suhun.
3. Kerää dataa. Jos pitää esim. savustaa tyyppi ulos työpaikalta, kerää dataa sen myöhästymisistä, sääntöjen venytyksistä jne. Jos valitat sen teoista tai ilmapiiristä, on hyvä että on dokumentoituja objektiivisia juttuja siitä mitä se on tehnyt (esim. haukkunut muita, käyttänyt työpaikalle sopimatonta kieltä, niin koska ja missä ja tarkkaan mitä sanoja)."Älä anna sille huomiota. Provotahan se koko ajan yrittää, koska nauttii konfliktista, mutta parasta on, jos jättää sen ilman sun henkilökohtaista huomiota."
Juuri näin. - Ex----------PUA
hyvätyyppiläinen kirjoitti:
3. Kerää dataa. Jos pitää esim. savustaa tyyppi ulos työpaikalta, kerää dataa sen myöhästymisistä, sääntöjen venytyksistä jne. Jos valitat sen teoista tai ilmapiiristä, on hyvä että on dokumentoituja objektiivisia juttuja siitä mitä se on tehnyt (esim. haukkunut muita, käyttänyt työpaikalle sopimatonta kieltä, niin koska ja missä ja tarkkaan mitä sanoja)." Kerää dataa. Jos pitää esim. savustaa tyyppi ulos työpaikalta, kerää dataa sen myöhästymisistä, sääntöjen venytyksistä jne. Jos valitat sen teoista tai ilmapiiristä, on hyvä että on dokumentoituja objektiivisia juttuja siitä mitä se on tehnyt (esim. haukkunut muita, käyttänyt työpaikalle sopimatonta kieltä, niin koska ja missä ja tarkkaan mitä sanoja)."
Ja näin kirjoitti nimimerkki "hyvätyyppiläinen".
Tyhmän huoran logiikalla, työpaikkakiusaajakin voi pitää itseään hyvänänä tyyppinä.
No, näkeepähän ainakin että kuka täällä on oikeasti hyvä ja kuka paha.
Tämä on suora tunnustus - käytännössä - siitä mitä olen kertonut kurppien ja femakkojen tekevän: heillä ei äly riitä puolustamaan sairasta, luonnevikaista ja miesviihaan perustuvaa oppiaan, joten he käyttävät kiusaajataktiikoita, yrittäen selkärangattomasti kieroilla totuuden puhujan, joka paljastaa heidän loputtomat valheensa, ulos.
Joten patologiset valehtelijat näin ollen kutsuvat itseään hyväksi, mutta ovat kuuluisia kalkittuja hautoja.
Onnea yritykseen. Pysyn pystyssä kuin peruskallio.
Ja kiitos oppitunnista, edisitit tällä ulostulolla punaisen pillerin asiaa; totuutta siitä, minkälaisia naiset OIKEASTI ovat. - jotkuttarviivastakohtia
Ex----------PUA kirjoitti:
" Kerää dataa. Jos pitää esim. savustaa tyyppi ulos työpaikalta, kerää dataa sen myöhästymisistä, sääntöjen venytyksistä jne. Jos valitat sen teoista tai ilmapiiristä, on hyvä että on dokumentoituja objektiivisia juttuja siitä mitä se on tehnyt (esim. haukkunut muita, käyttänyt työpaikalle sopimatonta kieltä, niin koska ja missä ja tarkkaan mitä sanoja)."
Ja näin kirjoitti nimimerkki "hyvätyyppiläinen".
Tyhmän huoran logiikalla, työpaikkakiusaajakin voi pitää itseään hyvänänä tyyppinä.
No, näkeepähän ainakin että kuka täällä on oikeasti hyvä ja kuka paha.
Tämä on suora tunnustus - käytännössä - siitä mitä olen kertonut kurppien ja femakkojen tekevän: heillä ei äly riitä puolustamaan sairasta, luonnevikaista ja miesviihaan perustuvaa oppiaan, joten he käyttävät kiusaajataktiikoita, yrittäen selkärangattomasti kieroilla totuuden puhujan, joka paljastaa heidän loputtomat valheensa, ulos.
Joten patologiset valehtelijat näin ollen kutsuvat itseään hyväksi, mutta ovat kuuluisia kalkittuja hautoja.
Onnea yritykseen. Pysyn pystyssä kuin peruskallio.
Ja kiitos oppitunnista, edisitit tällä ulostulolla punaisen pillerin asiaa; totuutta siitä, minkälaisia naiset OIKEASTI ovat.Jälleen kerran täysin tuulesta temmattu oletus sukupuolesta. Sotaa voi käydä yksinkin ja jotkut nauttivat siitä. Sen ei kuitenkaan tarvitse olla syy antaa sotafanin terrorisoida muita.
Mutta en yhtään epäile, että vihanlietsonnalla pysyy pystyssä, niin se isiskin tekee ja hyvin menee. jotkuttarviivastakohtia kirjoitti:
Jälleen kerran täysin tuulesta temmattu oletus sukupuolesta. Sotaa voi käydä yksinkin ja jotkut nauttivat siitä. Sen ei kuitenkaan tarvitse olla syy antaa sotafanin terrorisoida muita.
Mutta en yhtään epäile, että vihanlietsonnalla pysyy pystyssä, niin se isiskin tekee ja hyvin menee."Mutta en yhtään epäile, että vihanlietsonnalla pysyy pystyssä, niin se isiskin tekee ja hyvin menee."
No miten tämä aloitus poikkeaa siitä mitä expua harrastaa???
Vihanlietsontaa ja itsensä korostamista........kyllähän sitä aina ihmettelee, kun arvostelija syyllistyy täysin samaan mitä itsekin harrastaa, vaikka sitten tulokulma olisikin eri, niin päämäärä ja tarkoitus kuitenkin ihan sama.....MGTOW kirjoitti:
"Mutta en yhtään epäile, että vihanlietsonnalla pysyy pystyssä, niin se isiskin tekee ja hyvin menee."
Vihanlietsontaa ja itsensä korostamista........kyllähän sitä aina ihmettelee, kun arvostelija syyllistyy täysin samaan mitä itsekin harrastaa, vaikka sitten tulokulma olisikin eri, niin päämäärä ja tarkoitus kuitenkin ihan sama....."....mitä itsekin harrastaa" = mitä syytettykin harrastaa
- Ex----------PUA
MGTOW kirjoitti:
"Mutta en yhtään epäile, että vihanlietsonnalla pysyy pystyssä, niin se isiskin tekee ja hyvin menee."
Vihanlietsontaa ja itsensä korostamista........kyllähän sitä aina ihmettelee, kun arvostelija syyllistyy täysin samaan mitä itsekin harrastaa, vaikka sitten tulokulma olisikin eri, niin päämäärä ja tarkoitus kuitenkin ihan sama.....Niin, sen lisäksi että se on palstan valkoritaroiva draamakuningatar, joka hämmästyy kun saa sen lopputuloksen jonka tiesikin saavansa. Toisaalta, itseään martyroivat ja irtopisteitä kalastelevat henkilöhyökkäysaloitukset ovat täysin odotettavissa. Valkoritarit ovat sitä porukkaa, joka kamalasti haluaa kisata muiden kanssa, mutta sitten alkaa parkuminen kun muut antavat takaisin samassa pelissä: "Estäkää tuota tekemästä noin, mä en pärjää muuten!"
- hc-ätämi_
Niin, sen lisäksi että se on palstan valkoritaroiva draamakuningatar, joka hämmästyy kun saa sen lopputuloksen jonka tiesikin saavansa. Toisaalta, itseään martyroivat ja irtopisteitä kalastelevat henkilöhyökkäysaloitukset ovat täysin odotettavissa. Valkoritarit ovat sitä porukkaa, joka kamalasti haluaa kisata muiden kanssa, mutta sitten alkaa parkuminen kun muut antavat takaisin samassa pelissä: "Estäkää tuota tekemästä noin, mä en pärjää muuten!"
Kuka sanoo että minä hämmästyn? Sussa nyt ei ole mitään hämmästyttävää. Olen ehkä voinutkin käyttäytyä hieman kuin draamakuningatar, mutta se on pientä siihen nähden mitä sinä olet. Peilaat vain omia heikkouksiasi keskustelijana muihin. No nyt alkaa kyllästyttää tämä trollin kanssa vänkääminen.
- hc-ätämi_
MGTOW kirjoitti:
Vihanlietsontaa ja itsensä korostamista........kyllähän sitä aina ihmettelee, kun arvostelija syyllistyy täysin samaan mitä itsekin harrastaa, vaikka sitten tulokulma olisikin eri, niin päämäärä ja tarkoitus kuitenkin ihan sama.....Vihanlietsontaa sanoo tyyppi joka hyökkää täällä lähes jokaisen kimppuun ja syyttää manipuloinnista jos yrittää perustella oman näkökantansa. Itsensä korostamisesta syyttää vaikka itse mieltää itsensä suunnilleen ainoaksi palstalla joka osaa ajatella omilla aivoilla kun muut ovat vain aivopestyjä uskovaisia.
hc-ätämi_ kirjoitti:
Vihanlietsontaa sanoo tyyppi joka hyökkää täällä lähes jokaisen kimppuun ja syyttää manipuloinnista jos yrittää perustella oman näkökantansa. Itsensä korostamisesta syyttää vaikka itse mieltää itsensä suunnilleen ainoaksi palstalla joka osaa ajatella omilla aivoilla kun muut ovat vain aivopestyjä uskovaisia.
....Niih, ja kuinka monta tälläistä aloitusta olen tehnyt tai osallistunut tälläisiin aloituksiin? - siitä tässä oli kysymys, mut voithan sinä asian vääristää.....
"itse mieltää itsensä suunnilleen ainoaksi palstalla joka osaa ajatella omilla aivoilla"
Eih.....tuon on sinun näkökantasi, minä uskon että jokainen yksilö osaa ajatella omilla aivoillaan jos/kun vain haluavat.......minä luotan yksilöihin ja haluan uskoa heihin.
"kun muut ovat vain aivopestyjä uskovaisia."
Eih....."uskovais" sanan olet tahallisesti irrottanut siitä, kun sanoin että MA-uskovaiset manipuloivat myös muita siihen, eivätkä anna erillaisten tilaa hengittää, vaan tuputtavat väkisin "uskontoaan".
Hienosti vääristelty...... ;D- no.trollolloo
MGTOW kirjoitti:
....Niih, ja kuinka monta tälläistä aloitusta olen tehnyt tai osallistunut tälläisiin aloituksiin? - siitä tässä oli kysymys, mut voithan sinä asian vääristää.....
"itse mieltää itsensä suunnilleen ainoaksi palstalla joka osaa ajatella omilla aivoilla"
Eih.....tuon on sinun näkökantasi, minä uskon että jokainen yksilö osaa ajatella omilla aivoillaan jos/kun vain haluavat.......minä luotan yksilöihin ja haluan uskoa heihin.
"kun muut ovat vain aivopestyjä uskovaisia."
Eih....."uskovais" sanan olet tahallisesti irrottanut siitä, kun sanoin että MA-uskovaiset manipuloivat myös muita siihen, eivätkä anna erillaisten tilaa hengittää, vaan tuputtavat väkisin "uskontoaan".
Hienosti vääristelty...... ;DTolkkunssa menettänyt nuolee palstalla kyrpää. xD
Luuletko pääseväsi jälkiliukkaille? no.trollolloo kirjoitti:
Tolkkunssa menettänyt nuolee palstalla kyrpää. xD
Luuletko pääseväsi jälkiliukkaille?no. trolllolloo.......olenkin odottanut koska kedon kaunein/komein kukka antaa mulle taas palkinnon.... =)
Millä mennään....
https://www.youtube.com/watch?v=_PbWsF-8aJU
Vai
https://www.youtube.com/watch?v=cnjrZ_clghw- no.trollolloo
MGTOW kirjoitti:
no. trolllolloo.......olenkin odottanut koska kedon kaunein/komein kukka antaa mulle taas palkinnon.... =)
Millä mennään....
https://www.youtube.com/watch?v=_PbWsF-8aJU
Vai
https://www.youtube.com/watch?v=cnjrZ_clghwLaitetaan tämä.
https://www.youtube.com/watch?v=5LBnd068pDM
Alempana muuta mietittävää, niin ei tartte olla pullan valkoaisuriritari. xD
https://www.youtube.com/watch?v=5ogVT5mpg6c no.trollolloo kirjoitti:
Laitetaan tämä.
https://www.youtube.com/watch?v=5LBnd068pDM
Alempana muuta mietittävää, niin ei tartte olla pullan valkoaisuriritari. xD
https://www.youtube.com/watch?v=5ogVT5mpg6cEnhän minä, kunhan totesin mielipiteeni, puan touhut on mitä on, mutta niin on monen muunkin.....ihan vastaavia, mutta tulokulma vain eri, mut olipas osuvaa ja kuumaa menoa.... ;P
- no.trollolloo
MGTOW kirjoitti:
Enhän minä, kunhan totesin mielipiteeni, puan touhut on mitä on, mutta niin on monen muunkin.....ihan vastaavia, mutta tulokulma vain eri, mut olipas osuvaa ja kuumaa menoa.... ;P
Rähisevä koiratarha, täynnä erirotuisia piskejä puremassa ja murisemassa.
Saatat olla bulmastiffi, susta ketjun tehnyt snautseri ja pulla on selvästi pieni ja pelokas chihuahua räksyttämässä omistajan vaaleanpunaisessa käsilaukussa. xD
Hc-ätmi vaikutaa kiinanpalatsikoiralta. Itselle pitää valita suomen pystykorva.
Loput voivat valita itse, rottweiler, saksanpaimenkoira ja dobermanni on kiellettyjen listalla. ;P - miesvm_1967x_out
no.trollolloo kirjoitti:
Saatat olla bulmastiffi, susta ketjun tehnyt snautseri ja pulla on selvästi pieni ja pelokas chihuahua räksyttämässä omistajan vaaleanpunaisessa käsilaukussa. xD
Loput voivat valita itse, rottweiler, saksanpaimenkoira ja dobermanni on kiellettyjen listalla. ;PMulla on saksanpaimenkoira kotona :D
- miesvm_1967x_out
miesvm_1967x_out kirjoitti:
Mulla on saksanpaimenkoira kotona :D
Minä valitsen kaukasiankoiran.
- Ex----------PUA
no.trollolloo kirjoitti:
Loput voivat valita itse, rottweiler, saksanpaimenkoira ja dobermanni on kiellettyjen listalla. ;POho, sitä on osunut kurppaa herkkään kohtaan kun tuollaisen ulvahduksen päästi henkilöhyökkäyksen muodossa.
Kivistääkö? :D - Ex----------PUA
hc-ätämi_ kirjoitti:
Kuka sanoo että minä hämmästyn? Sussa nyt ei ole mitään hämmästyttävää. Olen ehkä voinutkin käyttäytyä hieman kuin draamakuningatar, mutta se on pientä siihen nähden mitä sinä olet. Peilaat vain omia heikkouksiasi keskustelijana muihin. No nyt alkaa kyllästyttää tämä trollin kanssa vänkääminen.
Minä sanon että sinä hämmästyt, koska niinhän sinä teet.
- tripodi
BTW, miehen pitää osata olla myös hieman valkoritari saadakseen, muuten saa jäädä omaan ylhäiseen ja ylpeään yksinäisyyteensä..
- Ex----------PUA
Kuvitteletko todellakin, että esim. B.Pitt tai Clooney mielistelevät naista saadakseen tältä?
Minua naiset jotka ovat kiinnostuneita ainakin mielistelevät, eikä päinvastoin.
- 161026
Kaikki muut paitsi ei "hänen hyvät ystävät".
- voikamalaaa
Pillun saaminen, rento onnellinen elämä jossa on hyviä ystäviä eri sukupuolista.. ihan hirvee tuomio.
- 1210
Tee aloitus, kuinka montaa ei ole tuomittu. Se lista sisältää 6 nimimerkkiä tai ainakin alle 15.
Tähän kysymykseen vastaus on pitkä kuin nälkävuos.- hc-ätämi_
Joo, näinhän se taitaa olla.
- Gammaromeo
Olenkohan valkoritari kun hiljaittain tein aloituksen ja minua ei kommenteissa millään tapaa tuomittu. Myönnän etten erityisemmin pyri naisia lyttäämään palstalla.
- winkydink
Kuinka moni oikeasti välittää pätkääkään mitä pullis näpyttää hikisessä yksiössään?
- Ex----------PUA
"Valkoritaroin ja minua kutsuttiin valkoritariksi, nyt pikkarini ovat rullalla!!"
Tätä juttua käsiteltiin jo tässä:
Mutta näemmä uhriutuminen ja huomiohuoraus vei voiton älyllisestä keskustelusta.
Unohtamatta tietenkään irtopisteitä: "Kattokaa nyt, palstan kunnian mies sanoi mua valkoritariksi, saanko nyt femakkorömpsää?"
No, ainakin on kunnian himoiset tavoitteet pojalla. :3- Ex----------PUA
Linkki ei tullut, se on tässä siis: http://keskustelu.suomi24.fi/t/13883852/ytmit-ovat-syyllisia-atmien-pillunpuutteeseen#comment-81224392
- hc-ätämi_
Olet kyllä hauska tapaus omalla häiriintyneellä tavallasi :D
(Älä vaivaudu, tiedän jo että tämä on passiivis-aggressiivista naurua ja hymiö. Mitähän muita kliseitäsi keksit nyt viljellä.) - Ex----------PUA
hc-ätämi_ kirjoitti:
Olet kyllä hauska tapaus omalla häiriintyneellä tavallasi :D
(Älä vaivaudu, tiedän jo että tämä on passiivis-aggressiivista naurua ja hymiö. Mitähän muita kliseitäsi keksit nyt viljellä.)Minä? Sinä juuri käytit passiivis-aggressiivisen hymiön, ja sitten valitat siitä, kun siitä(kin) sanotaan sinulle.
Oletko sinä hieman tyhmä? Teet asioita joiden seuraukset tiedät, mutta olet itkupotkuraivarit saava draamakuningatar aina kun näin käy.
PS. No, onko irtopisteet jo vaihdettu pimperoksi? - hc-ätämi_
Minä? Sinä juuri käytit passiivis-aggressiivisen hymiön, ja sitten valitat siitä, kun siitä(kin) sanotaan sinulle.
Oletko sinä hieman tyhmä? Teet asioita joiden seuraukset tiedät, mutta olet itkupotkuraivarit saava draamakuningatar aina kun näin käy.
PS. No, onko irtopisteet jo vaihdettu pimperoksi?Nyt alkaa kyllä tämä saman jankutus kyllästyttää. Lähes kaikki mitä sanot on ennältä arvattavissa.
- Ex----------PUA
hc-ätämi_ kirjoitti:
Nyt alkaa kyllä tämä saman jankutus kyllästyttää. Lähes kaikki mitä sanot on ennältä arvattavissa.
"Itte oot!"
Vaan, älä nyt yritä vaihtaa puheenaihetta.
Miksi et vastannut kysymyksiini? Etkö pystynyt vai? - Ex----------PUA
"Itte oot!"
Vaan, älä nyt yritä vaihtaa puheenaihetta.
Miksi et vastannut kysymyksiini? Etkö pystynyt vai?Draamakuningatar ei pystynyt vastaamaan. :)
- hc-ätämi_
Kliseitä kliseitten perään. No jos nyt vielä kerran vastaisin että täällä kirjoittamisen motiivi ei ole mulla pillun saanti vaan lähinnä vertaistuki ja ihmisenä kehittyminen kai (äärimmäisen huono palstavalinta jälkimmäiseen). Yleensäkään kun kommunikoin niin tavoitteena ei ole pillu ja osaan nähdä ihmiset muunakin kuin vitunkantotelineinä ja näistä kilpailevina uroksina. Mutta nyt olen vastannut jo niin monta kertaa samaan kysymykseen että seuraavalla kerralla ignooraan vaikka saisit kuinka kovat "itkupotkuraivarit". Yksi suurimpia heikkouksiani on että en malta lopettaa hedelmättömiä keskusteluja riittävän ajoissa.
- Ex----------PUA
hc-ätämi_ kirjoitti:
Kliseitä kliseitten perään. No jos nyt vielä kerran vastaisin että täällä kirjoittamisen motiivi ei ole mulla pillun saanti vaan lähinnä vertaistuki ja ihmisenä kehittyminen kai (äärimmäisen huono palstavalinta jälkimmäiseen). Yleensäkään kun kommunikoin niin tavoitteena ei ole pillu ja osaan nähdä ihmiset muunakin kuin vitunkantotelineinä ja näistä kilpailevina uroksina. Mutta nyt olen vastannut jo niin monta kertaa samaan kysymykseen että seuraavalla kerralla ignooraan vaikka saisit kuinka kovat "itkupotkuraivarit". Yksi suurimpia heikkouksiani on että en malta lopettaa hedelmättömiä keskusteluja riittävän ajoissa.
Todistat taas pointtini: teet ennalta-arvattavaa käyttäytymismallin toistamista, ja uikutat draamakuningattarena, kun saat siitä saman vastauksen. (Itte oot-defenssiä myös ilmassa).
Ihan vaan tiedoksi ylläpidolle ja palstalaisille, että mä sitä kun aion jatkossakin vastata näihin itseääntoistavien kusiaivojen klisheisiin juuri näin!!
Mikä siis on valkoritarointisi öh, anteeksi "ei-misogyynisen" käyttäytymisesi motiivi? Mitä saat naisten puolueellisesta suosimisesta?
Olet HC-ATM, kovan luokan neitsyt-setä, joten on turha väittää etteikö sinulla olisi kova tarve saada se pois päiväjärjestyksestä.
- JoskusAsianajajaTurvaa
Miten tunnistaa valkovuotoritari ... vaikkapa näin. Avioparilla ei esimerkiksi ole avioehtoa eron varalta. Valkovuotoritari uskoo kaiken menevän eron sattuessa sivistyneesti. Yllätys on tietysti melkoinen, kun erotilanteessa puolet omaisuudesta haihtuu ja yrittäjältä voi koko yritystoiminta kaatua.
- tunnistus
Valkoritariksi nimeäminen on kateellisten luulottelua, että suhteessa olevat eivät voisi olla onnelisia. Vakuuttelua siitä, että sinkkuus on ainoa vaihtoehto olla todella itsenäinen. Siinä mielessä hyvä, ettei näillä valkoritareiksi haukkuvilla ole parisuhdetta, koska heidän käsityksensä parisuhteesta on kuin jokin sotatilanne, jossa aina jompi kumpi osapuoli on voittaja ja toinen häviäjä. Onnellisessa parisuhteessa ymmärretään vähän laajemminen, molemmat voivat olla voittajia, eikä toisen mielen mukaan välillä tekeminen ole muuta kuin suurta rakkautta. Koska sitten on myös sinun vuorosi joku päivä. Kyynikot eivät tätä välttämättä allekirjoita, mutta omassa elämässä ainakin toteutunut ja se onkin se tärkein asia.
- miesvm_1967x_out
Hyvin tunnistettu tunnistus, asia on juuri näin. Minut on palstalla leimattu valkoritariksi mutta en tunnista itsestäni mitenkään, vaikka kuinka itsekriittinen olisin, mitään aisurin piirteitä. Tasa-arvoinen suhde on välittämistä, ei alistumista.
- Ex----------PUA
Uskottele niin itsellesi.
Vaan, kuten tästäkin voit lukea, on palstalla myönnetty, että nainen tyytyy sinuun jos sinulla ei ole rahaa, statusta ja ulkonäköä:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13871049/breaking-palstafemakko-myonsi-palstatotuuden! - tunnistus
Uskottele niin itsellesi.
Vaan, kuten tästäkin voit lukea, on palstalla myönnetty, että nainen tyytyy sinuun jos sinulla ei ole rahaa, statusta ja ulkonäköä:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13871049/breaking-palstafemakko-myonsi-palstatotuuden!palsta ei vissiin myönnä mitään. ihmiset nyt myöntelee mitä vaan milloin kenenkin mielestä. omassa elämässäni hallitsen minä, ei kukaan palstalainen tai palsta.
- Ex----------PUA
tunnistus kirjoitti:
palsta ei vissiin myönnä mitään. ihmiset nyt myöntelee mitä vaan milloin kenenkin mielestä. omassa elämässäni hallitsen minä, ei kukaan palstalainen tai palsta.
Jatkat edelleenkin itsellesi uskottelemista, mutta kyllä se punainen pilleri on jo imeytymässä siellä alitajunnassasi. :) Ihan pian jo myönnät kun olet tuon alkuräpistelyn yli päässyt.
- nihhhhhhhhhhhh
Valkoritari ei ole synonyymi parisuhteessa olevalle miehelle vaan kyseessä on yleensä munaton femakkojen perseennuolija jonka oma miehuus on kateissa ja hyökkäilee siksi naisten helmojen turvista muiden miesten kimppuun. Useimmiten valkoritarin MA on kylläkin ATM.
- Ex----------PUA
nihhhhhhhhhhhh kirjoitti:
Valkoritari ei ole synonyymi parisuhteessa olevalle miehelle vaan kyseessä on yleensä munaton femakkojen perseennuolija jonka oma miehuus on kateissa ja hyökkäilee siksi naisten helmojen turvista muiden miesten kimppuun. Useimmiten valkoritarin MA on kylläkin ATM.
Tämä!
Heillä on tämä uskomus, että jos mielistelee naista, pääsee suhteeseen.
Eli feministinen aivopesu on onnistuunut täydellisesti heidän kohdallaan, sillä heistä on näin ollen tullut munattomia vässyköitä, jotka puolustavat heitä vihaavia naisia. - miesvm_1967x_out
Tämä!
Heillä on tämä uskomus, että jos mielistelee naista, pääsee suhteeseen.
Eli feministinen aivopesu on onnistuunut täydellisesti heidän kohdallaan, sillä heistä on näin ollen tullut munattomia vässyköitä, jotka puolustavat heitä vihaavia naisia.Minä en ainakaan mielistellyt vaimoani yhtään. Olin ulospäin tasaisen tyyni kun alettiin seukkaamaan. Aiemmin ansaitsin 50k/vuosi mutta vaimoni toivomuksesta vähensin työmäärääni siten että ansaitsen nyt 28% vähemmän. Näin on menty nyt pari vuotta. Joten teoria hypergamiasta ei päde meidän kohdalla. Keskiarvollisesti olemme molemmat ketmejä.
- hc-ätämi_
nihhhhhhhhhhhh kirjoitti:
Miehellä on munaa vain silloin jos hän vihaa naisia ja on sitä mieltä että naiset ovat täysin ajattelukyvyttömiä elukoita?
- Ex----------PUA
miesvm_1967x_out kirjoitti:
Minä en ainakaan mielistellyt vaimoani yhtään. Olin ulospäin tasaisen tyyni kun alettiin seukkaamaan. Aiemmin ansaitsin 50k/vuosi mutta vaimoni toivomuksesta vähensin työmäärääni siten että ansaitsen nyt 28% vähemmän. Näin on menty nyt pari vuotta. Joten teoria hypergamiasta ei päde meidän kohdalla. Keskiarvollisesti olemme molemmat ketmejä.
"Keskiarvollisesti olemme molemmat ketmejä."
Freudilainen lipsahdus, vaiko älyllisyyden puutetta?
Sinä ja miehesi olette molemmat KT-MIEHIÄ?
Patologisen valehtelijan jäljet ovat lyhyet. - nihhhhhhhhhhhhhh
hc-ätämi_ kirjoitti:
Miehellä on munaa vain silloin jos hän vihaa naisia ja on sitä mieltä että naiset ovat täysin ajattelukyvyttömiä elukoita?
Nyt kyllä esität oman olkiukkosi.
- hc-ätämi_
Valkoritari on olkiukko jota vastaan on helpompi hyökätä kuin että alkaisi kumoamaan esitettyjä argumentteja. Kyseessä on puhdas henkilöhyökkäys jota ad hominemia kovaan ääneen vastustava Ex-PUA harrastaa itse varmaan eniten. Valkoritariksi syyttelyä harrastavat miehet, jotka näkevät naiset vain vitunkantotelineinä, joilla ei ole mitään järkevää sanottavaa, koska ovat feminismin aivopesemiä. Naisten kanssa ei missään mielessä voi olla samaa mieltä vaan kyseessä on aina vain keino saada pillua (vaikka se olisi kuinka järjetön ajatus anonyyminä kirjoitellessa). Kun ihminen on lokeroitu valkoritariksi niin kaikki sellaiset kirjoitukset, joissa kirjoittaja on selvästi eri mieltä palstan naisenemmistön mielestä jäävät vaille huomiota.
- Ex----------PUA
Vain valkoritarit väittävät etteivät joko ole valkoritareita, tai kuten sinä: ettei niitä olisi edes olemassa ("valkoritari on olkiukko").
Valkoritarin kyllä näkee, kun seuraa sen käyttäytymistä, eikä sen motiivit ole koskaan kovinkaan kaukana.
Joten, jos se kävelee kuin ankka, ja jos se puhuu kuin ankka, on se ankka.
"Kyseessä on puhdas henkilöhyökkäys jota ad hominemia kovaan ääneen vastustava Ex-PUA harrastaa itse varmaan eniten. "
"Itte oot!", lisäksi tuo on valkoritarointia, koska taaskin hyökkäät femakkojen ja kurppien pahinta vihollista vastaan, mutta jätät mainitsematta sen, että kuka sitä oikeasti harrastaa täällä pääasiallisena "keskustelutaitonaan."
Joten, jos hyväksyt shaming languagen ja henkiöhyökkäyksen, ja kiistät olevasi valkoritari, tällöin sinun on pakko sallia se myös muille.
Mutta ei hätää, sinä olet aito ja 100% valkoritari. :)
Lisäksi, tämä koko ketju on sitä, että syytät minua siitä mihin syyllistyt itse.
"Valkoritariksi syyttelyä harrastavat miehet, jotka näkevät naiset vain vitunkantotelineinä, joilla ei ole mitään järkevää sanottavaa, koska ovat feminismin aivopesemiä. "
Olkiukosta puheenollen. :D - Ex----------PUA
Vain valkoritarit väittävät etteivät joko ole valkoritareita, tai kuten sinä: ettei niitä olisi edes olemassa ("valkoritari on olkiukko").
Valkoritarin kyllä näkee, kun seuraa sen käyttäytymistä, eikä sen motiivit ole koskaan kovinkaan kaukana.
Joten, jos se kävelee kuin ankka, ja jos se puhuu kuin ankka, on se ankka.
"Kyseessä on puhdas henkilöhyökkäys jota ad hominemia kovaan ääneen vastustava Ex-PUA harrastaa itse varmaan eniten. "
"Itte oot!", lisäksi tuo on valkoritarointia, koska taaskin hyökkäät femakkojen ja kurppien pahinta vihollista vastaan, mutta jätät mainitsematta sen, että kuka sitä oikeasti harrastaa täällä pääasiallisena "keskustelutaitonaan."
Joten, jos hyväksyt shaming languagen ja henkiöhyökkäyksen, ja kiistät olevasi valkoritari, tällöin sinun on pakko sallia se myös muille.
Mutta ei hätää, sinä olet aito ja 100% valkoritari. :)
Lisäksi, tämä koko ketju on sitä, että syytät minua siitä mihin syyllistyt itse.
"Valkoritariksi syyttelyä harrastavat miehet, jotka näkevät naiset vain vitunkantotelineinä, joilla ei ole mitään järkevää sanottavaa, koska ovat feminismin aivopesemiä. "
Olkiukosta puheenollen. :DOsui ja uppos!!! Henkilöhyökkäys! Kurppahälytys! Itte oot!
- Ex----------PUA
Osui ja uppos!!! Henkilöhyökkäys! Kurppahälytys! Itte oot!
Vituttaako kurppaa? :D
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13888072/aika-tiputtaa-expua
Tältä näyttää kurpparaivo, kun epätoivoisuus ylittää älyn.
Minkälaisia tunteita se saa aikaan sinussa, etät nussin 22 vuotiasta nuorta naista?
- Onnellinentänäänkin
Mitä vittua, miten sekasin ootte jonkun ritareitten, kurppien ma ym.paskan kans, ei voi ku nauraa. Hankkikaa oikeesti elämä ja lopettakaa noi naurettavat analyysit. Sairasta sakkia ha ha
- unetonseattlessa
Internet-sanastoa. Tulee sanasta "Internet White Knight".
Keskustelupalstoilla esiintyvä henkilö, joka puolustaa heikompia ja jakaa ns. "oman käden oikeutta" internetin välityksellä.
- "Kaikki sovinistit pitäs hirttää koska naiset on ihan yhtä hyviä kun me miehetkin."
- "Mee valkoritari vittuun siitä inisemästä!" - helmiä.sioille
Varmaan kaikki, jotka ovat josklus naisen kanssa silleen olleet.. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2905459- 705046
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484156- 513840
- 423483
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo883126Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv702987- 412168
- 492116
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272078