Onko tuo mgtow

irrallinen.mieli

se palstalla taannoin tarinoinut aparaatti? Jutut jotenkin niin irrallisia että jäikö mieleensä samaistumisessa jumiin vai onkohan kaikki hyvin?

84

297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • punaisen-pillerin-totuus

Noh älä nyh, mies kulkee omia polkujaan kirjaimellisesti. Polulla ehkä on eniten erivärisiä sieniä joita popsia.

Sehän puhuu pelkkää asiaa, missä ei oo mitään päätä eikä häntää.

• hc-ätämi_

Tämän mielikuvan olen itsekin saanut.

• että.silleen
        hc-ätämi_ kirjoitti:

Tämän mielikuvan olen itsekin saanut.

No moikka PUA! Päätit sit kostaa, kun MGTOW oikoi sun juttujasi minusta!
        Ja muutaman vakio nikkesi kanssa, mihinkäs sä sen tytönhupakos jätit?
        Tuleeko vasta toisessa aallossa?

Klo valitettavasti on jo yli puolenyön, joten mulla ei ole aikaa kiusata sua puheillani, pitää mennä nukkumaankin.
        Sä voit jatkaa yksinäs ( koplas) mutt muistakaa nieleaista muutama pilleri ensin.

Menen peseen pyllyni ja vaihdan puhtaat housut samantien, jottei sun tarvitse mainita edes asiasta!
        Ja ihan varmasti tämä on myös henkilöhyökkäys sua kohtaan, muunlaista huomiota kun sä ett multa tule koskaan saamaan.

Hyvää yötä ja rauhallista unta!

• että.silleen kirjoitti:

Klo valitettavasti on jo yli puolenyön, joten mulla ei ole aikaa kiusata sua puheillani, pitää mennä nukkumaankin.
        Sä voit jatkaa yksinäs ( koplas) mutt muistakaa nieleaista muutama pilleri ensin.

Menen peseen pyllyni ja vaihdan puhtaat housut samantien, jottei sun tarvitse mainita edes asiasta!
        Ja ihan varmasti tämä on myös henkilöhyökkäys sua kohtaan, muunlaista huomiota kun sä ett multa tule koskaan saamaan.

Empäs huomannut sinua eilen tässä ketjussa.....tais olla mulla silmät ristissä. =)

En usko, että on PUA aloittajana tai tuo hc-ätämi_, mutta voinhan olla väärässäkin, kun eipä täällä tiedä kuka trollaa kuinka paljon ja kuinka monella nickillä....

Hyvää päivän jatkoa sinulle. =)

• hc-ätämi_
        MGTOW kirjoitti:

Empäs huomannut sinua eilen tässä ketjussa.....tais olla mulla silmät ristissä. =)

En usko, että on PUA aloittajana tai tuo hc-ätämi_, mutta voinhan olla väärässäkin, kun eipä täällä tiedä kuka trollaa kuinka paljon ja kuinka monella nickillä....

Hyvää päivän jatkoa sinulle. =)

Oho, positiivista. Tänään on vähemmän vainoharhainen päivä. Eihän tällä palstalla kyllä tosiaan tiedä vaikka itsensä lisäksi olisi vain yksi toinen kirjoittaja, mutta parempi vain uskoa edes hiukan kirjoittajien väitteitä että homma ei mene täysin kaistapäiseksi.

• hc-ätämi_ kirjoitti:

Oho, positiivista. Tänään on vähemmän vainoharhainen päivä. Eihän tällä palstalla kyllä tosiaan tiedä vaikka itsensä lisäksi olisi vain yksi toinen kirjoittaja, mutta parempi vain uskoa edes hiukan kirjoittajien väitteitä että homma ei mene täysin kaistapäiseksi.

Hmmm....eipä ollut eilenkään ainakaan minulla, totesin vain, että jollakin on herneet nenässä ja olithan sinäkin toki jo kommentoinut tähän ketjuun ennen sitä... ;P

Kyllä täällä saa ollakin hieman epäileväinen ja kuuluukin olla, koska se on 100% varma, että osa multinickeilyä harrastaa....toiset enemmän, toiset vähemmän ja jotkut eivät harrasta, eli kaikenlaista tallustelijaa löytyy ihan varmasti ja kaistapäistä touhuahan täällä monesti on.... ;D

• Ex----------PUA
        että.silleen kirjoitti:

Tämä on ensimmäinen kommenttini koko ketjussa.

Ja ei, minä en aloittanut tätä, ja uskallan kirjoittaa omalla nimimerkilläni, tosin kuin te paskahousutädit.

Eikä minulla ole mitään riitaa MGTOW:n kanssa, vaan meillä on hyvät/neutraalit välit.

• valkoilija-ei-palkoilija
        Ex----------PUA kirjoitti:

Ja ei, minä en aloittanut tätä, ja uskallan kirjoittaa omalla nimimerkilläni, tosin kuin te paskahousutädit.

Eikä minulla ole mitään riitaa MGTOW:n kanssa, vaan meillä on hyvät/neutraalit välit.

"Eikä minulla ole mitään riitaa MGTOW:n kanssa, vaan meillä on hyvät/neutraalit välit."

Jep, teillä on samat mielipiteet naisista, samanlainen tyyli väitellä sanomatta mitään asiallista, vittuilette jokaiselle joka on eri mieltä teidän kanssa. Hengenheimolaisia XD

• Ex----------PUA
        valkoilija-ei-palkoilija kirjoitti:

"Eikä minulla ole mitään riitaa MGTOW:n kanssa, vaan meillä on hyvät/neutraalit välit."

Jep, teillä on samat mielipiteet naisista, samanlainen tyyli väitellä sanomatta mitään asiallista, vittuilette jokaiselle joka on eri mieltä teidän kanssa. Hengenheimolaisia XD

Kieltämättä hauskasti sanottu. :D

Mutta ei kai nyt sentään noinkaan, vaikka molempia vainotaankin mielipiteiden vuoksi, niin eräitä merkittävämpiä eroja meissä on se, että MGTOW uskoo yksilöön, minä yleistykseen, ja hän myös torjuu MAT:n, minä taas tunnustan sen ja olen hänen kirjoissaan kyseisen "uskonnon" ehdottomia saarnamiehiä.

Näennäisesti olemme jopa toistemme vastakohta.

• valkoilija-ei-palkoilija kirjoitti:

Jeps, pahasti metsään......hymiö muistuttaa minua eräästä "hyvästä" palsta tuttavuudestani taisi olla nimierkkimerkki no.trollollooo, mutta sillä oli hauskemmat jutut kylläkin..... ;P

• Ex----------PUA kirjoitti:

Kieltämättä hauskasti sanottu. :D

Mutta ei kai nyt sentään noinkaan, vaikka molempia vainotaankin mielipiteiden vuoksi, niin eräitä merkittävämpiä eroja meissä on se, että MGTOW uskoo yksilöön, minä yleistykseen, ja hän myös torjuu MAT:n, minä taas tunnustan sen ja olen hänen kirjoissaan kyseisen "uskonnon" ehdottomia saarnamiehiä.

Näennäisesti olemme jopa toistemme vastakohta.

Jeps, niin samaa mieltä......en pystyisi hyväksymään itseäni, en sitten millään, jos olisin expua......sorry, mut ei vaan pysty, jos on mitä on, niin ei vaan pysty, eikä edes voi haluta olla jotain ihan muuta kuin on.

Noh, toisaalta jos tarinasi pitävät paikkaansa, niin et ole tahallisesti loukannut tai satuttanut ketään tuolla irl maailmassa, vaan ne yksilöt kenen kanssa olet vehdannut ovat olleet samanlaisia tai ainakin hakeneet ihan samoja juttuja kuin sinäkin.........

• että.silleen
        Ex----------PUA kirjoitti:

OK, oletetaan ettei aloitus ole sinun; siinä tapauksessa olen pahoillani ett syytin sua aiheetta. Pyydän anteeksi, ei tule toistumaan!
        Varmaan kanss ymmärrät ett vajaavaisena vanhana kurppana en pysty ajatteleen selkeesti.
        Tämä ketju nyt on sellainen ett pystyn ymmärtämään tämän vain yhdellä tapaa, rivien välistä lukien.

Sanotaanko näin ett on hylly täynnä erinäköisiä, erikokoisia ja erivärisiä pulloja.
        On mehupulloa, viina-, lääke-, maito-, vitamiinipulloja ym pulloja, ja pulloja joissa päällä on etiketti MYRKKYÄ.
        Kurppakaan ei ole niin tyhmä tipu ett avaisi pullon ja maistais sisältöä.
        Kiittäen huolenpidosta.

OK, oletetaan ettei aloitus ole sinun; siinä tapauksessa olen pahoillani ett syytin sua aiheetta. Pyydän anteeksi, ei tule toistumaan!
        Varmaan kanss ymmärrät ett vajaavaisena vanhana kurppana en pysty ajatteleen selkeesti.
        Tämä ketju nyt on sellainen ett pystyn ymmärtämään tämän vain yhdellä tapaa, rivien välistä lukien.

Sanotaanko näin ett on hylly täynnä erinäköisiä, erikokoisia ja erivärisiä pulloja.
        On mehupulloa, viina-, lääke-, maito-, vitamiinipulloja ym pulloja, ja pulloja joissa päällä on etiketti MYRKKYÄ.
        Kurppakaan ei ole niin tyhmä tipu ett avaisi pullon ja maistais sisältöä.
        Kiittäen huolenpidosta.

Jeps, tästä leikistä kannattaa pysyä kaukana tai sitten ainakin huumoria kunnolla peliin mukaan, muuten tässä pelissä ei pärjää.... ;D

• piste.....piste

Ei taida olla kaikki kunnossa.

....... yksilöitä.... eipäs yleistetä..... ehkä noin tai sitten ei...... Sillä ei ole mitään omaa sanottavaa kunhan huitoo joka kohtaan ja arvostelee muiden ajatuksia.

Joku vois käydä putsaamassa sen näppiksen pisteen smegmasta, kun se jumittaa pahasti. Alkaa ärsyttämään se ylimielisyys.

• hc-ätämi_

Kyllä sillä nyt jotain omiakin mielipiteitä tuntuu olevan, esimerkiksi toi loputon ja äärimmäinen yksilöllisyyden julistamien, mutta perustelut ontuvat ja pahasti. Alkaa oleen yksi palstan inhokeistani vaikka aikanaan pidin herran kirjoituksista.

• Gammaromeo

On em. nimimerkkki arvostellut minuakin. Totta kai kanssani voi olla eri mieltä asioista, mutta joku tolkku siinä arvostelun tyylissäkin -varsinkin kun menee jo henkilökohtaisuuksiin.

• Gammaromeo kirjoitti:

On em. nimimerkkki arvostellut minuakin. Totta kai kanssani voi olla eri mieltä asioista, mutta joku tolkku siinä arvostelun tyylissäkin -varsinkin kun menee jo henkilökohtaisuuksiin.

Se ei ole henkilökohtaista, jos kerran se lukee tekstissä suoraan ja kannattaa myös itse sitten olla tarkkana, ettei ikinä syyllistä ketään, eikä vaadi mitään, eikä mene henkilökohtaisuuksiin missään asioissa.

• Gammaromeo

Sen kirjoitin minkä kirjoitin, mutta itse ongelmahan tässä kannaltasi on se, että tahallisesti vääristelet asioita takertumalla lillukanvarsiin.

Olen aina asiallinen asiallisille ja yllättävän usein myös epäasiallisille.

• Gammaromeo kirjoitti:

Sen kirjoitin minkä kirjoitin, mutta itse ongelmahan tässä kannaltasi on se, että tahallisesti vääristelet asioita takertumalla lillukanvarsiin.

Olen aina asiallinen asiallisille ja yllättävän usein myös epäasiallisille.

Jeps, vastasit taas niin ettei minulle tulisi ilmoitusta vastauksesta... ;P

Ei se ollut vääristelyä ja lillukanvarteen keskittymistä, sinä olit katkera ja kateellinen siitä, että et ole saanut sitä mitä sinulle olevinaan kuuluisi ennemmin kuin jollekin toiselle, vaikka kenellekään ei kuulu yhtään mitään, vaan sinut valitsee joku jos on valitakseen - ihan niin kuin sinäkin valitset jonkun......voin kaivaa sen keskustelun tähän alle, jos haluat...

• Gammaromeo
        MGTOW kirjoitti:

Jeps, vastasit taas niin ettei minulle tulisi ilmoitusta vastauksesta... ;P

Ei se ollut vääristelyä ja lillukanvarteen keskittymistä, sinä olit katkera ja kateellinen siitä, että et ole saanut sitä mitä sinulle olevinaan kuuluisi ennemmin kuin jollekin toiselle, vaikka kenellekään ei kuulu yhtään mitään, vaan sinut valitsee joku jos on valitakseen - ihan niin kuin sinäkin valitset jonkun......voin kaivaa sen keskustelun tähän alle, jos haluat...

Ihan vapaasti voit kaivaa keskustelun esiin jos itse haluat. Kertoo kuitenkin enemmän sinusta eikä minusta, että aloit tekemään minusta tulkintoja tekstissäsi sen sijaan että olisit keskittynyt vain itse asiaan, jota käsiteltiin yleisellä tasolla. Tämä siis ihan riippumatta siitä että oliko tulkintasi oikeita vai vääriä.

• Gammaromeo kirjoitti:

Ihan vapaasti voit kaivaa keskustelun esiin jos itse haluat. Kertoo kuitenkin enemmän sinusta eikä minusta, että aloit tekemään minusta tulkintoja tekstissäsi sen sijaan että olisit keskittynyt vain itse asiaan, jota käsiteltiin yleisellä tasolla. Tämä siis ihan riippumatta siitä että oliko tulkintasi oikeita vai vääriä.

Sinä aloit kiemurtelemaan etkä muuttanut näkökantaasi ja tuon kirjoituksen jälkeenkin näin vielä tekstejäsi, jossa peräänkuulutit jostain, että jollakin olisi paremmat "oikeudet" johonkin kun toisella, joten sinun näkökantasi oli/on juuri se minkä tekstistä pystyi suoraan lukemaan........toistan vielä, kenelläkään ei ole oikeutta toiseen ihmiseen sen enempää kuin kenelläkään muullakaan, koska ihmiset eivät ole kenenkään orjia tai omaisuutta, vaan ihmiset valitsevat vastavuoroisesti toisensa jos valitsevat.......siinä ei ole kenelläkään mitään mutisemista.

• Gammaromeo

"kenelläkään ei ole oikeutta toiseen ihmiseen sen enempää kuin kenelläkään muullakaan, koska ihmiset eivät ole kenenkään orjia tai omaisuutta, vaan ihmiset valitsevat vastavuoroisesti toisensa jos valitsevat.......siinä ei ole kenelläkään mitään mutisemista."

En ole missään päinvastaista väittänytkään. Et vain ole kyennyt näkemään perustavanlaatuista eroa oikeudella ja oikeudenmukaisuuden tunteella, mitkä ovat kaksi eri asiaa. En vaihda näkökantojani kuin sukkiani.

• Gammaromeo kirjoitti:

"kenelläkään ei ole oikeutta toiseen ihmiseen sen enempää kuin kenelläkään muullakaan, koska ihmiset eivät ole kenenkään orjia tai omaisuutta, vaan ihmiset valitsevat vastavuoroisesti toisensa jos valitsevat.......siinä ei ole kenelläkään mitään mutisemista."

En ole missään päinvastaista väittänytkään. Et vain ole kyennyt näkemään perustavanlaatuista eroa oikeudella ja oikeudenmukaisuuden tunteella, mitkä ovat kaksi eri asiaa. En vaihda näkökantojani kuin sukkiani.

En jaksa noita vääntämisiä ja jaarituksia......jaarittele ihan rauhassa, mutta jos itse "outoilet", niin muillakin on myös oikeus puuttua niihin asioihin vaikka se sinusta "outoilulta" tuntuisikin....

• Gammaromeo

Paljon hedelmällisempää olisi jos edes järkevällä kirjoitustyylillä kommentoisit asioita. Syytät jaarittelijaksi toista, vaikka de facto itse jos kuka jaarittelet.

• Gammaromeo kirjoitti:

Paljon hedelmällisempää olisi jos edes järkevällä kirjoitustyylillä kommentoisit asioita. Syytät jaarittelijaksi toista, vaikka de facto itse jos kuka jaarittelet.

Hei mua lähinnä naurattaa tää teidän touhu, en jaksa tuhlata energiaa, koska en näe, että esimerkiksi sinä olisit aikaani tai energiaani ansainnut, eikä sinulla ole varaa tulla sanomaan kenenkään tyyleistä , mielipiteistä tai ajatuksista.

Sinä kiukuttelet siinä edelleen sitä, koska puutuin siihen, että olet katkera ja kateellinen, kun jollakin sinun mielestäsi kaltaisella on tietynlainen nainen ja koet sen epäoikeudenmukaiseksi tai että sinulla pitäisi olla johonkin tietynlaiseen naiseen "oikeus" tai ainakin enemmän "oikeus", kun jollakin muulla, kuka ei mielestäsi ole sitä mitä sinä olet.........ihan hemmetin naurettavia ajatuksia.....mut hei jatka vaan, mainitsithan sinä toki senkin, että esim. sukulaisnaisetkin ovat voineet kehua "unelmavävyksi", niin kai sinulla sitten on oikeus vaatia, kuin lapsi tikkaria tai sitten ei.

Sorry, että sun mielesi on nyt pahoitettu, mutta ihmiset eivät ole vaihdannaisia, eikä yhteenkään ihmiseen kenelläkään ole oikeutta, vaan ihminen valitsee itse kenet valitsee ja juuri niillä perusteilla, kuin itse haluaa.....

ps. käytä "kommentoi lainaten" tekstiä, niin näen kun kirjoittelet mulle.....se on muutenkin helpompaa painaa siitä, kuin toisella tapaa....toki voihan sille olla tarkoituskin....

• Gammaromeo

Totean vain että tulkitset minut 90 % väärin. Miksi kirjoitat ettet viitsi tuhlata minuun energiaa, mutta kommentissasi on kuitenkin 16 riviä?

• Sivusta

Tuo kaveri on liian syvällä omassa jutussaan. Ylimielinen.

• Herneet nenässä....eipä tarvitse arvata kenellä.... ;P

• hc-ätämi_

No nyt sää kuvittelet että kaikki täällä edustaa samaa henkilöä. Mene nyt jo tarkistaan lääkityksesi!

• hc-ätämi_ kirjoitti:

No nyt sää kuvittelet että kaikki täällä edustaa samaa henkilöä. Mene nyt jo tarkistaan lääkityksesi!

Noh, olenhan minä voinut muitakin teoreetikoita yms. suututtaa ja varmasti olenkin, mutta olithan sinäkin jo ehtinyt kommentoimaan tuolla nimimerkilläkin....

Hyvä se on jos tunteita herättää niin paljon, että täytyy oikein lahkeessa roikkujien tehdä oikein oma ketju. ;P

• Motown

Klo........23.58..............ärsytetty..............hölmö............herätetty,,,,,,,,,,,

• irrallinen.mieli

Ap tässä. Ei menny herne nenuun. Turha syyttää hc-ätämiä tai ketään muutakaan. Ap ei ole väitellyt mgtow:n kanssa, kunhan ihmettelin juttujaan ja taajuuksiaan.

• Niih, voipi olla tai voipi olla olematta, mistäs sitä totuutta tietää mihinkään noihin mainitsemiisi asioihin, koska vain sanat näkyvät..... ;P

Tämäkin ketju ilmestyi parin "vänkäämisen" jälkeen, joissa molemmissa oli hieman sama idea, eli vastustaa MA-uskonnon aivopesua, sekä siitä juontuvia outoja mielipiteitä.

• hc-ätämi_
        MGTOW kirjoitti:

Niih, voipi olla tai voipi olla olematta, mistäs sitä totuutta tietää mihinkään noihin mainitsemiisi asioihin, koska vain sanat näkyvät..... ;P

Tämäkin ketju ilmestyi parin "vänkäämisen" jälkeen, joissa molemmissa oli hieman sama idea, eli vastustaa MA-uskonnon aivopesua, sekä siitä juontuvia outoja mielipiteitä.

Vänkäämisellämme on iso yleisö. ;) Sitä paitsi ei niitten vänkäämisten idea toi ollut vaan yritin selvittää mihin tuulesta temmatut väitteesi perustivat huonoin tuloksin. Sitä paitsi olen itsekin jo ennen noita toivottomia jaaritteluita ihmetellyt sekavaa kirjoitustyyliäsi.

• hc-ätämi_ kirjoitti:

Vänkäämisellämme on iso yleisö. ;) Sitä paitsi ei niitten vänkäämisten idea toi ollut vaan yritin selvittää mihin tuulesta temmatut väitteesi perustivat huonoin tuloksin. Sitä paitsi olen itsekin jo ennen noita toivottomia jaaritteluita ihmetellyt sekavaa kirjoitustyyliäsi.

Kirjoittelen ihan fiilis pohjalta monesti, eli kaikki näkyy varmasti.... ;P

"Tuloksethan" on aina tulkitsijan omia, eikä minulla ole mitään tarvetta lähteä "ikiliikkuja vänkään" yksilön kanssa joka on liian erillainen, kuin itse olen......."tulokset" eivät ole pääsääntöisesti mitenkään hyviä tällöin, koska yhteistä kieltä ei aina löydy - varsinkaan silloin jos luonne/persoona/arvot ja ajatusmaailma poikkeaa enemmänkin toisistaan.

Edelleen haluan mieluummin kuulla yksilöiden omia aatoksia, joista he saisivat ihan rauhassa kertoa, eikä niin että "käännyttäjät" yms. ovat heti lahkeessa tuputtamassa omia teorioitaan ja muuttamassa kertojan ajatuksia miksi ikinä haluavatkaan......se on ihan jatkuvaa, koska jos joku kertoo jotain, niin ei mene kuin hetki kun "hörhöt" ovat jo kertojan lahkeessa roikkumassa ja vaatimassa mitä milloinkin....

• Motown

sinäkö................et..................itse................muka................vääntele..............toisten............ajatuksia..................ja ..............tuputa.................."totuuttasi"........................

• Motown kirjoitti:

sinäkö................et..................itse................muka................vääntele..............toisten............ajatuksia..................ja ..............tuputa.................."totuuttasi"........................

Jeps, mutta ainakin kirjoittelen yhden nicken kanssa, enkä multinickeile rekattujen lahkeessa.....enkä myöskään harrasta samaa mitä MA-uskovaiset, eli yksinkertaista yleistä ja niputa ja yritä tunkea jokaista yksilöä MA-uskovaisten muottiin.....

• 1210

Voisiko MGTOW kirjoittaa kirjautumiskohtaan salasanansa ja käyttäjätunnukseksi WGTOW :-) Mitä, mitä? Kirjautuiko sisään?

• Oliko se sun trolli nicke?....vai oletko testaamalla selvittänyt saliksia?

• Motown

yksilöllinen..........ja ...............yleinen..........ovat ............kumpikin ............samaan ...........aikaan ............olemassa

• Toki on, mutta ei edelleenkään yksinkertaistaen, yleistäen ja niputtaen, eikä myöskään manipuloiden.....

Sehän on selvä, että sitä toteuttaa mihin uskoo, eli MA-uskovaisuus toteuttaa itseään siihen uskovaisten keskuudessa ja tästä seuraa myös "outoja" näkökantoja moniin asioihin ja kyllähän MA-uskovaiset yrittävät väen vängällä manipuloida muita yksilöitä tämän ajatuksen taakse ja kaikkihan sen ymmärtävät kuinka monin eri tavoin MA-uskovaisuus vaikuttaa käytökseen.....

• hc-ätämi_

Perustelu on sun mielestä sama asia kun manipulointi. Tämän takia kaikki tieteelliset tekstit ovatkin mielestäsi puhdasta aivopesua.

• hc-ätämi_ kirjoitti:

Perustelu on sun mielestä sama asia kun manipulointi. Tämän takia kaikki tieteelliset tekstit ovatkin mielestäsi puhdasta aivopesua.

Eihhhh....en minä noin ole sanonut, mutta oma käytös, ajatukset ja mielipiteet ajavat aina noiden yleistysten, yksinkertaistusten ja niputusten ohi, kun jos ei jotain tunnista omakseen, niin silloin se oma kanta menee näiden ohi......siis jokainen tietenkin yksilöllisesti tutkii itseään ja miettii mikä on "omaa" ja mikä on jotain muuta, sekä mistä mikäkin johtuu.....

Se miten joitakin yksinkertaistuksia, yleistyksiä ja niputuksia syötetään, niin sen nyt kaikki omalla päällään ajattelevat huomaavat mikä milloinkin on tarkoitus......monesti ei ole "aivopesu" kaukana siitä touhusta....

• Markkinauskovainenko

"Se miten joitakin yksinkertaistuksia, yleistyksiä ja niputuksia syötetään, niin sen nyt kaikki omalla päällään ajattelevat huomaavat mikä milloinkin on tarkoitus"

Onko siinä jotain väärää, jos pyrkii kertomaan niin että muutkin asian alkaisivat ymmärtämään?

• Markkinauskovainenko kirjoitti:

"Se miten joitakin yksinkertaistuksia, yleistyksiä ja niputuksia syötetään, niin sen nyt kaikki omalla päällään ajattelevat huomaavat mikä milloinkin on tarkoitus"

Onko siinä jotain väärää, jos pyrkii kertomaan niin että muutkin asian alkaisivat ymmärtämään?

No ei se varmaan MA-uskovaisen mielestä väärin olekaan vai luuletko, että esim. muslimien mielestä on väärin levittää uskontoaan tai ettei niitä ketuttaisi
        "vääräuskoiset"?.....varsinkin jos ei meinaa mennä manipulointi ja käännytys hyvällä perille....Niih, voihan siinä alkaa pelihousut repeytyä vähemmästäkin.....

......*se tunne, kun olisit pilapiirtäjä, joka piirtää piirroksia eräästä uskonnosta*......kunhan hykertelen itsekseni... ;P

• hc-ätämi_
        MGTOW kirjoitti:

No ei se varmaan MA-uskovaisen mielestä väärin olekaan vai luuletko, että esim. muslimien mielestä on väärin levittää uskontoaan tai ettei niitä ketuttaisi
        "vääräuskoiset"?.....varsinkin jos ei meinaa mennä manipulointi ja käännytys hyvällä perille....Niih, voihan siinä alkaa pelihousut repeytyä vähemmästäkin.....

......*se tunne, kun olisit pilapiirtäjä, joka piirtää piirroksia eräästä uskonnosta*......kunhan hykertelen itsekseni... ;P

En minä näe siinä mitään väärää jos joku yrittää saada mun pään kääntymään jossain asiassa, jos sillä on siihen hyvät perusteet. Uskonnoilla ei ole tällaisia tarjolla koska ne perustuvat pelkkään mielikuvitukseen. MA-teoriasta on aivan selviä todisteita ja sitä on tutkittu tieteellisillä metodeilla. Mieluummin kuuntelen sellaisia uskovaisia, jotka myöntävät että usko perustuu tunteeseen eikä faktoihin.

• Markkinauskovainenko
        MGTOW kirjoitti:

Näet harhaisesti manipulointia siellä missä sitä ei ole. Palstalla on vain huonosti ja hyvin perusteltuja näkemyksiä asioihin. Rakentelet itse olkinukkeja.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Olkinukke

• hc-ätämi_ kirjoitti:

En minä näe siinä mitään väärää jos joku yrittää saada mun pään kääntymään jossain asiassa, jos sillä on siihen hyvät perusteet. Uskonnoilla ei ole tällaisia tarjolla koska ne perustuvat pelkkään mielikuvitukseen. MA-teoriasta on aivan selviä todisteita ja sitä on tutkittu tieteellisillä metodeilla. Mieluummin kuuntelen sellaisia uskovaisia, jotka myöntävät että usko perustuu tunteeseen eikä faktoihin.

"En minä näe siinä mitään väärää jos joku yrittää saada mun pään kääntymään jossain asiassa"

Minä näen aina vääryyttä manipuloinnissa teki sitä kuka tahansa........MA-teoriastakin voi keskustella muulla tapaa, kuin sillä tavalla mitä täällä monesti harrastetaan.

Sekin on fakta, että ne ketkä ovat tähän jo pahasti hurahtaneet ajattelevat ja toimivat myös profetian mukaan.....

Pitäisi antaa aina yksilölle tilaa omille ajatuksille, eikä manipuloida ja yrittää "käännyttää" hänen mieltään jatkuvalla ja/tai vahvalla "painostuksella".....

Ma-teoriasta olisikin hyvä puhua ihan toisella tyylillä, jolloin yksilönvapaus omiin ajatuksiin ja mielipiteisiin turvattaisiin paremmin ja jopa sellaiset yksilöt ketkä toimivat teorian mukaan jo automaattisesti syystä tai toisesta (ulkoiset syyt vaikuttavat paljon), niin he voisivat jopa miettiä onko se käytös/toimitatapa heistä lähtöisin vai vaikuttaako (ja/tai onko vaikuttanut) siihen "ulkoiset voimat", jolloin heillä on mahdollisuus pohtia yksilö kohtaisesti, mikä juuri heille on paras ratkaisu näissä asioissa ja mikä on sitä ominta itseään.

Näet harhaisesti manipulointia siellä missä sitä ei ole. Palstalla on vain huonosti ja hyvin perusteltuja näkemyksiä asioihin. Rakentelet itse olkinukkeja.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Olkinukke

Huru-Ukko tarjoo Olkinukkeja........OiVoi tätä hassua maailmaa...

• Markkinauskovainenko
        MGTOW kirjoitti:

Huru-Ukko tarjoo Olkinukkeja........OiVoi tätä hassua maailmaa...

En minä tarjoa yhtään mitään, vaan tuon esiin että rakennat olkinukkeja "argumenteissasi". Ymmärrän kyllä jos et pysty olkinukke-käsitettä ymmärtämään.

En minä tarjoa yhtään mitään, vaan tuon esiin että rakennat olkinukkeja "argumenteissasi". Ymmärrän kyllä jos et pysty olkinukke-käsitettä ymmärtämään.

Noh ompas osunut Ma-uskovaista arkaan paikkaan, se on voi voi.......

• Markkinauskovainenko

Jos olisit oikeasti fiksu, niin tietäisit että suomen kielessä kuuluu kirjoittaa onpa eikä ompa. Huono kirjoitustaitosikin vähentää uskottavuuttasi.

Mistäköhän johtui että kerroin sinun rakentavan olkinukkeja? Rakensit nimimerkistäni olkinuken. Sehän on kysymyksellä "markkinauskovainenko" eikä suinkaan nimimerkki markkinauskoinen. Oletko siis?
        a) tyhmä
        b) tyhmä sillä tapaa että se ilmenee muiden kirjoittajien mollaamisena? Tällaista ihmistä voidaan kutsua myös adjektiivilla ilkeä.

Jos olisit oikeasti fiksu, niin tietäisit että suomen kielessä kuuluu kirjoittaa onpa eikä ompa. Huono kirjoitustaitosikin vähentää uskottavuuttasi.

Mistäköhän johtui että kerroin sinun rakentavan olkinukkeja? Rakensit nimimerkistäni olkinuken. Sehän on kysymyksellä "markkinauskovainenko" eikä suinkaan nimimerkki markkinauskoinen. Oletko siis?
        a) tyhmä
        b) tyhmä sillä tapaa että se ilmenee muiden kirjoittajien mollaamisena? Tällaista ihmistä voidaan kutsua myös adjektiivilla ilkeä.

Niin kuin olen sanonut, heittelen vain palloa pikaisesti takaisin tuhlaamatta sen enempää aikaa tai energiaa tälläiseen ILKEILY ketjuun......minulla on lähinnä hauskaa vaan, eli en ota teitä nyt edes tosissani sen tunnustan, en vaan nyt jaksa, ehkä jonain toisena päivänä olisi ollut asia eriasia......tai sitten ei, koska tälläisen ketjun tarkoitus on mikä se on, niin siihen pitää suhtautua juuri sillä tavalla kuin täytyy.... valitettavaa, mutta totta.

Sinulla on oikeus mielipiteeseesi, niin kuin minullakin, eli olen nyt sinun mielestäsi sitten ilkeä, tyhmä ja olkinukkejen rakentelija ja vaikka mitä........mut en pahoita mieltäni ja toivon ettet sinäkään, Kaik On Oukki Doukki! ;)

• Markkinauskovainenko

Hyvällä varmuudella voi sanoa, että markkina-arvoteoria pitää paikkansa. Jotkut haluavat kiistää ilmeiset tosiasiatkin. Jos esim. ulkona on -10 astetta, niin ei se muuksi muutu, vaikka kiistäisinkin asian. Jos jokin asia on olemassa, niin se ei ole riippuvainen siitä että uskooko sen olevan olemassa.

• hc-ätämi_

Toisille on tärkeämpää se mitä he tuntevat ka uskovat kuin mitä todisteita voi esittää. Tuollaisten ihmisten kanssa on loppujen lopuksi ihan turha väitellä. Se on kuin pelaisi pulun kanssa shakkia. Se kaataa nappulat, paskoo pitkin lautaa ja lopuksi vielä lentää laumansa luokse ja väittää voittaneensa. Vaikka MGTOW ei edustakaan kuulemma mitään laumaa vaan on YKSILÖ!

• No toki saa uskoa mitä haluaa ja tunnustaa mitä "väriä" haluaa, mutta se nyt vain on totuus, että kun johonkin tuollaiseen hurahtaa, niin sieltä sumusta on vaikea nähdä enää mitään muuta - toki koskee myös kaikkia muita vastaavia juttuja......

Jotkut elävät tuon uskonnon mukaisesti, mutta eivät kaikki, eivätkä ainakaan niin, että voisi suoraan yleistää, ykesinkertaista ja niputtaa asioita......tosi MA-uskovaiset nyt tietenkin elävät "kirjan" sanaa pilkulleen noudattaen, jolloin he myös toimivat täysin sen mukaan, kun tuollainen on mennyt selkärankaan asti, niin ei taida edes vaihtoehtoja kauheasti olla....

• hc-ätämi_ kirjoitti:

Toisille on tärkeämpää se mitä he tuntevat ka uskovat kuin mitä todisteita voi esittää. Tuollaisten ihmisten kanssa on loppujen lopuksi ihan turha väitellä. Se on kuin pelaisi pulun kanssa shakkia. Se kaataa nappulat, paskoo pitkin lautaa ja lopuksi vielä lentää laumansa luokse ja väittää voittaneensa. Vaikka MGTOW ei edustakaan kuulemma mitään laumaa vaan on YKSILÖ!

Sorry, on tainnut mennä koko papupelto jo sun sieraimiin........taidat kuulua MA-uskonnon "papistoon"... ;P

• hc-ätämi_
        MGTOW kirjoitti:

Sorry, on tainnut mennä koko papupelto jo sun sieraimiin........taidat kuulua MA-uskonnon "papistoon"... ;P

Ei vaan nautin vaan vänkäämisestä :D. Vaikka huomattavasti enemmän hedelmällisestä vänkäämisestä.

• hc-ätämi_ kirjoitti:

Ei vaan nautin vaan vänkäämisestä :D. Vaikka huomattavasti enemmän hedelmällisestä vänkäämisestä.

Noh, tarjoaisin omenaa ja mandariinia, mutta ei ole materiaalin siirrintä vielä ainakaan mulla, joten nyt ei voi auttaa noissa hedelmä jutuissa, mut toivottavasti sulta löytyy itseltä jotain, kun itse nyt syön tässä samalla noita jälkkäriksi..... =)

Tuli tuosta vänkäämisestä mieleen, että sen verran tutun tuntuista vänkäämistä on, niin oletko mahdollisesti eräs "celsius" vänkääjä vai oliko se vain sun "sieluntoveri"?

• miesvm_1967x_out

"Jos esim. ulkona on -10 astetta, niin ei se muuksi muutu, vaikka kiistäisinkin asian"

Ei muutukaan mutta on paikallaan miettiä "kenen" -10 astetta se on. Fyysikolle se on -10K, jenkille -10F ja meille eurooppalaisille -10 Celsiusta. Noilla lämpötiloillahan on vissi ero. Eli katsojan/tulkitsijan silmissähän se on.

• hc-ätämi_
        miesvm_1967x_out kirjoitti:

"Jos esim. ulkona on -10 astetta, niin ei se muuksi muutu, vaikka kiistäisinkin asian"

Ei muutukaan mutta on paikallaan miettiä "kenen" -10 astetta se on. Fyysikolle se on -10K, jenkille -10F ja meille eurooppalaisille -10 Celsiusta. Noilla lämpötiloillahan on vissi ero. Eli katsojan/tulkitsijan silmissähän se on.

Kylläpä meni saivarteluksi.

• hc-ätämi_
        MGTOW kirjoitti:

Noh, tarjoaisin omenaa ja mandariinia, mutta ei ole materiaalin siirrintä vielä ainakaan mulla, joten nyt ei voi auttaa noissa hedelmä jutuissa, mut toivottavasti sulta löytyy itseltä jotain, kun itse nyt syön tässä samalla noita jälkkäriksi..... =)

Tuli tuosta vänkäämisestä mieleen, että sen verran tutun tuntuista vänkäämistä on, niin oletko mahdollisesti eräs "celsius" vänkääjä vai oliko se vain sun "sieluntoveri"?

Ei ole hedelmiä, mutta muuta hyvää löytyy. Nyt vois kyllä mennä jo nukkuun.

En ole celcius enkä tunne kyseistä kaveria. Varmaan siis sieluntoveri.

• Markkinauskovainenko
        miesvm_1967x_out kirjoitti:

Ei lämpötila-asteikkolla ole merkitystä vaan itse absoluuttinella lämpötilalla. Jos pihassa kasvaa puu, niin ei ole olennaista kutsuuko tuota puuta männyksi, hongaksi vai petäjäksi, kun sama puulaji on joka tapauksessa kyseessä.

• en.jaksa.tuota

Eikös tuo mogtovi kirjoitellut ennen punavalkoritari-nimimerkillä. Ainakin pääsiäisenä kehui vielä onnellisena saaneensa irtopillua baarista. Taisi saada myös herpeksen, rukkaset tai mt-ongelman sen päälle, kun jutut muutui nikin vaihdon jälkeen sekoboltsi jankkaamiseksi. Tai ei jaksanut enää esittää mukavaa.

• "Ainakin pääsiäisenä kehui vielä onnellisena saaneensa irtopillua baarista. Taisi saada myös herpeksen, rukkaset tai mt-ongelman sen päälle"

Hehheh.......onkos täällä ollut joku trolli trollaamassa vai mistä tuollaista legendaa olet saanut päähäsi?.......tuonhan pystyt helposti todistamaan, jos näin olisi, mutta tiedät itsekin olevasi vain pahainen mustamaalaaja......OiVoi.....anteeksi jos olen pahoittanut mielesi, mutta itse olet kyllä mielesi nyt pahoittanut.

"sekoboltsi jankkaamiseksi."

Mitähän tällä palstalla sekoboltisi jankkaamista.......feminismi, naisviha, ma-uskonto jne...jne...jne...

Tottakai minulla on mielipide, mikä voi joskus jossain asioissa tietenkin muuttua, mutta saman vastauksen yleensä saa samaan asiaan ja jos nyt katsotaan palstan ketjuja, niin nehän ovat päässäntöisesti samojen asioiden jankkaamista, joten onko yllätys jos vastaukset ovat pääsääntöisesti samoja, kuin joka kerta aiemminkin.......aika hassu logiikka sulla....

"Tai ei jaksanut enää esittää mukavaa."

Sinäkö määrittelet mikä on mukavaa ja ketä on mukava......taas aika hassu ajatuksenakin......jos uskot itse olevasi kaikille mieliksi ja mukava, niin suosittelen tarkastelemaan ajatuksiasi, joko kuvittelet harhoja tai sitten olet ns. "nice guy", joka ei välttämättä ole hyvä asia, mutta eihän tuosta kirjoituksesta nyt sellaista käsitystä saanut, vaan ihan toisenlaisen.......joku päsmäri tai sitten olen nyt astunut "varpaille" jossain kohtaa, niin pitää sitten puskista "rohkeana" yksilönä ampua rekattua.

• irrallinen.mieli

Kyllä nyt tähänkin ketjuun tulleiden vastausten perusteella on surullista todeta vainoharhaisuus ja itsensä messiaaksi nosto. Jos kulkisi todella omia polkujaan sallisi sen myös muille, eikä syyttäisi eri mieltä olevia manipuloiksi tai keskustelunhaluisia lahkeessaroikkujiksi.

• Tehän siinä tykitätte ja minä vaan heittelen palloa takaisin vai oliko tämän mustamaalaamisketjun tarkoitus olla suljettu "puskajussi" ketju???

Sorry, jos piti.....olisitte laittaneet ketjun aloitukseen säännöt.....

Mitä nämä lahkeessa roikkuvat ovat muitakuin MA-uskovaisia, niin kuin olen sanonut niin niillä jos jollakin on joku fanaattinen tarve roikkua kaikkien lahkeessa, jotka eivät ole samaa mieltä asioista, eivätkä lopeta ennen kuin yksilö on käännytetty tai sitten lopettaa kirjoittamisen kokonaan.....

Vastaustani voisin täydentää jo ketjusta löytyvällä aiemmalla kirjoituksella.....ps. manipulointi ei ole polun kulkemista tai jos on, niin se on sairasta.

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13883949/onko-tuo-mgtow#comment-81235998

• irrallinen.mieli
        MGTOW kirjoitti:

Tehän siinä tykitätte ja minä vaan heittelen palloa takaisin vai oliko tämän mustamaalaamisketjun tarkoitus olla suljettu "puskajussi" ketju???

Sorry, jos piti.....olisitte laittaneet ketjun aloitukseen säännöt.....

Mitä nämä lahkeessa roikkuvat ovat muitakuin MA-uskovaisia, niin kuin olen sanonut niin niillä jos jollakin on joku fanaattinen tarve roikkua kaikkien lahkeessa, jotka eivät ole samaa mieltä asioista, eivätkä lopeta ennen kuin yksilö on käännytetty tai sitten lopettaa kirjoittamisen kokonaan.....

Vastaustani voisin täydentää jo ketjusta löytyvällä aiemmalla kirjoituksella.....ps. manipulointi ei ole polun kulkemista tai jos on, niin se on sairasta.

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13883949/onko-tuo-mgtow#comment-81235998

Marttyyrius ei ole kovinkaan mgtow. Haiskahtaa sitäpaitsi manipuloinnilta.

• irrallinen.mieli kirjoitti:

Marttyyrius ei ole kovinkaan mgtow. Haiskahtaa sitäpaitsi manipuloinnilta.

Nyt men ohi......taidan olla hieman yksinkertainen ja tyhmä? ;P

....mut palloja tulee siihen tahtiin, et ei oo aikaa nyt....ota koppi....

• Gammaromeo

Sinä olet hyökännyt muita vastaan mielipiteissäsi ensimmäisenä ja nyt toteat meidän tykittävän sinua. Kyllä sodassakin ammutaan tyypillisesti takaisin, kun vastapuoli on ensin ampunut.

En sinänsä liputa kenenkään mollaamisketjujen puolesta, mutta kyllä se nähdäkseni jotakin negatiivista sinusta keskustelijana osoittaa, että useampikin on sinua kritisoinut. Vai muissako se vika sinun mielestäsi on, eikä sinussa? Jos ei, niin miksi?

• Gammaromeo kirjoitti:

Sinä olet hyökännyt muita vastaan mielipiteissäsi ensimmäisenä ja nyt toteat meidän tykittävän sinua. Kyllä sodassakin ammutaan tyypillisesti takaisin, kun vastapuoli on ensin ampunut.

En sinänsä liputa kenenkään mollaamisketjujen puolesta, mutta kyllä se nähdäkseni jotakin negatiivista sinusta keskustelijana osoittaa, että useampikin on sinua kritisoinut. Vai muissako se vika sinun mielestäsi on, eikä sinussa? Jos ei, niin miksi?

Ai Onk Tää Ny Oikkee Sottaa ;D......sotikaa tee poijat, mää otan ny lunkist ja heitän vanhalla pallolla sua takaisin, kun kerran hyppäsit toisen muurin taakse piiloon....

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13883949/onko-tuo-mgtow#comment-81236504

• atännä

No oh-hoh. Onpa MGTOWilla itsekeskeinen oikeassa olemisen tarve, narsistinen suorastaan. Kannattaisi varmaan tutkiskella itseään vähän rehellisemmin, kun muut näkevät sinut aivan erilailla kuin sinä itse. Eikä ole sen enempää herneksiä nenässä. Eipä mulla muuta.

• Kiits.....mut mä luulin et tää on vaan leikkii, en minä yritä olla oikeassa, kunhan heittelen palloja takaisin ihan leikilläni......se joka leikistä suuttuu niin mustaksi muuttuu ja niin pois päin.... ;P

Kyllä sullakin on herne menny nenuun mun kanssa tässä juuri hetki sitten "kiltti" aiheen tiimoilta......pahoittelut siitä, mutta mielipiteeni siitä asiasta on mitä on.

Se on kyllä aika epäreilua "pallosotaa", jos multa otetaan pallot pois ja muut saavat heittää vapareita......en minä kyllä sellaisesta leikistä ole ikinä kuullut, mut aina sitä uutta oppii, vaikka en kyllä tuollaiseen leikkiin suostu.

• eisamatyyppi

Ei ole sama henkilö. Toki nimimerkki MGTOW tyypin voi helposti sekoittaa samaan sen tarinoineen henkiön kanssa, koska MGTOW on myös nykyään miesten ideologia. Hän on tehnyt sen virheen että on ottanut tämän Ideologian lyhenteen nimimerkikseen.

• "Hän on tehnyt sen virheen että on ottanut tämän Ideologian lyhenteen nimimerkikseen."

Jeps, voipi olla, että oli virhe ottaa tämä nimimerkki, kun siihen jotain "lahkolaisten" juttuja pitäisi liittää näköjään, että "saisi" tälläistä lyhennettä käyttää.....tosin en jaksa välittää, kun mulle se merkkaa mitä merkkaa, eli vain "omaa polkua", eikä todellakaan mitään toisten sanelemaa ideologiaa ja kaavamaista juuri tietynlaisen polun seuraamista, vaikka varmasti jotain yhteistä kuitenkin löytyykin vrt. näihin "lahkolaisiin".

• että.silleen
        MGTOW kirjoitti:

"Hän on tehnyt sen virheen että on ottanut tämän Ideologian lyhenteen nimimerkikseen."

Jeps, voipi olla, että oli virhe ottaa tämä nimimerkki, kun siihen jotain "lahkolaisten" juttuja pitäisi liittää näköjään, että "saisi" tälläistä lyhennettä käyttää.....tosin en jaksa välittää, kun mulle se merkkaa mitä merkkaa, eli vain "omaa polkua", eikä todellakaan mitään toisten sanelemaa ideologiaa ja kaavamaista juuri tietynlaisen polun seuraamista, vaikka varmasti jotain yhteistä kuitenkin löytyykin vrt. näihin "lahkolaisiin".

Katsos ap:n nikkeä....irrallinen.mieli = ap: nikkenä...kyllä hän kysyy ihan toista asiaa.
        Koska kukaan heistä(ketjussa) ei sitä näytä suoraan kysyvän niin...Oletko sä Genio?

Genio de Mente = neromielinen
        Gentsua ei ole palstalla näkynyt...joten aloin minäkin pohtimaan asioita.
        Eli päästä munt pinteestä, oletko vai etkö ole....?

Gentsun kanssa olen jutellut sen verran ett sä sopisit kyllä hänen nahkoihinsa, jotenkin...mutt sulla ei ole niin jäykät mielipiteet.
        Ja musiikki...hymm.

Katsos ap:n nikkeä....irrallinen.mieli = ap: nikkenä...kyllä hän kysyy ihan toista asiaa.
        Koska kukaan heistä(ketjussa) ei sitä näytä suoraan kysyvän niin...Oletko sä Genio?

Genio de Mente = neromielinen
        Gentsua ei ole palstalla näkynyt...joten aloin minäkin pohtimaan asioita.
        Eli päästä munt pinteestä, oletko vai etkö ole....?

Gentsun kanssa olen jutellut sen verran ett sä sopisit kyllä hänen nahkoihinsa, jotenkin...mutt sulla ei ole niin jäykät mielipiteet.
        Ja musiikki...hymm.

No en todellakaan ole, en edes tunnista koko nimimerkkiä.....mistä näitä salaliittoteorioita nyt taas kumpuaa.....Voi Veljet, mitäs vielä... ;D

"Katsos ap:n nikkeä....irrallinen.mieli = ap: nikkenä"

Menee ohi hilseen taas.... ???

"Eli päästä munt pinteestä, oletko vai etkö ole....?"

Noh, toivottavasti et ihan pettynyt...... ;P

Mitä tuosta musiikista......ei kai olla popitettu samoja biisejä?

Lähden hapelle 10-15min päästä.....vastailen vielä jos kerkeen tai sitten hapen jälkeen, jos on jotain jutskattavaa....

• ttä.silleen
        MGTOW kirjoitti:

No en todellakaan ole, en edes tunnista koko nimimerkkiä.....mistä näitä salaliittoteorioita nyt taas kumpuaa.....Voi Veljet, mitäs vielä... ;D

"Katsos ap:n nikkeä....irrallinen.mieli = ap: nikkenä"

Menee ohi hilseen taas.... ???

"Eli päästä munt pinteestä, oletko vai etkö ole....?"

Noh, toivottavasti et ihan pettynyt...... ;P

Mitä tuosta musiikista......ei kai olla popitettu samoja biisejä?

Lähden hapelle 10-15min päästä.....vastailen vielä jos kerkeen tai sitten hapen jälkeen, jos on jotain jutskattavaa....

Kuulet ole popitellut samoja kappaleita. Gentsu piti kitaramusiikista...laittoi kerran muutn vanhaa rautalankaa soimaan...
        mä muuten tykästyin siihen rautalanka musiikkiin silloin...
        Getsulla oli erikoiset mielipiteet...eikä antanut pätkääkään periksi.
        Taisin kiukussani ärhennellä hänelle vähän liikaakin...pitäis kai häneltäkin pyytää anteeksi muutamia juttuja joita tuli lauottua päin naamaa.
        Jokaisella on oikeus mielipiteisiinsä...mä tarvitsin jonkun kelle purkaa kiukkua....
        Tuskin se heilautti hänen mieltään mitenkään...mutt periaatteessa eihän mulla ollut oikeutta ilkeillä kenellekään.
        Mulla on luettavaa...mutt palailen ennen 24.00

• ttä.silleen kirjoitti:

Kuulet ole popitellut samoja kappaleita. Gentsu piti kitaramusiikista...laittoi kerran muutn vanhaa rautalankaa soimaan...
        mä muuten tykästyin siihen rautalanka musiikkiin silloin...
        Getsulla oli erikoiset mielipiteet...eikä antanut pätkääkään periksi.
        Taisin kiukussani ärhennellä hänelle vähän liikaakin...pitäis kai häneltäkin pyytää anteeksi muutamia juttuja joita tuli lauottua päin naamaa.
        Jokaisella on oikeus mielipiteisiinsä...mä tarvitsin jonkun kelle purkaa kiukkua....
        Tuskin se heilautti hänen mieltään mitenkään...mutt periaatteessa eihän mulla ollut oikeutta ilkeillä kenellekään.
        Mulla on luettavaa...mutt palailen ennen 24.00

Sä olet kyllä sellainen "anteeksi pyytelijä".....noh, hyvä se on, että osaa anteeksi pyytää, mutta monesti sulta saisi pyytää ennemminkin anteeksi....

Tuli nälkä ja oli pakko tehdä pikaisesti muutama munakinkkuleipä......mässyttelen tässä samalla. =)

Sulla on opiskeltavaa?......muista sitten keskittyä hyvin ja yritä olla murehtimatta muita asioita, muuten voi mennä hankalaksi....

• että.silleen
        MGTOW kirjoitti:

Sä olet kyllä sellainen "anteeksi pyytelijä".....noh, hyvä se on, että osaa anteeksi pyytää, mutta monesti sulta saisi pyytää ennemminkin anteeksi....

Tuli nälkä ja oli pakko tehdä pikaisesti muutama munakinkkuleipä......mässyttelen tässä samalla. =)

Sulla on opiskeltavaa?......muista sitten keskittyä hyvin ja yritä olla murehtimatta muita asioita, muuten voi mennä hankalaksi....

Mulla on kourallinen manteleita ja piimää lasillinen, yösyöppönä mä myös!
        Palvelun taitajaksi... 2013 ja.. liiketalouden matematiikkaa....

Luen näitä pätkissä ja yritän muistaa mitä luin..sit viel käsittää nämä oikein, eli viikonlopuks menen faijan luo.. Siivoon siel ja juttelen ja kyselen faijalta näitä..
        Käyn metsällä ja faija selittää taas mulle käytännössä miten,miks ja kuin jne...
        Käytäntö opettaa loput... ja mulla on neuvojat koko ajan takapiruina, näin aluks.

Et sellain mä piletän taas viikonlopun....

(Sä olet kyllä sellainen "anteeksi pyytelijä") etkä sinä ole vielä koskaan kuullut mua silloin kun "hihat on kokonaan palaneet"! Joskus tekis itsenikin mieli käydä pesemässä suuni. Ja hävettää niin vietävästi, mutt ne sammakot on jo loikkineet maailmalle. Minkäs teet. Itsehillintää pitäis opetella...muutakin kuin laskea kymmeneen.

Hyvää yötä!

Mulla on kourallinen manteleita ja piimää lasillinen, yösyöppönä mä myös!
        Palvelun taitajaksi... 2013 ja.. liiketalouden matematiikkaa....

Luen näitä pätkissä ja yritän muistaa mitä luin..sit viel käsittää nämä oikein, eli viikonlopuks menen faijan luo.. Siivoon siel ja juttelen ja kyselen faijalta näitä..
        Käyn metsällä ja faija selittää taas mulle käytännössä miten,miks ja kuin jne...
        Käytäntö opettaa loput... ja mulla on neuvojat koko ajan takapiruina, näin aluks.

Et sellain mä piletän taas viikonlopun....

(Sä olet kyllä sellainen "anteeksi pyytelijä") etkä sinä ole vielä koskaan kuullut mua silloin kun "hihat on kokonaan palaneet"! Joskus tekis itsenikin mieli käydä pesemässä suuni. Ja hävettää niin vietävästi, mutt ne sammakot on jo loikkineet maailmalle. Minkäs teet. Itsehillintää pitäis opetella...muutakin kuin laskea kymmeneen.

Hyvää yötä!

Mantelit on hyviä.....tulee aina välillä ostettua suolattuja ja sitten niitä "savun" makuisia.....

No tuo on hyvä, että sulla on tukijoukkoja, helpottaa huomattavasti ja itsekin opin parhaiten tekemällä, jos vaan pänttäisi teoriaa ja sitä ei pääse testaamaan/käyttämään, niin on paljon hankalampaa sisäistää asioita, eikä se ole muutenkaan niin mielekästä.

Metsästys onnea teille, toivottavasti pääsette riistan makuun.....luultavasti tulee käytyä viikonloppuna sosialisoimassa, muttei metsällä.... ;P....tai noh, tulee ehkä käytyä myös metsässä...

Hyvä se on antaa pahan olon tulla ulos, eikä pitää sisällä.....se tulee kuitenkin jossain vaiheessa ja silloin se tulee hallitsemattomasti, jos on oikein kerännyt sitä sisälleen....ennemminkin ajoissa pitäisi puhua asioista, niin silloin se on kaikkein paras ja se että osaa pyytää oikeasti anteeksi ja myös tarkoitaa sitä, niin se on taito, mitä kaikilla ei ole.....

Hyvää yötä ja unia hyviä! =)

• irrallinen.mieli

Onko vainoharhaista vaarallisempaa?

Joo, kaksi vainoharhaista. Kaksi vainoharhaista typerystä.

• että.silleen

Mikä sua pännii? Mä olen valmis puhumaan jokaisen kanssa,
        joka haluu puhua. Mä nyt yksinkertaisesti kulutan aikaani täällä välillä,kuten sinäkin. Anteeksi olemassa oloni, mutt olen sen aikaa kun olen harminasi.
        Yritän lukea ja oppia uutta asiaa, pidän pieniä pausseja ja siinä välissä selaan näitä ketjuja.

• "Onko vainoharhaista vaarallisempaa?
        Joo, kaksi vainoharhaista. Kaksi vainoharhaista typerystä."

......laskit aivan väärin ap.....unohdit laskea itsesi.... ;P.....eli siis kolme, jos sinun logiikalla mennään, Ja Eiks Me Muuten Mennäkki?! ;D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      353
      5810
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      77
      5233
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4296
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      52
      3911
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      52
      3679
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      160
      3371
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      100
      3154
    8. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      47
      3130
    9. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      43
      2259
    10. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49