Vapaa kuvaus

Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.. ;P

Aloituksia

68

Kommenttia

4279

1. "joiden mukaan lähdetään baarista."

Jotkut lähtee, jotkut ei.......ne ketkä lähtee sopii toisille ja toisille taas ei ja nämä jutut sopii toisille ja toisille taas ei....

Muuten kertomuksesi on ihan paikkaansa pitävää......ei siinä mitään mystiikkaa ole, vaan ihan luonnollisesti etenevää toimintaa juuri siihen pisteeseen asti kun molemmat haluavat......."hauskuus" alkaa monesti siitä, kun toinen ei ihan haluakaan samaa kuin toinen.... ;D
  2. "Kilttimies on epärehellinen ja sisältä paha kieroilija, mikäli kilttimies käyttää termiä kiltti aseena naista vastaan. Mikäli väität että olet kiltti ja kunollinen, naisen pitäisi rakastaa sinua ja seurustella sinun kanssasi, eikä muiden miesten kanssa, koska automaattisesti muut mieht ovat pahoja jännämiehiä mitkä kohtelee naista huonosti, olet epärehellinen ja paha kieroilija. Kaavamaisella toiminnalla pyritään estämään naisen oma harkinta- ja ajattelukyky pakotamalla nainen kiltille ja kunnolliselle (eli epärehellinen ja paha kieroilija.

Olemalla kiltti tai jännämies ei kuulu saada tai saavuttaa mitään, yksilöllä on oikeus valintaan, mihin kierot ja epärehelliset ihmiset pyrkivät vaikuttamaan keinoja kaihtamatta, oli se sitten minä olisin parempi mies sinulle tai jokin muu."

Tämä teksti taas on hieman jotain muuta kuin tuo sinun ylempänä oleva teksti mihin jo vastasinkin ja tämän voin jo allekirjoittaakin......tosin samoja p*rseilijöitä ja huonoja persoonia löytyy kaikista muistakin ryhmistä jotka näennäisesti poikkeavat noista sinun antamistasi ryhmistä.......

Mutta edelleen olen sitä mieltä, että tärkeää on persoonien/luonteiden/arvojen ja ajatusmaailman yhteensopivuus.....toisille tärkeämpää kuin toisille ja jos tämän esille nostaminen nostaa jollekin "niskakarvat" pystyyn, niin epäilisin että kyseinen yksilö on itse enemmän tai vähemään p*rseilijä tai huono persoona.....