http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/miksi-naiset-pitavat-herkkia-miehia-nossoina-naiset-vastaavat/5309352
Naisilla on vääränlainen käsitys meistä kunnollisista miehistä. Emme muka pysty suojelemaan naista, onko naisilla niin paljon vaarallisia ex jännämiehiä vihamiehinä että tässä pitää alkaa aseistautumaan.
Onko kiltti mies nössö?
59
259
Vastaukset
- stupisstupid
Yhtään kyyneltä et ole vuodattanut palstalla. Salassa varmaan sitten, kun otsikko niin pysäytti.
- 820
"Emme muka pysty suojelemaan naista"
No, millä tavalla esimerkiksi sinä osoitat kykysi suojella naista? (Tuo "muka" sanahan kumoaa ko väittämän, niin että sinä väität teikäläisten pystyvän tuohon suojelutyöhön.) - Kilttiatm
Olettaako naiset että kun ex jännämies alkaa naista ahdistelemaan niin kiltin miehen pitää hoitaa tilanne. En minä ainakaan ala naisen ongelmia ratkomaan, mitä naiset on niitä paskoja miehiä deittailleet joten hoitakoot tilanteen itse. Minä en ole se joka hakkaa ja uhkailee naista tai naisen ex jännämiestä.
Erityisesti tällä palstalla kiltistä ja kunnollisesta on tullut nössön synonyymi. Siksi toisekseen naiset yleensä pitävät siitä, että vanhan sanonnan mukaan mies vie ja nainen vikisee. Harvoin naisia nykyisin suojella tarvitsee, mutta idea on vissiin, että naisen tarvitsee uskoa miehen olevan kuitenkin kykenevä siihen.
Sitä paitsi kiltteys ja kunnollisuus on itsestään selviä odotusarvoja. Jos mies ei itsestään muuta kehuskelun aihetta löydä, niin onko ihme, että naiset eivät arvosta.- ATMaisteri
"Sitä paitsi kiltteys ja kunnollisuus on itsestään selviä odotusarvoja."
Niinpä. Hassuja odotusarvoja sikäli että jos otetaan huomioon pettämiset, lyömiset, jne - alle puolet miehistä on edes näillä mittareilla kilttejä ja kunnollisia. Ratikkakuski kirjoitti:
Ja onnistuu se pettäminen ja lyöminen naisiltakin.
.....heh...heh.....ilmankos niin moni pettyy......heh...heh....., ei pidä odottaa sellaista sellaiselta, joka ei sitä ole.......ei se ole tyhmä jolta sitä odottaa, vaan se joka sellaista luulee....
"Jos mies ei itsestään muuta kehuskelun aihetta löydä"
Sanat on helppo sanoa, mutta teot ja käytös sen oikeasti osoittavat......
Sekä kehuskelijat ovat ällöttäviä egoilijoita.....mistähän tämä "oksetuksen" tunne oikein tuli nyt...hmmmm...
Kilttien vihaajat ei-kiltit ovattuon nössöyden tuohon yhdistäneet, tosin kilttikin voi olla "nössö", mutta niin voi olla se narsukin, sekun ajattelee aina kuitenkin omaa parastaan, eli kun sellaiselle narsu miehellekin sopivasti ärjäsee, niin siinä se luikkii pakoon ja luomistelee korviaan, jos se katsoo parhaakseen näin toimia, vaikka olisi esittänyt kuinka kovaa ja itse haastanut riitaa jo pitkään.... ;D
Toit tosin hienosti totuuden julki, että eivät nämä ole sukupuolijuttuja......MGTOW kirjoitti:
.....heh...heh.....ilmankos niin moni pettyy......heh...heh....., ei pidä odottaa sellaista sellaiselta, joka ei sitä ole.......ei se ole tyhmä jolta sitä odottaa, vaan se joka sellaista luulee....
Sekä kehuskelijat ovat ällöttäviä egoilijoita.....mistähän tämä "oksetuksen" tunne oikein tuli nyt...hmmmm...
Kilttien vihaajat ei-kiltit ovattuon nössöyden tuohon yhdistäneet, tosin kilttikin voi olla "nössö", mutta niin voi olla se narsukin, sekun ajattelee aina kuitenkin omaa parastaan, eli kun sellaiselle narsu miehellekin sopivasti ärjäsee, niin siinä se luikkii pakoon ja luomistelee korviaan, jos se katsoo parhaakseen näin toimia, vaikka olisi esittänyt kuinka kovaa ja itse haastanut riitaa jo pitkään.... ;D
Toit tosin hienosti totuuden julki, että eivät nämä ole sukupuolijuttuja......"Sanat on helppo sanoa, mutta teot ja käytös sen oikeasti osoittavat......"
Amen. Siksi on totaalisen turhaa kirjoittaa profiiliin tai keskustelupalstalle tai ensimmäiseen viestiin olevansa kunnollinen (/rehellinen/luotettava/kiltti/uskollinen/...). Sillä ei yksinkertaisesti ole pienintäkään informaatioarvoa. Ei yksikään epäluotettava, epärehellinen pikkukriminaali kirjoita, että "olen sitten muuten epärehellinen, valehteleva paska".
Ihan turha myös valittaa siitä, että naiset tapailevat vääriä ihmisiä, koska kuten itse juuri kirjoitit: teot ja käytös sen oikeasti osoittavat, kuka todella on luottamuksen arvoinen. Ja siihen tarvitaan aikaa eli sitä, että tapaillaan ja tutustutaan.Noin minäkin olen aina ajatellut.
Tulee mieleen yhden naispuolisen kaverini deittikokemus. Joku mies oli useaan otteeseen todistellut, että hän ei naisia lyö. Siis kuka helvetti keksii moista jankuttaa? Vähemmästäkin antaa itsestään väkivaltaisen hullun vaikutelman.helka kirjoitti:
"Sanat on helppo sanoa, mutta teot ja käytös sen oikeasti osoittavat......"
Amen. Siksi on totaalisen turhaa kirjoittaa profiiliin tai keskustelupalstalle tai ensimmäiseen viestiin olevansa kunnollinen (/rehellinen/luotettava/kiltti/uskollinen/...). Sillä ei yksinkertaisesti ole pienintäkään informaatioarvoa. Ei yksikään epäluotettava, epärehellinen pikkukriminaali kirjoita, että "olen sitten muuten epärehellinen, valehteleva paska".
Ihan turha myös valittaa siitä, että naiset tapailevat vääriä ihmisiä, koska kuten itse juuri kirjoitit: teot ja käytös sen oikeasti osoittavat, kuka todella on luottamuksen arvoinen. Ja siihen tarvitaan aikaa eli sitä, että tapaillaan ja tutustutaan.Oi Helkaseni... ;P
Sekun on nyt niin, ettei tuossa noiden kirjoittamisessa ole"oikeaa" tai "väärää", vaan joillekin sanat ovat yhtä, kuin teot........vaikea ymmärtää, jos ei ymmärrä.....joten ei siitä sen enempää.
"Ihan turha myös valittaa siitä, että naiset tapailevat vääriä ihmisiä, koska kuten itse juuri kirjoitit"
Missä olen näin valittanut???
Minä en ole tuollaista valittanut, olen kyllä sanonut monesti, että "tietynlaiset yksilöt eivät sovi tietynlaisille", "luonteen/persoonan/arvojen ja ajatusmaailman yhteensopivuus on tärkeää, eli ollaan samalla taajuudella" ja muita vastaavia juttuja........
"teot ja käytös sen oikeasti osoittavat, kuka todella on luottamuksen arvoinen. Ja siihen tarvitaan aikaa eli sitä, että tapaillaan ja tutustutaan."
Juuri näin, mutta kuten tiedät niin se miten toiseen tutustutaan vaihtelee todella paljon..........jokaisella olkoon oma tyyli, mutta kannattaa miettiä sitä tyyliään tarkemmin, jos se tyyli ei toimi niin kuin sen pitäisi, Eiks Jep?Ratikkakuski kirjoitti:
Noin minäkin olen aina ajatellut.
Tulee mieleen yhden naispuolisen kaverini deittikokemus. Joku mies oli useaan otteeseen todistellut, että hän ei naisia lyö. Siis kuka helvetti keksii moista jankuttaa? Vähemmästäkin antaa itsestään väkivaltaisen hullun vaikutelman.Jotenkin taas hieman sivusta ja asia alkaa taas mennä siihen, että sitä muutetaan joksikin muuksi, kuin se alunperin oli.....noh, kai teillä joku tarkoitus sille on....
- Ex-----------PUA
MGTOW kirjoitti:
Toit tosin hienosti totuuden julki, että eivät nämä ole sukupuolijuttuja......"Kilttien vihaajat ei-kiltit ovattuon nössöyden tuohon yhdistäneet, tosin kilttikin voi olla "nössö", mutta niin voi olla se narsukin, sekun ajattelee aina kuitenkin omaa parastaan, eli kun sellaiselle narsu miehellekin sopivasti ärjäsee, niin siinä se luikkii pakoon ja luomistelee korviaan, jos se katsoo parhaakseen näin toimia, vaikka olisi esittänyt kuinka kovaa ja itse haastanut riitaa jo pitkään.... ;D"
Tämä!
Erittäin hyvin sanottu. - hc.kiltti
Miksi nössöys olisi odotusarvo?
- hc-ätämi_
helka kirjoitti:
"Sanat on helppo sanoa, mutta teot ja käytös sen oikeasti osoittavat......"
Ihan turha myös valittaa siitä, että naiset tapailevat vääriä ihmisiä, koska kuten itse juuri kirjoitit: teot ja käytös sen oikeasti osoittavat, kuka todella on luottamuksen arvoinen. Ja siihen tarvitaan aikaa eli sitä, että tapaillaan ja tutustutaan.Mutta eikö kaikista positiivisista ylistyssanoista voi ajatella saman lailla. Voinhan minä kirjoittaa olevani sosiaalinenkin vaikka vietän kaiken aikaa neljän seinän sisällä yksikseni. Miksi ihmiset käyttäisivät yleensä mitään adjektiiveja kun kaikessa voi kusettaa? Kunnollinen nyt tosin ainakin on niin epämääräinen sana että se ei sano oikeastaan mitään ainakaan mulle. Riippuu kai paljon henkilön arvomaailmasta mitä tolla voi tarkoittaa.
hc-ätämi_ kirjoitti:
Mutta eikö kaikista positiivisista ylistyssanoista voi ajatella saman lailla. Voinhan minä kirjoittaa olevani sosiaalinenkin vaikka vietän kaiken aikaa neljän seinän sisällä yksikseni. Miksi ihmiset käyttäisivät yleensä mitään adjektiiveja kun kaikessa voi kusettaa? Kunnollinen nyt tosin ainakin on niin epämääräinen sana että se ei sano oikeastaan mitään ainakaan mulle. Riippuu kai paljon henkilön arvomaailmasta mitä tolla voi tarkoittaa.
Nimenomaan voi ajatella samalla tavalla, ja siksi ne adjektiivilistat eivät ihmisestä annakaan juuri mitään informaatiota. Tahallisen valehtelun lisäksi ihmisillä on usein ihan väärä kuva itsestään ja/tai he kuvaavat itsensä sellaisiksi kuin _haluaisivat_ olla. Pointtini edellä olikin: Ja siihen tarvitaan aikaa eli sitä, että tapaillaan ja tutustutaan.
Eräs tuttu pariskunta meni äskettäin naimisiin vuoden seurustelun jälkeen. En itse ikinä uskaltaisi. Olen kohta tuntenut Jännämiehen vuoden, ja vaikka olen korviani myöten rakastunut niin en uskaltaisi sitoutua häneen vielä loppuelämäkseni tai edes muuttaa saman katon alle.helka kirjoitti:
Nimenomaan voi ajatella samalla tavalla, ja siksi ne adjektiivilistat eivät ihmisestä annakaan juuri mitään informaatiota. Tahallisen valehtelun lisäksi ihmisillä on usein ihan väärä kuva itsestään ja/tai he kuvaavat itsensä sellaisiksi kuin _haluaisivat_ olla. Pointtini edellä olikin: Ja siihen tarvitaan aikaa eli sitä, että tapaillaan ja tutustutaan.
Eräs tuttu pariskunta meni äskettäin naimisiin vuoden seurustelun jälkeen. En itse ikinä uskaltaisi. Olen kohta tuntenut Jännämiehen vuoden, ja vaikka olen korviani myöten rakastunut niin en uskaltaisi sitoutua häneen vielä loppuelämäkseni tai edes muuttaa saman katon alle.Jännämies on napakymppi miesystävän lempinimeksi tällä palstalla. ;-)
Ratikkakuski kirjoitti:
Jännämies on napakymppi miesystävän lempinimeksi tällä palstalla. ;-)
Se tarkoittaa seurustelevaa miestä ja kaikkea muuta jännittävää......tuo termi on kokenut pahan inflaation, koska sitä käytetään miten sattuu ja mihin sattuu....taitaa riittää se, että jos joku poikkeaa edes hieman itsestään, niin sitten joku jo sanoo sitä jännämieheksi.....
Noh, voihan sen jotenkin ymmärtää, kun jos joku tekee jonkun mielestä jotain jännittävää, kuten esim. koskee naista tai seurustelee tämän kanssa, niin jos se tuntuu jonkun mielestä jännältä, niin silloinhan sellainen on jännämies.... ;DMGTOW kirjoitti:
Se tarkoittaa seurustelevaa miestä ja kaikkea muuta jännittävää......tuo termi on kokenut pahan inflaation, koska sitä käytetään miten sattuu ja mihin sattuu....taitaa riittää se, että jos joku poikkeaa edes hieman itsestään, niin sitten joku jo sanoo sitä jännämieheksi.....
Noh, voihan sen jotenkin ymmärtää, kun jos joku tekee jonkun mielestä jotain jännittävää, kuten esim. koskee naista tai seurustelee tämän kanssa, niin jos se tuntuu jonkun mielestä jännältä, niin silloinhan sellainen on jännämies.... ;DMinusta on hauskaa omia palstatermejä omaan käyttöön. Siksi minkin auliisti kutsun itseäni palstalla valkoritariksi.
- hc-ätämi_
MGTOW kirjoitti:
Noh, voihan sen jotenkin ymmärtää, kun jos joku tekee jonkun mielestä jotain jännittävää, kuten esim. koskee naista tai seurustelee tämän kanssa, niin jos se tuntuu jonkun mielestä jännältä, niin silloinhan sellainen on jännämies.... ;DEhkä pitäisi palata sanan 'renttu' käyttöön, koska sen merkitys ei ole kokenut vielä ihan vastaavaa inflaatiota. Ihmisillä on huono taipumus käyttää sanoja tuntematta niiden merkitystä. No, toisaalta kieli elää ja kehittyy näin, mutta kommunikaatio vaikeutuu huomattavasti.
hc-ätämi_ kirjoitti:
Ehkä pitäisi palata sanan 'renttu' käyttöön, koska sen merkitys ei ole kokenut vielä ihan vastaavaa inflaatiota. Ihmisillä on huono taipumus käyttää sanoja tuntematta niiden merkitystä. No, toisaalta kieli elää ja kehittyy näin, mutta kommunikaatio vaikeutuu huomattavasti.
Ihan hyviä mietteitä, mutta kuten olemme huomanneet, niin moni käyttää termejä juuri niin kuin itselle parhaiten sopii ja muokkaa niitä omiin tarkoitusperiin sopivaksi.........kun jokainen tai ainakin jokainen "ryhmittymä" tulee vastaisuudessakin käyttämään termejä siihen perustuen, niin.....
hc-ätämi_ kirjoitti:
Ehkä pitäisi palata sanan 'renttu' käyttöön, koska sen merkitys ei ole kokenut vielä ihan vastaavaa inflaatiota. Ihmisillä on huono taipumus käyttää sanoja tuntematta niiden merkitystä. No, toisaalta kieli elää ja kehittyy näin, mutta kommunikaatio vaikeutuu huomattavasti.
Tuosta minä olen tismalleen samaa mieltä. Minusta on outoa, kun joku nainen kertoo muodostavansa kissansa kanssa perheen. Tai täällä pahnanpohjimmaiset luuserit nimittävät itseään kunnollisiksi ja pahimmat haukkujat itseään kiltiksi.
Ratikkakuski kirjoitti:
Tuosta minä olen tismalleen samaa mieltä. Minusta on outoa, kun joku nainen kertoo muodostavansa kissansa kanssa perheen. Tai täällä pahnanpohjimmaiset luuserit nimittävät itseään kunnollisiksi ja pahimmat haukkujat itseään kiltiksi.
"pahnanpohjimmaiset luuserit nimittävät itseään kunnollisiksi"
Heh....tämä määritelmäkin kuuluu ihan siihen kastiin, että se on "katsojan silmässä" ja monesta asiasta, kuten esim. arvoista kiinni......
Ne mitä sinä itsekin nimität "kunnolliseksi" on vain sinun omasta näkemyksestäsi kiinni ja sinun kaltaistesi, eli ei sinulla ole ainakaan sen enempää varaa tulla arvostelemaan jonkun muun "kunnollisuutta"..... ;)MGTOW kirjoitti:
"pahnanpohjimmaiset luuserit nimittävät itseään kunnollisiksi"
Heh....tämä määritelmäkin kuuluu ihan siihen kastiin, että se on "katsojan silmässä" ja monesta asiasta, kuten esim. arvoista kiinni......
Ne mitä sinä itsekin nimität "kunnolliseksi" on vain sinun omasta näkemyksestäsi kiinni ja sinun kaltaistesi, eli ei sinulla ole ainakaan sen enempää varaa tulla arvostelemaan jonkun muun "kunnollisuutta"..... ;)Oikeasti kunnollisella miehellä kyllä olisi ottajia hameväen parissa. Ei kunnollisuuteen riitä, että on katkeroitunut pikkumulkero, jota oma äiti tietämättömyyttään kunnolliseksi nimittää.
Ratikkakuski kirjoitti:
Oikeasti kunnollisella miehellä kyllä olisi ottajia hameväen parissa. Ei kunnollisuuteen riitä, että on katkeroitunut pikkumulkero, jota oma äiti tietämättömyyttään kunnolliseksi nimittää.
Tuo ei edelleenkään kumoa sanomaani... ;)
Eikä kukaan voi toista ottaa väkisin, jos toinen ei halua......ei edes siksi yhdeksi yöksi...ihan koskee molempia sukupuolia...... ;)
Joillekin ne helmet on harvassa, kun toisille taas ei ja joillekin on jopa ihan sama minkä helmen poimii.....MGTOW kirjoitti:
Tuo ei edelleenkään kumoa sanomaani... ;)
Eikä kukaan voi toista ottaa väkisin, jos toinen ei halua......ei edes siksi yhdeksi yöksi...ihan koskee molempia sukupuolia...... ;)
Joillekin ne helmet on harvassa, kun toisille taas ei ja joillekin on jopa ihan sama minkä helmen poimii.....Ei tietenkään voi otttaa.
Minulle tulee tuosta mieleen, että jokainen voi pitää itseään niin kunnollisena kuin haluaa. Että viis yleisestä mielipiteestä. Juuri niinhän nämä naisten inhoamat, ihmissuhdetaidottomat perseburgerit tekevät.Ratikkakuski kirjoitti:
Ei tietenkään voi otttaa.
Minulle tulee tuosta mieleen, että jokainen voi pitää itseään niin kunnollisena kuin haluaa. Että viis yleisestä mielipiteestä. Juuri niinhän nämä naisten inhoamat, ihmissuhdetaidottomat perseburgerit tekevät.No en nyt edelleenkään ymmärrä myöskään heidän näkökulmaa siihen, että miksi pitää väkisin yrittää päästä ihmisten lähelle, jotka eivät heitä lähelleen halua tai ei itse halua olla heidän lähellään.....todella kunmallista, eiks ookki??? 8-0
Kenenkään kunnollisuuteen en ota kantaa.....ainoastaan silloin jos käytös on toista loukkaavaa tai satuttavaa tjms.....MGTOW kirjoitti:
No en nyt edelleenkään ymmärrä myöskään heidän näkökulmaa siihen, että miksi pitää väkisin yrittää päästä ihmisten lähelle, jotka eivät heitä lähelleen halua tai ei itse halua olla heidän lähellään.....todella kunmallista, eiks ookki??? 8-0
Kenenkään kunnollisuuteen en ota kantaa.....ainoastaan silloin jos käytös on toista loukkaavaa tai satuttavaa tjms.....Minä luulen, että heitä ei halua kukaan lähelleen tai ei ainakaan yksikään sellainen, jonka he haluaisivat lähelleen. He arvostavat itsessään sellaisia asioita, joita muut pitävät itsestään selvyytenä, kuten vaikkapa uskollisuutta ja väkivallattomuutta.
Eivätkä suostu ymmärtämään, miksi heiltä sen lisäksi toivotaan myös sosiaalisia taitoja ja jopa miellyttävää ulkonäköä ja työelämässä pärjäämistä. Sen sijaan on olevinaan aivan oikeutettua vaatia naiselta ikuista nuoruutta ja seksuaalista kokemattomuutta.Ratikkakuski kirjoitti:
Minä luulen, että heitä ei halua kukaan lähelleen tai ei ainakaan yksikään sellainen, jonka he haluaisivat lähelleen. He arvostavat itsessään sellaisia asioita, joita muut pitävät itsestään selvyytenä, kuten vaikkapa uskollisuutta ja väkivallattomuutta.
Eivätkä suostu ymmärtämään, miksi heiltä sen lisäksi toivotaan myös sosiaalisia taitoja ja jopa miellyttävää ulkonäköä ja työelämässä pärjäämistä. Sen sijaan on olevinaan aivan oikeutettua vaatia naiselta ikuista nuoruutta ja seksuaalista kokemattomuutta."joita muut pitävät itsestään selvyytenä, kuten vaikkapa uskollisuutta ja väkivallattomuutta."
Kas kummaa, miksi nämä itsestään selvyydet, sitten monesti eivät todellisuudessa olekaan itsestään selvyyksiä.......ja muista, että väkivaltaa on myös henkinen väkivalta....miksi valtasosa ihmisistä ei toimi näiden "itsestäänselvyyksien" mukaan, äläkä yritä väittää, että en ole oikeassa......minä tiedän, että olen.
Noihin vaatimuksiin otan kantaa sen verran, että jokainen saa vaatia mitä haluaa ja kuuluukin, kehenkään ei kuulu tyytyä....se on vähintään yhtä väärin sitä toista kohtaan, kuin itseään.
- SaatananKusipää
Eli jos mies osaa näyttää tunteensa niin hän on nössö vai?
- palstailija
Taas näitä. Mustavalkoista ajattelua, jos herkkä ja kiltti tarkoittaa automaattisesti nössöä :). Ei tarkoita. Kiltteys ei välttämättä ole pahitteeksi, jos osaa pitää puoliaan ja omistaa mielipiteitä. Kynnysmatoista naiset ei pidä.
- onneksi.en
Onneksi en lue mtv:n nettisivuja, niin ei tarvitse miettiä mitä mieltä mtv:n pinnallisia nettisivuja lukevat pinnalliset naiset saattaisivat olla minusta. ;)
- mythbuster
Vaikka olisi nössökin, niin miksi kaiken pitää kaatua siihen? Onhan niitä vikoja naisissakin. Täydellistä ei ole, sanotaan aina silloin kun otetaan joku renttumies. Vähän nössön miehen tapauksessa se ajatus jotenkin unohtuu.
- kiltti-ja-kunnollinen
Kyllä se kiltteys ja kunnollisuus on sitä että kohtelee naista kuten haluaa itseään kohdeltavan eli ei petä, ei hauku, ei ole väkivaltainen. Ei se ole vaikeaa mutta naiset ei kuitenkaan eroa niistä jännämiehistä ihan heti ja kun eroavat niin etsivät uuden.
Vastaus kysymykseen on, että kiltti ei ole automaattisesti nössömpi, kuin ketään muukaan......
Tosin nössöyden määritelmä pitäis kyllä avata sellaiseksi, että sekin olisi kaikille sama......- ätmikäinen
Minulla on mustavyö karatessa, tulkaa saatana haastaa.
- 876
Minulla on Goatsessa ja Bukkakessa, mutta ei siläkään vielä kuhun mennä.
- Ex----------PUA
876 kirjoitti:
Minulla on Goatsessa ja Bukkakessa, mutta ei siläkään vielä kuhun mennä.
Te naiset kun harrastatte vähän eri lajeja kuin me miehet.
- Ex----------PUA
Palstatotuushan tässä taas on todistettu.
Naiset valitsevat kiltin ja kunnollisen miehen sijaan jännämiehen, sillä rakastavat pahuutta ja omaavat väkivaltafantasioita.
Kyseessä on myös hypergamia: jos nainen hakee itseään parempaa miestä tässäkin. - 1000001101
Kyllähän useimmiten kiltteys on puolustus nössöydelle mutta harvoinpa nämä nössöt oikeasti kilttejä ovat.
- Eräkettu
Sellanen väkivaltaa vihaava ituhippi ruipelo on yhtä tyhjän kanssa.
- sinkkunainen32
Kiltti, kunnollinen, mukava = kaikki nössöjä.
- itteensäsaasyyttää
Kuka on niin tyhmä, että kuvaa itseään kiltiksi?
- Näinmeillö
Ite olin kiltin nössön kanssa naimisissa ja täytyy sanoa että oli itsekkäin ihminen jota oon tavannu, täynnä katkeruutta koska on kiltti nössö joka ei osaa olla Boss elämässään vaan hyppii muiden mukaan. Sen sijaan että olisi suuntautunut ulospäin, hön suuntautui sisäänpäin ja kieriskeli siinä itsesäälissään kun ei ole ns johtaja tyyppiä vaan nyhverö.
Up ihan siistä syystä kun taas samoja asioita......
- atännä
Miksi tuossa yhdistetään kiltti ja herkkä? Aivan eri asioita. Molemmat ominaisuudet voivat löytyä narsistisestakin persoonasta. Kummallista tuo yksittäisten ominaisuuksien nyppiminen kokonaisuudesta. Se kokonaisuus kuitenkin ratkaisee sen, minkälainen yksilö on ja miten mikäkin ominaisuus siinä yksilössä esiintyy.
Nössö taas... saamaton vätys? Ei sillä ole mitään tekemistä em. kanssa."...Nyt nimien kirjaan merkitään
taas: tuhma vai kiltti, ajatelkaas"
Ajatelkaas.....nyt ei enää tiedä kumpi on pahempi toistaan....Niih... ;P- atännä
MGTOW kirjoitti:
"...Nyt nimien kirjaan merkitään
taas: tuhma vai kiltti, ajatelkaas"
Ajatelkaas.....nyt ei enää tiedä kumpi on pahempi toistaan....Niih... ;PHuhuu...! Tulkaa nyt edes joku kehumaan tuota mgtowia kiltiksi, jos se vaikka lopettaisi tuon kerjäämisen ja ilkeilyn asian tiimoilta.
atännä kirjoitti:
Huhuu...! Tulkaa nyt edes joku kehumaan tuota mgtowia kiltiksi, jos se vaikka lopettaisi tuon kerjäämisen ja ilkeilyn asian tiimoilta.
Ketkäs täällä ilkeilee.....Niih, Ettäs Tiiät Sinäkin! ;P
Siinä sulle levyä, jota voit kuunnella siinä samalla kun kilttejä soimaat....
http://cdon.fi/musiikki/emma_salokoski/kiellettyjä_asioita-34409932
http://www.hs.fi/arviot/levy/a1439867091812
"levyn nimibiisi Kiellettyjä asioita, sykkii discon ja aikuisrockin paahteella, julistaen sellaista emansipaatiota, jota yleensä kuullaan vain liian kauan liian kilttejä olleiden ihmisten suusta."
"Voi ajatella, että tämä on levy kaikille niille, jotka eivät enää yritä muuttua kenenkään odotuksien mukaisiksi."
"Ne eivät kuitenkaan ole eksplisiittisesti naisen näkökulmasta kirjoitettuja, vaan niiden kohtuutta ja omanarvontuntoa korostava sanoma on aivan yhtä vapauttava niin naisille kuin miehillekin."
"Monella tasolla kiinnostavin kappale on Mä selvisin. Se kertoo epätasapainoisesta suhteesta, jossa hyväksikäyttäjä ottaa kiltistä ihmisestä kaiken irti."
Niih......kumpikohan tässä se "pahis" on....tuhma vai kiltti, ajatelkaas?! ;P- atännä
MGTOW kirjoitti:
Ketkäs täällä ilkeilee.....Niih, Ettäs Tiiät Sinäkin! ;P
Siinä sulle levyä, jota voit kuunnella siinä samalla kun kilttejä soimaat....
http://cdon.fi/musiikki/emma_salokoski/kiellettyjä_asioita-34409932
http://www.hs.fi/arviot/levy/a1439867091812
"levyn nimibiisi Kiellettyjä asioita, sykkii discon ja aikuisrockin paahteella, julistaen sellaista emansipaatiota, jota yleensä kuullaan vain liian kauan liian kilttejä olleiden ihmisten suusta."
"Voi ajatella, että tämä on levy kaikille niille, jotka eivät enää yritä muuttua kenenkään odotuksien mukaisiksi."
"Ne eivät kuitenkaan ole eksplisiittisesti naisen näkökulmasta kirjoitettuja, vaan niiden kohtuutta ja omanarvontuntoa korostava sanoma on aivan yhtä vapauttava niin naisille kuin miehillekin."
"Monella tasolla kiinnostavin kappale on Mä selvisin. Se kertoo epätasapainoisesta suhteesta, jossa hyväksikäyttäjä ottaa kiltistä ihmisestä kaiken irti."
Niih......kumpikohan tässä se "pahis" on....tuhma vai kiltti, ajatelkaas?! ;PSinä et ole kiltti, joten ei koske sinua. En jaksa availla linkkejä. En usko kiltteihin sen enempää kuin joulupukkiinkaan. Oikeassa elämässä voi tavata itselleen ja muille hyviä ihmisiä, mutta kellään niistä ei ole tarvetta korostaa omaa erinomaisuuttaan ja erikoisuuttaan.
atännä kirjoitti:
Sinä et ole kiltti, joten ei koske sinua. En jaksa availla linkkejä. En usko kiltteihin sen enempää kuin joulupukkiinkaan. Oikeassa elämässä voi tavata itselleen ja muille hyviä ihmisiä, mutta kellään niistä ei ole tarvetta korostaa omaa erinomaisuuttaan ja erikoisuuttaan.
"Sinä et ole kiltti, joten ei koske sinua."
Se on sinun arviosi ja olet täysin vapaa sen tekemään, mutta sinun näkemys nyt muutenkin poikkeaa tämän asian tiimoilta minun kanssani ja se on tullut hyvin selväksi.......minä olen puolustanut omaa näkemystä leimaajia vastaan ja jos se suututtaa, kun ei saa vaimennettua toista, niin sitten suututtaa.........ei minun tarvitse olla mikään "puudeli" ollakseni kiltti..........."puudeli" on sinun käsitys kiltistä....ei minun......
"Oikeassa elämässä voi tavata itselleen ja muille hyviä ihmisiä, mutta kellään niistä ei ole tarvetta korostaa omaa erinomaisuuttaan ja erikoisuuttaan."
Olen täysin samaa mieltä ja juuri sillä hetkellä voidaan täysin yhteisymmärryksessä lopettaa myös näiden asioiden nostaminen itsensä "hyviksi puoliksi" , kun kaikki adjektiivit, itsensä korostamiset, egoilut yms. loppuvat myös......
- Ex----------PUA
vrt. http://keskustelu.suomi24.fi/t/13870413/hyva-kirjoitus
Rationalisointihamsteri: Kiltti ja kunnollinen mies ei kostuta kiimavittua, koska on kiltti ja kunnollinen mies -> sen on oltava nössö -> koska se on nössö, se on VAARALLINEN!!!1!!! johtopäätös: hullu ja väkivaltainen jännämies kostuttaa kiimavitun = kiltti ja kunnollinen mies oikeasti.
Naisen tyhmyys, on rajatonta. Ja naisen koko elämä ja päätökset pyörii kiimavitun ympärillä.- good.point
Näin se tuntuu menevän, nyt vasta ymmärrän asian että naiset keksii syitä vihata kilttejä miehiä koska eivät kiinnostu heistä vaikka pitäisi..
good.point kirjoitti:
Näin se tuntuu menevän, nyt vasta ymmärrän asian että naiset keksii syitä vihata kilttejä miehiä koska eivät kiinnostu heistä vaikka pitäisi..
Jotkut naiset ja jotkut miehet keksii.....ja jokaisella joku tarkoitusperä siihen.....eivät siis kaikki.
"vaikka pitäisi.."
Kenenkään ei "pidä" yhtään mitään ja on kaikille parempi, että tietynlaiset kiertävät oikeasti kiltit hyvin kaukaa........ettei tarvitse itse nähdä niin paljon vaivaa vältellä heitä....
- weeddoo
Ei kiltin miehen tarvitse olla nössö. Pyrin olemaan kiltti ja mukava vaimolleni, ja sitä samaa odotan häneltä. Viihdyn kotona kuten myös vaimoni pitää viihtyä ja parisuhe on se ensintuleva asia, vasta sitten jotain muuta mikäli aikaa riittää.
En pidä vaikeasta vaimosta eikä hänen tule odottaa minun olevan se joka suhdetta ja elämää kannattelee vaan tietää vastuunsa ilman sanomistakin sekä osaa ihan itse kannatella elämäämme omalta osaltaan.
Olen mukava, niin mukava että jos vaimo ei sitä mukavuutta itse ymmärä ylläpitää vaan järjestää kaikenmaailman ohjelmaa, valituksia ja vaikeuksia, hän saa silloin mennä tai minusta tulee se ei nössö mies jota hän haluaisi, mutta silloin suhde on sellainen jota minä en halua.
Joku voisi sanoa narsistiksi muttei se sitä ole, vaimolla pitää vain olla lähes samat arvot kuin minulla, muuten suhde ei toimi. Voit inttää vastaan mutta eroja olen nähnyt ihan riittävästi tietääkseni mikä toimii ja mikä ei.
On aika huvittavaa vaatia tosimiestä kun sitä eivät tosipaikantullen usein kuitenkaan kestä. Tosimies on vain myytti, ne vain esittävät ja todistelevat olevansa tosimiestä ja tuo se skitson tosimiehestä lopulta tekee.
Voi olla fiksumpaa sanoa suoraan kun on kurja olo kuin se että pitää tosimiehenä tuon sisällään odottaen sitä kunnon kosahdusta joka sieltä kuitenkin joskus tulee kun patoutumat kerääntyy.
Vahvempaa on sanoa se miltä tuntuu, munattomalta se kun kaiken kieltäen piilottaa."Vahvempaa on sanoa se miltä tuntuu, munattomalta se kun kaiken kieltäen piilottaa."
Hyvin sanottu.......mutta se vaatii sen, että kumppani on oikeanlainen.....mutta sinulla näyttäisi olevankin, Onnea teille!
- VoihanSitäErehtyä
Niin miettikää sitä kuntyttöystävä hiukan hiprakassa soittaa suutaan kahdelle myös hiukan humalassa oleville ruotsinkieltä puhuville nuorille miehille suoraansanoen haastaen riitaa, niin olen siinä ikävässä välikädessä kun tiesin hänen provosoineen tyyppejä, mutta ei auta kun yrittää keskeyttää tuollainen touhu ja puhumalla tilanne rauhottui.
Ihme kyllä, heikommalle olisin jäänyt noin fyysisesti. Halusiko kenties nähdä kuinka "ritari" olen kuin puuttuisin voimakeinoin tilanteeseen. En tiedä, voimakeinoja ei käytetty. - 876
Kiltti on kiltti, nössö on nössö.
- 45uy45u45u6
Useimmiten kiltiksi itseään nimittävät ovat lähempänä nössöä. Oikeasti kiltti ihminen ei vittuile, kritisoi tai ole yltiönegatiivinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä4415720Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.104096Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1873476Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575982971- 712358
- 452324
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!562287- 922027
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei131730MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."
Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim171593