Vapaa kuvaus

Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.. ;P

Aloituksia

68

Kommenttia

4279

1. En nyt ota kantaa tähän juttuun niinkään, kun lapsi on kyseessä, mutta yleisellä tasolla herättää edelleen todella suurta ihmetystä se, että ollaan olevinaan sinut seksuaalisuuden kanssa, sekä myös annetaan ymmärtää, että tapista tappiin ja kukasta kukkaan toiminta on ihan OK, eikä siinä ole mitään ihmeempää.....monet harrastavat näitä asioita ihan suoraan sanottuna niin, että "masturboidaan" toisella ihmisellä.....sitten kuitenkin vaietaan asioista todella oudosti....eihän sillä pitäisi olla mitään väliä ja mielestäni pitäisi olla avoimesti sitä mitä on, eikä outoilla miten sattuu......kyllähän sitä luulisi vastinparinsa saavan ja luulisi että samanlainen vastinpari olisi itselle se oikea, jos näin ei ole, niin sitten täytyy ihmetellä suuresti miksei ole.....

Ei näissä asioissa ole varsinkaan nykymaailmassa oikeaa ja väärää, joten mistä häpeä jos toimii niin kuin itselle on luontaista toimia......se on ihan hyvä, että jokainen toimii aidosti niin miten itselle se on luontaista, mutta peittelyä, valehtelua ja sumuttamista en ymmärrä..........
  2. No hyvä että kaikki on ok....

Ratikka kommentoi silloin ihan jollekin muulle, kuin sinulle ja höpisi ihan järkeviä...

Enhän minä voi, enkä ehdi kaikkeen puuttumaan.....silloin kun huomaan jotain ihan selvää perseilyä ja minulla on aikaa, niin olen aina puuttunut........mutta sitten on taas ihan eri kun on selvää karrikointia, sarkasmia, mustaa huumoria, normi huumoria, vitsailua....selvää trolli provoa jne. puolin ja toisin ja jopa "vastapuolet" yhdessä sitä heittelevät toisilleen hieman kuin hyvässä hengessä sovitusti, niin mitä sellaiseen raivoamaan tjms.....varsinkaan aina....

Eikä ratikka siihen mennessä ollut mielestäni heittänyt edes mitään outoa........molemmille on tullut sanottua monestikin, mutta en minä nyt sen takia ala keksimällä keksiä syitä jos on joku tietty henkilö kyseessä tai tappelemaan tappelun takia....ei sellaisessa ole minkään valtakunnan järkeä.

Ratikkakin ei ole heittänyt ihan sellaista kuin joskus aikoinaan tai ainakaan minä en ole huomannut/huomioinut......voi johtua siitäkin, että jos on joku älytön "läpän heitto" ja v..tuilu kommentointi päällä, mistä ei ota mitään tolkkua, niin on parempi antaa vain olla.....

Eli en edes lue kaikkia ketjuja, enkä kaikkia kommentteja.....mistä minä voin tietää mitä ketäkin on tehnyt ja sanonut....tiedän vain ne mitä olen ajatuksen kanssa lukenut....

Enkä ole tullut inisemään, vaan sinä tämän aloitit minua kohtaan sen takia, kun ratikka ilmoitti jollekin puskajussille edustavansa vain omaa mielipidettä, eikä kaikkien miesten........

Johon vastasin....http://keskustelu.suomi24.fi/t/13867186/miksi-miehet-on-nirsoja#comment-81107739

Parempia kohtaamisia, kun taisit olla sen verran koohdyksissä, ettet edes ajatellut mitä lauot ja mihin suuntaan....
  3. =DDD
  4. "Tämä aseltelma vain käytännössä ei ole mahdollinen toisin päin."

Kyllä on, koska olen nähnyt ja näen sitä ihan elävässä elämässä - se on todella surullista nähdä, kun toinen on jotain ihan muuta kuin toinen, siksipä aina jaksan korostaa persoonan/luonteen/ajatusmaailman ja arvojen yhteen sopivuutta, eli että kumppanit olisivat samalla taajuudella......millään muulla ei oikeasti ole niin paljon väliä....

"Se on stereotyyppistä ja miesvihamielistä ajattelua, että automaattisesti kyseessä olisi ollut paska mies joka aiheutti naiselle paskat olot."

Aino kuka nyt harrastaa stereotyyppistä sukupuolivihaa olet sinä.......kukaan muu ei ole sanonut, että olisi automaattisesti jomman kumman vika.....tämä juurikin siksi, kun ei ole kärpäsenä katossa, enkä tunne kyseisiä ihmisiä.....

Sitten tuo sinun loppu tekstisi sulkeissa kertoo vain siitä, että et tiedä miten tälläiset jutut oikeasti menevät ja kuinka monia eri juttuja voi taustalla vaikuttaa, etkä myöskään tiedä miten monin tavoin p*skat persoonat voivat uhriinsa vaikuttaa, niin että uhri ei oikeasti pysty helposti irtautumaan suhteestaan.......itsetunto romautetaan, laitetaan toinen alisteiseen tilaan, psyykataan toinen uskomaan että epänormaali on normaalia ja toisen toiminnassa ei ole mitään vikaa jne...jne...

Voisin sulle jauhaa ja vääntää rautalangasta vaikka kuinka paljon näistä asioista, mutta en usko että sinulla on tarvittavia ominaisuuksia (ja/tai elämänkokemuksia ja näkemyksiä) vastaan ottaa sitä tietoa saati ymmärtää näitä asioita.....

Toiseksikin tälläiset asiat ovat sen verran surullisia ja saavat tunteet pintaan, joten en mielelläni tälläisiä asioita käy läpi ihan huvikseni varsinkaan sellaisen kanssa joka ei pysty näitä asioita käsittämään......eli turhaan en jaksa tälläisiä vatvoa......asia on ihan eri kun keskusteluä käydään sellaisten kanssa, jotka ymmärtävät näitä tai ainakin aidosti haluavat oppia ymmärtämään.....