Vapaa kuvaus

Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.. ;P

Aloituksia

68

Kommenttia

4279

1. Noh, lue ensimmäinen ohje.......luonto on yksi joka voisi auttaa, siellä saa happea ja voi liikkua omaan tahtiin.......eväät mukaan ja luontoa ihailemaan, sekä eläimiä tarkkailemaan....siellä ei torjuta tai syrjitä...ja voi puuhastella vaikka mitä tai olla puuhastelematta ja istuu vaikka vain kannon nokassa.....

Mitä sinä välität sellaisista jotka eivät välitä sinusta......
  2. Ei ole todellista......tai varmaankin on kun sanot ja tuollaisia yksilöitä on sen tiedän, mutta ei haluaisi uskoa sitä todeksi, kun ovat liian kaukana omasta "taajuudesta".......voi veljet... 8-0

Siis mitä hemmetin väliä sillä on mitä muut ajattelee kumppanista.....ja mitä hemmettiä tuollaisilla "kevereilla" edes tekee......tai no sopivat kuin nenä päähän toisilleen, eli ei kai se sen ihmeempää ole, vaan jantteri on löytänyt omanlaisiaan, jotka ovat hänen kanssaan samalla "taajudella"....

En osaa kuvitella, että olisin samassa tilanteessa, koska se on täysi mahdottomuus......ihan kokonaisuudessan....tuo miten kylmästi suhtautuu suhteeseen, sekä suhteen toiseen osapuoleen......"kaveritkin" menisi vaihtoon tai mahdollisesti jos joku ajattelisi olevansa "hieman vitsikäs" vaan, niin sitten olisi sellainen neuvottelu, että menisi jakeluun mitä mieltä olen asiasta ja vaikka se sillä sitten menisikin ohi, niin arvostus olisi sen jälkeen aika alhaalla....

Olihan se hyvä, että läheisesi sai totuuden ja tietää millainen limakasa se jantteri oli.....tottakai tuolainen varmaan koville ottaa paitsi jos itsekin on....hmmm...miten sen nyt sanoisi.....erillainen kuin vaikkapa minä ja suhtautuu eri tavalla asioihin muutenkin kuin minä...

Minä en ottaisi itseeni tuollaisen p*skan mielipiteitä, vaan ennemminkin ihmettelisin miten tuollaisia outoja otuksia on liikenteessä ja mitä niiden päässä liikkuu vai liikkuuko mitään....

Eli olen edelleen samaa mieltä kuin aikaisemmin ja tuo kertomasi tarina on ihan absurdi minun mielestäni ja minulle...........sinä olet paljon ymmärtäväisempi tuollaisia asioita kohtaan kuin minä näemmä....
  3. Jeps, eikä ole taaskaan mistään yhteiskuntaluokasta kiinni......eikä mistään "tasoista".....