Ajatelkaas nyt miehet

eimullamuuta

Pakolaisia tulee paljon lisää vielä ja teidän mahdollisuudet saada naista huononee entisestään.

28

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitn Nii?......ei ainakaan kaikilla, kun.....

• ätminki

olenkin aina tykännyt runkkaamisesta enemmän kuin naisista.

• m-i-e-s

Huononeeko? Aivan loistava uutinen, vihdoinkin. Toivottavasti kahdeksan (8) naisen paneminen päivässä vaihtuu yhteen (1) viikko, tai ennemmin kuukaus, niin julmeton burn out. ;P

Mikäli sillä on jotain vaikutusta, täytyy yrityksen hukkatilat muuttaa hätämajoitukseksi ja alkaa tekemään laadukasta ruokaa sinne majoitetuille pakolaisille. =) <- Tämä jos mikä maksaa itsensä kymmenkertaisesti naismarkkinoilla, eikö niin?

En nyt muista kuutiomäärää, mutta esimerkiksi montako pakolaista mahtuu 5k neliömetrin bunkkeriin, jonka syvyys on yli 6m? Siihenhän saa 3 kerrosta ja jokaiseen parisänky, mikä luonnollisesti pitää olla mukava 160cm leveä ja 200cm pitkä ja metrin hajuraolla seuraavaan parisänkyyn? ;D

• Käsi ylös kaikki palstalaiset, jotka haluaisitte suhteen naiseen, joka on kiinnostunut pakolaismiehistä.

• atännä

Ja samalla voisivat ne "kaikki naiset" ilmoittautua, jotka palstamiesten mukaan ovat kiinnostuneita noista pakolaisista. Kun en itse tunne ainuttakaan.

• m-i-e-s

*Käsi ylhäällä* Tottakai haluan suhteen naiseen, joka on kiinnostunut pakolaismiehistä. Aktiivinen seksisuhde kelpaa erinomaisesti ja pakolaiseksi saatan lähteä Norjan, joten sinisilmäinen vaaleaverikkö, here i come. =) Italiasta sitten tulinen brunetti. ;P

• Ratikkakuski

Sanos muuta. Minä aina ihmettelen miehiä, jotka pelkäävät pakolaisten vievän heidän työpaikkansa tai naiset. Millainen luuseri ei pärjää kielitaidottomalle pakolaiselle työpaikkahaastattelussa? Siksi toisekeen minä tunnen pari mimmiä, joilla näyttää olevan jonkinmoinen fetissi arabimiehiin. En minä ainakaan ole kiinnostunut niistä naisista.

• Ratikkakuski kirjoitti:

Sanos muuta. Minä aina ihmettelen miehiä, jotka pelkäävät pakolaisten vievän heidän työpaikkansa tai naiset. Millainen luuseri ei pärjää kielitaidottomalle pakolaiselle työpaikkahaastattelussa? Siksi toisekeen minä tunnen pari mimmiä, joilla näyttää olevan jonkinmoinen fetissi arabimiehiin. En minä ainakaan ole kiinnostunut niistä naisista.

"Millainen luuseri ei pärjää kielitaidottomalle pakolaiselle työpaikkahaastattelussa?"

sinä

• super-atm kirjoitti:

"Millainen luuseri ei pärjää kielitaidottomalle pakolaiselle työpaikkahaastattelussa?"

sinä

Elä elli pillitä.

• no.trollollooo
        super-atm kirjoitti:

sinä

Shaming language ja henkilöhyökkäys. Osu ja upposi!
        Monenko käyttämä olet? xD

• Ratikkakuski kirjoitti:

Elä elli pillitä.

Älä itse pillitä. Koet maahanmuuttajat uhkana, mutta valkoritarina sinun pitää nuolla suvaitsevaisten naisten perseitä.

• Fuckoffcunt
        Ratikkakuski kirjoitti:

Ehkäpä sellainen tyyppi joka tahtoo tehdä työnsä hyvin ja saada sitä käypää palkkaa?

Tuo sinun kommenttisi on perinteinen vittupää kommentti tyypiltä joka ei tajua että firma joka palkkaa kielitaidottoman tunarin puoli-ilmaiseksi mielellään verrattuna suomlaiseen työntekijään on juuri tämän maan syöpiä.

Sinä se luuseri olet noilla ajatuksillasi.

Me haistelemaan äitis vittua ja vetämään se päähäs.

• no.trollollooo kirjoitti:

Shaming language ja henkilöhyökkäys. Osu ja upposi!
        Monenko käyttämä olet? xD

"Shaming language ja henkilöhyökkäys. Osu ja upposi!"

Kuinka niin? Perustele. Ihan joka kohtaan tuo väittämä ei sovi.

"Monenko käyttämä olet? xD"

Joiltain naisilta olen saanut pillua, mutta en ole kenekään käyttämä.

• Fuckoffcunt kirjoitti:

Ehkäpä sellainen tyyppi joka tahtoo tehdä työnsä hyvin ja saada sitä käypää palkkaa?

Tuo sinun kommenttisi on perinteinen vittupää kommentti tyypiltä joka ei tajua että firma joka palkkaa kielitaidottoman tunarin puoli-ilmaiseksi mielellään verrattuna suomlaiseen työntekijään on juuri tämän maan syöpiä.

Sinä se luuseri olet noilla ajatuksillasi.

Me haistelemaan äitis vittua ja vetämään se päähäs.

Kannattaisiko kantasuomalaisen opiskella sen verran, ettei kuka tahansa kielitaidoton heti tee samaa työtä halvemmalla?

• super-atm kirjoitti:

Älä itse pillitä. Koet maahanmuuttajat uhkana, mutta valkoritarina sinun pitää nuolla suvaitsevaisten naisten perseitä.

Vaikka minäkään en halua tänne kymmeniä tuhansia elintasopakolaisia, niin en minä niitä pelkää.

Tosin ei minua huvita niiden elämää veroeuroistani maksaa. Minusta niille pitäisi antaa vain majapaikka ja ruokaa, että hengissä selviäisivät. Jos haluavat rahaa, menkööt jonnekin muualle "turvapaikkaa" anomaan.

• jokumiessssss

Lähtisin varmaan itse pois täältä maasta jos vaan saisin oikean mahdollisuuden lähteä, mut kun sitä ei tule niin pakko olla täällä kylmässä pohjolassa.

• Rva_Ratikka
    • jjjjooopppp

Lällällää lölö lällälläää

• lodsflöslöd

Lällätilällälääää

• Sivustaseuratenkatson

Ei pidä paikkaansa, mutta sen sijaan jos ei ole vakituisessa suhteessa niin riski saada TARTUNTATAUTEJA kasvaa OLEELLISESTI.

• Anonyymi

Irakilaisilla ja erityisesti kurdeilla tartuntatauteja ei ole kuin alun toista tuhatta. Osa liittyy eläinkuntaan.

• seksionsyntiä

Niiden jotka siihen vittuun ovat itsensä koukuttaneet niin niiden kuuluukin jatkossa runkata,kärsiä puutteessa ja tulla viel hulluksi kun ei enää saakkaan vittua.

• Nellaaaa

Eiköhän sinkkunaisten vaatimukset itseään ja miehiä kohtaan ole kehittyneet sen verran koviksi, että vain yhä harvemmat miehet kelpaavat kasvavalle menestyjänaisjoukolle. Neljää kymppiä lähestyttäessä hyvännäköiset, korkeakoulutetut, aktiiviset, urheilulliset, bodaavat, aerobikkaavat, älykkäät, pehmeäluonteiset sosiaaliset menestyjämiehet ovat jo kumppaninsa löytäneet.

Vaikka se olisi miten kliseistä, niin mitä vanhemmaksi tullaan sitä huonommin tunteet syttyy spontaanisti ja sitä kovemmat ovat ns. vaatimukset.

Ulkona käydessäni olen kyllä huomannut, että miehille ei ole mitään niin vaarallista kuin yli 35-vuotias lapseton nainen. "Sitä oikeaa ei vaan ole tullut vastaan..."

• Ikis__M

Joo ja meidän mahdollisuudet selvitä hengissä tulee myös putoamaan dramaattisesti jos tuolla videolla puhuvan keltaliivisen hepun puheet osuu likimainkaan. Kannattaa jokaisen, varsinkin suvaitsevaisen, katsoa. Jätkä puhuu asiaa ja selvästi myös tietää siitä mistä puhuu, sehän on aika harvinaista nykymaailmassa. Aloittaa suunnilleen kohdassa 14:20:

https://www.youtube.com/watch?v=94CbmmLAtjk

• helgamies

• Ikis__M

Tuollaiset Petrat kyllä saa, tai on jo saaneet tämän maan kyllä syvälle. Minusta tuossa videolla olisi vielä enempi rotunainen, se saa ainakin minut hymyilemään. Jos joku mies sen saa suhteeseen on kyllä maailman kovin jätkä jos jaksaa kuunnella tuota loppuikänsä.

Kts. kohta 2:20 - 2:50:

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1443871733973.html

• Anonyymi

HYLJE

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      20
      11408
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      46
      3964
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      113
      3140
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      134
      2454
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      96
      2171
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      200
      1814
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      307
      1069
    8. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      18
      865
    9. Toisten elämän moralisointi

Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte
      Tunteet
      143
      785
    10. Missä milloin

Missä milloin nähdään?
      Ikävä
      53
      729
    Aihe