Minusta ei kukaan ole koskaan välittänyt.
Aikoinaan sain tietää puolisoni pettämisestäkin ihan viimeisenä vaikka koko kylä senkin jo tiesi.. Ihmettelin vain kun minua katsotaan säälien ja kieroon eikä minua enää moikattu normaalisti vaan välteltiin :(
Ja kaikesta muustakin ikävästä ei minulle ole tarvetta ilmoittaa hienovaraisesti. Kyllähän minä kestän mitä vaan.
Minähän olen se hiljainen hissukka jolla ei ole tunteita lainkaan. Rumilla ei ole edes oikeutta tunteisiin!
Jos minulla todetaan vaikka syöpä niin soittaakohan sitten lääkärikin mulle tiedon siitä kännissä naureskellen lähibaarista, että ainii mulla olis sulle yks pikku juttu.. Sä kuolet muute nyt leukemiaan!!
Tämä palsta on enää ainoa jossa saan ruikuttaa. Vieköön se minulta lopunkin mielenterveyteni!!!
Mitään pahaa en ole tahtonut. Anteeksi että vielä olen ja pysyn.
Koska minulla ei ole minkäänlaista ihmisarvoa
13
73
Vastaukset
Raakoja tosi tarinoita tästä "hassusta" maailmasta........enpä oikein osaa sanoa mitään, muuta kuin että sinun pitäisi löytää asioita mistä nautit.....älä anna muiden määritellä niitä, vaan päätä itse.....haistata vaikka pitkät omassa mielessäsi ja jopa konkreettisin teoin kaikelle turhalle ja sellaiselle, mistä sinulle tulee vain pahaa mieltä ja anna itsellesi lupa nauttia kaikista pienistäkin asioista joista oikeasti nautit ja saat elämäniloa....Tsemppiä!
- olenjaelänjahengitän
mutta kun ei rakkaus ole koskaan turhaa.
olenjaelänjahengitän kirjoitti:
mutta kun ei rakkaus ole koskaan turhaa.
Mutta ensin sinun pitää rakastaa ja arvostaa itseäsi, että voit rakastaa ja arvostaa jotain toista......
Tämä ei siis tarkoita mitään pinnallista tai materiaalista.......paitsi jos ne ovat sinulle tärkeitä asioita ja sellaisia josta nautit ja iloitset, mutta se tie on kyllä kylmä, joten en oikein tiedä miten pystyy arvostamaan ja rakastamaan aidosti jotain inhimistä sitten.....ehkä jos löytää samanlaisen, mutta onko se sittenkin vaan silloin yhteistä rakkautta rahaan ja materiaan???- olenjaelänjahengitän
MGTOW kirjoitti:
Mutta ensin sinun pitää rakastaa ja arvostaa itseäsi, että voit rakastaa ja arvostaa jotain toista......
Tämä ei siis tarkoita mitään pinnallista tai materiaalista.......paitsi jos ne ovat sinulle tärkeitä asioita ja sellaisia josta nautit ja iloitset, mutta se tie on kyllä kylmä, joten en oikein tiedä miten pystyy arvostamaan ja rakastamaan aidosti jotain inhimistä sitten.....ehkä jos löytää samanlaisen, mutta onko se sittenkin vaan silloin yhteistä rakkautta rahaan ja materiaan???Ei mulla ole rahaa ja materiaa, mistä sen keksit :) eikä selainen kiinnosta mua eikä kyllä enää mikään mukaan. Jos aurinko paistaa ja olis vielä vapaa päivä se on sellainen mahdollinen itkuton päivä. Tosin en enää tiedä onko itkuttomia päiviä olemassakaan tämän päivän jälkeen josta oli jo eilen aavistus.
Yksinäisyys. Oma surkeus ja arkuus mua itkettää, kun ei uskalla elää ja menetän siksi kaiken tärkeän, kun en uskalla luottaa ihmisiin ja pelkään torjuntaa enemmän kuin uskallan toiva onnistumista. Eikä kukaan edes pidä minään. Kun ei mua voi edes loukata, kun ei ees sen arvoiseksi lasketa, että voisin edes loukkaantua.
Täällä palstalla saa sentään anonyymisti purkaa vihaansa, jota sitäkään en ole osannut oikeassa elämässä ikinä ilmi näyttää, vaan kaiken paskan kerännyt aina vaan kiltisti sisääni ja itseäni syyttänyt. Mitä olen niin ruma ja tyhmä ja kelvoton :( olenjaelänjahengitän kirjoitti:
Ei mulla ole rahaa ja materiaa, mistä sen keksit :) eikä selainen kiinnosta mua eikä kyllä enää mikään mukaan. Jos aurinko paistaa ja olis vielä vapaa päivä se on sellainen mahdollinen itkuton päivä. Tosin en enää tiedä onko itkuttomia päiviä olemassakaan tämän päivän jälkeen josta oli jo eilen aavistus.
Yksinäisyys. Oma surkeus ja arkuus mua itkettää, kun ei uskalla elää ja menetän siksi kaiken tärkeän, kun en uskalla luottaa ihmisiin ja pelkään torjuntaa enemmän kuin uskallan toiva onnistumista. Eikä kukaan edes pidä minään. Kun ei mua voi edes loukata, kun ei ees sen arvoiseksi lasketa, että voisin edes loukkaantua.
Täällä palstalla saa sentään anonyymisti purkaa vihaansa, jota sitäkään en ole osannut oikeassa elämässä ikinä ilmi näyttää, vaan kaiken paskan kerännyt aina vaan kiltisti sisääni ja itseäni syyttänyt. Mitä olen niin ruma ja tyhmä ja kelvoton :(Noh, lue ensimmäinen ohje.......luonto on yksi joka voisi auttaa, siellä saa happea ja voi liikkua omaan tahtiin.......eväät mukaan ja luontoa ihailemaan, sekä eläimiä tarkkailemaan....siellä ei torjuta tai syrjitä...ja voi puuhastella vaikka mitä tai olla puuhastelematta ja istuu vaikka vain kannon nokassa.....
Mitä sinä välität sellaisista jotka eivät välitä sinusta......- olenjaelänjahengitän
MGTOW kirjoitti:
Noh, lue ensimmäinen ohje.......luonto on yksi joka voisi auttaa, siellä saa happea ja voi liikkua omaan tahtiin.......eväät mukaan ja luontoa ihailemaan, sekä eläimiä tarkkailemaan....siellä ei torjuta tai syrjitä...ja voi puuhastella vaikka mitä tai olla puuhastelematta ja istuu vaikka vain kannon nokassa.....
Mitä sinä välität sellaisista jotka eivät välitä sinusta......Sitä ei voi itse valita, jos välittää niin välittää ja ihminen tärkeä ja on myös vähän huolikin :(
Silti vaikka en itse ollukaan minkään arvoinen. Olen tottunut siihen, ettei mun tunteita huomioida ja se ei haittaa, koska en ole rakkauden arvoinen ihminen. - olenjaelänjahengitän
MGTOW kirjoitti:
Noh, lue ensimmäinen ohje.......luonto on yksi joka voisi auttaa, siellä saa happea ja voi liikkua omaan tahtiin.......eväät mukaan ja luontoa ihailemaan, sekä eläimiä tarkkailemaan....siellä ei torjuta tai syrjitä...ja voi puuhastella vaikka mitä tai olla puuhastelematta ja istuu vaikka vain kannon nokassa.....
Mitä sinä välität sellaisista jotka eivät välitä sinusta......Eikähän mulla ole tässä mikään kiire, jos talvesta selviän niin ehkä keväällä :) Minä pysyn. Minä odotan hiljaa.
- Metsähän
Luonto antaa paljon
Itse olen viettänyt yksinäni aikaa luonnossa paljon ja paljon on tullut luontokokemusta.
Ystävän kaipuu ja saati sydänystävän ei katoa luonnossa istuen ja samoten.
Ihminen tarvii ystävän rinnalleen,Mikä mukavampaa, kun luonnossa luonnollisen ja luotettavan ystävän kanssa. Metsähän kirjoitti:
Luonto antaa paljon
Itse olen viettänyt yksinäni aikaa luonnossa paljon ja paljon on tullut luontokokemusta.
Ystävän kaipuu ja saati sydänystävän ei katoa luonnossa istuen ja samoten.
Ihminen tarvii ystävän rinnalleen,Mikä mukavampaa, kun luonnossa luonnollisen ja luotettavan ystävän kanssa.Hyvin sanottu......hyviä mietteitä....
- olenjaelänjahengitän
Hyvää yötä <3 kun ei ole enää ketään kelle tämän toivotan niin sitte kirjoitan sen nyt tähän. Koitan pysyä pois palstalta, koska se on yksi osa syy rumuuteeni, kun täällä niitä mielipiteitä esitetään faktoina ja kaikki viat olen löytänyt sitten itsestäni, kun etsinyt syytä miksi en kelpaa.
- Aamennn
Jumala välittää sinustakin.
- olenjaelänjahengitän
Uskon jumalan antaneen tämän arkuuden mulle siksi, etten toistaisi samoja virheitäni enää uudelleen :(
Ja olen myös rukoillut ihmettä tapahtuvaksi, että saisin rakastavan ja uskollisen puolison "itseni kaltaisen" Elämäni loppuun saakka kestävän, mutta ehkä olen sitten niin huono itse arvioimaan sitä luotettavuutta ja kunniallisutta ja siksi on tämä arkuus, etten tee virheitä.
K
- ätminki
Jos ei saa pillua, ei elämä ole minkään arvoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1311325Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373853Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1093019Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1202380Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin812045Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961761Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.2991006Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17780Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143725- 53699