Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
virtasenposti
profiilit
virtasenposti
virtasenposti
Vapaa kuvaus
Minä olen
virtasenposti(a)suomi24.fi
Aloituksia
48
Kommenttia
2890
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joo niin mä heräsin. Siinä mä makasin Mirjan alla ja niiden kolmen sperma oli liimannut meidät yhteen.
06.05.2016 10:10
Ois kiva kuulla miten tapaaminen meni?
06.05.2016 09:42
Olin joutunut tätini kanssa etelän lomalle. Mulle ei myyty viinaa mutta tädille sitäkin enemmän. Respan miehet juotu aina auttamaan mua tädin taluttamisessa huoneeseen. Tavallaan vitutti sen kännääminen mutta jotenkin kiihoitti kun jouduin tanssii sen kanssa. Pääsin käymään baareissa ja ei tarvinnut olla aikaisin nukkumassa. Taluttaminenkin oli jonkinlaista kopelointia. Sinä aamuna respassa oli useampi mies. Ne tuli auttaa porukalla. Jotkut piteli tätiä pystyssä ja jotkut availi ovia. Hississä mä nojasin seinään ja tädin nojas muhun. Mun kalu oli ihan kovana sen pakaroiden välissä. Musta tuntuu että ne miehet huomas sen. Mä oli ihan punainen kun puristelin sitä tisseistä ettei se olis valunut lattialle. Me päästiin kunnialla kaikki meidän huoneeseen. Ovi paukahti kiinni. Miehet piti tätiä pystyssä. Itse seison sängyn vieressä. Jotenkin mulla pimahti aivoissa tai kiveksissä. Se pitää riisua alasti että ne vaatteet pysyy siistinä. Musta näytti että niillä miehilläkin oli munat pystyssä. Me saatiin täti alastomaksi. Se horju siinä lattialla. Sit se sano sille sen edessä seisovalle. Rakastele mua nyt. Jotenkin silloin repes kaikilla. Se pyynnin kohde halas ja nuoli sitä kaulasta. Kaikki muut heitti vaatteen pois.
Jos matkailu kiinnostaa kysy lisää. Yksityisviestillä mieluiten. Tökkää mun käyttäjätunnusta.
06.05.2016 08:46
Me oltiin abi-risteilyllä. Yhtäkkiä Mirja tuli jostain ja pyys mut mukaansa hyttiinsä. Mä olin ihan hämillään. Oltiin lapsuuden tuttuja muttei seurusteltu.
Mut hytissä odottikin kolme vanhempaa miestä. Ne nussi Mirjaa ihan putkeen. Mä olin sielä vaan ihan muiden takia. Nyt kaikki luuli että mä olin Mirjan kanssa kahdestaan. Eikä sen tarvinnut kertoo netti jutuista kuin mulle vaan.
04.05.2016 16:32
Mulla on kanssa Sisäkkö ja Portinvartija... Tai oikeastaan niillä on mut ja se on vähän eri juttu.
04.05.2016 16:26
Jos sulla ei ole alaikärajaa voit kirjoitella.
Kiinnostaisiko sua jokin yhteinen harrastus?
04.05.2016 15:19
Saitko yhtä vai useampaa samalla kertaa?
04.05.2016 09:08
Kenen?
03.05.2016 08:43
Kumpi, kimppakiva vai kirjoittelu?
02.05.2016 16:25
Mulla oli matikassa vaikeuksia. Vanhemmat palkkas mulle teekkarin antaa lisätunteja. Aika nopeesti me ymmärrettiin että meitä yhdisti muukin kuin opiskelu. Sillä oli tyttöystävä eri paikkakullalla. Joten se panee mua aina arkena. Se sanoo olevansa bi. Siksi sitä kiinnostaa myös mun peppu. Mä aina ihmettelen miksi niin iso ei satu kun se menee sisään.
02.05.2016 16:20
Mielen kiintoinen ajatus. Imetän mutta en ole. Toisaalta lainaanhan minäkin anustani mutta ei se toki tarkoita että olisin.
18.04.2016 15:36
Haittaakse?
14.04.2016 15:35
Koulun illan vietto loppui yhdeksältä. Menin vessaan vähän ennen ovien sulkeutumista. Istui kopissa ja tein tarpeeni. Jos olisin tiennyt että äänet tulivat samasta vessasta olisin odottanut kopissa muiden poistumista.
Astuessani ulos kopista tajusin Tarun nojaavan lavuaariin. C-luokan pojat panivat sitä vuorotellen takaapäin. Make, se joka ei kiusaa, nappasi minua käsi varresta. Hei nyt on sun vuoro. Joku yritti sanoa mutta Make vaimensi kaikki. Puhe oli kaikki panee niin kukaan ei puhu. Vai mitä taru. Joten Taru sai olla mun ensimmäinen nainen.
11.04.2016 16:47
Kirjoita minulle.
11.04.2016 16:39
On.
07.04.2016 14:34
Laukean monesti saadessani peppuun. Itse tutustuin mustaan makkaraan tullessani junalla lapista kotiin.
04.04.2016 10:38
Mulle taasen tulee elohiiri anukseen. Aina en sitä haluaisi. Tulee tavallaan väärä viesti.
31.03.2016 12:35
Pyllistä ihan reilusti vaan. Kyllä sinne muna tiensä löytää.
Kerro sit miten meni.
30.03.2016 13:49
Tarua.
Niillä on lauma koulutettuja oravia. Ensi talven pakkasilla ne vapautetaan luontoon ja ne menee muuntajista hakemaan ruokaa.
Niin paukkuu koko kantaverkko alas.
30.03.2016 13:16
Painostaminen on aina ikävää. Mutta yleensä jompikumpi haluaa enemmän tai edetä nopeammin. Kertoiko miksi juuri peppuun?
29.03.2016 14:01
131 / 145