Isokaluinen mies muuti elämäni

Väinö45

Elin onnellisessa avioliitossa, lapsia meillä ei vielä ollut mutta niitä oli suunnitteilla kun sen aika olisi. Seksi oli ihan ok vaikka onkin luonnollista että alkuhuuman jälkeen seksi helposti arkipäiväistyy. Nautin kuitenkin seksistä, rakastelusta. Sovimme kutakuinkin hyvin yhteen alaosastosta. Yleensä kävimme yhdessä ulkona, mutta silloin olin "yksin" liikenteessä eli kavereiden kanssa iltaa viettämässä. Loppuillasta aika hyvässä humalassa päädin sitten juttelemaan miehen kanssa joka tuntui katselleen minua illan aikana. Hän oli pitkä, parrakas ja lihaksikas mies, viehätyn erityisesti paksuista käsivarsista ja sellaiset hänellä oli. Turha selitellä, päädyimme sänkyyn ja hänellä oli valtaisan iso kalu joka seisoi uskomattoman komeasti ja kovasti. En ollut koskaan tehnyt näin, se ei ollut käynyt edes mielessäni. Se tunne oli vain niin valtavan hyvä kun hän tunkeutui sisääni aluksi hellästi kokeillen tunnenko oloni miellyttäväksi. Lopulta rajusti nainen niin että minä olin hänen sylissä selkäni seinää vasten. Se oli seksikokemus jota ei erinomaisuudessaan kannata verrata mihinkään aiemmin kokemaani. Tiesin jo yhdynnän aikana, olin koukussa enkä aio lopettaa. Osaan rakastaa ja rakastin puolisoani, silti se seksi on niin ihanaa että en vain voi lopettaa, itseään pitää toteuttaa ja sitä juuri teen. Rakastan isoja kaluja, minut on luotu niitä varten.

18

6060

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peppuunko_sujahti

Siis hetkinen, olet mies?

• dsadsaadassasad

Luetun ymmärtämisessä vikaa? Aloittaja on selkeästi saanut omakohtaisen kokemuksen siitä, että koolla todellakin ON merkitystä. Isoon lerssiin nyt vaan jää auttamattomasti koukkuun ja sille himolle ei loppua näy, kun sitä on kerran saanut!

• suoli_suoraksi
        dsadsaadassasad kirjoitti:

Luetun ymmärtämisessä vikaa? Aloittaja on selkeästi saanut omakohtaisen kokemuksen siitä, että koolla todellakin ON merkitystä. Isoon lerssiin nyt vaan jää auttamattomasti koukkuun ja sille himolle ei loppua näy, kun sitä on kerran saanut!

Venyttääkö se iso ihanasti pyllyreikää ja suolta vai?

• sdfsdfssfs
        suoli_suoraksi kirjoitti:

Venyttääkö se iso ihanasti pyllyreikää ja suolta vai?

Kokeile niin tiedät! d

• Homon-höpinää-

Noin varmaan :)

• Hyvä huomio. Jos Väinö haaveilee isosta kullista, kyllä hänellä voi olettaa jonkinlaisia homotaipuksia olevan.

• VitunPaskaIhmime

Hirvee ihmine, enempää en sano. Jos oisin tossa tilnateessa, pistäisin kyl toiselle stop. Et todellakaan osaa rakastaa kun teet tollasta, eikä se mieskään rakastas sua jos tietäis kuka oikeesti oot. Niin toivon että saa tietää.

• tosiBervo

Niin eipä sitä tiedä mitä ennen kuin on kokeillut. Taitaa vaan tämä homostelu touhu olla niin kiellettyä puuhaa ettei sitä huvikseen viitsi mennä kokeilemaan ellei ole himoja ja taipumuksia. SIinähän helposti monelle selviäisi onko se isompi parempi, kun omaa persausta porataan. :D Itse jaksan luottaa siihen käsitykseen, ison olevan aina parempi kokeilemattakin. Kun naisen värkki on kiihoittunut niin se pannessa joustaa ja isolla saa hankausta enempi pillun joustaessa joka puolelta ja yltää pohjaan asti, jossa joissakin naisissa saa höpöä aikaan.

• skdjhsadkhas

Totanoin... homoseksuaalisuus on poistettu rikoslaista 1971, tautiluokituksista 1981 ja niin edelleen.... mistä kohtaa se homostelu on kiellettyä puuhaa?

• Old_attitudes
        skdjhsadkhas kirjoitti:

Totanoin... homoseksuaalisuus on poistettu rikoslaista 1971, tautiluokituksista 1981 ja niin edelleen.... mistä kohtaa se homostelu on kiellettyä puuhaa?

Homostelulla on edelleen negatiivinen stigma ihmisten mielissä. Tulevathan homot vielä nykyäänkin "ulos kaapista" jossain kohtaa elämänsä aikana eli homous ei ole samalla tavalla oletusarvollisesti normaalia kuin heterous. Ja periaatteessa se ei vielä riitä, että osalle väestöä homous olisikin jo täysin ok, kun kuitenkin merkittävä osa väestöä pitää sitä enemmän tai vähemmän negatiivisena ominaisuutena.

Ehkä tosiBervo ylempänä ajatteli sitä, että kun se homoilu ei nyt niin paljon kiinnosta, korkeintaan kokeilumielessä, niin ei sitä sitten viitsi kokeilla kun menetettävää on niin paljon. Kuten esimerkiksi maine. Nykypäivänä asenteiden homoutta kohtaan jo hieman lievennettyä verrattuna vaikkapa 50 vuoden takaiseen tilanteeseen, täysin homot taas voivat kokea olevan enemmän menetettävää siinä jos eivät tule kaapista ulos. Tarkoittaen sitä, että homoilu ei ole heille vain mikään kokeilu vaan ainoa mielekäs tapa harrastaa seksiä ylipäätään. Kukapa sitä nyt seksittä haluaisi elää elämänsä. Niinpä sitten kerätään rohkeutta ja lopulta tullaan kaapista ulos.

• Old_attitudes kirjoitti:

Homostelulla on edelleen negatiivinen stigma ihmisten mielissä. Tulevathan homot vielä nykyäänkin "ulos kaapista" jossain kohtaa elämänsä aikana eli homous ei ole samalla tavalla oletusarvollisesti normaalia kuin heterous. Ja periaatteessa se ei vielä riitä, että osalle väestöä homous olisikin jo täysin ok, kun kuitenkin merkittävä osa väestöä pitää sitä enemmän tai vähemmän negatiivisena ominaisuutena.

Ehkä tosiBervo ylempänä ajatteli sitä, että kun se homoilu ei nyt niin paljon kiinnosta, korkeintaan kokeilumielessä, niin ei sitä sitten viitsi kokeilla kun menetettävää on niin paljon. Kuten esimerkiksi maine. Nykypäivänä asenteiden homoutta kohtaan jo hieman lievennettyä verrattuna vaikkapa 50 vuoden takaiseen tilanteeseen, täysin homot taas voivat kokea olevan enemmän menetettävää siinä jos eivät tule kaapista ulos. Tarkoittaen sitä, että homoilu ei ole heille vain mikään kokeilu vaan ainoa mielekäs tapa harrastaa seksiä ylipäätään. Kukapa sitä nyt seksittä haluaisi elää elämänsä. Niinpä sitten kerätään rohkeutta ja lopulta tullaan kaapista ulos.

Minäpä luulen, että toisten ihmisten homous ei kiinnosta enää kuin muutamaa uskovaista persua ja Räsäsen Päiviä porukoineen. Heille kun on tärkeintä olla mahdollisimman vittumainen ihminen asiassa, jonka ei pitäisi heitä koskea millään tavalla.

Ja tietenkin kaappihomot ovat homoista kiinnostuneita. Tällä palstalla eräs kaappi ei voi yhtään vastausta kirjoittaa vetämättä kirjoitukseensa homoutta tavalla tai toisella.

Merkittävää osaa ihmisistä toisten homous ei kiinnosta, sanoisinko, vitun vertaa :D

Kaapit, Päivin kööri ja muut vanhoilliset pitävät asiaa vielä kovin ihmeellisenä ihmisillä. Eläimissä homoutta on havaittu noin 1500 lajissa, että eipä se aivan luonnoton asia ole, koska sitä luonnossa esiintyy.

Jos homojen seksihommat joitakin ajatustasolla häiritsee, voi kokeilla sitä, että ei pää kuumana pohdi niitä koko aikaa.

Vappu tulossa ja tiedä vaikka tulisi itsekin ;)

• erreterg4

Jossain se raja tulee vastaan. Exälläni oli ollut minua ennen jättikaluinen mies ja seksi ei ollut sujunut ja oli kivuliasta sillon kuin onnistui. Oli kolmen lapsen äiti. Minun 18cm kalustani piti hirveästi.

• weweewweww
        erreterg4 kirjoitti:

Jossain se raja tulee vastaan. Exälläni oli ollut minua ennen jättikaluinen mies ja seksi ei ollut sujunut ja oli kivuliasta sillon kuin onnistui. Oli kolmen lapsen äiti. Minun 18cm kalustani piti hirveästi.

No mullakin joku 16-17 cm ja aina jää pari senttiä ulkopuolelle vaimoni kanssa, muutan loppuu hommat siihen, kun sattuu.

• hihihi

..ja sitten sinä heräsit.....

• Mulla oli matikassa vaikeuksia. Vanhemmat palkkas mulle teekkarin antaa lisätunteja. Aika nopeesti me ymmärrettiin että meitä yhdisti muukin kuin opiskelu. Sillä oli tyttöystävä eri paikkakullalla. Joten se panee mua aina arkena. Se sanoo olevansa bi. Siksi sitä kiinnostaa myös mun peppu. Mä aina ihmettelen miksi niin iso ei satu kun se menee sisään.

• Albon

Miehen pyllynreikä on luotu kaikenkokoisia kaluja varten.

• TyroneBlackMen

Hej ma olen Tyrone ja asun Turkus.

Mulla on iso muna 22 cm puoli kova. Jos joku naine halu kokeile niin ma pane yes!
      Laita sun email ja ma tule pane!

• TAXU

Tuntuu silla olevan ainakin väliä miehelle jos ei muille kokemusta loytyy itseltäkin isommasta mutta homma pelittäny ihan koht, näinkin, Sen muistan , ettö kerjäämään en ala lähen ennemmin litomaan,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      112
      1772
    2. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1267
    3. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      144
      1220
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      48
      960
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      119
      903
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      74
      864
    7. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      814
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      797
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      772
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      761
    Aihe