Anaaliseksi aiheuttaa kakomista

Pepputyty90

Onkohan muilla samanlaista "ongelmaa", joka ei oikeastaan ole ongelma. :) Elikkä kun nainen (minä) olen alla seljälläni ja mies nai pyllyyn päällä, niin jonku ajan kuluttua tässä asennossa naiminen aiheuttaa mulle kakomista? Elikkä tuntuu kuin oksennus tulisi... Missään muussa asennossa tätä ei ole ollut, eikä pimpsaan pantaessa koskaan. Vain anaaliseksissä siis. Ei tästä periaatteessa mitään haittaa ole, ihmettelen vain suuresti mikä tällaisen aiheuttaa...
Onko muita, joilla samantyylistä kokemusta?

13

558

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Löylykauhaärsyttää

Ehkä miehen penis aiheuttaa lihaksissa jotain liikettä joka sitten ärsyttää mahalaukkua joka aiheuttaa kakomisreaktion tai jotain sinnepäin. Itsellä sama juttu, mutta olen jo tottunut.

• erghtftdsa

onhan tuo nyt aika homoa...

• LaadukkaastiYkköseen

Naitte liian syvälle. Paras olisi jättää nuo touhut ja keskittyä ykköseen.

• mene-ja-tiedä

Voi olla sellainen ilmiö, että suolessa on kakkaa joka pumpatessa ahtautuu takaisin päin. Suolen pitäisi olla tyhjä melko pitkältä matkalta, niin ei tulisi tuollaista tunnetta.

• LaadukkaastiYkköseen

Jostain olen joskus kuullut että anaaliseksi voi johtaa sydämen pysähtymiseen. Ovat siis ehkä sydänoireita.

• LaadukkaastiYkköseen

Kannattaa kysyä lääkäriltä. Lääkäri voi kertoa anaalin haitoista asiantuntijana. Silloin ne paljastuvat koko karuudessaan eikä ole syytä alkaa riitelemään sinänsä selvästä asiasta.

• ariariariveee

Vetää ne paskat suolesta sillä löylykauhalla

• kokoki

mites jos ratsastat ja otat bebaan istualtaan tuleeko refleksi silloinkin

• Saunakauhaa

Koitin itsekin alkaa kuntoutua työntämällä saunakauhaa peräsuoleen, mutta kauhassa on niin ohut kahva, että katsoin paremmaksi mennä ostamaan oikein pitkän ja paksun tekokullin.

Pitkä ja paksu tekokulli peräsuolessa moninkertaistaa kuntoutumisen tehon.

Ajatelkaapa itsekin, mitä suurempaa kokoa tai määrää, on se enemmän tehoa.

Kuntoutusohjelmaa tulee nyt toteutettua ihan viikottain.

Kuntoutuisikohan paremmin jos työntelisi sisään ihan päivittäin?

• löylykauha

Onpas erikoinen reaktio. Toistuuko muidrnkinmiesten kanssa? Kukaan ei ole vielä oksentanut kun olen perseeseen pannut.

• Mulle taasen tulee elohiiri anukseen. Aina en sitä haluaisi. Tulee tavallaan väärä viesti.

• Öh_Köh

Peppua joutuu nostamaan ja vatsa "rutussa", no siinä nousee vatsalaukun sisältöä ruokatorveen eli tilapäinen refluksi ja siitähän se.

• Roope200000

tuohan kuulostaa realistiselta.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi

että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1278
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      939
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      106
      477
    Aihe