Mistä etsiä bdsm seuraa ja miten

poika18v_

Olen tällänen 18v poika joka on melko kokematon kaikessa tällaisessa. Kuitenkin olisi kovat halut löytää seuraa kaikkiin kivoihin leikkeihin. Siis naispuolista seuraa. Haluaisin alistua ja tulla nöyryytetyksi. Minua saa sitoa ja talloa ja melkovapaasti tehdä mitä vaan. Oon myös jalkafetisti ja haluaisin päästä nuolemaan varpaita.

Oon pyöriny ja kirjoitellu aiheeseen liittyville palstoille. Iskuriakin selaillu ja pari viestiäkin laittanut. Ei vaan tunnu nappaavan. On kai olemassa naisia tai tyttöjä. (Kumpaan nyt mun ikäluokassa halutaan määritellä:D) Jotka nauttisivat saadessaan miespuolisen palvelijan.

Pitäiskö vaan rohkeemmin laittaa ilmotuksia johonkin? Viestiä foorumeiden ym kautta?

Vai onko maksulliset dominat ainoo vaihtoehto. Jotenkin maksullisuus vaan on jotenkin epäaitoa tässä. eikö molempien kuulu nauttia

20

7935

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wake_up

Ei ilmaisia dominoita ole olemassakaan...

• n18vv

Missä päin suomea oot

• bdsmihku

Eteläsuomi kiinnostasko?m37v

• poika18v_

Kymenlaaksosta

• Vitunurpot

Ei neitsytpoika voi heti alkaa bdsm:ää harrastamaan. Tässä taas huomaa internetin ihmeellisen maailman.

• Vitunurpo

Miksei?

• ghrthrth

Unohda maksulliset. Ne eivät ole sitä mitä etsit ja kaipaat. Löytyy Suomesta naisseuraa joka tykkää olla dominana ihan omasta halusta koska pitävät siitä ilman mitään palkkiota. On yhdistyksiä kuten pk seudulla toimiva SMRF joka kokoaa yhdeen kinkyilystä kiinnostuneita. Esim. SMRF eli tuttujen kesken Smurfeilla on kaikille avoimia bileitä ja miittejä joissa tutustua muihin. Lisäksi on vielä BDSM baari sivusto jonka kautta voi tutustua muihin. Sanoisin että sulla on mahdollisuus löytää seuraa mutta ei sen helpompaa ole kuin normaali seuranhaku. Kun katselet ympärillesi kohdallesi saattaa osua aiheesta kiinnostunut nainen ihan muutenkin.

• Anonyymi

Seuranhaku alistuvana miehenä on huomattavasti hankalampaa kuin normaalina miehenä, jolla ei ole alistumistarpeita. Jokaista dominoiva naista kohden on järjetön määrä alistumista kaipaavia miehiä ja BDSM-maailman kysyntä ja tarjonta ovat täysin vääristyneitä. Se on osasyy siihen, miksi niin monet naiset tekevät rahaa nykyään tarjoamalla palveluita asian tiimoilta. Alistumalla miehellä on todella huonot mahdollisuudet löytää itselleen soveltuvaa kumppania.

Jos ei ole pakko olla alistuva tai voi hake apua tunnelukkoihinsa, niin se on todennäköisesti helpompi tie kuin tuhlata elämänsä etsiessään jotain minkä saamiseen on hyvin pienet todennäköisyydet.

Palveluiden ostamista en voi suositella, koska ne vain vahvistavat riippuvuutta.

• mieshenkilö_

Tuotanoin miten niin aloittaja ei ole edes ensisuudelmaa kokenut jne. Tuossa lukee että melko kokematon eli voi tarkoittaa montaa asiaa. En nyt ymmärrä mistä vedätte johtopäätöksiä.

Toisekseen mistä sitten pitäisi aloittaa? Ootte vissiin aika urpoja

• Pallitmurskaksi

Kokematon? Etkö ole saanut edes potkua munille?

• poika18v_

Tulipa jopa pari asiallista vastausta. Pitääpä tutustua tohon SMRF:ään. Eikä sitä seuraa kiireellä pidä etsiä:)

• 27v_alistuva

Ylivoimaisesti helpoin keino on hankkia tavallinen parisuhde ja kun nainen on kiintynyt sinuun, ehdottele silloin alistusleikkejä. Ensin nainen voi alistaa sinua ihan vain miellyttääkseen mutta jotkut naiset voivat oikeasti alkaa nauttimaan siitä.

BDSM sivustoilta et dominoivaa naista tule löytämään, tiedän 10v kokemuksella. 90% sivustojen domme-naisilla on jos seuraa esim poikaystävästä. Ne 10% jotka siellä etsivät seuraa ovat rumia/XXXXL-kokoisia/narsistisia naisia.

10v minulla siis on jo kokemusta asiasta joten kannattaa uskoa.

• 27v_alistuva

No ehkä jos jos olet komea kuin miesmalli niin BDSM-sivustoiltakin voi löytää asiallista dominoivaa naisseuraa jos käy tuuri. Mutta siihen tosin vaaditaan tuo mallin ulkonäkö, iso penis jne., sen verran pinnallinen BDSM maailma valitettavasti on.

• orjaboy

Niimpä, 99% scenen naisista on varattuja loput bissejä, lesboja tai hulluja. Satunnaisia kokemuksia voi saada mutta elämänkumppanin löytää muualta. Sen nuo yhdistykset ja niiden aktiivit ovat kyllä osaltaan saaneet aikaan että bdsm ei ole enää niin iso tabu.

• Olethan varovainen ja tarkka mihin suostut.
      Löysin netistä naisen joka oli kiinnostunut sitomaan minut. Niitä oli kolme pariskuntaa. Jos leikkisin myös miesten kanssa niin naiset leikkisi minulla.
      Lopputulos oli tunti naisten ja kuusi miesten kanssa.

• Ois-kivaa

Kuulostaa tosi hienolta!

• Ois-kivaa kirjoitti:

Kuulostaa tosi hienolta!

Pidin siitä kyllä.
        Ajatus minulla oli lähinnä kokemus sitovista naisista. Mutta nyt ajattelen että naiset olivat vain huokuttelemassa jotakuta miesten leikkeihin.
        Tai että miehet olivat maksu pääsystä naisten hoitoon.
        Niin tai näin lopputulos oli tyydyttävä.

• sekäettä

Olin hölmö parikymppinen heppu. Kerran eräässä terassikahvilassa, puolen päivän tienoilla, eräsnäkötuttu, minua muutaman vuoden vanhempi nainen kysäisi kiireitäni ja sitä, että lähtisinkö hänen kanssaan ottamaan aurinkoa.
      Menimme rauhalliseen paikkaan ja nainen alkoi kehumaan vahvoja hiuksiaa. "Kokeilehan miten lujaa niistä sietää vetää"! Ja vastaavaa. Vedin varovaisesti mutta en ymmärtänyt jujua.
      Nainen hoiti retkeilymajaa joka oli päivisin suljettu. Jälkeen päin ajatellen hän antoi minulle kaikki tarpeelliset vinkit ryhtyä kovaotteiseksi ja tarjosipa kokohameen, vai mikä lienee, vyötä minulle.
      En tajunnut eikä lopultakaan tapahtunut mitään.
      Jälkeen päin ilmeni huhunomaisesti, että kyseinen, aivan hyvän näköinen nainen oli masokisti.

Omassa parisuhteessa aloitimme muutaman vuoden jälkeen aika ajoin master - subbari leikin.
      Vajaa 20 vuotta myöhemmin, olosuhteiden sanelemana vaimoni alkoi toteuttamaan dominarooliaan hyödyntäen sub kokemuksiaan. Aloitteellinen, tehokas sitoja mutta raippaa saisi käyttää enemmänkin.

Kun parisuhteen perusteet ovat kunnossa niin ainakin silloin voi hakea molempia tyydyttäviä kanssakäymisen muotoja.
      Osa maksullisista on ollut pettymyksiä. Yksi varsin pahakin. Joukossa oli yksi huippudomina joka todella itsekin nautti sessiosta.

• Anonyymi

Vaimoni tykkää välillä alistaa minua. Nautin siitä myös itse. Joskus hän on myös haaveillut, että ottaisimme jonkun vieraan lisäksi mukaan. Hän haluaisi alistaa minua ja vierasta ja panna vierasta minun katsellessa ja kokeillaan tuplaa molempien kanssa. On välillä edotellut myös, että hän haluaisi nähdä kuinka mies nussii minua suuhun ja anukseen.
      Joskus heikkona hetkenä hänen alistaessaan on tullut luvattua, että olen valmis kokeilemaan tällaista, jos hän löytää sopivan miehen.

• Anonyymi

Todella kiihottavaa, täällä olisi kiinnostunut 35v mies pääkaupunkiseudulta. Olisi mukava jutella kaikessa rauhassa aiheesta, katsoa josko löytyisi kemiaa toteutukselle

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      114
      1868
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      154
      1342
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1297
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      49
      1022
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      126
      972
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      926
    7. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      837
    8. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      834
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      812
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      791
    Aihe